Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Hvala ti za odgovor. Torej lahko to huso pozabim.

Pozna kdo tega http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4502866 . A to je SMC ali navaden? Se mi zdi še najugodnejši ta hip.

Novejša husa http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4511962 . Zakaj za hudiča je napisal menjam za kakšen dober supermoto?!? Kaj ta ni dober supermoto?

LP,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po nešteto urah pregledovanja rabljenih motorjev, sem prišel do 3 finalistov. Od tu naprej pa rabim vašo pomoč.

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4494938

Yamaha pač yamaha. Bi bil hvaležen, če mi zaupate svoje skrivnosti.

BTW ,mam eno jaz za podturat...malce ceneje! :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo motosvetovci!

Po branju vseh 243 strani teme o Kawasakiju Z-750, ter 113 strani teme Iskanje motorja-kaj,kako za koliko, sem se odločil da vam tudi sam postavim vprašanje. Upam samo da me ne bo zjagu kakšen jezen moderator :whistle:

Kupujem Z-ja, to bo moj 1. motor (poleg skuterjev ter manjših cross motorjev). Nekako sem se odločil zanj , ker se mi zdi da ponuja vse kar zaenkrat pričakujem od motorja, pa še izgled se mi nenormalno dopade. :OK:

Prosim vas pa za objektivno mennje, je smiselno še vzeti Z-ja letnik 04-06.. Te motorji so sedaj že nekaj let stari, in večina jih ima okrog 30k km.. Cene se gibljejo nekje od 2700-4000 €. Skrbi me vzdrževanje teh malo strejših motorjev. Najbrž ga bo tudi težko naprej prodat čez par let s 50K kilometri. Kaj pravite, naj raje počakam par mescov in vzamem vsaj 07, 08?

Prosim vas za mnenja, osebne izkušnje, mogoče tudi kontakt če kdo ve za ker fajn motorček.. .) Upam da nisem ustrelil preveč mimo z izbiro teme, ter vprašanjem samim..

Že v naprej pa hvala vsem za pomoč!

Lp, pa se (upam ) kmal kje na cesti pozdravimo :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo motosvetovci!

Po branju vseh 243 strani teme o Kawasakiju Z-750, ter 113 strani teme Iskanje motorja-kaj,kako za koliko, sem se odločil da vam tudi sam postavim vprašanje. Upam samo da me ne bo zjagu kakšen jezen moderator :whistle:

Kupujem Z-ja, to bo moj 1. motor (poleg skuterjev ter manjših cross motorjev). Nekako sem se odločil zanj , ker se mi zdi da ponuja vse kar zaenkrat pričakujem od motorja, pa še izgled se mi nenormalno dopade. :OK:

Prosim vas pa za objektivno mennje, je smiselno še vzeti Z-ja letnik 04-06.. Te motorji so sedaj že nekaj let stari, in večina jih ima okrog 30k km.. Cene se gibljejo nekje od 2700-4000 €. Skrbi me vzdrževanje teh malo strejših motorjev. Najbrž ga bo tudi težko naprej prodat čez par let s 50K kilometri. Kaj pravite, naj raje počakam par mescov in vzamem vsaj 07, 08?

Prosim vas za mnenja, osebne izkušnje, mogoče tudi kontakt če kdo ve za ker fajn motorček.. .) Upam da nisem ustrelil preveč mimo z izbiro teme, ter vprašanjem samim..

Že v naprej pa hvala vsem za pomoč!

Lp, pa se (upam ) kmal kje na cesti pozdravimo :blush:

Zdravo.

Da te malo usmerim glede uporabe foruma, NI TREBA objavit dveh identičnih postov v isti kategoriji!!!!:headbang: :headbang:

Drugače z motorji je pa tako: Če maš 4000 EUR kupiš za toliko pa kar je je . Za prodajo naprej halo, kako pa veš, da bo kaj za prodat???

Če ima motor redne servise in je ohranjen 50000 km ni problem.

Mislim, da to potrdijo vsi..

lp

Popravljeno . Popravil blackaces
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz :). Prosim, če mi lahko jutri do kosila objasnite, potem grem najbrž kar kupit.

