Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Mare25,se moj zorni kot....

Na tej strani se podpišem pod vsakim odgovorom,ki so ti ga podali....vsak je pisal tako kot vidi,in vse je res in to probaj tudi upoštevat z zdravo mero razuma....ker so napisani že skoraj vsi nasveti ....ti ne bom še jaz dolgovezil...hotel pa sem ti povedat,glede nesreč,ki jih omenjaš.......če nisi previden te lahko zbije tudi avto na prehodu za pešce in to ko boš pešec.....

Sam sem se nedolgo tega tudi pobliže spoznal z asvaltom.....koma,zlomi.....pa pustimo to....hočem ti povedat,da sem si za to kriv popolnoma sam,vožnja kjer sem vedno iskal mejo motocikla se mi na koncu ni izšla......če hodiš po robu,pač izivaš nesrečo in za večino motorističnih nesreč je kriv motorist sam.

Nesreče pa ki se dogajajo zaradi izsiljevanja prednosti in še bi lahko našteval primere.....ko potem motoristi rečejo me je izsilil in podobno....v 90% takih nesreč je motorist prekoračil hitrost vsaj za 100 do 150%,

Vrjemi mi,sam sem motorist že dolgo,če boš previden in upošteval cestno-prometne predpise,in imel motor kot praviš z kakovostno varnostno opremo,

(centralni ABS,nadzor proti zdrsu pogonskega kolesa...itd) se lahko bojiš nesreče procentualno isto kot z avtomobilom.....no dobil si par nasvetov,namigov in izkušenj..od tu naprej je pa vse v tvojih rokah...ti odločaš!

Lp

Objavljeno

Zanima me na katerih straneh iščete motorje po nemčiji ker sam vem samo za mobile.de ampak na tej strani ne dobim motorja ki ga iščem

Objavljeno

Zanima me na katerih straneh iščete motorje po nemčiji ker sam vem samo za mobile.de ampak na tej strani ne dobim motorja ki ga iščem

Kaj točno pa iščeš če ni skrivnost :?
Objavljeno

Zanima me na katerih straneh iščete motorje po nemčiji ker sam vem samo za mobile.de ampak na tej strani ne dobim motorja ki ga iščem

Kako je pa kej z prevozom z Nemčije ? Kako prpelat motor it Nemčije v Slovenijo ? Na mobile.de najdeš ene par motorjev ki jih v sloveniji ne dobiš.

Objavljeno

yamaha ma lahko čis super zvok daš gor Leo Vince GP PRO in maš čist super zvok =)

Objavljeno (popravljeno)

yamaha ma lahko čis super zvok daš gor Leo Vince GP PRO in maš čist super zvok =)

To jaz johk potrdim :) Se dere k svina :kva2:.Sem se neki časa vozu brez db kilerja pa je čist prehudo. Zdej ko se je že mal ulafu je tud z db kilerjem glasna .In zvok...... huuudoooo :OK:

Popravljeno . Popravil jozexj6
Objavljeno

xj6 vzemi, pa massa dej gor :P tle je moja bivša:

Objavljeno

tlele maš leo vincegpr evo

Objavljeno

Kako je pa kej z prevozom z Nemčije ? Kako prpelat motor it Nemčije v Slovenijo ? Na mobile.de najdeš ene par motorjev ki jih v sloveniji ne dobiš.

Izbereš si ene tri potencialne kandidate v krogu cca 200 km, zahaklaš prikolico in greš s kešom v žepu gledat. Izbereš, plačaš, porihtaš papirje, naložiš motor na prikolico pa gasa domov ... ;)

Objavljeno

To jaz johk potrdim :) Se dere k svina :kva2:.Sem se neki časa vozu brez db kilerja pa je čist prehudo. Zdej ko se je že mal ulafu je tud z db kilerjem glasna .In zvok...... huuudoooo :OK:

Tale se res dere k pras..... :kva2: :grim

Objavljeno

Živijo,

evo jaz sem imel veliko pomislekov ali bi pri 32ih se izplačalo delat izpit za motor,ravno iz razlogov,ki si jih omenil,

vendar je v meni strast do motorjev prisotna že od štirinajstega leta.

Je pa res,da dlje od skuterja in raznih šestk in štirk nisem še prišel,do pred kratkim,ko sem po več kot desetih letih

se odločil opravit vozniško za motor.

Proces od začetka do konca je vsaj meni bil zelo zabaven in strast do potovanja na motorju je postala tako močna,

da zadnje čase razmišljam samo še o motorjih.

Ampak to ni pomembno,pomembno je to,da sem spoznal,da je treba na motorju biti skoncentriran,sproščen,skratka

previdnost mora bit veliko večja kot pri vožnji z avtomobilom.

Tudi sam sem na začetku bil bolj trd in nesproščen,zato moraš imet dobrega inštruktorja/ico,kateri ti bo znal na čim

lepši in nazorni način pokazat in naučit upravljat motor.

