Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

XT je prot Pegasotu malinovc, kar se voznje tice.

Daj razloži malo več!

Hvala.

Objavljeno

Buschi, lahk potrdim doktorjeve besede..

Sem probal od xtx do xtr, kupil sem strado :).. Nemores verjeti, ampak strada je resnicno bolj vodjiv motor, igracka po moje :). Malo je tudi bolj sminkerska, ima nekaj funkcij za nastavljat co.... Stroski, so sigurno vecji za aprilio kot za yamaho, zdaj vidim, dele je v slo malo tezje dobiti kot za yamahco, ampak ce se malo znajdes ni problemov..

Lahko samo se povem da mi je izredno zal da sem imel prvi motor z 4-rimi cilindri, sele zdaj ko mam enega sem dojel da je to zame.. Skratka, uzitek :)..

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni motoristi in motoristke,skratka ljubitelji motociklizma:)

Sem pred kratkim naredil izpit za motor in zdaj intenzivno razmišljam o nakupu endura,predvsem zaradi svoje višine(190cm).

V oči mi je padlo kar nekaj endurc,med katerimi so Yamaha xtz tenere,Honda Transalp,Kawasaki KLE,pa še kakšen bi se našel.

Pomembno vlogo mi igra varnost,se pravi,da je priporočljivo,da ima motor ABS,kar pa Kawasaki sodeč po oglasih nima,tako,da žal odpade.

V bistvu sta mi še najbolj všeč Yamaha in Honda,zanima me pa,če se kdo spozna na kvaliteto teh dveh motorjev.oz. katerega bi se

splačalo vzet,glede na to,da bi bil motor tudi za vsak dan,razen seveda v ekstremnih vremenskih razmerah?!

Že vnaprej hvala za odgovore!;)

Lp,kitekatus

Objavljeno

yamahe nisem vozil, sem pa vozil hondo transalp..super ABS sistem, jest sm na mopedu ful užival..velik sem pa 180..ne vem kako bo pri tvoji višini..

mene naprimer na starem gs650 boli hrbet..mal premali je..

a novega gs650 si izločil iz izbire? kak je budget? kaj pa versys650? koliko bo zares off-roada?

Objavljeno

Pozdravljeni motoristi in motoristke,skratka ljubitelji motociklizma:)

Sem pred kratkim naredil izpit za motor in zdaj intenzivno razmišljam o nakupu endura,predvsem zaradi svoje višine(190cm).

V oči mi je padlo kar nekaj endurc,med katerimi so Yamaha xtz tenere,Honda Transalp,Kawasaki KLE,pa še kakšen bi se našel.

Pomembno vlogo mi igra varnost,se pravi,da je priporočljivo,da ima motor ABS,kar pa Kawasaki sodeč po oglasih nima,tako,da žal odpade.

V bistvu sta mi še najbolj všeč Yamaha in Honda,zanima me pa,če se kdo spozna na kvaliteto teh dveh motorjev.oz. katerega bi se

splačalo vzet,glede na to,da bi bil motor tudi za vsak dan,razen seveda v ekstremnih vremenskih razmerah?!

Že vnaprej hvala za odgovore! ;)

Lp,kitekatus

Nevem zakaj ABS,kolikor sem seznanjen ga "mladim voznikom odsvetujejo" :closedeyes:

Objavljeno

Nevem zakaj ABS,kolikor sem seznanjen ga "mladim voznikom odsvetujejo" :closedeyes:

Lahko malce razložiš?

Objavljeno (popravljeno)

Nevem zakaj ABS,kolikor sem seznanjen ga "mladim voznikom odsvetujejo" :closedeyes:

Nakladaš!

ABS je tudi na motorjih odlična zadeva. še posebej za mlade voznike!

Popravljeno . Popravil KeC
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pozdravljeni motoristi in motoristke,skratka ljubitelji motociklizma:)

Sem pred kratkim naredil izpit za motor in zdaj intenzivno razmišljam o nakupu endura,predvsem zaradi svoje višine(190cm).

V oči mi je padlo kar nekaj endurc,med katerimi so Yamaha xtz tenere,Honda Transalp,Kawasaki KLE,pa še kakšen bi se našel.

...

Sam imam 191 cm in sem kar nekaj časa iskal primerni motocikl... Nisem pa niti ene endure preizkusil, tako da ti ne znam svetovat :\

Pristal sem na TDM 900 (brez ABS, ceprav se dobi tudi z) in je vsaj kar se velikosti tiče popoln, pa še drža je takšna kot na enduri.

