hajoktejn Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 (popravljeno) mi se mi zdi da samo luči rabš; tisti k nimajo, mislm da morš pa homolomo delat če hočš registrirat al kako gre že to? neki tazga skratka Popravljeno September 9, 2011. Popravil hajoktejn
pevecm Objavljeno September 11, 2011 Opozori Objavljeno September 11, 2011 lepo bi prosil če meni nekdo svetuje kakšen enduro motor (rabljen) za vozit predvsem offroad (po cesti glih tok da kam prideš),možnost registracije, cenovno okoli 3000-3500€. Najraje bi imel čim močnejši motor do 35kW. kaj naj iščem za svoje potrebe? na avt0.net-u ne najdem motorja ki bi ustrezal mojim kriterijem, ali kaj takega v tem cenovnem razredu sploh obstaja? zelo bi cenil, če mi lahko kdo pomaga... Po tvojem opisu sklepam da iščeš nekaj v tem stilu: http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=5075529 . Če boš iskal motorje, išči v kategoriji Hard Enduro. Ti motorji so zelo podobni Cross motorjem, le da imajo malo manj konjev in MALO slabše komponente. Imajo pa vse papirje za registracijo. Motorji se ponavadi prodajajo brez žmigavcev ker jih folk pobere dol, da vse ne polomi ko se vozijo po gozdu . Upam da sem ti kaj pomagal. daneb 1
Bean Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Pozdravljeni! Zanimajo me vaše izkušnje in kaj priporočate glede naslednjih motorjev: Honda CBF 1000 Yamaha FZ1 Suzuki Bandit 1250 Hvala in lep pozdrav!
gizmOkak Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 use glih je... fz1 je malenkost bol športna od unih dveh. To je pa tudi use...
Bremzer Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 Pozdravljeni! Zanimajo me vaše izkušnje in kaj priporočate glede naslednjih motorjev: Honda CBF 1000 Yamaha FZ1 Suzuki Bandit 1250 Hvala in lep pozdrav! Apsolutno HONDA neboš pogrešil-sicer pa je tako ali tako odločitev tvoja ! ! Urbii, grepavl, daneb in 1 other 3 1
Bean Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 vem da je odločitev moja, vendar potrebujem vaše nasvete se pravi prvi + za Hondo... :D
simonsi Objavljeno September 14, 2011 Opozori Objavljeno September 14, 2011 vem da je odločitev moja, vendar potrebujem vaše nasvete se pravi prvi + za Hondo... :D meni je bandit bolj všeč, ker je kar pravi motor in ne pedrski kot cbf-ka Roky994, daneb, hajoktejn in 12 others 3 12
mitjag Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 (popravljeno) simonsi hvala za tole. Do sedaj namreč nisem vedel zakaj se me moja Hondica tolk tišči Popravljeno September 15, 2011. Popravil mitjag daneb, Bremzer, Bean in 3 others 5 1
Kolen Objavljeno September 15, 2011 Opozori Objavljeno September 15, 2011 simonsi hvala za tole. Do sedaj namreč nisem vedel zakaj se me moja Hondica tolk tišči :lol1: :lol1:
Hornet Objavljeno September 22, 2011 Opozori Objavljeno September 22, 2011 Rattlehead, sam sem tudi podobne višine kot ti, prej se vozil s skuterjem, nikoli še vozil 600ss motor, za opravljanje izpita kawasakiER5. Probal par motorjev glede višine, kupil Kawo ZX6R. Ko sm se prvič usedel gor pa odpeljal se je kolega prijel za glavo, kao to ne bo šlo... pa sem isto mislil tudi sam kaj sem kupu to?, premakneš gas za 1mm pa rohni k hudič pa se dokej visok mi je. 2x treniral na mrtvem odseku ceste, da se vsaj malo navadim. Tretjič že na cesto in 25km fura. Naslednjič že do kočevja in nazaj. Edina nevarna situacija, ki sem jo imel je bil pesek na cesti in bi me kmalu odneslo v maline... Do sedaj čez 5k km in enkrat sem se prevrnu na mestu na park placu ker nism mogu zadržat motorja, to sm vedu da se bo zgodil. Nabavu crash pade izključno zaradi takih situacij na mestu, zdaj sem se že čist navadu in tud veliko naučil v teh 4h mesecih, tko da bo treba drug let probat še kaj drugega peljat. Še največji problem je v podstrešju in desnici, če imaš tu pošlihtano go for it.
