M@to Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 http://www.speedcameras.org/speed-camera-n...rint.php?id=117 Ali je pri nas že razčiščeno? Ali te lahko policaj pomeri v sprednji del motorja, oz. ali je taka meritev merodajna. Na sprednjem delu namreč ni ravne površine! Steklo luči je izbočeno, notri je parabola, meritev po vseh pravilih fitike ne more biti merodajna!!
franc Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Pa saj je čisto vseeno, jaz sem (z avtom) vedno vstrajal naj mi pokaže kje se vidi, da je izmeril mene (ni teorije), dvakrat sem sicer moral na "zagovor" k sodniku za prekrške pa je potem vedno zastaralo (je pa res, da je bilo to zadnjič še pred "abolicijo"). lp Franc
NO_FEAR Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 http://www.speedcameras.org/speed-camera-n...rint.php?id=117 Ali je pri nas že razčiščeno? Ali te lahko policaj pomeri v sprednji del motorja, oz. ali je taka meritev merodajna. Na sprednjem delu namreč ni ravne površine! Steklo luči je izbočeno, notri je parabola, meritev po vseh pravilih fitike ne more biti merodajna!! Ne vidim razloga zakaj policaj nebi smel motorja meriti od spredaj :huh: ! Če ima motor ravno površino spredaj al ne, me sploh ne skrbi to naj skrbi policaja, k bo težje opravil meritev! To pa, da nebo veljavna pa se mi zdi mal smešna! A JE meritev ali pa je NI! Ni pa neveljavne! Veš na kakšen način deluje laserski merilnik?
danci1973 Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Veš na kakšen način deluje laserski merilnik? Jaz ne vem, pa bi bil vesel, če mi razložiš. :blush: D.
snoopy Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Ne vidim razloga zakaj policaj nebi smel motorja meriti od spredaj :huh: ! Če ima motor ravno površino spredaj al ne, me sploh ne skrbi to naj skrbi policaja, k bo težje opravil meritev! To pa, da nebo veljavna pa se mi zdi mal smešna! A JE meritev ali pa je NI! Ni pa neveljavne! Veš na kakšen način deluje laserski merilnik? ti je v filmčku razloženo :yes: poglej si najprej filmček...policaj mora za natančno meritev meriti vedno v isto točko in se ne sme z "merkom"sprehajati po celem avtomobilu
NO_FEAR Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 ti je v filmčku razloženo :yes: poglej si najprej filmček...policaj mora za natančno meritev meriti vedno v isto točko in se ne sme z "merkom"sprehajati po celem avtomobilu Ja, hvala bogu, da more biti pri miri, če na pa tak nebo izvedel meritve!
SiR Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 ti je v filmčku razloženo :yes: poglej si najprej filmček...policaj mora za natančno meritev meriti vedno v isto točko in se ne sme z "merkom"sprehajati po celem avtomobilu in kako boš to dokazal, a ?
danci1973 Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 in kako boš to dokazal, a ? Ne vem, zakaj bi moral jaz kaj dokazovati... Kolikor vem, sem 'nedolžen, dokler ni dokazano nasprotno'. In meritve nezanesljivih in nenatančnih naprav nekako ne dišijo po dokazih. D.
royal Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Zelo zanimivo primerjavo so naredili v Nemčiji med "profi" ročnim laserjem in igračo laserjem kupljeno v prodajalni z igračami za 40€..in test neverjeten do 100 km/h ni bilo razlike v izmerjeni hitrosti. :slap: ....da ne bo pomote tile ročni laserčki so bolj tako, tako, da si država polni blagajno, ker se lažje skrivajo po grmovju. :lol1: Zelo sporna zadeva, kar se tiče dokazovanja in natančnosti :nono:
SiR Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Kolikor vem, sem 'nedolžen, dokler ni dokazano nasprotno'. In meritve nezanesljivih in nenatančnih naprav nekako ne dišijo po dokazih. Mah, glej ... saj veš, kako v avstriji merijo policisti hitrost - "na oko" oziroma "čez prst", right? ... pač pri nas motovilijo z laserjem... vsak pa sam ve, če se mal prehitr pelje ... in da bi mi moral nekdo še dokazovat, če sem pizdarijo delal ... eh ... :D
danci1973 Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Mah, glej ... saj veš, kako v avstriji merijo policisti hitrost - "na oko" oziroma "čez prst", right? ... pač pri nas motovilijo z laserjem... vsak pa sam ve, če se mal prehitr pelje ... in da bi mi moral nekdo še dokazovat, če sem pizdarijo delal ... eh ... :D V Avstriji čisto isto motovilijo z laserjem, le da imajo (ponavadi) stojalo za le-tega. Na oko oziroma čez prst pa me v Avstriji še niso ustavili. D.