Če je v glavi vse pošlihtano,je verjetnost za nesrečo veliko manjša,kot pa če ni,tukaj ni kaj dosti izgubljat besed.Res pa je,da moraš biti zelooo predvidljiv in razmišljat namesto drugih,to je tudi v avtu tako,če ne,bi vsak dan imel karambol(malo za šalo,malo za res)

Družina je vsekakor na prvem mestu,kot pa je že omenil Nordkap,kjer je volja je tudi pot,če je resnično strast tako velika,

pazi le,da ne boš kasneje na stara leta obžaloval,da si to strast s silo potisnil na stran!

Lp,Robi,pa vesele praznike

tudi sam sem šel opravljat izpit pri 44letih ... motor me od nekdaj veselil a priložnosti ni bilo(žena družina in kup izgovorov) dokler nisem ugotovil da je življenje eno samo in treba uživat vsako minuto... pravkar sem si pa kupil še motor ki sem ga iskal precej časa... saj moraš motor peljat da vidiš držo, kako ti leži med nogami in počutje na njemu... seveda iskal sem nekaj za ture po naši ljubi slo... tako sem na kraju pristal kar na traslapki650 ... seveda sedaj je navrsti nabiranje izkušenj in občutka na motorju...

zakaj tole pišem, preprosto zato če imaš željo ne odlašaj nikoli ni prepozno...

sedaj imam še željo, če ima kdo v celju ali bližini celja kdo transalpko če bi mi ob kafetu razkazal kaj in kako je treba vzdrževat...

lp

Objavljeno

Da sem prilimam, ker v splošnem zavihku ni preveč zanimanja :).

Na a netu je eden in edini TM racing 450 SM. Najbrž nobeden ne bo poznal dotičnega motorja. Razlogi zakaj ga gledam so, da je bolj kot ne unikat v SLO (s tem seveda ogromno problemov glede rez.delov, crkovanja, ...Servisi so na 30 ur normalne uporabe, kar se mi zdi še kar ugodno). Teža in pa moč motorja (čeprav nikjer nisem našel koliko je mašinca dejansko močna - predvidem cca. 55-60 KM). Glavni razlog pa cena. 2.800 si pa ja lahko privoščim :). Bom počakal na toplejše dni in se potem odločil. Če pa kdo kaj ve o znamki TM pa kar na plano. LP,

Objavljeno

tudi sam sem šel opravljat izpit pri 44letih ... motor me od nekdaj veselil a priložnosti ni bilo(žena družina in kup izgovorov) dokler nisem ugotovil da je življenje eno samo in treba uživat vsako minuto... pravkar sem si pa kupil še motor ki sem ga iskal precej časa... saj moraš motor peljat da vidiš držo, kako ti leži med nogami in počutje na njemu... seveda iskal sem nekaj za ture po naši ljubi slo... tako sem na kraju pristal kar na traslapki650 ... seveda sedaj je navrsti nabiranje izkušenj in občutka na motorju...

zakaj tole pišem, preprosto zato če imaš željo ne odlašaj nikoli ni prepozno...

sedaj imam še željo, če ima kdo v celju ali bližini celja kdo transalpko če bi mi ob kafetu razkazal kaj in kako je treba vzdrževat...

lp

Samo vozi menjaj olje in maži ketno,saj nebo dolgo pri hiši, ker je podhranjen motor,to boš ugotovil že po parih mescih vožnje.

Lp in veliko veliko varnih kilometrov.

Objavljeno

Samo vozi menjaj olje in maži ketno,saj nebo dolgo pri hiši, ker je podhranjen motor,to boš ugotovil že po parih mescih vožnje.

Lp in veliko veliko varnih kilometrov.

no upam da se motiš :) ... glede mojih zahtev je motor predober... tako da bo ostal pri hiši kar nekaj let...

Objavljeno

Da sem prilimam, ker v splošnem zavihku ni preveč zanimanja :).

Na a netu je eden in edini TM racing 450 SM. Najbrž nobeden ne bo poznal dotičnega motorja. Razlogi zakaj ga gledam so, da je bolj kot ne unikat v SLO (s tem seveda ogromno problemov glede rez.delov, crkovanja, ...Servisi so na 30 ur normalne uporabe, kar se mi zdi še kar ugodno). Teža in pa moč motorja (čeprav nikjer nisem našel koliko je mašinca dejansko močna - predvidem cca. 55-60 KM). Glavni razlog pa cena. 2.800 si pa ja lahko privoščim :). Bom počakal na toplejše dni in se potem odločil. Če pa kdo kaj ve o znamki TM pa kar na plano. LP,

