Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Dober večer!

Zdaj ko sem se 2 leti vozil z hornetko imam namen kupit supersport. Odločam se med Honda cbr 954rr ali kawasaki zx6r 2003 in me zanimajo prednosti/slabosti obeh mogoče kakšna izkušnja forumašev z tema dvema motorjema. Zanima me tudi neka realna poraba kaj lahko pričakujem.

LP

nobenega, ker pod liter sploh ni motor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom smetil teme, ker teh dveh motorjev nepoznam, kar pa se tiče porabe goriva sploh pri motorjih je res "nepomembno" 1 lit + ali- ! bolj važno je koliko te stane prevožen kilometer.Jaz sem si izračunal mene stane do danes prevoženih 32K kil, kar točno brez goriva 40 centov !!!

saj liter gor dol me ne muči pač bl bi dobro videt kolko je razlike med 600 supersport in 954 rr. zanima me tudi keri se bolše pelje?

40 centov na km sem malo zracunal pa se mi zdi preku 12k eur dosti za 32kkm?in to brez bencina?mnogo prevec se mi zdi to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj liter gor dol me ne muči pač bl bi dobro videt kolko je razlike med 600 supersport in 954 rr. zanima me tudi keri se bolše pelje?

40 centov na km sem malo zracunal pa se mi zdi preku 12k eur dosti za 32kkm?in to brez bencina?mnogo prevec se mi zdi to.

to je zato ker je bremzer kupu tak nenadjebliv stroj, d je stal mal manj kot 20 000 e zdej pa ga za 7000€ nebi mogu prodat.

954 je skor mal nevarn motor. rad prestraši. moči je precej, in je za hondo zelo neznačilno žleht. 929 in 1000rr 2004 sta prijazna, 954 pa je neki devil's spawn ušunjan v hondin motor. če jo boš primerjal z hornet 600 je 954 kar brutalna in naporna zadeva. 600ccm motorji so precej bol vodljivi in odpustijo kako neumnost z gasom. dotične 636 pa nism vozu, de bi lahko kej povedal.

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je zato ker je bremzer kupu tak nenadjebliv stroj, d je stal mal manj kot 20 000 e zdej pa ga za 7000€ nebi mogu prodat.

954 je skor mal nevarn motor. rad prestraši. moči je precej, in je za hondo zelo neznačilno žleht. 929 in 1000rr 2004 sta prijazna, 954 pa je neki devil's spawn ušunjan v hondin motor. če jo boš primerjal z hornet 600 je 954 kar brutalna in naporna zadeva. 600ccm motorji so precej bol vodljivi in odpustijo kako neumnost z gasom. dotične 636 pa nism vozu, de bi lahko kej povedal.

954 je pol lih zame..kaka lepo razbita kje? :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ve kdo za kakšen motor maljši od letnika 1995, nad 125ccm, čim lažji, lahko brez agregata ali pa popraskan za enih 500€?

Pa mora imet vse papirje za registracijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima kaj priporočate za prvi nakup motorja, gledam pa med hondo cbf 600 in med 1000 kubično. Vem da je bilo verjetno že veliko napisanega o tej temi, a vseeno. Hvala

Popravljeno . Popravil hramat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kaj priporočate za prvi nakup motorja, gledam pa med hondo cbf 600 in med 1000 kubično. Vem da je bilo verjetno že veliko napisanega o tej temi, a vseeno. Hvala

Se boš večinoma vozil sam ali v dvoje? Koliko imaš že preteklih izkušenj z motorji?

Popravljeno . Popravil Samorai
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se boš večinoma vozil sam ali v dvoje? Koliko imaš že preteklih izkušenj z motorji?

Večinoma v dvoje, z motorji imam pa malo izkušenj, imel sem štirikolesnik 300cc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Večinoma v dvoje, z motorji imam pa malo izkušenj, imel sem štirikolesnik 300cc.

CBF1000 je odpuščajoč moped, tako da si ga kamot nabaviš, samo prve mesece bodi nežen pa je! Ker 600ccm in 2 gor ni ravno rožnato :P .

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej to da se ne da na 600 prou normalno peljat in da zmanjkuje moči, je malo tko... pač napram 1000 je seveda bolj švohcana in potrebuje kak obrat več. midva sva se popolnoma normalno v dveh s kupom opreme peljala povsem brez problema, čez vršič, ac, makadamu in kar vse nama je že prišlo na pot in nikjer mi ni blo treba dol z motorja lezt da je šlo tongue.gif. pospeški so še vedno veliko boljši kot pri vseh normalnih avtih. tko da bojazen, da ne boš mogu prehitevat al kej takega je odveč. seveda pa ni tistega navora, ne tolko potegne, ni tiste "brutalne moči". zdej veliko, ti jih bo reklo da ti bo čez dve leti prešvoh, ampak to je predvsem odvisno od tebe kaj hočeš. malo poglej kaj se prodaja, ti pa svetujem da gedaš od 2007 naprej, ker je motor lažji pa predvsem ima vbrizg, kar je velik korak naprej. sta pa obe cbf-ki zelo lušna "univerzalna" motorja in prijazna tako za voznika kot sopotnika, ki se če daš lepo gor kufer (z naslonom) prou lepo pelje. veliko sreče pri nakupu.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glej to da se ne da na 600 prou normalno peljat in da zmanjkuje moči, je malo tko...