elbarto Objavljeno Marec 31, 2007 Opozori Objavljeno Marec 31, 2007 V Avstriji čisto isto motovilijo z laserjem, le da imajo (ponavadi) stojalo za le-tega. Na oko oziroma čez prst pa me v Avstriji še niso ustavili. D. In ko te bodo, boš dobil pavšalno kazen, ne pa ker si vozil npr. 27 km/h prehitro... če se ne delaš preveč pametnega... LP, El B.
bmw Objavljeno April 1, 2007 Opozori Objavljeno April 1, 2007 Zelo zanimivo primerjavo so naredili v Nemčiji med "profi" ročnim laserjem in igračo laserjem kupljeno v prodajalni z igračami za 40€..in test neverjeten do 100 km/h ni bilo razlike v izmerjeni hitrosti. :slap: ....da ne bo pomote tile ročni laserčki so bolj tako, tako, da si država polni blagajno, ker se lažje skrivajo po grmovju. :lol1: Zelo sporna zadeva, kar se tiče dokazovanja in natančnosti :nono: lupaš stvari, katerih ne poznaš.....te zadevice so izredno točne....in sploh niso sporne glede dokazovanja in natančnosti.....te zadevice se lahko celo priklopijo na kamero, printer,itd...... in sploh ni nijno, da te meri v ravno površino, BTW...
franc Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 lupaš stvari, katerih ne poznaš.....te zadevice so izredno točne....in sploh niso sporne glede dokazovanja in natančnosti.....te zadevice se lahko celo priklopijo na kamero, printer,itd...... in sploh ni nijno, da te meri v ravno površino, BTW... Oprosti ampak tukaj ti lupaš. Zadevice so daleč od popolnosti, občutljive so na vse mogoče in dokler niso priključene na kamero, printer itd... je dokazovanje hudo sporno (če ne priznaš ni nobenega dokaza). lp Franc
Tanatos Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Fantje ne se kregat :) Na takšnem principu deluje radar Trafipatroll, zelo veliko ga uporabljajo v slo; ¨Delovanje naprave temelji na merjenju časa trajanja nevidnih laserskih impulzov, ki potujejo do ciljnega objekta in nazaj. Uporablja se povratna difuzna razpršenost laserskih impulzov, ki se odbijejo od površine ciljnega objekta. Po pritisku tipke za proženje meritve, mikroračunalnik v periodičnem zaporedju krmili diodni laser. V času merjenja 0,5 sekund odda serijo 50 kratkih IR svetlobnih impulzov (valovne dolžine 904 nm), ki jih izseva oddajna optika. Po refleksiji na cilj prispejo delci teh svetlobnih impulzov preko sprejemne optike na fotodiodo, ki tvori ustrezne električne sprejemne signale. Za vsak posamezni impulz se izmeri pretečeni čas poti od objekta in nazaj. Iz sprememb razdalje v času merjenja dobimo hitrost merjenega vozila. Izračun vseh posameznih meritev se izvede po regresijski metodi. Določi se zaporedje razdalj na podlagi preizkusnih kriterijev. Če kateri od kriterijev preizkusa ni izpolnjen, bo prikazovalnik namesto vrednosti hitrosti kazal napako. Neodvisno od tega sledi prikaz izmerjene razdalje za vsak zajet cilj.¨
šokac Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 ti je v filmčku razloženo :yes: poglej si najprej filmček...policaj mora za natančno meritev meriti vedno v isto točko in se ne sme z "merkom"sprehajati po celem avtomobilu Potem pa je tako merjenje nepravilno. :hmm: Kateri policaj pa ima tako mirno roko, da se mu ne bi *sprehajala gor in dol*? :D
Ice Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Mah, glej ... saj veš, kako v avstriji merijo policisti hitrost - "na oko" oziroma "čez prst", right? ... pač pri nas motovilijo z laserjem... vsak pa sam ve, če se mal prehitr pelje ... in da bi mi moral nekdo še dokazovat, če sem pizdarijo delal ... eh ... :D bilo je nekoc, nekje, v dezeli davno tega......... BCBR. ne drzi vec. ce nima dokaza (a.k.a. meritve z ustrezno napravo) te lahko potegne iz prometa in opravi "fahrzeug- und lenkerkontrolle" (kontrola voznika in vozila), to je pa tudi vse. ce te "na uc izmeri" in napise kazen je ogromna verjetnost, da po pritozbi ne bo nic s kaznjio, oz. lahko fase organ disciplinski postopek. zato pa skacejo skrivalnice po grmovju. "paramilitantni"press :devil: meritve izven naselja opravljajo vedno z merilno napravo na stojalih, v naseljih laserje vcasih tudi "ujckajo". oddaljenost in hitrost je manjsa (vsaj naj bi bila).
