Bremzer Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 Ti pa res malo težko dojemaš. Bom ti poskusil še narisati: v tej temi je ena bodoča motoristka prosila za nasvet ali naj kupi čoperja ali nakeda. In eni ste ji svetovali čoperja drugi pa nakeda. In tako se je začela debata v kateri sem sodeloval tudi jaz in ji čoperja odsvetoval in tudi argumentiral zakaj ji ga odsvetujem. In potem si prišel še ti in začel prodajati bučke o neverjetni vodljivosti viraga, kar sem pač samo (zopet argumentirano) negiral. Ker pa žal čoperisti zelo slabo prenašate če kdo reče kaj proti vašim pokromanim rajnglam se je debata zopet razplamtela do neslutenih razsežnosti. No vidiš zato sem sodeloval v tej temi. Upam da ti je zdaj potegnilo... Vsak motor je za drugega motoristsa "kolega" z foruma RAJNGLA tudi zame še posebno,če se notri kuha; riž, makaroni bolje je,da je v rajngli kaj konkretnega npr.klobasa (wurst,winerlischnicel, leber kesse itd.) !
Arriba Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 ? zato ker je grd? počasn ? itd.. Jaz imam vsaj to držo, da drugih motorjev ne pljuvam, ker pač poskušam razumet vsakega ki sedi na takšni ali drugačni umetnini... Aja? Kdo je pa po fazerju pljuval pa mu pravil freza? Kar sem jaz za razliko od tebe zelo "muški" prenesel. Zdaj pa bi rad bil bolj papeški od papeža...:
schani_ Objavljeno Februar 17, 2012 Opozori Objavljeno Februar 17, 2012 V naših koncih mu pač tako pravijo..si nisem jaz zmislil..če sem ga omenil z vzdevkom ga še nisem pljuvav...saj freza ni nekaj slabega ... Tak vndar naj že gre pol te teme v nek retard kotiček..pa bomo tam naprej!
Matori Hanzo Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Čoper / kruzer je pač tiste vrste moped, da ti morata v vsakem omembe vrednem ovinku dva kolega sproti odnašati zadek. Drugače ga za hudiča ne boš zvozil. Mogoče se na prvi pogled zdi štorasto, ampaq blazno krepi kolegialnost. Redkokdaj boš videl manj kot tri čoperiste na kupu. Kar je fajn, kadar ti zapaše pir. Aja, stranski učinek tega prekladanja je tudi, da imamo čoperisti na bicepsih plac za bistveno večje in lepše tatuje. lasagna, Arriba, Kmet2 in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Ah daj nehaj že enkrat no. Če te že zanima, klubski tovariš je imel ravno 750tko tako da sem jo ne samo videl ampak tudi vozil. Pa je po dveh ali treh sezonah prišel k pameti (upam da ne bo kmet2 tega prečital ) in si kupil BMW R1150RT. Tako da res lahko nehaš učit žabe v vodo skakat, verjemi da nisem nek frišn mulček ampak sem vozil že kar nekaj motorjev in dobro vem česa je kak motor zmožen. Pa zdaj tud tebi predlagam da zaključiva debato... O kolega hvala za skrb,samo je odveč,bom kar ostal na svojem
nordkap Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Mater ste eni bolj pametni od drugega,spet ena od tem, ki se sprevrne v osebno debato in prepucavanja, vprašanje je potem drugotnega pomena. Ste kot mali otroci ali naši politiki, haska pa ni od nobenih. Najbolje bo, da moderator naredi KLONK. Pa še veliko drugih tem je z enakimi scenariji. Pa dajte se folk že malo skolirat. Forum je zato, da si med seboj pomagamo in izmenjamo določene zadeve, za osebne borbe in debate, pa si pišite na pm, če hočete. bagio, sax46, Dadi in 2 others 5
jozexj6 Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Mater ste eni bolj pametni od drugega,spet ena od tem, ki se sprevrne v osebno debato in prepucavanja, vprašanje je potem drugotnega pomena. Ste kot mali otroci ali naši politiki, haska pa ni od nobenih. Najbolje bo, da moderator naredi KLONK. Pa še veliko drugih tem je z enakimi scenariji. Pa dajte se folk že malo skolirat. Forum je zato, da si med seboj pomagamo in izmenjamo določene zadeve, za osebne borbe in debate, pa si pišite na pm, če hočete. Se podpišem pod to.