Objavljeno

Lep pozdrav vsem motoristom.

Imam nekaj začetniških oziroma pred-začetniških vprašanj za stare mačke.

Izpita za motor nimam, sem v fazi odločanja.

Prav tako še nimam opreme in motorja...

Že kot mulca so me privlačila potovanja in vedno sem bil odločen, da bom potoval z motorjem.

Sedaj pa sem pred veliko dilemo in potrebujem par nasvetov.

Opravljal bi izpit in z motorjem potoval sam (žena ne mara motorjev)

In tu se pojavi moja dilema...

Delam na področju pri katerem vidim veliko travmatoloških poškodb in posledic padcev z motorji.

Videl sem veliko fantov, ki so prestali politravme, amputacije, poškodbe glave in hrbtenice...

Veliko od teh je bilo motoristov, žalostne zgodbe se skrivajo za zidovi bolnišnic in rehabilitacijskih centrov.

Želja po potovanju z motorjem je močna, vendar imam tudi mlado družino in kot oče moram misliti najprej na njih.

Kaj pravite stari mački, kakšne so procentualne možnost težjih poškodb pri vožnji z motorjem?

Primarno bi motor uporabljal za potovanja (dalmacija,grčija,španija...), za jajcanje v službo imam avto.

Motor bi bil nek starejši potovalni, vožnja po omejitvah, morda kakšen izlet letno na grobnik.

Na opremi se ne bo šparalo in se bo kupilo kakovostno.

Vse lepo in prav, samo zaradi poklicne deformacije me skrbijo poškodbe.

Prosim za par nasvetov glede moje dileme, vrjetno ste se sami soočali z istimi vprašanji preden ste se odločili za motor.

Hvala vsem.

Mare

Objavljeno

yamahe nisem vozil, sem pa vozil hondo transalp..super ABS sistem, jest sm na mopedu ful užival..velik sem pa 180..ne vem kako bo pri tvoji višini..

mene naprimer na starem gs650 boli hrbet..mal premali je..

a novega gs650 si izločil iz izbire? kak je budget? kaj pa versys650? koliko bo zares off-roada?

Pozdravljen Biker 77,

v bistvu ni budgeta,je pa kreda tam nekje do 6000 evričev.

kot sem že omenil,sem novopečeni na tej sceni,tako,da offrouda bi bilo bolj za vzorec,s časom pa najbrž veliko več,

sem namreč bolj avanturistično naravnan,za večje podvige pa so vendarle izkušnje potrebne.

Se pravi,da tudi nagci odpadejo,čeprav mi je starejši Bandit zelooo všeč,je pa tudi mene strah,da me bo na takem motorju hitro hrbet začel bolet in bo vožnja bolj trpljenje,kot užitek.

Sem opazil to težavo med opravljanjem izpita,kjer sem vozil HondoCBF 500.Po dveh urah vožnje sem fasal bolečine v hrbtu in kolenih,pa še inštruktor mi je svetoval,da bi endurca ali tourer bila bolj primerna za mojo konstitucijo.

Torej,enduro,je pa velika dilema med Tenerejko in Transalpico,katera od teh dveh mi bo bolj zvesta!?

Mogoče še pomemben podatek in sicer,s seboj nimam namena imet sopotnice,razen če se pelje zraven mene na svojem motorju:).

Objavljeno

Preveč odgovorov. Pa dajmo telegrafsko:

-šola varne vožnje

-prilagodi nakup motorja svojim sposobnostim ali pa obratno

-še več šole (maxi dela zastonj AMZS plačaš ampak važno je da se ućiš)

-pa malce več zaupanja imej vase. Kaj si pa mislil, ko si delal otroke ? Da bodo brezposelni, alergični na vse, rakasti itd.

Objavljeno

Glede na tvoj stil pisanja in pa izkušnje z motorističnimi pošodbami, imam občutek, da imaš podstrešje 100% pospravljeno in boš potreboval samo kakšno sezono v družbi kakšnih "umirjenih" motociklistov, ki ti bodo praktično "pomagali", da se znajdeš v prometu in hkrat uživaš na poti. Menim, da se ne rabiš obremenjevat s poškodbami, če se držiš cestnoprometnih predpisov in znaš predvideti situacije v prometu in se nevarnosti, ki bi se lahko pojavila, izogneš z defenzivno vožnjo. Vse skupaj pa ne beri tako, da bi na cesti postal "nepremičnina". Želim ti uspešno opravljanje izpita in uživanje v vožnji z motociklom ;)

Objavljeno

Hvala vsem za odgovore in nasvete glede ABSa.

