Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Wau :kva1: Točno takole mašinco sem imela v glavi. Všeč mi je, da je custom/cruizer, kot Bellagio, ker je bil ta ljubezen na prvi pogled. HVALA za tole :)

Morda vem za enega, ki bo naprodaj. Če mi pošlješ mail na ZS, se pozanimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Upam da pišem pod pravo temo. Vem, da ste na to temo že veeliiiiik debatiral, sam vseeno bi prosila za vašo pomoč :blush: Prebrala sem že nekaj strani tega foruma, pa mam še zmer probleme pri izbiri motorja.. Moje želje so sledeče:

- choper ali naked

- 500 - 700 ccm

- 2000 - 3000 € (zaenkrat :)

Glede oblike, stila sta mi zaenkrat favorita Moto guzzi bellagio in Ducati monster black. Imela bi nekaj v tem stilu (všeč mi je predvsem retro izgled - okrogla ogledala, okrogla sprednja luč), vendar imam probleme pri višini sedeža (velika sem 158 cm )in teži motorja. Choperji imajo primerno višino sedeža, vendar so pretežki (300 kg), naked variante pa imajo sedež 750 in več.

Zelo vesela bi bila vaše pomoči :blush:

Hvala že vnaprej.

Lp, š

No lahko se pa stvari lotiš s pravo opremo

337114367_o.jpg?nc=556

No malo šalo na stran, pač se boš mogla poslužit ukrepov katere so ti že fantje predlagali (čeprou vem da jim je moj predlog bolj ušeč :P). Monsterčka znižanega ma pa ena punca k je enih tvojih mer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud o tem sm že razmišlala, sam to kar si ti prlepu še ko stojim ni šans :) Drgač smo pa najdli ene par motorjev, ki so dost nizki. Če ne bomo pa šraufali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spelee prleplA :P (sm malo prehitela moški del, pa škornjčki so se mi zdi kjut). upam da ne zameriš. Sicer pa ti itak kej druzga ku nižat verejtno ne preostane. Kar pa gledam jih dosti pride samo s prsti do tli pa se glih tko normalno vozijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OOO, oprosti, nisem pričakovala ženske :D Škornčki so kjut, ampak tud v normalnih okoliŠčinah raj obujem kakŠne z manjŠo al pa ŠirŠo peto. So pa vsekakor fukish :) Mogoče res malo preveč kompliciram, ampak glede na viŠino in konstrukcijo bi rada bla bolj ziher kot pa samo s prsti do tal. Sem pa merla "dolžino" nog pa je na uč okoli 75 cm, tak da pomoje bi sedež s 700 tudi Šel skozi. Itak se vse malo pogrezne k se vsedeŠ :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Znižat večine zadev ni tak problem-izber si motor kater ti je všeč pa malo preglej tuje forume, kaj kej pravijo okoli nižanja izbranega mopeda.

Načeloma je tko: zadnji del spustiš z menjavo dogbonesov, sprednji del spustiš v križu-če se da, pa še sedež se da ponavadi za kak cm ´popilit´ stran...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej punca ti samo imej lepo pripravljen kupček ojrotov, pa čakaj na ugodno priložnost in kupi kar ti bo všeč. Ker pa več glav več ve bi ti za tak denar priporočal da malo pogledaš v smeri Honde CB 600 Hornet. Sršenk je kr dosti, je kr popularen moped. Vozil še je sicer nisem, ampak kaj slabega o njej pa tudi nisem slišal. Edino malo nervozna je baje, no saj konec koncev se mi zdi da ima 100 konjev, pol je malo že lahko.Pa še spustit se da kr preprosto, kupiš druge nosilčke amortizerja in jih menjaš. Glede cusromov kot je Vulcan ki ti je všeč je pa tako: Vsi ti motorji imajo ogromen predtek in so posledično zato zelo nerodni za vozit, tako da če bi moral izbirat med kromanimi špegli ali pa dinamiko vožnje bi brez premišljanja izbral slednje. No toliko, pa veliko prijetnih kilometrov.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na višino bi ti prav prišel tudi ta,moja žena meri sexi 160cm in doseže do tal brez problema,motor je lahek,ima zelo dobro ciklistiko in je poceni(2000-2500)za začetnika zelo lepo vodljiv,nobenih stroškov z kakimi zobniki in ketnami ker ima jermen,zelo nizko porabo(4litre na 100km)nasploh super motorček za začetnika in nobenih stroškov z kakimi nižanji in predelavami.