JernejA Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Pozdravljeni, Pred dobrim tednom sem naredil izpit za A2 se pravi do 35 kw sedaj pa pride težji del, iskanje motorja v tem rangu... Najraje bi kupil enduro saj bi se z svojo vozila v dvoje in tudi na kakšne daljše relacije... Vendar moja višina 187 punca 165... Kaj priporočate gledal sem že KLE 500, PEGASO, APRILIA TRAIL... Zanimajo me vaše informacije predlogi, v poštev pride tudi kakšen tourer... Če bi pa bilo bi ga pa dal tudi blokirat.... Hvala
hajoktejn Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 (popravljeno) velik + za bandita med temi 3mi aja, na vprašanje @bean-a sm odgovoru Popravljeno September 26, 2011. Popravil hajoktejn
Fritz Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 Pozdravljeni, Pred dobrim tednom sem naredil izpit za A2 se pravi do 35 kw sedaj pa pride težji del, iskanje motorja v tem rangu... Najraje bi kupil enduro saj bi se z svojo vozila v dvoje in tudi na kakšne daljše relacije... Vendar moja višina 187 punca 165... Kaj priporočate gledal sem že KLE 500, PEGASO, APRILIA TRAIL... Zanimajo me vaše informacije predlogi, v poštev pride tudi kakšen tourer... Če bi pa bilo bi ga pa dal tudi blokirat.... Hvala Suzuki V-Strom 650 je zelo udoben za vožnjo v dvoje. Žal pa ne vem, če se ga da blokirat. Poglej še Kawo Versysa in ER6, Suzuki Gladiusa... suzuki 1
GSdreamer Objavljeno September 26, 2011 Opozori Objavljeno September 26, 2011 @JernejA Jst sm letos prodal svojga MP3-ja in kupu Suzuki Gladius konc mesca Julija pol sm čaku dva tedna za blokado in od srede avgusta do zdele mam že 3,5k km Blokada obstaja samo 25kW, ampak kljub temu se ne pozna na moči(edin na končni hitrosti cca. 160km/h če greš solo), če sta pa dva gor ni nobenih bistvenih sprememb, razn teže seveda Motor je odličn, prvič k sm ga mal izven lublane furu(lj-cerkno-tolmin-vršič) se mi je kr režal med vožnjo, taka dobra zadevca je Zdele ga maš pa še dodatno znižanga v TC-ju(5.490), jst sm dal 5.890 aja blokada te bo pršla s homologacijo vred okol 220-230 evrov, jst sm jo pr panigazu v kranu kupu pa šu kr pol tm na amzs(če boš pa pr nemu kupoval motor in zrav še blokado ti bo pa že on v homologacijo not vpisu, drgač še čakaš par dni da dobiš nazaj original) dotem 1
daneb Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Pozdravljeni, Pred dobrim tednom sem naredil izpit za A2 se pravi do 35 kw sedaj pa pride težji del, iskanje motorja v tem rangu... Najraje bi kupil enduro saj bi se z svojo vozila v dvoje in tudi na kakšne daljše relacije... Vendar moja višina 187 punca 165... Kaj priporočate gledal sem že KLE 500, PEGASO, APRILIA TRAIL... Zanimajo me vaše informacije predlogi, v poštev pride tudi kakšen tourer... Če bi pa bilo bi ga pa dal tudi blokirat.... Hvala Poglej za katere motorje se dobi blokade na 25 + 35 Kw Klik
zviki Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Pozdravljeni, Pred dobrim tednom sem naredil izpit za A2 se pravi do 35 kw sedaj pa pride težji del, iskanje motorja v tem rangu... Najraje bi kupil enduro saj bi se z svojo vozila v dvoje in tudi na kakšne daljše relacije... Vendar moja višina 187 punca 165... Kaj priporočate gledal sem že KLE 500, PEGASO, APRILIA TRAIL... Zanimajo me vaše informacije predlogi, v poštev pride tudi kakšen tourer... Če bi pa bilo bi ga pa dal tudi blokirat.... Hvala Yamaha XT 660 R? Točno 35 kw vpišejo v prometno.
