Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

kakšna se vam zdi izbira Honde cmx450 rebel za prvi motor?

Objavljeno

tema zato ŽE obstaja :wallbash::headbang:

tukaj

tukaj

če smo leni, smo pač leni :slap::slap:

v nobeni od teh tem ne najdem kakšne povezave z mojim zanimaju. :hmm:

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Jaz ti takole svetujem; za ta denar dobiš NOVEGA Kawasakija ER-a 6 zablokiranega z ABE-som vse novo z 2-letno garancijo ne pa da daš toliko za paden ali 2 leti star enak motor!

racionalno gledano imaš prav AMPAK ni ducati :whistle:

kar se tiče izbire med obema: poglej koliko pride da drugega zablokiraš in koliko da prvega popraviš tako da bo varen (mogoče nič, mogoče dosti). abs je fajn, ni pa nujen.

Objavljeno

kakšna se vam zdi izbira Honde cmx450 rebel za prvi motor?

kateri letnik? drugače je malo švoh mašina (30 KM?) ampak če je vredu vzdrževan bi motor moral dosti zdržati, pa verjetno je praktično zastonj.

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo, prosil bi vas za pomoč pri izbiri.

Zadeva je taka. Odločil sem se da si kupim Ducatija monster 696 predvsem zato ker je lahek in ga lahko legalno vozim z bokado 35kw. Torej stvar je sledeča, odločam se med dvema.

Duče 1

Duče 2

Rdeč ducati:

Prednosti - ABS, tovarniško blokiran, alarmna naprava, 2010 letnik (nisem si ga ogledal v živo)

Slabost - rahlo poškodovan (na slikah je razvidno- sprednja feltna podrajsana, amortizer spodaj pri bremzah isto podrajsan, in pri sovoznikovi stopalki počeno držalo)

Lastnik naj bi bil sin in njegov oče. Sin se je peljal in mu je spodrsnilo motor ter padel in motor naj bi se drsal po travi. Razlaga za prodajo - zaradi padca izgubil voljo tako sin kot oče.

Bel ducati:

Prednosti - ni poškodovan, malo prevoženih, potrjena knjižica, 2 servisa za oba priložena računa.

Slabosti - nima abs, starejše gume, ni zablokiran

Gospod je star okoli 30-35, zaradi dela ima bolj malo časa za motor zato ga tudi prodaja.

Bi mi pomagali pri odločitvi?

Res bi bil hvaležen.

LP

Zdravo, če se ne motim sem na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zasledil, da se da dobit nov ducati 696 za 7500 eur http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4773888 , lanski letnik celo še ceneje, reskiraj raje 1000 eur več ter kupi novega! Pri taki vsoti ni tisoč evrov toliko veliko! drugače pa, dobro kupi,

LP

hehe

(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) malo pobrskaj

Popravljeno . Popravil Lamb of God
Objavljeno

v nobeni od teh tem ne najdem kakšne povezave z mojim zanimaju. :hmm:

Za tak denar najbolje honda, se mi zdi še najbolj vzdržlivejša od vseh naštetih:)

Objavljeno

Zdravo, če se ne motim sem na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) zasledil, da se da dobit nov ducati 696 za 7500 eur http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4773888 , lanski letnik celo še ceneje, reskiraj raje 1000 eur več ter kupi novega! Pri taki vsoti ni tisoč evrov toliko veliko! drugače pa, dobro kupi,

LP

hehe

(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) malo pobrskaj

Hehe, je zanimivo da sem včeraj zvečer še malo brskal po (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in videl vse nove ducatije ki so jih v Logatcu dobili. Sem tudi sam razmišljal da se res bolj splača dati 1000€ več in imaš mir :D

Hvala vseeno ;) jih skušam kontaktirati vendar se nihče ne oglaša :P hehe

LP

Objavljeno (popravljeno)

racionalno gledano imaš prav AMPAK ni ducati :whistle:

Verjetno si hotel reči ni ROPOTALNICA kajti v primerjavi z : ceno,Ps, navorom itd. se sigurno lahko kosa z ropotalnico Ducati !