Ker mi slike ponavadi zbrišejo ti še napišem model pa si poglej sama BMW F650 CS.

No za karkoli se odločiš,dobrodošla med nami in veliko varnih kilometrov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej punca ti samo imej lepo pripravljen kupček ojrotov, pa čakaj na ugodno priložnost in kupi kar ti bo všeč. Ker pa več glav več ve bi ti za tak denar priporočal da malo pogledaš v smeri Honde CB 600 Hornet. Sršenk je kr dosti, je kr popularen moped. Vozil še je sicer nisem, ampak kaj slabega o njej pa tudi nisem slišal. Edino malo nervozna je baje, no saj konec koncev se mi zdi da ima 100 konjev, pol je malo že lahko.Pa še spustit se da kr preprosto, kupiš druge nosilčke amortizerja in jih menjaš. Glede cusromov kot je Vulcan ki ti je všeč je pa tako: Vsi ti motorji imajo ogromen predtek in so posledično zato zelo nerodni za vozit, tako da če bi moral izbirat med kromanimi špegli ali pa dinamiko vožnje bi brez premišljanja izbral slednje. No toliko, pa veliko prijetnih kilometrov.... :)

Kupček se počasi veča, tak da mogoče tud možnosti :) Tole Hondo sm že gledla, sam tko k si sam reku, motor ti more bit poleg vsega tud všeč :) Glede dinamike je pa tak da sm easy rider, se mi nikamor ne mudi :)

Glede na višino bi ti prav prišel tudi ta,moja žena meri sexi 160cm in doseže do tal brez problema,motor je lahek,ima zelo dobro ciklistiko in je poceni(2000-2500)za začetnika zelo lepo vodljiv,nobenih stroškov z kakimi zobniki in ketnami ker ima jermen,zelo nizko porabo(4litre na 100km)nasploh super motorček za začetnika in nobenih stroškov z kakimi nižanji in predelavami.

Ker mi slike ponavadi zbrišejo ti še napišem model pa si poglej sama BMW F650 CS.

No za karkoli se odločiš,dobrodošla med nami in veliko varnih kilometrov.

LP

Sliši se fajn :) Bom pogledala, hvala :)

Drugače pa sem najdla še enga, ki pa ne vem kaj si naj mislim. Kakšna so mnenja o Suzuki boulevard S40?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je za verjet http://cycle-ergo.com/ potem pri tem suzukijuj prideš do tal. Meni se je sicer tak tip motorja v aš zameru (virago 250) ker je bil grozn za tist poligon, pa tudi se mi je zdelo ku da sedim na tleh. nekje je tudi prou tema glede tega keri so najnižji ma ne najdem, sicer pa na tem cycle ergo napiši svoje mere pa malo preglej. ni pa tem podatkom prou sveto za verjet. Sicer poznam kr neki punc k ne pridejo s celo nogo do tal pa se prav normalno vozijo.

Drugače a izpit si že naredila? Če nisi te bojo itak mogli navadit se vozit brez da bi prišla do tal prav s celo nogo, glede na to da ponavadi nimajo kakih posebej nižanih motorjev.

Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, zanimiva stvarca. Da vidim če bo kaj pametnega povedal :) Bom probala najdit tisto temo k si rekla. Eeeh, izpit :( Nimam še, ker moraš bit po novem zakonu star 24. Pa še to "nesrečo" mam, da mam septembra roj. dan. Sej če je moja mami nrdila, k je par cm manjša od mene, verjamem da bom tud jaz. Ma pa ona probleme pri prestavljanju motorja. Zaradi tega tudi iščem motor, ki ne bo preveč težek :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da so ti všeč čoperji in si gledala Vulcana 500 (jaz sem ga vozil 4 leta in bil zelo zadovoljen, bi morda pogledala še Virago 535. Sicer je model starejši, je pa lažji (182kg suh), dovolj nizek, dovolj poceni (Vulcan je sicer cenejši), ima manj kor 35 kW in ga lahko voziš z A2. Meni sicer Vulcan deluje večji (ima tudi večji rezervoar) vendar je Virago prava "drek pumpa" - vzdolžni V2 motor pa še kardan ima in se ne mučiš z mazanjem verige.

