Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

LP

sem pred nakupom Honde cbr 600 oz 900...

pod letnikom 2000 (97,99)

Kateri motor se lažje vozi?, prosim za kak link iz neta, če pozna kdo kakega prodajalca in ve da je motor ok

zaenkrat Hvala, KIKI

lažje, mislil sem lepše vozi :)

Objavljeno

lažje, mislil sem lepše vozi :)

Jaz bi kupil vedno z več ccm -manj dela-šaltanja se lepše in lažje vozi in še ponavadi manjša poraba !!

Objavljeno

Živjo,

že dlje časa raziskujem, kater motor bi bil zame ker mam eno goro kriterijev, trenutno ustreza samo eden (BMW R850 R), me pa zanima, če bo od vas še kdo kakšnega najdu. Torej, must have-i:

-naked

-do 1000 ccm

-2 cilindra (ali eden, več ne)

-okrogla luč spredaj (ena, ne triumph hehe)

-zračno hlajeni

-ne sme bit Ducati (sklopka) ali Kawasaki (don't ask)

-okrogla ogledala (ok, to se da zamenjat)

-do 80 KM

-kardan (ali jermen)

-letnik najmanj 2004

-do 250 kg teže (s tekočinami)

Če se pa še kej spomnim, dopišem. Sm tečna ne? :whistle: No, z idejami na plano :boobies: :boobies:

Hvala za pomoč in LP,

Strela

Nerazumem ZAKAJ zračno hlajen, kdo ti je to natrosil? saj je absolutno v prednosti vodno hlajen motor.

Moj nasvet in vedi ni napačen je BMW vodno hlajen 2-cil vrstni 800 ccm z jermenon,če se nemotim je to model F-800 ST :whistle: naj te cena neodvrne in kupi s čim več dodatne opreme,če kupuješ rabljenega jih imajo par v Krškem (moto hit)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

-ne sme bit Ducati (sklopka) ali Kawasaki (don't ask)

Kaj pa je z ducatijevimi sklopkami? Zadnjih par let so sklopke v oljni kopeli in ne ružijo več tak in so sploh otrokom prijazne.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz bi kupil vedno z več ccm -manj dela-šaltanja se lepše in lažje vozi in še ponavadi manjša poraba !!

hvala, vendar kar si naštel nima zame nobene veze :D

mislil sem z vožnjo v ovinke

kokerkoli, bomo šli kako 900 gledat pa probat

nevem pa zakaj je toliko barvnih kombinacij teh motorjev

kdo ve katera barva je bila original Honda cbr 900 rr

Popravljeno . Popravil kiki89
Objavljeno

kdo ve katera barva je bila original Honda cbr 900 rr

odvisno od letnika, skoraj vsako leto so katero barvo dodali ali malo spremenili nalepke. ko se odločiš za letnik ali gledaš kateri motor z stricom googlom preveri katere barvne kombinacije so bile tisto leto. pred 2000 je pri nas največ cbr-k navadno rumeno-vijolčno-zeleno-nekaj.

Objavljeno (popravljeno)

misliš takole ane

250791191089588623110568.jpg

ta je bil zadnjič na netu letnik 97 <3

danes pa ga nii več </3

reš škoda lep motor ko k****

99 pa je mnda takole

1530.jpg

ali je tudi ta rjava original barve?

2530.jpg

zanimiv mi je tudi ta sam ma velik km oz. so realni

http://tinyurl.com/6f6kgvw

Popravljeno . Popravil kiki89
Objavljeno

glede barv je težka ker bi morala vedet točno katere barve so se prodajale katero leto. vsako leto si lahko zbiral med 2 do 4 barvami in skoraj vsako leto so se menjale. tudi internet ni zanesljiv ker so imele včasih različne barve za različne trge, vsaj evropa in ZDA so bile dostikrat različne. ali je prava barva bi ti znal povedat kak honda cbr fan ali AS Domžale, ki jih prodaja vsa ta leta.

Te rjave barve se spomnim, je original.