Noiser69 Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Če se bote pelali vec kot 250 km/h vas itak ne bojo lovili :P (neka sm mogor pripomnt na to temo če sm jo ž prebral :) ) Hehe, hec ali zares, vas bodo nad 250km/h lovili ali ne??? (ce vam ne bojo slikal tablce) ;) Lp, Hozi .)
rosse20 Objavljeno April 2, 2007 Opozori Objavljeno April 2, 2007 Veš na kakšen način deluje laserski merilnik? lep pozdrav! kar bom sedaj napisala, ni nujno da drži, ampak nam je to povedal profesor fizike v srednji šoli. povedal je, da policisti z radarjem merijo avtomobile v tablico, ker je ravna površina in ker vsebujejo kristalne delčke (se mi zdi, da so kristalni - tisti delčki, s katerimi piše RS), ki odbijajo laser. ta se pod istim kotom potem odbije nazaj, zato lahko izmerijo hitrost. je pa rekel, da je ravno iz tega razloga zelo malo možnosti, da bi izmerili motorista od spredaj (ker nima ravne površine in niti nima kristalčkov (RS)). je pa tudi povedal, da so včasih imeli slabše laserje in se jih je dalo "zamotiti" s samim cd ploščekom, da dandanes pa to več ne gre. koliko od tega je res, nimam pojma, ker me hvala bogu (tok tok) nikoli niso dobili na radar. :xx:
fp4492 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 ... zelo malo možnosti, da bi izmerili motorista od spredaj (ker nima ravne površine in niti nima kristalčkov (RS))... Tudi motorista lahko izmerijo.
MrTn_T Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Generalno lahko hitrost izmeriš na dva načina. 1. način, ki so ga uporabljali stari radarji (to so v resnici bili radarji), izkorišča Dopplerjev efekt. Najpreprosteje povedano (pa ne čisto prav): odbiti valovi se malo "stisnejo", če se objekt približuje in "raztegnejo", če se oddaljuje. Za bolj radovedne je več tukaj. Ta radar je poslal snop elektromagnetnega valovanja v smeri vozila, le ta se je odbil, radar pa je zaznal spremembo v frekvenci odbitega vala. Meritev je bila opravljena "na enkrat", zato do opisanega problema ne more priti. Ob predpostavki, da je bil tak radar pravilno umerjen, je lahko kazal enako ALI MANJ, kot si dejansko vozil, odvisno od kota, pod katerim te je izmeril (kot med smerjo vožnje in smerjo meritve) Ti radaji so bili nameščeni na vozilo (običajno je bila antena nekje spredaj, elektronika pa v vozilu) in so ves čas uporabe "špricali" EM valovanje po okolici. Zato se jih je dalo detektirati z raznimi "radar detektorji" - le ti so dejansko delovali, če si ga imel za pravo vrsto radarja (frekvenca pa to). 2. način je, da opraviš več (vsaj dve) zaporednih meritev razdalje. Če dobiš dve razdalji in poznaš čas med njima, je izračun hitrosti stvar osnovnošolske fizike. Tu pa pride do problema "zdrsa", ki je opisan v prispevku. Če denimo avto prvič zadanemo "v šipo", drugič pa "v tablco" in je vmes 1 m razlike, pa recimo da je čas 0,2 sekunde, je napaka 5m/s, kar je 18 km/h!!! Kako v resnici delajo radarji, ki jih uporablja naša policija, ne vem. Če pa bi jih jaz konstruiral, bi naredil naslednje: Ne bi se zadovoljil z DVEMA, ampak bi hotel izvesti VSAJ ŠEST meritev, kar pomni, da bi dobil VSAJ PET hitrosti. (čas meritve pri istem intervalu bi bil tako 1s). Določil bi tudi trend hitrosti (vozilo zavira, vozilo pospešuje). Če bi trend "skakal" (pospeši zavre, pospeši), je meritev zagotovo neveljavna. Če bi se hitrosti med sabo razlikovale za več kot nekaj %, bi meritev bila spet neveljavna. Če pa so hitrosti enake, oziroma kažejo enakomeren trend (recimo zaviranje), je meritev OK. Je pa tako, da mi "uporabniki storitev policije" :cry: :cry: :cry: v delovanje naprav niti nimamo vpogleda. Preprosto naj verjamemo, da je a: konstruktor opravil svoje delo OK, b: neka XY agencija za izdajanje A-testov stvar opravila OK, c: oseba, ki je umerila napravo vse naredila OK in d: policist resnično izmeril nas in to pravilno. Ja, ja ... LP, ma