O tem motorju ne vem veliko, poznam pa znamko TM. Pred 25. leti sem imel cross TM 250ccm, izjemen motor mi je zdržal 3 leta divjanja po stezi, seveda z veliko servisiranja! Sedaj motokrosa ne spremljam več a v tistih časih so "lahi" zelo prisegali na to znamko. Itak, saj je njihova! Omenjen motor sem kupil v Stari Gorici pri Moto Shop Pignolo. Glede rezervnih delov pa takole, pri nas boš mogoče res imel probleme kaj dobit, a samo čez mejo pojdi, ker če "lahi" nimajo delov potem jih nima nihče. Takrat sem v omenjeni trgovini dobil prav vse in to 25 let nazaj. Seveda je bilo potrebno počakati naročilo a več kot dva dni ni trajalo. Na drugi strani ceste imajo pa delavnico. Danes ne vem kako je, ker v tej trgovini nisem bil že dolgo, je pa odprta, sem včeraj šel mimo. Znamka TM pri nas res ni najbolj znana, tudi sicer ne, zato je tudi cena motorjev temu primirna, a o kvaliteti nikar ne dvomi. Preverjeno! Sem pa na netu zasledil, da je ta znamka zelo znana v supermoto razredu! http://www.tmracing.it/ http://motoshoppignolo.it/

L.p.

Objavljeno

no upam da se motiš :) ... glede mojih zahtev je motor predober... tako da bo ostal pri hiši kar nekaj let...

Tudi js se strinjam, da boš hitro menjal... Iz izkušenj od očeta govorim...Prvo samo na kavico, potem k sorodnikom, drugič na morje, za po yugi bo pa že novi, če prisede še žena... Bo hitro kaj močnejšega tu.... Z novimi cilji bodo naraščale tudi zahteve. Za te dve sezoni pa bo ketna, olje, nežna goba po vožnji pa reden servis dovolj. Veliko srečnih km.

lp

Objavljeno

no upam da se motiš :) ... glede mojih zahtev je motor predober... tako da bo ostal pri hiši kar nekaj let...

Pazi "zarečenega"kruha se veliko poje ! ! !

Ps:pišem iz lastnih izkušenj,ko sem si kupil 1993leta "nov" motor Yamaha Virago 750 ccm po treh mesecih mi je bil že podhranjen.Presedlal na novega V-maxa 1200 ccm po desetih letih spet nov 1200 ccm zdaj je star 6 let,ko pride pravi kupec presedlam na 1300 ccm in to je nekje moja magična meja tako po ccm,moči,teži,navoru itd. :hmm:

Objavljeno

Tudi js se strinjam, da boš hitro menjal... Iz izkušenj od očeta govorim...Prvo samo na kavico, potem k sorodnikom, drugič na morje, za po yugi bo pa že novi, če prisede še žena... Bo hitro kaj močnejšega tu.... Z novimi cilji bodo naraščale tudi zahteve. Za te dve sezoni pa bo ketna, olje, nežna goba po vožnji pa reden servis dovolj. Veliko srečnih km.

lp

popolnoma se strinjam z tabo da z kilometri pridejo vedno večje zahteve in želje... glede na to da nimam izkušenj in želim uporabljat motor bolj ljubiteljsko (zaenkrat) ... sem pa že tudi v letih ko nimam prevelikih zahtev... kajti kot prvo se bo treba pa naučit tudi vzdrževat motor in vedeti marsikaj o vzdrževanju kot si napisal (primer, z čim se maže ketna, na koliko časa... o vsem se bom moral še naučiti)... veliko je stvari ki človek more vedet če želi imeti motor kot je treba in je siguren na cesti in ne da samo premišljuje kdaj bo kaj crknalo... veliko je vredno vzdrževanje in več ko znaš sam, majn te stane... vemo pa da € ni na pretek...

lp

Objavljeno

@likalexsey

Takšen odgovor sem iskal :). Bom počakal do marca, potem pa grem v nabavo. Če pa ne bo več 450, bom pa probal uvozit kakšnega 530 SM :).

Objavljeno

Dotični motor. Ni prižgal tam. Nima original maske žmigavcev zadnje luči. Gume so nove, kakopak seveda saj bi po starih videl kako je bil vožen in kje. Od serviserja TM-ov sem izvedel da so imeli vsi 2T problem in jih je "razneslo" vse do tistega letnika. 4T baje da ni problemov ob servisiranju. Surov bat za tega je 200eur. Če ga boš kupil neglede kaj bo prodajalec povedal bi jaz naredil servis, ker pomoje še ni bil delan. Zgodovine tudi uvoznik ne pozna. Nalpke so sumljivo zamaknjene in slabo nalepljene na plastiko. Pa mogoče bi še kaj naštel lahko.

Na a.. .netu sem našel neko husquarno ki ima že ie za kakšnih 500 eur dražje slovensko 2 leti mlajšo. Pomoje bolj racionalna izbira.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!