Glede na to,da sem imel priliko takoj na začetku,med opravljanjem izpita spoznat ABS sistem na motorju,

sem mnenja,da je le ta dobra in pametna izbira,predvsem pa varna.

Zdaj točno ne vem kakšna je razlika,če ga imaš ali pa ne,vem pa,da ga vedno več motoristov podpira,

se pravi,da vendarle je varnost nekoliko večja.

To je moje mnenje,bom znal več povedat,ko kupim kakšen strojček,upam,da kmalu:)

Lp vsem motoristom in motoristkam,želim vam lepe praznike in v novem letu veliko zdravja in veliko,predvsem pa varno število prevoženih kilometrov kjerkoli že:)

Objavljeno

Lep pozdrav vsem motoristom.

Imam nekaj začetniških oziroma pred-začetniških vprašanj za stare mačke.

Izpita za motor nimam, sem v fazi odločanja.

Prav tako še nimam opreme in motorja...

Že kot mulca so me privlačila potovanja in vedno sem bil odločen, da bom potoval z motorjem.

Sedaj pa sem pred veliko dilemo in potrebujem par nasvetov.

Opravljal bi izpit in z motorjem potoval sam (žena ne mara motorjev)

In tu se pojavi moja dilema...

Delam na področju pri katerem vidim veliko travmatoloških poškodb in posledic padcev z motorji.

Videl sem veliko fantov, ki so prestali politravme, amputacije, poškodbe glave in hrbtenice...

Veliko od teh je bilo motoristov, žalostne zgodbe se skrivajo za zidovi bolnišnic in rehabilitacijskih centrov.

Želja po potovanju z motorjem je močna, vendar imam tudi mlado družino in kot oče moram misliti najprej na njih.

Kaj pravite stari mački, kakšne so procentualne možnost težjih poškodb pri vožnji z motorjem?

Primarno bi motor uporabljal za potovanja (dalmacija,grčija,španija.. .), za jajcanje v službo imam avto.

Motor bi bil nek starejši potovalni, vožnja po omejitvah, morda kakšen izlet letno na grobnik.

Na opremi se ne bo šparalo in se bo kupilo kakovostno.

Vse lepo in prav, samo zaradi poklicne deformacije me skrbijo poškodbe.

Prosim za par nasvetov glede moje dileme, vrjetno ste se sami soočali z istimi vprašanji preden ste se odločili za motor.

Hvala vsem.

Mare

lp,

sicer te razumem kot oseba, ki bolj črno starn vidi te poškodbe, ker tudi sam delam v bolnišnici in mi zadeva ni tuja, vendar pa VEDI, da je motorizem bistveno več kot pa je to kar te sedaj tare. Če je v tebi kolčkaj žilice po motorjih in potovanjih, potem odločitev ne bi smela biti teška, z ženo se pač vsedeš za skupno mizo in zadevo razložiš, da pač imaš tudi ti v življenju pravico "uživati" in ne samo gledati črne strani življenja na sploh.

Tudi sam imam družino in sem oče dveh hčera in tudi pri meni žena se noče (zaenkrat) voziti zraven, ni pa nasprotujoča temu, pač pravi da dokler so otroci pa to,...mi pa nikoli ne odreka ali nasprotuje moji strstji in želji do motorizma, ker pač ve, da bi to itak bilo brezveze, želja in strast je pač prevelika.

Po drugi starni pa moraš sam pri sebi razčistiti glede hitrosti, objestnosti itd... same vožnje, konec koncev imamo menda pa ja sebe še vedno rajši a ne, pa tudi do drugih moramo biti kolegialni in obzirni, seveda imaš tako kot povsod "norce" ali adrenaliste kakor hočeš, ampak teh je vedno manj(hb).

Zato ti sam od srca polagam, da svojo željo in strast čimprej ovekoveči in se odloči. Zima je pravšnji čas za polaganje teorije, na spomlad praksa, poleti pa že kakšen izletek v tvoje željene kraje.

Če in ko boš pa enkrat to začutil in postal pravi motorist, pa me lahko pokličeš in greva skupaj na kakšen izlet ali furo(tudi jaz se vozim sam).