zzigon Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 (popravljeno) Živjo! Upam da pišem pod pravo temo. Vem, da ste na to temo že veeliiiiik debatiral, sam vseeno bi prosila za vašo pomoč Prebrala sem že nekaj strani tega foruma, pa mam še zmer probleme pri izbiri motorja.. Moje želje so sledeče: - choper ali naked - 500 - 700 ccm - 2000 - 3000 € (zaenkrat Glede oblike, stila sta mi zaenkrat favorita Moto guzzi bellagio in Ducati monster black. Imela bi nekaj v tem stilu (všeč mi je predvsem retro izgled - okrogla ogledala, okrogla sprednja luč), vendar imam probleme pri višini sedeža (velika sem 158 cm )in teži motorja. Choperji imajo primerno višino sedeža, vendar so pretežki (300 kg), naked variante pa imajo sedež 750 in več. Zelo vesela bi bila vaše pomoči Hvala že vnaprej. Lp, š še mojih 5 centov... odločitev med čoperjem in nakedom je stvar osebnega okusa...meni so oboji všeč, idealen bi bil pa nek kompromis med njimi (torej šarm cruzerja in ciklistika nakeda)...ampak zame so neprimerni kot primarni motocikli...(dolge ture, zgradba telesa.. .) zate, kot bolj drobno dekle je morda res boljši kakšen majhen naked ala Ducati Monster, Guzzi ali kak japonc...sploh pri italijanih se hitro najde kaj z "dušo" in prijetno vibrajočim se dvovaljnikom (tudi meni je retro stil vedno bolj pri srcu) so lažji, ciklistika je boljša, položaj bolj udoben in so verjetno malce lažji za učenje vožnje, kot cruzerji če pa ti srce ogrejejo le cruzerske mašine, nimaš kaj razmišljati...nekaj si jih poglej, ko narediš izpit jih nekaj malce pelji (čeprav te zna "čoper" prevzeti že ko ga prižgeš...vsaj mene in mojo drago je takrat...ob prvem pom - pom - pom, sva bila prodana) srečal sem že veliko drobnih deklet na cruzerjih in se niso prav nič pritoževale še nekaj...s cruzerjem je filling cruzati (počasno križariti) v prijetnem zvoku bitja dvovaljnega srca in smejalnih gubah, ki jih povzročajo poki iz izpuha, z nogami narazen da piha po ***** (vstavi glede na spol), napol oblečen (kakšni kombinezoni ali oprema), brez potrebe po komunikacijski napravi, brez skrbi pred policisti...nikamor se ti nikoli ne mudi, nobeden ti ne odvzema prednosti, svet je lep tudi pri 70 km/h...meni je bil ta vidik nekaj posebnega...nikoli in z ničemer še nisem užival pri počasni vožnji, s tem cruzerjem pa sem se pogosto zalotil da sem ovira na cesti, jaz pa sem abnormalno užival pri tem - za začetnico morda ne zanemarljiv pristop k motociklizmu z večino drugih bajkov, pa se užitek začne v "prepovedanem območju" ter pri iskanju mej svojega poguma in fizike mimogrede, pa sem tudi sam delal po 500km dnevno, naložen do amena, dirkal po ovinkih in čisto lepo sledil "nagecom", razen v zaprtih ovinkih ala ride (tam se je za mano iskrilo, pa sem bil še vedno počasen), delal majhne osmice (tu velja znanje in občutek in ne toliko motor) ipd. mene je motilo to, da sem sedel preveč na trtici (ki jo imam poškodovano) in me je rit preveč bolela na dolgih turah...drugače bi ga bil verjetno obdržal kot primerjava: moj cruzer je bil zelo nepopoln stroj za uživanje, medtem ko je sedanji potovalni enduro zgolj in samo izvrsten delovni stroj ("duše" pa nima)...boljši v vseh pogledih ampak zaljubil se pa nisem :grrr za začetek torej izberi tisto, pri čemer ti najbolj zaigra srce...potem pa naprej lp ž Popravljeno Februar 18, 2012. Popravil zzigon sax46, Vodnar, Zok in 2 others 5
Dadi Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 z večino drugih bajkov, pa se užitek začne v "prepovedanem območju" ter pri iskanju mej svojega poguma in fizike za začetek torej izberi tisto, pri čemer ti najbolj zaigra srce...potem pa naprej No tole pa so tehtne besede !!! Zok 1