LooLekSLO Objavljeno September 27, 2011 Opozori Objavljeno September 27, 2011 Yamaha XT 660 R? Točno 35 kw vpišejo v prometno. Baje novejše 35,3 kW.
KickEm Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 Kaj pravite, rabljen motor kupiti zdaj ob koncu sezone, ali na začetku nove? prednosti ene ali druge možnosti ipd, hvala lp Kaj pravite, rabljen motor kupiti zdaj ob koncu sezone, ali na začetku nove? prednosti ene ali druge možnosti ipd, hvala lp
biker77 Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 Kaj pravite, rabljen motor kupiti zdaj ob koncu sezone, ali na začetku nove? prednosti ene ali druge možnosti ipd, hvala lp Kaj pravite, rabljen motor kupiti zdaj ob koncu sezone, ali na začetku nove? prednosti ene ali druge možnosti ipd, hvala lp dober motor ti bo zna uidt zdej al pa na začetku sezone.. maš pa po drugi strani dost časa do začetka naslednje sezone.. če že točno veš kaj hočeš še toliko lažje.. če pri nas ni nič se pa kej v italiji dobi.. Bremzer in daneb 1 1
Vucko Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 Spet smo pri dilemi in sicer bi rad kupil motor ... predvsem gledam yamaha xtx660, ker je nekako civilni supermoto ... ker včasih bi tudi rad naredil kakšno malo daljšo furo ... recimo 200+km. Problem je v tem, da sem omejen na 3700€ ... predvsem gledam na to, da bi motor bil ohranjen, da bi bile original plastike in da nima čez 20k kilometrov, aja pa zaželjen je seveda akrapovič. Zanima me, če preveč zahtevam za takšno vsoto? aja pa vsaj 06 letnik more bit. Prej sem imel ss ... tako da nisem neki seznanjem s to vrsto motorja, razen to da se mi dopade in da se mi je z njim fajn peljat.
Pervy Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 Spet smo pri dilemi in sicer bi rad kupil motor ... predvsem gledam yamaha xtx660, ker je nekako civilni supermoto ... ker včasih bi tudi rad naredil kakšno malo daljšo furo ... recimo 200+km. Problem je v tem, da sem omejen na 3700€ ... predvsem gledam na to, da bi motor bil ohranjen, da bi bile original plastike in da nima čez 20k kilometrov, aja pa zaželjen je seveda akrapovič. Zanima me, če preveč zahtevam za takšno vsoto? aja pa vsaj 06 letnik more bit. Prej sem imel ss ... tako da nisem neki seznanjem s to vrsto motorja, razen to da se mi dopade in da se mi je z njim fajn peljat. na avtonetu jih dobiš za tako ceno ampak če pa so taki kot ti pričakuješ je pa drugo. zakaj si se pa pičil v 20.000 km???? a ni bolj pomembno kako je bil motor vzdrževan in vožen kot pa samo kilometri. Boljše 40.000 km lepe vožnje in vzdrževanja kot 20.000 km in to da je lastnik samo drkal gor in dol po mestu po zadnji od kafiča do kafiča pa brez servisov.