Res je,na 600 se glih ne da 'normalno' pelat v dvoje! :rtfm::OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej pravim vozimo, ne pa dirkamo, kar je nekoč bla razlika, a ne? sicer btw pa tudi 1000, glih ni za na dirkališče, k je še vedno too polite. pa še neki če fant sprašuje po cbf, verjetno ne misli lih zdej z njo dikrat k potem bi f zamenjal z r.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zato pa naj vzame 1000, ker 600ccm vrstni 4-valjnik mu bo po enem tednu z dvema prešvoh. V2 motor in 600ccm še nekako gre v dvoje, pa še to je prešvoh. Pa saj ni samo motor, je vzmetenje, okvir, zavore...nič ni več dovršeno. Sem imel 650ccm in tudi prevozil dosti v dvoje s polno obremenitvijo (pa sprobal tud ostale modele tega kova), a niti slučjano ne bi mogel trdit, da je noro luštno. Ko se enkrat pokneš na zgleden tisočak veš, da je vse švohnejše pač namenjeno eni osebi in temu več kot odlično služi, za dva pa je zgolj OK - kot si napisala "je šlo brez problemov". To je pa tud to. Seveda pa je odločitev njegova, jz bi pač vsekakor nabavil CBF 1000 (če bi lahko), ker je to namenjen motor vmesnim uporabnikom - tako (v glavi pošlihtanim) začetnikom, kot tudi izkušenim, ki vejo zakaj ga mislijo imet.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen

Da še jaz napišem moje mnenje glede izbire med CBF 600 in 1000. Sam imam doma CBF 600 SA in pretežno se vedno voziva v dveh na okoli. In morem povedati, da se motor odlično pelje. Poleti je tudi polno naložen (glej post od cikadine) prav normalno peljal. Res je, da se mu čez prelaze pozna da je 4 valjni 600 kubični vendar saj se čez Vršič vsak dan pa tudi ne pelješ. Imel pa sem priliko peljat 1000 kubično CB, kakršen derivat ima vgrajenega tudi CBF 1000. Moram reči da je bilo 1000-ko lepo peljat in tako da sem se na trenutke pri pospeševanju kr konkretno prijel za krmilo, tako da je moči in navora napram 600-ki bistveno več. Za razliko pa moja 600ka vleče bolj kultivirano, kar je prav fajn. Tako je pot na primer iz Gorice na obalo in nazaj pravi užitek in prav nič ne pogrešam, da bi moral imeti 1000ccm. Torej na obeh motorijih sediš enako dobro in tudi s 600ko se da po večini cest (tudi v dvoje in s prtljago) peljat povsem dobro. Kot prednost 1000-ke bi torej izpostavil zgolj večji navor in moč, na kar pa je treba biti tudi pazljiv (razčiščeni pojmi v glavi) saj te zna zavesti. Razlika v teža pa je praktično zanemarljiva in se mogoče malenkostno pozna zgolj na mestu oziroma počasnemu manevriranju. Po drugi strani pa pravzaprav 600ki prav nič ne manjka. Poraba je nižja tako, da z enim tankom naredim med 350 in 400km (poraba tm okoli 5l/100km) kar pa je pri 1000ki vsaj za liter večja. Motor je cenejši za nakup pa tudi prodajna cena ne tolko pade. Pa še to mnenja ali več kubikov ali manj kubikov bodo vedno različna tako kot smo si ljudje različni. Tudi s TOMOS-ovim mopedom se, da priti na Grenlandijo. Bistveno je, da ne z enim ne z drugim ne boš naredil napake edino pa pri 1000ki je potrebno zaradi več moči več pameti v glavi in desni roki. Edino pa priporočam da je v primeru izbire CBF 600 le ta letnik nad 2008 ko so že imele elektronski vbrizg in pa da je opremljena z ABS.

Če bi se še enkrat odločal bi še vedno vzel CBF 600 SA saj za rekreativna potovanja povsem zadošča. Kasneje ko bo pa dovolj izkušenj pa za daljša potovanja motor z boljšo vetrno zaščito in oklepom ala Honda Paneuropean, BMW R 1200 RT itd.

Upam, da si boš od vseh postov in glede na lastne potrebe uspel pravilno odločiti.