rmarin Objavljeno Februar 18, 2012 Opozori Objavljeno Februar 18, 2012 Bom še jaz malo pamaten (rabim poste, bir ad bil car) :grim Ko sem sam kupoval moped, sem se najprej poglobil v maxi skuterje-rabil sem nekaj za po mestu in morda še za furico v Portorož. Ko sem gledal cene novih in rabljenih, me je vrglo na rit, in sem si omislil še brez izpita 300 kilogramskega pujska (Suzi Intruder 1,5 l), s katerim sem kot začetnik brez težav opravil s poligonom, šolskimi vožnjami in samim izpitom. Point: če je "čoper", in to takšen ekstra štorast, dober za polaganje izpita, je dovolj dober za na cesto. Zakaj pa sem se oglasil? Rad bi omenil, da sem Intruderja, ki je bil kljub starosti 10 let čudovito ohranjen prodal za več kot sem ga kupil. Point: prepričan sem, da so rabljeni "čoperji" v povprečju manj utrujeni in bolje držijo ceno kot drugi motorji. No jasno, lahko se tudi motim
Arriba Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Mater ste eni bolj pametni od drugega,spet ena od tem, ki se sprevrne v osebno debato in prepucavanja, vprašanje je potem drugotnega pomena. Ste kot mali otroci ali naši politiki, haska pa ni od nobenih. Najbolje bo, da moderator naredi KLONK. Pa še veliko drugih tem je z enakimi scenariji. Pa dajte se folk že malo skolirat. Forum je zato, da si med seboj pomagamo in izmenjamo določene zadeve, za osebne borbe in debate, pa si pišite na pm, če hočete. čuj če bi bilo po tvoje bi bil ta forum približno tak zanimiv kot intevju s Sandijem Čolnikom....
slovan Objavljeno Februar 23, 2012 Opozori Objavljeno Februar 23, 2012 Bom kar tu pripisal: Pozna kdo Moto Fortuna iz Nove Gorice? Ima kar nekaj motorjev, ki se mi zdijo zanimivi, vendar imajo glede na starost kar nizke kilometre. Nategancija? No, ker je to že skoraj Italija, bi skorajda lahko bilo temu tako.
rmarin Objavljeno Februar 23, 2012 Opozori Objavljeno Februar 23, 2012 Sorry, tehle ne poznam. Sam sem dvakrat kupoval moped in obakrat sem ga direktno od privatnika (čeprav je bil prvi v komisijski prodaji pri Yogiju). In obakrat zmagal. Po drugega sem šel celo v Hannover... LP Rok
delbrz Objavljeno Februar 23, 2012 Opozori Objavljeno Februar 23, 2012 Bom kar tu pripisal: Pozna kdo Moto Fortuna iz Nove Gorice? Ima kar nekaj motorjev, ki se mi zdijo zanimivi, vendar imajo glede na starost kar nizke kilometre. Nategancija? No, ker je to že skoraj Italija, bi skorajda lahko bilo temu tako. Poznam koker ga lahko pozna bivši kupec... Fantje so ustrežljivi, prijazni in kar se je šlo okoli mojega motorja tudi iskreni in direktni... Naletel sem super tako da nimam pripomb. Tudi na ceno sem bil zadovoljen. Ko sem prišel gledat motor ni bilo problema izven delovnega časa si motor ogled, tudi testna vožnja ni bila problem. Kar se tiče kilometrov pa nevem. Lahko da je nateg, lahko da ni... Slišal sem tudi da so že znali kakšen motor iz italije pripeljat in mučkat... Ampak to se najde pri vsakemu prodajalcu. Konec koncev ti pa malo kdo da garancijo. Tako da če potegnem črto, dobri prodajalci, kupec in prodajalec sta bila zadovoljna, komunikacija pa tudi ok. LP
Slyder Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Zdravo, torej odločam se za nakup motorja. Trenutno sta v ožjem izboru rabljen fazer 8 ali pa nov er6f 2012. Bugget je okol 7000... Problem je ker rabljenih fazerjev je zlo mal, do sedaj sem zasledil samo 2 :glare: . Oba motorja sta mi zelo vredu, tud teste k sm gledu jih dost hvaljo, še posebaj novga er6. Mogoče kdo ve kako je z kašnimi testnimi vožnjami za kawasakije, sem klical v TC pa so mi rekli da ne bodo imeli nobenih testnih motorjev (vprašal sem za er6f)... Motor mi je sicer zelo všeč ampak ga ne moram kar kupiti ne da bi ga vsaj malo probal Zanima me še kako je z novimi motorji, se da še kj ment glede cene in kok je to, verjetno glede na to da so že bliz lj 3je prodajalci bojo sigurno mel interes da mi ga glih oni prodajo... Načeloma sem malo gledal tudi yamaho XJ6 Diversion F, vendar mi je er6f dosti bolj všeč (je pa res da ma xj 4 cilindre kar bi blo mogoče clo bolš ).