Če boš mislil samo na nesreče in tegobe, potem se tudi v avto ne smeš vsesti, saj tudi tam nisi imun, pa tudi pešaka si tarča, torej...jaz pač tako razmišljam, jebi ga, če mi je usojeno , mi pač je, samo da delam to tako, da do te usode ne bi smelo priti.

Ajd, jutri se vpiši in naredi prvi korak, boš videl, da se ti bo en velik kamen odvalil in ne oklevaj.

Objavljeno

Pozdravljen Biker 77,

v bistvu ni budgeta,je pa kreda tam nekje do 6000 evričev.

kot sem že omenil,sem novopečeni na tej sceni,tako,da offrouda bi bilo bolj za vzorec,s časom pa najbrž veliko več,

sem namreč bolj avanturistično naravnan,za večje podvige pa so vendarle izkušnje potrebne.

Se pravi,da tudi nagci odpadejo,čeprav mi je starejši Bandit zelooo všeč,je pa tudi mene strah,da me bo na takem motorju hitro hrbet začel bolet in bo vožnja bolj trpljenje,kot užitek.

Sem opazil to težavo med opravljanjem izpita,kjer sem vozil HondoCBF 500.Po dveh urah vožnje sem fasal bolečine v hrbtu in kolenih,pa še inštruktor mi je svetoval,da bi endurca ali tourer bila bolj primerna za mojo konstitucijo.

Torej,enduro,je pa velika dilema med Tenerejko in Transalpico,katera od teh dveh mi bo bolj zvesta!?

Mogoče še pomemben podatek in sicer,s seboj nimam namena imet sopotnice,razen če se pelje zraven mene na svojem motorju:).

Pejd pogledat xtz660 na markovec, se mi zdi prav ok motocikel. Tudi sam razmišljam o nabavi česa podobnega in mi je xtz bliže kot honda, čeprav tudi tej nič ne manjka (sem pa precej pregledal po forumih o teh dveh motociklih in zdaj ravnokar gledam še za ktm 990 adventure; v tem primeru bi pa šel kawasaki v prodajo). XTZ mi je bliže, ker se nekoliko bolje znajde na brezpotju, a po videnem po tujih forumih je tudi transalpka uporabna za bolj zahtevne podvige - vse je odvisno od znanja in izkušenj.

Objavljeno

Pejd pogledat xtz660 na markovec, se mi zdi prav ok motocikel. Tudi sam razmišljam o nabavi česa podobnega in mi je xtz bliže kot honda, čeprav tudi tej nič ne manjka (sem pa precej pregledal po forumih o teh dveh motociklih in zdaj ravnokar gledam še za ktm 990 adventure; v tem primeru bi pa šel kawasaki v prodajo). XTZ mi je bliže, ker se nekoliko bolje znajde na brezpotju, a po videnem po tujih forumih je tudi transalpka uporabna za bolj zahtevne podvige - vse je odvisno od znanja in izkušenj.

Hvala Creatin,

kje pa se da na markovcu videt tenerejko?

Drugače pa če bi finance dopuščale,bi brez dvoma vzel KTMa adventure,čeprav sem zasledil od nekaterih,da je precej težka in jo je treba na brezpotjih

konkretneje držat,pa da olja ful pije,drugače pa je mašinca,ni kej:)

Mene tudi bolj vleče Tenerejka,se mi zdi bolj dinamična,narejena za offroudanje,medtem ko Transalpica je bolj za uživancijo in kruzanje po gorskih prelazih,

samo vseeno jo ne gre podcenjevati.

V glavnem velika dilema,ker naložba bi bila za daljši rok.

Bo treba zrihtat zmenek z obema,šele potem se odločit,s katero bom sklenil zvezo:)

Objavljeno (popravljeno)

Tenerejko poišči na avt0.net, je pa modre barve cifra pa okrog 5400€. Kupi, če je ok in se ne sekiraj za transalpko.

Popravljeno . Popravil creatin
Objavljeno

lp,

sicer te razumem kot oseba, ki bolj črno starn vidi te poškodbe, ker tudi sam delam v bolnišnici in mi zadeva ni tuja, vendar pa VEDI, da je motorizem bistveno več kot pa je to kar te sedaj tare. Če je v tebi kolčkaj žilice po motorjih in potovanjih, potem odločitev ne bi smela biti teška, z ženo se pač vsedeš za skupno mizo in zadevo razložiš, da pač imaš tudi ti v življenju pravico "uživati" in ne samo gledati črne strani življenja na sploh.