Provokator Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Ker sem pred leti bil še "na drugi strani radarja" nekaj pripomb. Laser, kot je napisal nekdo, opravi, mislim, da 50 meritev in hitrost izračuna iz povprečja izmerjenih hitrosti. Če eden od rezultatov preveč odstopa, potem je meritev neveljavna. (če bi policist preveč migal in meril na tablico in šipo v eni meritvi). Po zakonu bi policist, ko ti pokaže rezultat meritve, moral napravo pred tabo resetirati. To je zato, da naslednjemu ne bi mogel pokazati enake hitrosti, kot jo je tebi. Ampak ker ustavljeni voznik od tega nima nič, policista nihče ne opozori na to. In kolikor jih poznam, jih je v SLO kar nekaj, ki delajo tako, da eno meritev pokažejo večim voznikom. Se boš pregovarjal? Boš rekel, da si gledal na števec in da je bilo 50? Ti pa števec ne dela vredu, pa pelji avto ali motor na servis. Motor se da meriti. Tako, kot lahko z ostrostrelsko puško ustreliš človeka, ki se premika, lahko z laserjem ustreliš motorista, ki se giblje proti tebi. Saj se ponavadi peljete naravnost, ali pa segrevete gume in vijugate levo-desno?? Pa še nekaj, česar se naši policisti ne držijo nikoli, kot je nekdo opazil pa se tega držijo Avstrijci. Laserski merilnik na stojalo. Po navodilih proizvajalca je namreč treba meriti z laserskim merilnikom na stojalu, kajti le tako je zagotovljena natančnost merjenja. Ker pa se je teže skriti, če imaš merilnik na stojalu, ga pri nas nimajo na stojalu nikoli. Pritožba pa je, od kar je policija postala prekrškovni organ, skoraj nesmiselna. Kajti policist je izrekel kazen, policist odloča o pritožbi, ne pa kot prej, ko je o pritožbi, oz. o njeni upravičenosti odločal sodnik.
rosse20 Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 (popravljeno) Tudi motorista lahko izmerijo. sej nisem jst rekla da ne... profesor je reku :closedeyes: sem napisala, da v praksi ne vem, kako to izgleda. Popravljeno April 3, 2007. Popravil ross|e20
Frips Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Z ročnimi laserskimi merilniki hitrosti policisti merijo hitrost v skladu z zahtevami Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 25-1114/2002 z dne 22. 3. 2002) in Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 90-2005 z dne 10. 10. 2005). V pravilniku so določene varnostne razlike, ki se upoštevajo pri izmerjenemu rezultatu hitrosti in znašajo: - 5 km/h pri merilnem rezultatu do 100 km/h, - 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h in - 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h, - pri merjenju v ovinkih se upošteva varnostna razlika 11 % izmerjene vrednosti. Vrednost varnostne razlike se odšteje od izmerjene hitrosti vozila. Za merjenje hitrosti s sledenjem policija ne uporablja ročnih merilnikov hitrosti, temveč mobilne sisteme za merjenje hitrosti, kjer se upoštevajo drugačne varnostne razlike. Z ročnimi laserskimi merilniki hitrosti je možno meriti hitrost na naslednje načine: - iz roke ali - naslonjeni na stabilno oporo, - z ramensko oporo ali - z merilnikom, nameščenim na stojalu z gibljivo glavo. Omenjeni načini merjenja so v skladu z zahtevami pravilnika in navodili za uporabo merilnika. Meritev je opravljena pravilno, ko se na ekranu merilnika izpiše izmerjena hitrost. V vsakem drugem primeru, ko je npr. v polje meritev pripeljalo drugo vozilo ali je prišlo do tresljajev ipd., naprava rezultata hitrosti ne pokaže, zato tudi ukrep policije v takšnem primeru ni možen. Vsak policist, ki upravlja z laserskim merilnikom hitrosti, mora biti posebej usposobljen, za kar mu je izdano potrdilo. Za vsako napravo je izdan dokument "Odobritev tipa merila", s katerim je Urad za meroslovje odobril uporabo naprave za izvajanje meritev hitrosti v Republiki Sloveniji. Pred prvo uporabo se izvede prva overitev merilnika. Redne overitve se izvajajo enkrat letno, po popravilu merilnika pa se izvede izredna overitev. Overitve so označene s predpisanimi oznakami. vir: policija.si
franc Objavljeno April 3, 2007 Opozori Objavljeno April 3, 2007 Pritožba pa je, od kar je policija postala prekrškovni organ, skoraj nesmiselna. Kajti policist je izrekel kazen, policist odloča o pritožbi, ne pa kot prej, ko je o pritožbi, oz. o njeni upravičenosti odločal sodnik. Kaj pa zaščita zakonitosti? Tudi prej je prvostopenjski organ avtomatično pritrdil policaju, senat za prekrške pa je potem to "zavrnil". Kot sem že napisal se zadnje čase nisem ukvarjal s tem. lp Franc
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se