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Zdravo, torej odločam se za nakup motorja. Trenutno sta v ožjem izboru rabljen fazer 8 ali pa nov er6f 2012. Bugget je okol 7000... Problem je ker rabljenih fazerjev je zlo mal, do sedaj sem zasledil samo 2 :glare: . Oba motorja sta mi zelo vredu, tud teste k sm gledu jih dost hvaljo, še posebaj novga er6. Mogoče kdo ve kako je z kašnimi testnimi vožnjami za kawasakije, sem klical v TC pa so mi rekli da ne bodo imeli nobenih testnih motorjev (vprašal sem za er6f)... Motor mi je sicer zelo všeč ampak ga ne moram kar kupiti ne da bi ga vsaj malo probal Zanima me še kako je z novimi motorji, se da še kj ment glede cene in kok je to, verjetno glede na to da so že bliz lj 3je prodajalci bojo sigurno mel interes da mi ga glih oni prodajo... Načeloma sem malo gledal tudi yamaho XJ6 Diversion F, vendar mi je er6f dosti bolj všeč (je pa res da ma xj 4 cilindre kar bi blo mogoče clo bolš ). xj6 je čudovit motor, za v dvoje malce švoh in nima nastavitev amortizerjev (isto žal velja za fz8 in er6), rabljeni imajo relativno nizko ceno od 4500 dalje. Fz8 je vsekakor močnejši in bolj uporaben, a žal boš težko našel rabljene. V tvojem primeru bi se vsekakor odločil za 4 cilindre, čeprav z er6 ni nič narobe.
Slyder Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Mogoče veš če ima yamaha kakšne testne xj6? Kolega ima sicer naked xj6 ampak kolikor sem jaz videl je er6 veliko bolj odziven/poskočen (vozil sem er6n 2007), novi pa naj bi bil na sploh še boljši. In tudi mislim da ima nov model er6 nastavljive zadnje amortizerje, na strani piše "Offset laydown single-shock with adjustable preload" vendar ne vem kaj točno to pomeni Nekako se bolj nagibam k er6f, ker mi je tudi vizualno veliko lepši. Vendar bi bilo pa vseeno fino če bi probal xj6 da vidim kakšna je razlika
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 (popravljeno) Mogoče veš če ima yamaha kakšne testne xj6? Kolega ima sicer naked xj6 ampak kolikor sem jaz videl je er6 veliko bolj odziven/poskočen (vozil sem er6n 2007), novi pa naj bi bil na sploh še boljši. In tudi mislim da ima nov model er6 nastavljive zadnje amortizerje, na strani piše "Offset laydown single-shock with adjustable preload" vendar ne vem kaj točno to pomeni Nekako se bolj nagibam k er6f, ker mi je tudi vizualno veliko lepši. Vendar bi bilo pa vseeno fino če bi probal xj6 da vidim kakšna je razlika Sej to nastavitev ima tudi jamaha. Po mojem ima kmc al pa kak drugi yamaha diler. Po moči in odzivnosti sta približno enaka(oba okrog 75 konjev in 64 navora), razlika je edin v tem, da se 4 cilindri lahko vrtijo in če hočeš izkoriščati moč bolj v visoke obrate, medtem ko 2 cilindra prijemljeta bolj spodaj in v sredini. Vsi tile modeli kot si jih gledal imjo samo nastavitev vzmeti zadnjega amortizerja, ne pa tudi trdote. Bi ti pa predlagal, da ne pozabiš tudi na z750, ki je tudi fajn motorček. Popravljeno Februar 25, 2012. Popravil DAMI34
