Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Počasi, ampak res počasi se odločam za zamenjavo motorja. To je v daljni prihodnosti mogoče leto ali dve. Seveda že malo spremljam in si ogledujem kaj bi imel. Iščem motor varianto tourer, mogoče kak naked, udobno vožno zame kot za sopotnika.

Ogledaoval sem si sledeče modele:

Bandit 650

Bandit 1250

XJR 1300

FJR 1300 (malo preveč €, bo jo pa

imel)

XJ6 (ne N ker mi ni preveč všeč)

CBF 600

CBF 1000

VFR 800

Gledal sem tudi malo chopperje vendar ne vem, kaj bi se splačalo (precej visoke cene).

Motor mislim imeti za več časa (minimum 2-3 leta).

Kakšno je vaše mnanje glede omenjenih motorjev. Kaj bi priporočali?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup motorja, a imam en velik problem, saj sem velika le 160 cm in so mi večinoma motorji previsoki ali zelo pretežki. Zanimam se bolj za nekaj cestnega, možno tudi kaka naked varianta. Kateri so motorji z nizkimi sedeži in primerni za začetnike? V mislih nimam novih motorjev, mogoče kaj par let starega in do 600 kubikov za začetek.

Za začetek se vam lepo zahvaljujem.

Pozdrav iz prlekije!

sem podobne višin in sem začela na sv650s (letnik 2000), potem fz6n (letnik 2006), zdaj sem na r6 (letnik 2008) :P

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni..

Tudi jaz kupujem svoj prvi motor.. Zanima me, kaj priporočate.. Želim si nekaj ne previsokega (visoja 167cm..), ampak NE cestni ali naked..

Hvala in Lp ;):rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni..

Tudi jaz kupujem svoj prvi motor.. Zanima me, kaj priporočate.. Želim si nekaj ne previsokega (visoja 167cm..), ampak NE cestni ali naked..

Hvala in Lp ;):rolleyes:

Zate je motor,ki jih uporabljajo avtošole !:hmm:

Npr: Honda do 600ccm,Suzuki 500 ccm,Kawasaki 650 in je kar konec vsi so nekje NOVI med 5,5 do 6,5 K €:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zate je motor,ki jih uporabljajo avtošole !:hmm:

Npr: Honda do 600ccm,Suzuki 500 ccm,Kawasaki 650 in je kar konec vsi so nekje NOVI med 5,5 do 6,5 K €:whistle:

mja... nekak logično. :) V avtošoli sem vozila honda cbf600.. trenutno razmišljam o nečem podobnem, le malo bolj zaprtem spredaj..

drugače pa mi je všeč kak v-strom.. :hmm: :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tavelika bandit ali cbf, dobra motorčka za tvoje potrebe :)

Kako se pa kaj XJR 1300 ali pa VFR obneseta?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni.

to jesen ali naslednjo pomlad imam namen kupiti drug motor. Sedaj imam gsr-ja, in hočem ostat na nakedu vedndar bi rabil malo več moči, ker se 80% vozima v dvoje.. Sploh kakšni prelazi in postane malo len :)

zdaj pa sem malo v dvomih kaj vzet, najbolj razmišljam glede Yamahe FZ1 ima dovolj moči, namontirat se da vse tri kovčke. Gledam pa tudi Aprilio tuono, moči ma dovolj 2 valjnik, ne vem pa če bi se dalo kakorkoli namontirati kovček, vem da temu motorčku to ne bi pasalo vendar za kakšna dolga potovanja bi pa že dal gor :) še ima kdo kakšen predlog glede nakeda 1000ccm? cenovno nekje do 6500€

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tuna ni za touring ali dva človeka. bandidos, cbf, litrske "endure", to bi šlo

Tudi sam sem (ko sem kupoval FZ1) gledal Tuno. Odločil sem se za FZ1 izključno samo zaradi lepote in zaradi uglajenejšega in-line 4 motorja. Oba sta za touring :P če sta voznik in sopotnica za to. Še vedno bi vzel mojo FZ1 (in je za isti denar kot sem jo kupil danes ne prodam!) ker je super!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

italijanski jurja nakedi pač niso za pussy-je..pika..dejte si že dopovedat..