strajnarR Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 (popravljeno) @Vucko kaj pa Aprilia Pegaso 650 Strada, ista mašina. Samo, če ti je nasploh sam motor ušeč je pa to tvoja odločitev. Popravljeno Oktober 2, 2011. Popravil r_o_b_i
Vucko Objavljeno Oktober 2, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2011 na avtonetu jih dobiš za tako ceno ampak če pa so taki kot ti pričakuješ je pa drugo. zakaj si se pa pičil v 20.000 km???? a ni bolj pomembno kako je bil motor vzdrževan in vožen kot pa samo kilometri. Boljše 40.000 km lepe vožnje in vzdrževanja kot 20.000 km in to da je lastnik samo drkal gor in dol po mestu po zadnji od kafiča do kafiča pa brez servisov. to je res ja ... pač rajši kupim z manj kilometri, če pa vredu pogledam imajo kr vsi močne cene ... tisti z več kilometri in tisti z manj :S Nekak gledam na to, da ne preplačam motorja , kar se mi je pri prvem zgodilo in sem v enem letu izgubil na njem 1500€ ... glede na to da je sem dal 4700€ za njega ... drugo leto pa dobil 3200€ ... sem si po tem rekel, da bom previden pri naslednjem nakupu. Vsaka šola nekaj stane, mar ne r_o_b_i aprilia se mi pa nekod ne dopade. drgač pa hvala za predlog.
Pervy Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 Nekak gledam na to, da ne preplačam motorja , kar se mi je pri prvem zgodilo in sem v enem letu izgubil na njem 1500€ ... glede na to da je sem dal 4700€ za njega ... drugo leto pa dobil 3200€ ... sem si po tem rekel, da bom previden pri naslednjem nakupu. najbolj ga boš preplačal če boš ob nakupu gledal samo na ceno in kilometre potem pa bo na motorju nonstop nekaj za šraufat. že če vzameš enega z novimi gumami namesto starimi ti je to 200€ razlike. če je imel narejen servis, menjano ketno itd je že to prihranek,... za kilometre pa menda veš, da jih večina vrti nazaj ravno zato ker je toliko kupcev kot ti, ki nočejo motorja z več kot 20.000 km. potem pa se prodajajo 4-5 let stari motorji in imajo vsi po vrsti 17-18.000 ker je manj kot 5000 km na sezono. Frips 1
Cartman Objavljeno Oktober 3, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2011 najbolj ga boš preplačal če boš ob nakupu gledal samo na ceno in kilometre potem pa bo na motorju nonstop nekaj za šraufat. že če vzameš enega z novimi gumami namesto starimi ti je to 200€ razlike. če je imel narejen servis, menjano ketno itd je že to prihranek,... za kilometre pa menda veš, da jih večina vrti nazaj ravno zato ker je toliko kupcev kot ti, ki nočejo motorja z več kot 20.000 km. potem pa se prodajajo 4-5 let stari motorji in imajo vsi po vrsti 17-18.000 ker je manj kot 5000 km na sezono. Zarad takih postov pa dost folka misli, da so zgolfani vsi motorji k majo manj kot 5000 na leto. Pa niso. V garaži mam motor k je lani naredu 1000, letos pa mal manj. od 2006 do danes jih ma mislim da 14 000Km. Pa je to top sport tourer. Motor z 20 000Km mora bit IMHO kot nov. z original verigo. Se pa strinjam, da je v Sloveniji obsedenost z malo prevoženimi kilometri že na robu slabega okusa. Ko sem kupoval motor sem imel za moj budget na voljo 3. Dva sta imela 50 000 in eden 70 000Km. ko sem videl vse tri ni blo nobenga vprašanja kerga bom vzel. tisti s 70K je mel novo verigo, novo gumo in narejen servis. Predvsem pa je bil prodajalec kredibilen. ni blefiral. Motor je bil točno tak kot je obljubil po telefonu. Meni se to zdi dokaj pomembno. Da človek ne špekulira. Veta je včeraj zaključla tretjo sezono, gre proti 100 000Km, in dela ko ura. @Vucko: Koliko boš zgubil na sezono, je precej povezano s tem, koliko ga boš ob nakupu (pre)plačal, in kolko časa ga boš imel. Če bo motor z 40 000Km 3000€ z 20 000 pa 4000€ je že v startu tisočak zgubljen. Plačevat letnik in male kilometre pri motorju istega modela in generacije je precej bez veze. Če so motor nespremenjen štancali 4 leta, je tisti "ta star" še zmer odličen, in kar nei cenejši od "ta novega". Kor13 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se