Ps;pa še tole, če se nemotom sem nekje prebral, da stane blokada za ER-6 okoli 150 €

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Zdravo, prosil bi vas za pomoč pri izbiri.

Zadeva je taka. Odločil sem se da si kupim Ducatija monster 696 predvsem zato ker je lahek in ga lahko legalno vozim z bokado 35kw. Torej stvar je sledeča, odločam se med dvema.

Duče 1

Duče 2

Rdeč ducati:

Prednosti - ABS, tovarniško blokiran, alarmna naprava, 2010 letnik (nisem si ga ogledal v živo)

Slabost - rahlo poškodovan (na slikah je razvidno- sprednja feltna podrajsana, amortizer spodaj pri bremzah isto podrajsan, in pri sovoznikovi stopalki počeno držalo)

Lastnik naj bi bil sin in njegov oče. Sin se je peljal in mu je spodrsnilo motor ter padel in motor naj bi se drsal po travi. Razlaga za prodajo - zaradi padca izgubil voljo tako sin kot oče.

Bel ducati:

Prednosti - ni poškodovan, malo prevoženih, potrjena knjižica, 2 servisa za oba priložena računa.

Slabosti - nima abs, starejše gume, ni zablokiran

Gospod je star okoli 30-35, zaradi dela ima bolj malo časa za motor zato ga tudi prodaja.

Bi mi pomagali pri odločitvi?

Res bi bil hvaležen.

LP

Zgodovina Belega je znana. motor ni bil paden. Gume so dobre vsaj se za 2000 km....

Tako da...

ceno poglihas za 200€ ...

pa je to to..

edino kaj treba ga je blokirat da...

Rdec je bil poskodovan.. tako da....

padec po travi.. ja pa ja......

lp h

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno (popravljeno)

kateri letnik? drugače je malo švoh mašina (30 KM?) ampak če je vredu vzdrževan bi motor moral dosti zdržati, pa verjetno je praktično zastonj.

38km in ja, res je poceni, pa zelo lepo ohranjen...1986 je (mahnjen sem na starodobnike)

Popravljeno . Popravil šujo
Objavljeno

Zgodovina Belega je znana. motor ni bil paden. Gume so dobre vsaj se za 2000 km....

Tako da...

ceno poglihas za 200€ ...

pa je to to..

edino kaj treba ga je blokirat da...

Rdec je bil poskodovan.. tako da....

padec po travi.. ja pa ja......

lp h

No ja sej v tem je problem, ker gume treba menjat, blokada košta 180€ mislim da brez vgradnje. in bi me približno prišlo enako kot rdeč, zato sem tudi razmišljal o nakupu rdečega ampak malo povpraševanja in sklepanja sem se odločil ali da kupim belega ali pa da kupim novega in imam mir ;)

Sej to me je najbolj zanimalo in tudi skrbelo ker paden je bil in da nima poškodb na sredini oz. na pokrovu motorja je malo čudno...tako da odpade rdeč.

Drgač pa hvala lepa za odgovore in če si misliš da jaz minuse talam res nimam neke potrebe po temu tko da...

LP

Objavljeno

No ja sej v tem je problem, ker gume treba menjat, blokada košta 180€ mislim da brez vgradnje. in bi me približno prišlo enako kot rdeč, zato sem tudi razmišljal o nakupu rdečega ampak malo povpraševanja in sklepanja sem se odločil ali da kupim belega ali pa da kupim novega in imam mir ;)

Sej to me je najbolj zanimalo in tudi skrbelo ker paden je bil in da nima poškodb na sredini oz. na pokrovu motorja je malo čudno...tako da odpade rdeč.

Drgač pa hvala lepa za odgovore in če si misliš da jaz minuse talam res nimam neke potrebe po temu tko da...