...pussy-ji se v tem primeru najverjetneje tretirajo ljudje ki NE ZNAJO ali NE RADI sami ali v "nepredvidljivih okoliščinah" šraufajo svoje motorje.:P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pussy-ji se v tem primeru najverjetneje tretirajo ljudje ki NE ZNAJO ali NE RADI sami ali v "nepredvidljivih okoliščinah" šraufajo svoje motorje.:P

natančno to..ampak to je že splošno znano in nisem hotel poudarjat..

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Tudi sam iščem motor in sem bolj majhne rasti (165 cm, pač smo tudi nekateri tipi nizki :rolleyes:) Zanima me kaj priporočate za začetnika? Meni so všeč 600 kubični ss, pa tudi naked od kawasakija. Sem pa zelo zagret za ninjo 636 tam okoli '05 letnika. Zanima me še če obstajajo kakšni seti s katerim znižaš motor? Ali se lahko pri ninji 636 zniža zadnje vzmetenje?

Lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Tudi sam iščem motor in sem bolj majhne rasti (165 cm, pač smo tudi nekateri tipi nizki :rolleyes:) Zanima me kaj priporočate za začetnika? Meni so všeč 600 kubični ss, pa tudi naked od kawasakija. Sem pa zelo zagret za ninjo 636 tam okoli '05 letnika. Zanima me še če obstajajo kakšni seti s katerim znižaš motor? Ali se lahko pri ninji 636 zniža zadnje vzmetenje?

Lp!

ko se boš navadil malo na motor ne boš rabil nižat nič, da pa si izbral najbolj neprimerno kategorijo motorjev pa ti je menda itak jasno. kolega moj je podobne višine kot ti in je bil tudi popoln začetnik. jaz sem mu namesto R6 svetoval R1 in mi je hvaležen in danes ko ima za sabo dobro sezono in pol se vozi brez težav.

600 SS zahteva več dela za vozit kot 1000 SS, oba pa sta dosti težja za začetnika kot kak naked ampak če pač želiš SS raketo se boš pač na njej mučil in verjetno te noben ne bo prepričal drugače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede sedenja na motorju si poglejte se cycle-ergo.com/ ker samo visina ni neki relevantna ker je ponavadi najvecji problem prekratke oz. predolge noge.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, kateri motor potem svetujete za začaenika, +600 ccm? Pa da nebi mislili, da sem kakšen mulo... sem zadosti star in dovolj fizično močan, mi ni problem držat motor... edino višina me zafrkava.

ko se boš navadil malo na motor ne boš rabil nižat nič, da pa si izbral najbolj neprimerno kategorijo motorjev pa ti je menda itak jasno. kolega moj je podobne višine kot ti in je bil tudi popoln začetnik. jaz sem mu namesto R6 svetoval R1 in mi je hvaležen in danes ko ima za sabo dobro sezono in pol se vozi brez težav.

600 SS zahteva več dela za vozit kot 1000 SS, oba pa sta dosti težja za začetnika kot kak naked ampak če pač želiš SS raketo se boš pač na njej mučil in verjetno te noben ne bo prepričal drugače.

Ne razumem najboljše. Vbistvu si mu ti svetoval težji in močnejši motor, in ti je hvaležen? Kako lahko 600 kubikov zahteva več dela kot 1000? A ni ravno obratno.

glede sedenja na motorju si poglejte se cycle-ergo.com/ ker samo visina ni neki relevantna ker je ponavadi najvecji problem prekratke oz. predolge noge.

Sem pogledal, hvala... super stran!