KTM 625 SC LC4 in pa KTM LC4 625 SMC. Eden enduro, drugi SM. Vendar... Kolikor sem na hitro pogooglal je mašina enaka. Fuel sistem enak, karburator enak, vžig je enak. Razliko sem pa našel pri gumah očitno. Diski so manjši pri SC. Ali je ša kakšna druga razlika? Sedež pri endurci je 95 cm, SM 91 (nastavljivo pri obeh?). Torej , če nabavim prednje vilice z felgnami in diski = SMC? Imam prav? Pa če je že kdo videl ta motor - http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4550546. Hvala vsem in LP,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet jaz :). Prosim, če mi lahko jutri do kosila objasnite, potem grem najbrž kar kupit.

KTM 625 SC LC4 in pa KTM LC4 625 SMC. Eden enduro, drugi SM. Vendar... Kolikor sem na hitro pogooglal je mašina enaka. Fuel sistem enak, karburator enak, vžig je enak. Razliko sem pa našel pri gumah očitno. Diski so manjši pri SC. Ali je ša kakšna druga razlika? Sedež pri endurci je 95 cm, SM 91 (nastavljivo pri obeh?). Torej , če nabavim prednje vilice z felgnami in diski = SMC? Imam prav? Pa če je že kdo videl ta motor - http://www.avt0.net/...asp?ID=4550546. Hvala vsem in LP,

Začel bom, kot ti spet jaz. Iz prve roke ti povem skoraj vse o tem modelu KTM-ja.Nekaj razlik si pa tudi že našel. Nisi pa videl:

* Krmilo je višje pri SC

* Potreboval boš še drugo verigo in zobnika

* Za boljši izgled prednja strehica in maska

*mislim, da vilic ne rabiš kupovat (naj me kdo popravi)

Če te zanima še kaj lahko PM

Drugače pa "brutalna igrača" sam sem jo prodal samo zaradi odhoda v tujino.

Popravljeno . Popravil blackaces
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Začel sem zbirati denar za novo motorno kolo. Pa bi rad vsaj okvirno vedel kaj bom ko bo denarja dovolj šel in kupil.

Osnovni kriteriji:

  1. Tip motornega kolesa: chopper/cruiser (nekje v tem rangu)
  2. Starost: Nov ali rabljen in odlično ohranjen (star do 2 leti)
  3. Prostornina motorja: Med 500 do maksimalno 1000 kubičnih centimetrov
  4. Cena med 6 tisoč in 8 tisoč evri

Vozne lastnosti ki jih pričakujem:

  1. Udobno sedenje za osebo visoko do 190 centimetrov. Niti slučajno ne sme biti neke prisilne drže in sključenega položaja. Ali pokrčenih nog na način da silijo ob daljši vožnji v krče.
  2. Podstavki za noge in ne neke palčke na katerih sloni podplat
  3. Motor ne sme postati neuporaben (in neobvladljiv) če zadaj naložiš osebo do 100 kilogramov

Motor ne sme biti kičast ampak morajo linije biti:

  1. rahlo športne in dinamične
  2. elegantne (klasično elegantne)
  3. ne sme nek del motorja izrazito izstopati ampak mora celota biti skladna

Še druge zahteve:

  1. Teža motorja naj bo nizka. Lahko pa je motor nabit po obliki.
  2. Nekih mask spredaj nočem glomaznih. Dobra aerodinamika tistega kar ostane pa me ne moti.
  3. Števec mi je všeč če je na rezervoarju za gorivo ni pa to pogoj
  4. Vožnja v ovinek naj dopušča večje naklone in brezkompromisnost voznika če se le tako odloči
  5. Poraba goriva naj bo nizka in vzdrževanje nezahtevno

Vse to mora biti v večji meri na voljo brez nekih predelav

Torej na kratko.

  1. chopper/cruiser
  2. klasične (elegantno športne) linije
  3. nizka teža in poraba
  4. med 500 in 1000 ccm
  5. dobre vozne lastnosti, ki dopuščajo športno vožnjo tudi v ovinku. Če se voznik tako odloči!
  6. udobna vožnja večjega voznika in dobra vodljivost ob sopotniku
  7. pa da dobro brniii oziroma bruuunda...

Pa še slika privrženec kakšnih motornih koles sem. Da ne boste priporočali nekih čudaških motorjev. Recimo ta starodobnik narejen v sedanjosti:

10.jpg

S tem da ne iščem starodobnika. In ne iščem dragih motornih koles po naročilu ali bolj prestižnih znamk. Iščem rahlo športno klasiko zgrajeno po sodobnih standardih in zahtevah modernega voznika motornega kolesa ki ga ima za vožnjo in ne le za v garažo in opazovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na sliki, ki si jo objavil je čisto pravi ,,bobber,,. Predlagam ti predelavo ( 503bobbers.yolasite.com ) serijskega glede na omenjeno višino 190 cm in željen položaj sedenja. Drugače pa dobiš za cca 4 jurje po tvojem okusu, če se ne motim : Kawasaki w 650.