Kar se tiče okretnosti - ker je sedež dovolj nizek, si precej stabilen pri manevriranju na mestu. V začetku se mi je Vulcan z 214 kg zdel neroden, sedaj pa se mi zdi kot pecikl proti 280 kg težkemu VN900. Pri vožnji pa se pač prilagodiš lastnostim motorja - gotovo ni za polaganje ovinkov, vendar, če so ti čoperji všeč, se pač odločiš za tak stil vožnje (meni so).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za tole mnenje :) Zdaj sem že skoraj odločena da bo prej čoper kot pa naked :) Sploh po pomoči tule na forumu, ko počasi odkrivam še več motorjev, ki v večini ustrezajo mojim "zahtevam". Glede vožnje pa že vem da ne bom polagala ovinkov. Sem bolj uživaški tip :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš kaj več kot samo šminkirati od kafiča do zbora potem si omisli nakeda. Če imaš v glavi, da bi se kdaj zapeljala na izlet na morje pa mogoče v dolomite ali pa kamorkoli vsaj malo preko meje potem ga res ne srat s "čoperjem".

So ti že svetovali, kaj v stilu tega: http://tinyurl.com/7bpaepg

Popravljeno . Popravil KeC
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na višino bi ti prav prišel tudi ta,moja žena meri sexi 160cm in doseže do tal brez problema,motor je lahek,ima zelo dobro ciklistiko in je poceni(2000-2500)za začetnika zelo lepo vodljiv,nobenih stroškov z kakimi zobniki in ketnami ker ima jermen,zelo nizko porabo(4litre na 100km)nasploh super motorček za začetnika in nobenih stroškov z kakimi nižanji in predelavami.

Ker mi slike ponavadi zbrišejo ti še napišem model pa si poglej sama BMW F650 CS.

No za karkoli se odločiš,dobrodošla med nami in veliko varnih kilometrov.

LP

Halo??!!?? Ja odkod pa ti si? Kaj ne veš da je priporočanje BMWja tukaj na motosvetu izključno v Brumerjevi pristojnosti. Lepo gledaj pa se uči kako bo jo ded strokovno obdelal. Samo da opazi sveže meso na forumu :)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš kaj več kot samo šminkirati od kafiča do zbora potem si omisli nakeda. Če imaš v glavi, da bi se kdaj zapeljala na izlet na morje pa mogoče v dolomite ali pa kamorkoli vsaj malo preko meje potem ga res ne srat s "čoperjem".

So ti že svetovali, kaj v stilu tega: http://tinyurl.com/7bpaepg

Ne nakladaj! S "čoperjem" prideš povsod kamor prideš z naked motorjem. Dolimiti, Ex Juga, Jadranska obala je šala mala. Če se hočeš šminkati od kafiča do kafiča, potem si kupiš SS mašino.

Spelee, če so ti čoperji všeč, potem si kupi čoperja in boš srečna in zadovoljna.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nakladaj! S "čoperjem" prideš povsod kamor prideš z naked motorjem. Dolimiti, Ex Juga, Jadranska obala je šala mala. Če se hočeš šminkati od kafiča do kafiča, potem si kupiš SS mašino.

Spelee, če so ti čoperji všeč, potem si kupi čoperja in boš srečna in zadovoljna.

Konec koncev prideš z biciklom ali peš tudi..... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak da razn z GSA ne prideš z nobeno drugo rečjo povsod! :lol: Višina sedeža 890 / 910 mm je pa glih ta prava :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec koncev prideš z biciklom ali peš tudi..... :)

Ja, seveda. Misliš, da tisti ki se odloči za bicikel, uživa manj na dopustu, kot pa nekdo ki ima fazer ali hornet?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš kaj več kot samo šminkirati od kafiča do zbora potem si omisli nakeda. Če imaš v glavi, da bi se kdaj zapeljala na izlet na morje pa mogoče v dolomite ali pa kamorkoli vsaj malo preko meje potem ga res ne srat s "čoperjem".

So ti že svetovali, kaj v stilu tega: http://tinyurl.com/7bpaepg

Lepa zgodba. Hogtech so bili letos na sejmu v Veroni.

In 1993 I made a round the world trip on a rigid Harley chopper with my big love Visnja (My wife after the trip 1995) 45.000 km (30.000 miles) it took us 14 months.

We made the trip thru Europe, Sweden-Holland-Belgium-France-Italy-Greece- Turkey, then Israel-Egypt-India-Singapore-Malaysia-Thailand-Indonisia. Crossing Australia-New Zeeland-Fidji.