Objavljeno

Živjo,

že dlje časa raziskujem, kater motor bi bil zame ker mam eno goro kriterijev, trenutno ustreza samo eden (BMW R850 R), me pa zanima, če bo od vas še kdo kakšnega najdu. Torej, must have-i:

-naked

-do 1000 ccm

-2 cilindra (ali eden, več ne)

-okrogla luč spredaj (ena, ne triumph hehe)

-zračno hlajeni

-ne sme bit Ducati (sklopka) ali Kawasaki (don't ask)

-okrogla ogledala (ok, to se da zamenjat)

-do 80 KM

-kardan (ali jermen)

-letnik najmanj 2004

-do 250 kg teže (s tekočinami)

Če se pa še kej spomnim, dopišem. Sm tečna ne? :whistle: No, z idejami na plano :boobies: :boobies:

Hvala za pomoč in LP,

Strela

Kaj pa tale.

Malo sicer prekorači tvojo mejo, ampak je pa fin. Sosed ga ima in je res mašina :)

MotoGuzzi Griso

http://tinyurl.com/5raap6b

Objavljeno

bela strela če kupuješ zdej k obvladaš kako gre s taljančki ti mogoče ustreza kakšen od teh.

Objavljeno

Bela Strela kaj pa kak motoguzzi breva? to je ful podobno bmw-ju, pr temu dobiš še original kuferčke zdrav http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/breva-850/breva-850/index.html?msg=3192469

sicer je pa ta griso 8v k je bobk56 prdlagal res neki posebnega, v italije te košta še jurja manj, če bi mela kej takega. http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/griso-8v/griso-8v--2007-11/index.html?msg=3142358

sicer pa tak stil kot si rekla ti itak ostane samo bmw, pa guzzi. drugo mislim da kr odpade. je pa itak tko da če si bmw fanica, pol nimaš kej dosti, vzami tistega pa mir. edino jst bi res šla v italjo pogledat ker je vsaj kej izbire, kako gre postopek pa itak veš, glede na to sa si vešpico dol kupla.

Objavljeno

Bela strela, tudi jaz mislim, da se preveč omejuješ s tistim zračnim hlajenjem (zakaj bi to bilo dobro?) in kardanom. Saj čiščenje/mazanje verige sploh ni tak bav-bav. Kmalu postane čista rutina. Za hitrejše delo rabiš samo zadnje stojalo (ki je itak zelo koristno - skoraj nujno za pravilno prezimljanje gum).

Tudi avto, ki ga voziš ima sigurno vodno hlajenje, pa ni dober?

Objavljeno (popravljeno)

jst vem za enga 2007 letnik, črne barve, srebrn okvir, od 1. lastnika, 7000 km (realnih!), vsi servisi, v nulo. cena 3600€.

se opravičujem... sme na hitr pogledala... on prodaja fz6n.

Popravljeno . Popravil rosse20
Objavljeno

A mi lahko kdo pove malo o razliki med fz-6n in pa xj6, koliko se v praksi pozna razlika v konjih, kako je z vodlivostjo.. Aja rad imam dinamično vožnjo skozi ovinke namreč :D

Objavljeno

A mi lahko kdo pove malo o razliki med fz-6n in pa xj6, koliko se v praksi pozna razlika v konjih, kako je z vodlivostjo.. Aja rad imam dinamično vožnjo skozi ovinke namreč :D

za res dinamično sta oba motorja premehka v vzmetenju, tako da boljše pogleda taj malo manj "soft" razen če ti je to cenovni domet ampak se tudi najde kaj drugega za enak denar. to sta pač bolj vsestranska "začetniška" :whistle: motorja

Objavljeno

Razlika je okoli 20 KM - to že sigurno veš - pri skoraj enaki teži. Povem pa ti lahko iz prve roke (xj je še pri hiši, pa tudi FZ6 je bila do letos): xj podaja moč bolj zvezno in je z razmerjem menjalnik/motor bolj "umirjena" ; FZ 6 pa spodaj malo navora fali, od 7000 obratov pa nekako spremeni karakter in je malo bolj "žleht" .

Objavljeno

za res dinamično sta oba motorja premehka v vzmetenju, tako da boljše pogleda taj malo manj "soft" razen če ti je to cenovni domet ampak se tudi najde kaj drugega za enak denar. to sta pač bolj vsestranska "začetniška" :whistle: motorja

Dejansko sem pozabil "ta glavno" da bo to moj prvi močnejši motor... Do zdej sm se velik prevozu ampak samo z mopedi, tako da nekaj izkušenj imam ampak ne z nekim "pravim" motorjem... Zdej glede dinamične vem da je zato bolj SS ampak za mau na ovinke se pa da verjetno tut z nakedom itd... Glede na to da sta precej mehka kot že vem, a se jih da "utrdit" ? Drugače pa bom motor zablokiral....