biker77 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Zdravo, torej odločam se za nakup motorja. Trenutno sta v ožjem izboru rabljen fazer 8 ali pa nov er6f 2012. Bugget je okol 7000... Problem je ker rabljenih fazerjev je zlo mal, do sedaj sem zasledil samo 2 :glare: . Oba motorja sta mi zelo vredu, tud teste k sm gledu jih dost hvaljo, še posebaj novga er6. Mogoče kdo ve kako je z kašnimi testnimi vožnjami za kawasakije, sem klical v TC pa so mi rekli da ne bodo imeli nobenih testnih motorjev (vprašal sem za er6f)... Motor mi je sicer zelo všeč ampak ga ne moram kar kupiti ne da bi ga vsaj malo probal Zanima me še kako je z novimi motorji, se da še kj ment glede cene in kok je to, verjetno glede na to da so že bliz lj 3je prodajalci bojo sigurno mel interes da mi ga glih oni prodajo... Načeloma sem malo gledal tudi yamaho XJ6 Diversion F, vendar mi je er6f dosti bolj všeč (je pa res da ma xj 4 cilindre kar bi blo mogoče clo bolš ). kaj pa nova honda xc700v al kaj je že? pojdi pogledat in probat..zgubit nimaš kaj..pa še zastonj šolo varne vožnje dobiš..in mislim da ti par evrov celo ostane pri tem budgetu..če maš pa A2 izpit pa sploh fajn..dobiš takega z 35kW
Slyder Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Biker verjetno misliš NC700X? To je čist drug segment motorja kokr ga jst kupujem. Jst kupujem sport-touring motor z polnim oklepom (zato tudi ne pridejo v poštev razni nakedi). Izpit mam pa že en čas za A tko da ne rabm 35kW. Dami, to vem da po moči in navoru sta tm tm, mislu sm bl odzivnost k npr. stisneš gas... Verjetno bom res v kratkem šel probat pa da vidim. Zdj k je tak vreme zuni me kr mal stiska pr srcu k nimam doma motorja . Z750 vem da je super motor ampak men pač nakedi niso, nekak se velik bolš počutm na motorju z oklepom oz. vsaj pol oklepom. Če bi kawasaki naredu Z750SX tko k je Z1000SX bi pa vrjetn biu top motor, brez konkurence
biker77 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Biker verjetno misliš NC700X? To je čist drug segment motorja kokr ga jst kupujem. Jst kupujem sport-touring motor z polnim oklepom (zato tudi ne pridejo v poštev razni nakedi). Izpit mam pa že en čas za A tko da ne rabm 35kW. mal oklepa pa že ma..no, saj samo predlagam.. sicer pa je er6 v osnovi tudi naked.. potem pa malo poglej po rabljenih..se da lep motorček tudi dobit za fin denar..
DAMI34 Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Nit z er6f in niti z XJ6 ne boš zgrešil, pa tudi z fz8 ne boš. Edino fz 8 je močnejši, je pa tudi zaradi tega po mojem predrag, v primerjavi z ostalima dvema.
w950 Objavljeno Februar 26, 2012 Opozori Objavljeno Februar 26, 2012 (popravljeno) http://www.motosvet....i-honda-nc700s/ I'd appreciate your help. Popravljeno Februar 26, 2012. Popravil w950
LooLekSLO Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Tudi sam se zanimam za XJ6 ali ER6n/f. Kontaktiral sem DKS glede testneha ER6, pa so mi odgovorili, da jih pri nas ne bo na voljo. Je pa možen nakup tudi blokirane verzije motorja z doplačilom 130 €.
KeC Objavljeno Februar 27, 2012 Opozori Objavljeno Februar 27, 2012 Lahko greš stestirat Street tripla. Verjemi fun factor je ene 10x višji kot pri XJ ali ER. Frips in svobodnaptica01 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se