Tudi sam imam družino in sem oče dveh hčera in tudi pri meni žena se noče (zaenkrat) voziti zraven, ni pa nasprotujoča temu, pač pravi da dokler so otroci pa to,...mi pa nikoli ne odreka ali nasprotuje moji strstji in želji do motorizma, ker pač ve, da bi to itak bilo brezveze, želja in strast je pač prevelika.

Po drugi starni pa moraš sam pri sebi razčistiti glede hitrosti, objestnosti itd... same vožnje, konec koncev imamo menda pa ja sebe še vedno rajši a ne, pa tudi do drugih moramo biti kolegialni in obzirni, seveda imaš tako kot povsod "norce" ali adrenaliste kakor hočeš, ampak teh je vedno manj(hb).

Zato ti sam od srca polagam, da svojo željo in strast čimprej ovekoveči in se odloči. Zima je pravšnji čas za polaganje teorije, na spomlad praksa, poleti pa že kakšen izletek v tvoje željene kraje.

Če in ko boš pa enkrat to začutil in postal pravi motorist, pa me lahko pokličeš in greva skupaj na kakšen izlet ali furo(tudi jaz se vozim sam).

Če boš mislil samo na nesreče in tegobe, potem se tudi v avto ne smeš vsesti, saj tudi tam nisi imun, pa tudi pešaka si tarča, torej...jaz pač tako razmišljam, jebi ga, če mi je usojeno , mi pač je, samo da delam to tako, da do te usode ne bi smelo priti.

Ajd, jutri se vpiši in naredi prvi korak, boš videl, da se ti bo en velik kamen odvalil in ne oklevaj.

Živijo,

evo jaz sem imel veliko pomislekov ali bi pri 32ih se izplačalo delat izpit za motor,ravno iz razlogov,ki si jih omenil,

vendar je v meni strast do motorjev prisotna že od štirinajstega leta.

Je pa res,da dlje od skuterja in raznih šestk in štirk nisem še prišel,do pred kratkim,ko sem po več kot desetih letih

se odločil opravit vozniško za motor.

Proces od začetka do konca je vsaj meni bil zelo zabaven in strast do potovanja na motorju je postala tako močna,

da zadnje čase razmišljam samo še o motorjih.

Ampak to ni pomembno,pomembno je to,da sem spoznal,da je treba na motorju biti skoncentriran,sproščen,skratka

previdnost mora bit veliko večja kot pri vožnji z avtomobilom.

Tudi sam sem na začetku bil bolj trd in nesproščen,zato moraš imet dobrega inštruktorja/ico,kateri ti bo znal na čim

lepši in nazorni način pokazat in naučit upravljat motor.

Če je v glavi vse pošlihtano,je verjetnost za nesrečo veliko manjša,kot pa če ni,tukaj ni kaj dosti izgubljat besed.Res pa je,da moraš biti zelooo predvidljiv in razmišljat namesto drugih,to je tudi v avtu tako,če ne,bi vsak dan imel karambol(malo za šalo,malo za res)

Družina je vsekakor na prvem mestu,kot pa je že omenil Nordkap,kjer je volja je tudi pot,če je resnično strast tako velika,

pazi le,da ne boš kasneje na stara leta obžaloval,da si to strast s silo potisnil na stran!

Lp,Robi,pa vesele praznike

Objavljeno
Tenerejko poišči na avt0.net, je pa modre barve cifra pa okrog 5400€. Kupi, če je ok in se ne sekiraj za transalpko.

Bom počikiral,hvala;)

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav vsem motoristom.

Imam nekaj začetniških oziroma pred-začetniških vprašanj za stare mačke.

Izpita za motor nimam, sem v fazi odločanja.

Prav tako še nimam opreme in motorja...

Že kot mulca so me privlačila potovanja in vedno sem bil odločen, da bom potoval z motorjem.

Sedaj pa sem pred veliko dilemo in potrebujem par nasvetov.

Opravljal bi izpit in z motorjem potoval sam (žena ne mara motorjev)

In tu se pojavi moja dilema...

Delam na področju pri katerem vidim veliko travmatoloških poškodb in posledic padcev z motorji.

Videl sem veliko fantov, ki so prestali politravme, amputacije, poškodbe glave in hrbtenice...

Veliko od teh je bilo motoristov, žalostne zgodbe se skrivajo za zidovi bolnišnic in rehabilitacijskih centrov.

Želja po potovanju z motorjem je močna, vendar imam tudi mlado družino in kot oče moram misliti najprej na njih.