Objavljeno

Dejansko sem pozabil "ta glavno" da bo to moj prvi močnejši motor... Do zdej sm se velik prevozu ampak samo z mopedi, tako da nekaj izkušenj imam ampak ne z nekim "pravim" motorjem... Zdej glede dinamične vem da je zato bolj SS ampak za mau na ovinke se pa da verjetno tut z nakedom itd... Glede na to da sta precej mehka kot že vem, a se jih da "utrdit" ? Drugače pa bom motor zablokiral....

rocky glede blokade si preberi mali o tem prou v temi o blokiranju na 35kw, ker ce prav vem so neke omejitve koliko mocan je motor original da se ga potem lahko blokira. tako da ce se ne motim fz6 odpade. malo preberi.

Objavljeno

rocky glede blokade si preberi mali o tem prou v temi o blokiranju na 35kw, ker ce prav vem so neke omejitve koliko mocan je motor original da se ga potem lahko blokira. tako da ce se ne motim fz6 odpade. malo preberi.

To vem da fz6 odpade pa vseglih.... :ninja:

Objavljeno

To vem da fz6 odpade pa vseglih.... :ninja:

Xj6 je multiuporaben motor, in ni res ko toliko trdijo začetniški, pa to pa ono...eno so številke na papirju drugo je realnost...cca 4 sekunde(uradno 3,8) do 100km, končna 215km/h...za se ubiti ali vsaj fajn razsuti več kot dovolj. Vsaki fz6 pariram brez problema, odlično se zlaga v ovinke, konstantno vleče...

Ja malce je mehak, predvsem pri vožnji v dvoje, pa tudi teža se mu pri vožnji v dvoje pozna.....to so pa glavne napake, ki jih jaz opazim....drugače pa krasen motorček, mala poraba goriva in nezahteven za vzdrževanje.

p.s. če mu pa še izpuh zamenjaš...dobi pa čisto nov karakter in cca 10konjičev več

Objavljeno

Xj6 je multiuporaben motor, in ni res ko toliko trdijo začetniški, pa to pa ono...eno so številke na papirju drugo je realnost...cca 4 sekunde(uradno 3,8) do 100km, končna 215km/h...za se ubiti ali vsaj fajn razsuti več kot dovolj. Vsaki fz6 pariram brez problema, odlično se zlaga v ovinke, konstantno vleče...

Ja malce je mehak, predvsem pri vožnji v dvoje, pa tudi teža se mu pri vožnji v dvoje pozna.....to so pa glavne napake, ki jih jaz opazim....drugače pa krasen motorček, mala poraba goriva in nezahteven za vzdrževanje.

p.s. če mu pa še izpuh zamenjaš...dobi pa čisto nov karakter in cca 10konjičev več

:notworthy: Hvala za tale post, to sm hotu slišat :D

Objavljeno

ko se že ravno govori o mehkobi...

jaz sem vozila fz6n in se mi ni zdel pretirano mehek. potem sem začela vozit r6 (ki je trd ko...), zadnjič pa sem malo menjala in se spet popeljala par km z mojim bivšim fz6n. zdaj lahko rečem, da je motor napram r6 ekstremno mehek. tako da... mehkoba je čisto relativna stvar!

Objavljeno

HVala vsem za prijazne odgovore. To pa, da sem preveč zahtevna, že vem :) Zanima me samo, če ima motoguzzi abs? Tisti, ki ste mi ga prilimal je sicer videt zelo cool ampak ma isto napako kot R1200R -- preveč konjev (ja sej vem, da mam js roko na gasu pa vseen, rada bi bla mirna).

Kar se tiče pa verige... ne res jo ne bi, ne samo zaradi nege ampak tudi, ker mi kar nekako kazi motor in mu daje videz bicikla (samo mole trapasto videnje). Kardan je pa taka cool kajla, sicer zahtevnejša za vožnjo (meni se ni zdelo...) in si ga zelo želim. Kar se hlajenja tiče je pa zgolj kaprica panične babnice, ki več kot na cesto gleda v kazalček temperature :whistle: :whistle: :whistle: Pa še zračno hlajenje je bolj oldskul, no pa smo spet tam. :rolleyes:

Verjetno bom šla po BMWja v Nemčijo, ker so cene približno glih, je pa v DE veliko lažje uredit dokumente.

Aja in še to, mora imet glavno stojalo, ker se ne morem prisilit, da bi zaupala tisti tački, bohpomagaj :closedeyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!