Začel sem zbirati denar za novo motorno kolo. Pa bi rad vsaj okvirno vedel kaj bom ko bo denarja dovolj šel in kupil.

Osnovni kriteriji:

  1. Tip motornega kolesa: chopper/cruiser (nekje v tem rangu)
  2. Starost: Nov ali rabljen in odlično ohranjen (star do 2 leti)
  3. Prostornina motorja: Med 500 do maksimalno 1000 kubičnih centimetrov
  4. Cena med 6 tisoč in 8 tisoč evri

Vozne lastnosti ki jih pričakujem:

  1. Udobno sedenje za osebo visoko do 190 centimetrov. Niti slučajno ne sme biti neke prisilne drže in sključenega položaja. Ali pokrčenih nog na način da silijo ob daljši vožnji v krče.
  2. Podstavki za noge in ne neke palčke na katerih sloni podplat
  3. Motor ne sme postati neuporaben (in neobvladljiv) če zadaj naložiš osebo do 100 kilogramov

Motor ne sme biti kičast ampak morajo linije biti:

  1. rahlo športne in dinamične
  2. elegantne (klasično elegantne)
  3. ne sme nek del motorja izrazito izstopati ampak mora celota biti skladna

Še druge zahteve:

  1. Teža motorja naj bo nizka. Lahko pa je motor nabit po obliki.
  2. Nekih mask spredaj nočem glomaznih. Dobra aerodinamika tistega kar ostane pa me ne moti.
  3. Števec mi je všeč če je na rezervoarju za gorivo ni pa to pogoj
  4. Vožnja v ovinek naj dopušča večje naklone in brezkompromisnost voznika če se le tako odloči
  5. Poraba goriva naj bo nizka in vzdrževanje nezahtevno

Vse to mora biti v večji meri na voljo brez nekih predelav

Torej na kratko.

  1. chopper/cruiser
  2. klasične (elegantno športne) linije
  3. nizka teža in poraba
  4. med 500 in 1000 ccm
  5. dobre vozne lastnosti, ki dopuščajo športno vožnjo tudi v ovinku. Če se voznik tako odloči!
  6. udobna vožnja večjega voznika in dobra vodljivost ob sopotniku
  7. pa da dobro brniii oziroma bruuunda...

Pa še slika privrženec kakšnih motornih koles sem. Da ne boste priporočali nekih čudaških motorjev. Recimo ta starodobnik narejen v sedanjosti:

10.jpg

S tem da ne iščem starodobnika. In ne iščem dragih motornih koles po naročilu ali bolj prestižnih znamk. Iščem rahlo športno klasiko zgrajeno po sodobnih standardih in zahtevah modernega voznika motornega kolesa ki ga ima za vožnjo in ne le za v garažo in opazovanje.

post-30690-0-84676500-1299010332_thumb.jpg
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce kdo pozna koga ki prodaja xj6 ?

Zadnjic sem ga vozil, in mislim da je ta motor narejen zame :), zato grem v nabavo !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce kdo pozna koga ki prodaja xj6 ?

Zadnjic sem ga vozil, in mislim da je ta motor narejen zame :), zato grem v nabavo !

Poznam sebe in ga prodajam :naughty:. Kontaktiraj me na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boys and girls!

Kupuje se XTX, nekaj sicer imamo že ogledano, zato prosim za kakršno koli pomoč. Če pozna kdo koga, ki bi prodal ohranjeno Yamaho XTX 660 letnik 2005 ali 2006. Lahko kar preko zasebnega sporočila!

Hvaala!

Jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdravljeni

Odločam se za nakup kakšnega naked motorja, ki bi padel v kategorijo A2 (do 35kW) po možnosti čim bližje 35kW :D . Ajd dobro, ni treba da je ravno naked, je pa zaželjen bolj športen karakter in ne previsoka lega (supermoto ala KTM). Nemaram pa kupov železa (čoperji, kakšne stari počasne zadeve).

Aja, pa mora bit rabljen. Pogoj je cena do 4000€, zanesljivost in ne preveč kilometrov. Zaenkrat sem si ogledal Yamaha MT-03 in me zanima do katerega leta so imeli 35kW, ker trenutni model je lih 0.3kW čez in zato odpade.