LP

Blokada (pri šternu na 35 kw) in homologacija me je stala dobrih 300 eur :BUA:. Toliko da veš kakšen stošek lahko pričakuješ

Objavljeno (popravljeno)

dam ti samo en nasvet - kupi najboljšega! vsi drugi so slab nakup!

Popravljeno . Popravil JustinBieber
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Hehe, je zanimivo da sem včeraj zvečer še malo brskal po (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in videl vse nove ducatije ki so jih v Logatcu dobili. Sem tudi sam razmišljal da se res bolj splača dati 1000€ več in imaš mir :D

Hvala vseeno ;) jih skušam kontaktirati vendar se nihče ne oglaša :P hehe

LP

Če te ne mučijo Termignoni, ki so na obeh rabljenih in ABS, raje za 7500 eur nabavi novega.

Sem gledal slike od prodajalca v Logatcu (kdo sploh je to?) - a nimajo zadnji letnik 696 vsi črne zaščite za avspuhe? Fajn preveri letnico izdelave, za vsak slučaj...

Lp,

Flight

Objavljeno

Če te ne mučijo Termignoni, ki so na obeh rabljenih in ABS, raje za 7500 eur nabavi novega.

Sem gledal slike od prodajalca v Logatcu (kdo sploh je to?) - a nimajo zadnji letnik 696 vsi črne zaščite za avspuhe? Fajn preveri letnico izdelave, za vsak slučaj...

Lp,

Flight

ja 2010 naj bi že imel črno zaščito auspuha ampak očitno ima 2009 letnik še na zalogi...samo wtf prvič sem včeraj opazil da renault v logatcu prodaja ducatije.

Mislim...premislil bom dobro...ker v logatcu imaj izklplen telefon in sem mail poslal in čakam da mi odgovorijo da vidim kakšne so cene itd. :D

LP

Objavljeno

Pozdrav,

malo sem brskal po netu in zasledil tole povezavo: http://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl.euprava . Na tem naslovu lahko preveriš celotno prometno vozila + nekaj od homoglogacije + napisano imaš koliko lastnikov je dal motor skozi (to ti v original prometni žal ne piše, včasih bi pa zelo prav prišlo). Da to preveriš rabiš številko prometne in registrsko označbo vozila. Današnja tehnologija v veliki večini omogoča da vse to lahko preverimo ob ogledu vozila (razni pametni telefoni, ki podpirajo odpiranje velikih internetnih strani).

Upam da bom s tem komu pomagal pri nakupu rabljenega motorja ali avtomobila. Jaz se bom v naslednje sigurno poslužil tega.

LP Matic

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

šel sem gledati ktm lc4 ki je res u nulo pa nevem a je tolk dražje vzdrževanje pa vse da se mi spača al ne ? čeprav sm se nekot kr zalubu v ktm-a :)

Objavljeno

šel sem gledati ktm lc4 ki je res u nulo pa nevem a je tolk dražje vzdrževanje pa vse da se mi spača al ne ? čeprav sm se nekot kr zalubu v ktm-a :)

Pri Lc4 ni nekega pretiranega vzdrževanja, redni servisi (cca3L olja+2 filtra) na 6000km, čiščenje in mazanje zračnega filtra, mazanje verige po potrebi...vsake toliko lahko pregledaš oz. nastaviš ventile to je pa tud to :). Odvisno je tudi koliko kilometrov ima ampak, če je redno vzdrževan do 30.000 - 40.000 km ni potrebe po večjih posegih v agregat. To sem napisal za LC4 model, za SC, SXC in SMC je malo drugače.

Objavljeno

Pozdrav,

malo sem brskal po netu in zasledil tole povezavo: http://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl.euprava . Na tem naslovu lahko preveriš celotno prometno vozila + nekaj od homoglogacije + napisano imaš koliko lastnikov je dal motor skozi (to ti v original prometni žal ne piše, včasih bi pa zelo prav prišlo). Da to preveriš rabiš številko prometne in registrsko označbo vozila. Današnja tehnologija v veliki večini omogoča da vse to lahko preverimo ob ogledu vozila (razni pametni telefoni, ki podpirajo odpiranje velikih internetnih strani).