Popravljeno . Popravil rattlehead
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pervy je hotu povedat da pr 600 je treba vec menjat. jurja pa ima dovolj moci da vlece tudi pri nizkih obratih in kao ni tolko dela z menjanjem. pac podobna fora kot pri avtih. edino je pa res da ne mores bit po par mesecih car in rect kako ti je premalo pa kako nikamor ne gre :P

stran je pa res fajn ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, kateri motor potem svetujete za začaenika, +600 ccm? Pa da nebi mislili, da sem kakšen mulo... sem zadosti star in dovolj fizično močan, mi ni problem držat motor... edino višina me zafrkava.

Ne razumem najboljše. Vbistvu si mu ti svetoval težji in močnejši motor, in ti je hvaležen? Kako lahko 600 kubikov zahteva več dela kot 1000? A ni ravno obratno.

Sem pogledal, hvala... super stran!

600cc SS so visoko turažni motorji. Vso moč dobijo na 10k rpm+. Do takrat jim bolj kot ne zmankuje moči, potem pa naenkrat bum in motorju se odtrga. Pri 1000cc je navor in krivulja moči lepše razporejena in je zato lažje peljat, je bolj predvidljiv...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600cc SS so visoko turažni motorji. Vso moč dobijo na 10k rpm+. Do takrat jim bolj kot ne zmankuje moči, potem pa naenkrat bum in motorju se odtrga. Pri 1000cc je navor in krivulja moči lepše razporejena in je zato lažje peljat, je bolj predvidljiv...

Stric, k si ti mogoče že kakega 600taka peljal?? Ker jest svoje R6 ne rabim razen pri prehitevanju čist nč čez 10k obračat, pa nisem glih pr počasnih. Da o Hondi, ki pospešuje od 4.000 naprej skoraj linearno niti ne bi. Pri 1000 je samo to, da ni treba tolk šaltat, drugač je pa težji, bolj neroden pri nizkih brzinah in imaš resne probleme z njim, če se kje ustrašiš, trzneš, odpreš preveč itd. In ker se to ponavadi, ko začneš vozit motor pogosto dogaja, je 600 SS dosti bolj odpustljiv in prijazen motor. In roko na srce, za na cesto, če ne voziš ravno skoraj vedno še nekoga zada,j je oreng dovolj da si krepko čez CPP in meje svoje lastne varnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore. Bo kar 600 ccm hehe.

Sedaj me še zanima, če se da zadnje vzmetenje nižat in če obstajajo kakšni 'kiti' za nižat?

Lp.

Ja, da se kupit takoimenovane dogbones in se zniža zadnji del motorja, ampak s tem podreš geometrijo motorja, se pravi je treba motor še spredaj spustiti v vilicah. Glede na to, da si 2cm višji od mene, lahko pa mirne duše vzameš Suzukija od k6 dalje, tam sem z obema nogama skoraj popolnoma na tleh, pa tud CBR 600 ni previsoka. R6 od tega letnika je dalje je skyhigh, Kawasaki se mi je pa zdel tam tam s CBRjko. Imam pa na stri R6 za 2 cm znižan sedež, kar se je obneslo čisto ok, sedaj pa večinoma nimam težav, tudi če je motor malo višji.

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

italijanski jurja nakedi pač niso za pussy-je..pika..dejte si že dopovedat..

In definicija pussy-ja po tvoje je?

Hvala

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stric, k si ti mogoče že kakega 600taka peljal??

ej ptica z vsem dolžnim spoštovanjem, ni problem v pospeševanju ampak ko en tak junfer hoče prehitet in šalta dol pa slučajno zadane prave obrate je cela panika. pri jurjaku da pri 60 v šesto in se ne sekira celo pot, gas pa tudi ni nič živčen pri nizkih obratih in rabiš kar nekaj moči da ga premakneš tako da ob kakih luknjah v cesti :headbang: ni bojazni da bi iz 80 pospešil na 200 po zadnji :evilgrin:

na pisti je razlika, po cesti in z začetniškim tempom brez premetavanja in presedanja pa med 600 in jurja skoraj ni razlike v teži in okretnosti.

je pa oboje butasto za imet za učenje ampak komur paše.... :whistle:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!