Kakšne so vaše izkušnje, priporočila in nasveti glede te Yamaha in nasplošno o motorjih, ki bi lahko prišli v poštev zame. Prosim dajte čimveč fajn predlogov.

Hvala za pomoč !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avt0.net/....asp?ID=4664501

je bilo s temle mopedu dirkano? Če kdo mogoče pozna. Pa kaku da ga cen na 6 tisočaku, ko se pa 3 07 letniki prodajjo za 1000€ manj.?

zamenjano vzmetenje in nalepke Pintar... kaj bi še rad vedel :evilgrin::grrr. verjetno je imel tudi akrapota ali kaj podobnega pa so ga vzel dol, da ni videt sumljivo.

Popravljeno . Popravil lukabogo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zamenjano vzmetenje in nalepke Pintar... kaj bi še rad vedel :evilgrin::grrr. verjetno je imel tudi akrapota ali kaj podobnega pa so ga vzel dol, da ni videt sumljivo.

No je uresničlo moje strahe:

za tega so mi pa rekl, da se je že pred pou leta prodaju in d je biu menda zelo razbit...da pa je iz Prekmurja al tam neki biv.

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4665801

pa da je takrat imel ceno 5000€, mi pa pob ni znal rečt al je že imel sportni ispuh ali ne.

Kaj je poceni je razbito ali dirkano. Saj ne recem da dirkane zadeve niso kul samo enostavno rajsi nebi za prvega cestaka mel motor ki je videl sam piste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No je uresničlo moje strahe:

za tega so mi pa rekl, da se je že pred pou leta prodaju in d je biu menda zelo razbit...da pa je iz Prekmurja al tam neki biv.

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4665801

pa da je takrat imel ceno 5000€, mi pa pob ni znal rečt al je že imel sportni ispuh ali ne.

Kaj je poceni je razbito ali dirkano. Saj ne recem da dirkane zadeve niso kul samo enostavno rajsi nebi za prvega cestaka mel motor ki je videl sam piste.

Žena prodaja ER-6-N z samo 14K kil. Več info na PM ali na GSM je v avtarju !

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No je uresničlo moje strahe:

za tega so mi pa rekl, da se je že pred pou leta prodaju in d je biu menda zelo razbit...da pa je iz Prekmurja al tam neki biv.

http://www.avt0.net/....asp?ID=4665801

pa da je takrat imel ceno 5000€, mi pa pob ni znal rečt al je že imel sportni ispuh ali ne.

Kaj je poceni je razbito ali dirkano. Saj ne recem da dirkane zadeve niso kul samo enostavno rajsi nebi za prvega cestaka mel motor ki je videl sam piste.

prvič: mislim, da je tole k7 in ne k8.

drugič: barvna kombinacija motorja je čisto zgrešena

takšnega motorja ni za kupit, ker je vprašanje kako je kaj s ciklistiko. tole je moralo biti kar dobro razbito.

na slikah poglej kakšne barve bi moral biti in kakšna je razlika med k7 in k8.

post-21984-0-85209100-1300914581_thumb.jpg

post-21984-0-85013400-1300914605_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvič: mislim, da je tole k7 in ne k8.

drugič: barvna kombinacija motorja je čisto zgrešena

takšnega motorja ni za kupit, ker je vprašanje kako je kaj s ciklistiko. tole je moralo biti kar dobro razbito.

na slikah poglej kakšne barve bi moral biti in kakšna je razlika med k7 in k8.

No ja bo kr K7 in ja ... to je tudi kar moteč dejavnik. In tut rezervar je bil barvan, tk da sm ocenu, da se tega ne splaca kupvt.

Je moru bit fajn dotoucn, nazalost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žena prodaja ER-6-N z samo 14K kil. Več info na PM ali na GSM je v avtarju !

Danes padla nova odločitev! NI VEČ NAPRODAJ :whistle: mogoče naslednje leto ! :hmm::010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes padla nova odločitev! NI VEČ NAPRODAJ :whistle: mogoče naslednje leto ! :hmm::010

Hvala bogu, poš vsaj nehal vsakemu ki kupuje bilo kakšne vrste motor turit ženino koreto :010(ne me narobe razumet, ER6 je zlo fajn motorček za peljat amapak morje preč od sportaka, potovalnika in ostalih motorjev, za katere je folk spraševal pa si vedno rinil ženinega zraven :slap: ). Bi se človek vprašal zakaj se tak super duper motor toliko časa prodaja pa ne proda :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!