Upam da bom s tem komu pomagal pri nakupu rabljenega motorja ali avtomobila. Jaz se bom v naslednje sigurno poslužil tega.

LP Matic

Popravi povezavo ker ne deluje. Hvala

No ja stvar je taka. V logatcu so mi sporočili da so vsi motorji že pošli. Ostali so samo še 2011 letniki katerih je cena 7.590 ampak to brez ABS, torej navaden 696. Z ABS pa pride še dodatno 1000€.

Danes sem malo premišljeval, rabljen za 6000€ z termignoni izpuhom na katerega maram dati nove gume, zamenjat olje in filter in kupiti ter namontirati blokado (homologacija zaradi blokade tudi košta in na novo registrirati). Okvirno bi me to vse skupaj koštalo cca. 700€. Torej dodam par € več in imam novega.

Se bom oglasil v logatcu ter se probal zmeniti za tovarniško blokiranega če se ga bo dalo dobiti bom definitivno kupil novega.

Hvala vsem za odgovore,

LP

Objavljeno

Pri Lc4 ni nekega pretiranega vzdrževanja, redni servisi (cca3L olja+2 filtra) na 6000km, čiščenje in mazanje zračnega filtra, mazanje verige po potrebi...vsake toliko lahko pregledaš oz. nastaviš ventile to je pa tud to :). Odvisno je tudi koliko kilometrov ima ampak, če je redno vzdrževan do 30.000 - 40.000 km ni potrebe po večjih posegih v agregat. To sem napisal za LC4 model, za SC, SXC in SMC je malo drugače.

hvala za odgovor. motor ima 45000km sam je res u nulo vzdrževan pa vse, poravkar menjana filtra, zobnika, veriga, gume, svečka, nastavljen novo olje skratka je res lep motor no,.. je pa tak lc4 ja.

Objavljeno

Popravi povezavo ker ne deluje. Hvala

No ja stvar je taka. V logatcu so mi sporočili da so vsi motorji že pošli. Ostali so samo še 2011 letniki katerih je cena 7.590 ampak to brez ABS, torej navaden 696. Z ABS pa pride še dodatno 1000€.

Danes sem malo premišljeval, rabljen za 6000€ z termignoni izpuhom na katerega maram dati nove gume, zamenjat olje in filter in kupiti ter namontirati blokado (homologacija zaradi blokade tudi košta in na novo registrirati). Okvirno bi me to vse skupaj koštalo cca. 700€. Torej dodam par € več in imam novega.

Se bom oglasil v logatcu ter se probal zmeniti za tovarniško blokiranega če se ga bo dalo dobiti bom definitivno kupil novega.

Hvala vsem za odgovore,

LP

Ta link je od državnega portala in je zaščiten. Ko ga klikneš, te brskalnik najprej vpraša za dovoljenje, če lahko vstopi na to stran. To moraš potrditi in potem ti bo stran delala. Nažalost ti ne morem drugače pomagat.

Objavljeno

Ta link je od državnega portala in je zaščiten. Ko ga klikneš, te brskalnik najprej vpraša za dovoljenje, če lahko vstopi na to stran. To moraš potrditi in potem ti bo stran delala. Nažalost ti ne morem drugače pomagat.

Ne sekiraj se, saj dela :)

Objavljeno

ja deluje se opravičujem. me je kar avtomatsko brglo na google.

LP

Objavljeno

Zdravo, še enkrat se obračam na vas, če kdo slučajno malo bolj pozna gsxr-e, zanimiv mi je tale, http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=4683030 ,100% je bil prevrnjen, ampak ima že akrapoviča, cena je tud taprava...je že na slikah kaj sumljivega, meni se zdi sumljiva sprednja šipca, je original? Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!