June 1994 we come to USA and I started to work for Pacific Coast Cycles for a couple of months and then we were driving up to Canada, down to Sturgis and over to N.Y via Niagra Falls. We went back to Los Angeles to start up a bike shop, All Star Cycles with Greg Karapetian. In July 1995 we moved back to Sundsvall in Sweden and started up Hogtech.

Rigid pomeni motor brez zadnjih amortizerjev.

http://www.hogtech.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak ima neko zamisel, kateri motorji so mu všeč. Ko sem jaz delal izpit (na ER5) sem si vedno predstavljal samega sebe na čoperju. Po izpitu sem po nasvetih kolegov iskal in preizkušal BMW F650, Pegasa, KLE500, na koncu pa se vseeno odločil za čoperja EN500. Po treh letih sem na prigovarjanje :wub: kupil TDM 900, in kao zdaj imam pravi motor. Pa nekako nisem užival na njem - drža, način vožnje, veter okoli čelade. Po enem letu sem ga prodal in kupil VN900. Saj verjamem, da so endure in potovalniki in nakedi pravi motorji ampak jaz sem pravi ded - in pašem samo na čoperja.

Ne, res, fajn je preizkusiti več motorjev (kar pa ni tako enostavno) ampak, tisti motor, ki ti je všeč je prava izbira. Verjamem, da bi se z drugimi peljal lepše in bolje kot z mojim VN, samo to ni to. Kar se pa tiče kozlarij o kafiču do kafiča - z EN500 sem delal čez 900 km v enem dnevu (to je 16 ur skupaj), VN pa sem pripeljal iz Anglije v dnevu in pol - vozil sem od devetih zjutraj do treh ponoči - skoraj ne verjamem, da so kafiči tako daleč narazen.

Torej - predlagajte razne variante, ne pa vnaprej prepričevati kaj je potrebno kupiti za pravi užitek.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, seveda. Misliš, da tisti ki se odloči za bicikel, uživa manj na dopustu, kot pa nekdo ki ima fazer ali hornet?

Po moje že, ampak to je iz mojega zornega kota, pač subjektivno gledanje. Na primer poznam tipa ki je z bobbrom prekrižaril Yugo in Albanijo in tisti bobber je bil brez sprednjega blatnika. Pa je rekel: "veš ko je deževalo pa sem lepilni trak nalepil med vilicami da mi ni vode tak v obraz neslo....", no ja, vidiš to je pa uživanje iz drugega zornega kota ki ga jaz (hvala bogu) pač ne razumem in ne prakticiram. In dobro je da punci pač povemo da čoperji niso samo nerodni za polaganje ovinkov kot misli zdaj ampak so tudi zelo neudobni in počasni, položaj sedenja na njih je neudoben in utrujajoč ker sediš približno tak kot ženska pri ginekološkem pregledu. Res pa je da se da z njim priti kamorkoli, samo kako je pa drugo vprašanje.... verjemi, čoper za potovanja ni ravno neka izbira :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne nakladaj! S "čoperjem" prideš povsod kamor prideš z naked motorjem. Dolimiti, Ex Juga, Jadranska obala je šala mala. Če se hočeš šminkati od kafiča do kafiča, potem si kupiš SS mašino.

Spelee, če so ti čoperji všeč, potem si kupi čoperja in boš srečna in zadovoljna.

Ne nakladaj, sej smo že vsi videli tale filmček: http://tinyurl.com/2lbysn - R1 okoli sveta

S skoraj vsakim motorjem prideš skoraj povsod.

Vedno sem zagovarjal, da naj si človek kupi tisti motor, ki mu je všeč in pika, pa naj bo to čoper, sportak ali pa golda če mu že paše.

Problem je v tem, da ponavadi začetnik nima v mislih točno določenega motorja (kar je v primeru uporabnice, ki je nazadnje to spraševala povsem očitno) ampak mu je všeč sam koncept motorizma in njegova/njena osebna predstava o tem kaj to pomeni. Tudi sam sem si v srednji šoli predstavljal čoperja kot tisto pravo, rock'n'roll in vse ostalo kar sodi zraven. še dobro, da me je minilo. Ne rečem, da ne bi imel v svoji garaži kakšnega Rocketa, z veseljem, ampak to bi bil šele en 5-ti motor pri bajti.

Za sam občutek v vožnji, navajanje na motor, manevriranje na mestu, pri počasni vožnji in nato pri višjih hitrostih pa naked tipa cbf, pelje scat čisto vsakega čoperja. Začetnik, ki si želi voziti in ne samo priti od točke a do točke b bo imel od nakeda v večini primerov več.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!