Kaj pravite stari mački, kakšne so procentualne možnost težjih poškodb pri vožnji z motorjem?

Primarno bi motor uporabljal za potovanja (dalmacija,grčija,španija.. .), za jajcanje v službo imam avto.

Motor bi bil nek starejši potovalni, vožnja po omejitvah, morda kakšen izlet letno na grobnik.

Na opremi se ne bo šparalo in se bo kupilo kakovostno.

Vse lepo in prav, samo zaradi poklicne deformacije me skrbijo poškodbe.

Prosim za par nasvetov glede moje dileme, vrjetno ste se sami soočali z istimi vprašanji preden ste se odločili za motor.

Hvala vsem.

Mare

Živijo,

sem ti še jaz,kot novopečeni motorist podal svoje mnenje pri odločitvi,

sam sem pomotoma odgovoril Nordkapu,tako,da malce nazaj pa boš našel.

Upam,da se boš dobro odločil;)

Popravljeno . Popravil kitekatus
Objavljeno

Lej grdo rečen, ampak je nekaj resnice - motoristi se delimo na tiste, ki smo že padli in tiste, ki še bodo. Mnogo priložnosti za padec boš preprečil z izkušnjami (več voziš, bolj boš varen), s predvidevanjem nevarnih situacij in krotenjem svojega ega, nihče pa ti ne more zagotoviti, da se ne najde kreten, ki bo hotel s tabo dirkat, šprical z vodo za šipe pucat in dedki ter ženske, ki ne znajo pogledat levo pred speljevanjem na glavno cesto.

Imam dva pokojna prijatelja, ki sta umrla na motociklu, vendar je želja premočna in ker samo 1x živim, šteje vsaka minuta, ko se vozim. Ni zagotovil da ne bo počilo a z izkušnjami in spoštovanjem ni tragično. Ampak odločitev koliko ti kaj pomeni, veš samo ti sam. Sam vem, da tudi če bi se zgodilo kaj hudega, ne bi ničesar obžaloval. Itak smo na koncu samo prah.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mare!

Še moje mnenje.

Če se bojiŠ, nikar na motor. S telovadbo po cesti in cincanjem se ti nesreča kaj hitro pripeti.

Če žena ne mara motorjev nikar na motor, če jo imaŠ rad. Zakaj bi jo puŠčal v skrbeh.

Če želiŠ imeti prvi motor, ki je težek potovoalnik, nikar.

Ne poznam motorista, ki vozi po omejitvah - izjema so naselja, tam se že vozi večinoma počasi.

Ko premagaŠ zgoraj omenjene dileme potem predlagam naslednje.

Prvo opravi izpit in si kupi lažji motor - morda 250ccm ali največ 600 (ne vem tvoje starosti, vem pa da nisi najstnik)

Potem se pa malo furaj za zabavo, da vidiŠ reakcijo pri sebi in okolici.

Potem boŠ pa videl kako naprej, saj pride kar samo od sebe.

Da bi pa že v Štartu zajahal motor pa v Grčijo - gotovo bi Šlo, ne vem pa česa bi bilo več, užitka ali skrbi.

En izletek na VrŠič ali na morje je že kar fino.

Srečno pri odločitvi.

Objavljeno

Pozdravljeni,

v kratkem imam namen narediti izpit za 125 ccm in se nekako lovim kateri motor kupiti v tem rangu. Gledam pa choper varjante kot npr. Yamaha Dragstar ali Virago 125, Honda Shadow 125 ali pa Suzuki Intruder 125. Vsi zgledajo podobno in vsi imajo podobno moč (11 kw) . Na nekem tujem forumu sem zasledil da se da pri yamahah celo menjati cilinder motorja iz 125 na 250 brez kakšnih posebnih posegov v motor. Je mogoče to celo kdo probu, da bi se dal kej svetovat. Motor pa bi imel za daljša izlete zato ne potrebujem nekega hitrega cestaka.

Lp

Objavljeno

Vsi omenjeni motorčki so čisto v redu. Najpomembnejša je ohranjenost, če ne kupuješ novega. In ne razmišljaj o friziranju ker je škoda vsakega cekina. Tako in tako ga boš zamenjal takoj, ko ga boš lahko.

Že 125 kubov in malo srca je dosti za hudiča in pol. Malo si poglej na tale link (http://www.motosvet.com/tabla/topic/35827-malcek-balkanijade/) kaj z Yamaho YBR125 počenja molotov.

LP

Rok

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!