LP

Igor

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej hvala vsem za pomoč in obrazložitev. Kakor rečeno ima vsak svoje mnenje in ko bom zadevo preizkusil bom komaj videl kaj je tisto pravo. Drugače pa gledam za nov motor, s trgovine, zato me tudi "muči" ta odločitev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Igorkr ti je spodobno razložil (samo na koncu če povzamem njegovo ni niti enega plusa za 600ccm, no bencin, ki pa itak nobenega ne briga :P ), a še vedno ostajam pri svojem, da je CBF 1000 precej ustreznejši moped za križarjenja v dvoje, preseneča ne zaradi moči (CB1000R je povsem druga zgodba), je krotek, odpušča precej, isto kil ima kot 600... Še zlasti če res kupuješ novega vzami 1000, ker 600ccm boš 100% želel kaj kmalu prodat - skoraj vsi, ki so imeli identične ambicije kot ti, so takega mnenja. Jaz bi probal oba na tvojem mestu, a vem da bo ta težka. Še zlasti ker si "zelen" na tem področju ti bosta oba "bombe" :) Sam sem recimo šel nazaj iz 1150ccm na 650ccm in mi je bilo za vožnjo solo precej bolj ugodno in neprimerno bolj vrhunsko doživetje (no je bil tud stil drug pa OK), v dvoje pa bi le-to stežka trdil.

Odločitev je tvoja :P

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem recimo šel nazaj iz 1150ccm na 650ccm in mi je bilo za vožnjo solo precej bolj ugodno in neprimerno bolj vrhunsko doživetje (no je bil tud stil drug pa OK), v dvoje pa bi le-to stežka trdil.

Se pravi, da če bi se sam vozil, bi bla 600 dovolj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za enega je 600ccm naked bomba, ga ni boga da bi šel na 1000ccm ker je preveč garanja na njem (no CBF bi bla še OK, a je nepotrebno), za dva je pa luštno da je 1000ccm. Samo moje mnenje nič drugega :P hehe

ajd

p.s. to z garanjem mal pretiravam, da boš občutu, da res ne silit na 1000ccm na začetku, če nimaš velikih ambicij po non-stop vožnji v dvoje! :boobies:

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

morda bi bilo vredno omeniti še tvojo velikost in težo :)

če sta s tvojo sopotnico pri manjših, sploh ni frke...če pa sta večja in težja, pa se zna zakomplicirati.

600 ccm je za normalno, lahko tudi zelo hitro vožnjo, čisto dovolj. Navora je manj, bolj ga je potrebno vrteti v obrate, vse skupaj je malce bolj naporno in glasno. Z vsakim se da čist lepo peljati v dvoje in z nobenih ne boš zgrešil. Večji problem bi bil, če bi do sedaj vozil kaj nad 1000ccm, potem bi se ti zdelo, da je 600ccm pecikl ;)

tako pa teh problemov ne bi smel imeti.

Moje osebno mnenje pa je, da je včasih 600ccm bolj zabaven za vozit, saj ga je potrebno malce bolj privijat, so malce lažji za premetavanje po ovinkih ipd. Pri tisočaku nimaš kaj tiščati, odpreš ročico za plin in si 123 prehitr, pol pa samo še kruzaš :)

Če denar ni ovira in če imaš kolikor toliko stvari poštimane v glavi (kar rabiš v vsakem primeru), bi med tema dvema izbral 1000ccm, preprosto zato, ker "lahko", ker je manj naporna (manj jo je potrebno vrteti) in ker bi se je verjetno kasneje naveličal. Pa zato, ker sem bolj potovalno usmerjen, se vedno vozim v dvoje in imam preko 100kg :P

Osebno, pa meni CBF serija, kljub dobrim ocenam in izkušnjam uporabnikov, ne potegne "spljoh". Ampak to tukaj ni stvar debate :)

lp

ž

Popravljeno . Popravil zzigon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav motoristi,

Upam, da sem temo uvrstil v pravo rubriko, drugače pa prosim moderatorje, da jo prestavijo, tja kjer ji je mesto. Tudi vem, da obstajajo podobne teme, kot je moja, vendar nisem našel odgovorov, ki sem jih želel, oz. so bili presplošni.

Stvar je sledeča; moje dosedanje izkušnje so veliko prevoženih km z skuterji, 1 poletje z Aprilio rs125 in to je to. Izpita še ni, pride na vrsto takoj spomladi, motor pa že počasi iščem. Finančni limit, ki sem si ga postavil je cca. 3000 eur za sam motor (+/- 1000 eur), ker mislim, da za tak denar dobim že kar dober motor za začetnika. Oprema in ostalo se financira iz drugega fonda.

V svoj ožji izbor sem uvrstil naslednje motorje:

Kawasaki ER-6N

Yamaha XT 660

Yamaha FZ6-N

2 kandidata, ki sta še nekako v igri sta Fazer in Yamaha MT03.

Iščem pa čimbolj okreten in lažji motor, da se ga da obvladat, sploh pri osmicah ipd.... naj bi vi izbrali oz. priporočali ? To je moj izbor na podlagi testov, če kdo ve za kak drug motor, ki bi po njegovem bil boljša izbira, sprejemam predloge.

Kateri motorji odpadejo:

kawsaki ER 5

vsi choperji,

vse kar je nad 200 kg, pravtako niso zaželjeni crossi.

Hvala,lp

Srečno 2011

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!