Skoči na vsebino

Aprilia RSV, RST, Falco in poraba olja


RST

Priporočene objave

A se komu kaj sanja kakšna naj bi bila še dovoljena poraba olja pri Aprilii 1000 ccm (RSV, RST, Falco) na recimo 1000km ???

In morda še kakšen nasvet kako meriti nivo olja razen navodil, kjer piše, petnajst minut voznje, potem pa poglej, koliko olja je.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Proizvajalci, tako motociklov, kot avtomobilov, se tu obilno zavarujejo in skoraj vsi zatrjujejo, da je lahko poraba olja do 1 l/1000 km še popolnoma normalna stvar.

Dejansko pa (upaj, da se oglasi Falco, ta dosti ve o tem)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za razliko od japoncev je pri aprliji na začetku lahko poraba olja tudi 0.8L/1000km vendar s kilometri pada. Jaz imam sedaj 13.000km in mi popije cca.0.15l/1000km. Poraba olja se po mojih iskušnah na teh mašinah poveča če je motor dolgo časa v visokih obratih (nad 7500), če pa voziš turistično je pa poraba praktično 0. Glede preverjanja nivoja olja je pa tako, da je najbolje narediti kratko furco cca.10 min pripelješ motor nazaj in ga ugasneš brez da bi tik pred tem navijal gas. Če v cevki vidiš olje (nekje na sredi) je vse OK. Ni pa pri teh mašinah neke posebne panike glede nivoja olja ker imajo suh karter in je za motor praktično isto ali ga imaš v rezervoarju 2 ali 3 litre.

LP, Falco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se komu kaj sanja kakšna naj bi bila še dovoljena poraba olja pri Aprilii 1000 ccm (RSV, RST, Falco) na recimo 1000km ???

In morda še kakšen nasvet kako meriti nivo olja razen navodil, kjer piše, petnajst minut gas do daske, potem pa poglej, koliko olja je.

Pri moji RSV je kot pravi FalcoR, najpej je bila poraba čez 0.5l/1000km (tudi v nizkih obratih), zdaj (pri 6.500km) pa se počasi zmanjšuje in je nekje med 0.2 in 0.3l. (ne glede na navijanje na Grobniku)

Po mojih izkušnjah je najbolje preveriti olje tako, da ogret motor v prostem teku postaviš pokonci na ravno podlago in če vidiš olje nekje od sredine gor je ok, če ne pa nalivaj.

Baje zna hudo zrasti poraba olja če zamenjaš auspuh.

LP MM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje thanks - torej če prav razumem, tudi če se zgodi, da pade nivo olja tako, da se v cevki ne vidi več (npr. zelo počasna vožnja v nizkih obratih), kasneje pa vsaj pri srednjih obratih ali več zraste nivo olja na sredini med Min - Max, je vse O.K.

Poraba olja pa vidim da je v merah ki jih omenjate, je pa motor še relativno nov (5000 km).

lp

rst

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Moj primerek ( na prodaj, v garaži stoji tuono :) RSV mašine sicer zmontiran na Falcu porabi na eno menjavo (6000 km) ravno toliko, da je kaj za opazit, cca 3dl. Vožnja je od LT do SS oz CMM kolikor mi pač zdrava pamet dovoljuje. Olje ki ga uporabljam je Motul 5100.

Motor (mašina) kot takšen se mi zdi čudovit, saj razen rednih serivsov drugega ni za delat nič. Da pa je okoli vijaka za izpust olja mastno in se ti tam prah gor nabira je pa popolnoma normalno, oz nisem še slišal za RSV motor ki tega nebi imel.

LP, El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

V primeru moje RSV-jke je poraba olja sledeča: Na začetku sezone servis, potem pa nekje na koncu sezone, po cca. 8.000 km samo malo dolijem. Uporabljem pa olje, katero je v motorju že od vsega začetka, to je BARDHAL, sem prav napisal? :hmm: Pri Falcotu pa sem uporabljel MOTUL. Pravijo da sta obe olji med boljšimi......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če daš ravno prav olja ga mora med servisi (7500km) spit manj kot dva deci. Če ga daš preveč ga bo enostavno vrgel ven v škatlo filtra zraka in boš mislil da ga spije več... Motor enga tipa iz italije (Caponord s 100.000 km!) spije 3 deci med servisi...

viggen: upam da olje zamenjuješ, ne samo dolivaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj bivši RSV je bil pa kr žejen v sezoni ,9000KM sm not zlil ene 4L.

mel sem pa namonterane SBK race rore pa čip ,vrjetn je to mal vplival

pa non-stop odpiranje na polno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pikec: Ja hvala za skrb! :D Kot sem omenil, na začetku sezone servis in vse kar sodi k temu - to pa je tudi menjava olja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj bivši RSV je bil pa kr žejen v sezoni ,9000KM sm not zlil ene 4L.

mel sem pa namonterane SBK race rore pa čip ,vrjetn je to mal vplival

pa non-stop odpiranje na polno

Meni Capo spije še več! na 7500-8000 km točne 4 litre! ;)

Resno: To kar navajaš je way toooooooo much. Ali kostantno zlivaš preveč olja v motor (in ga zato izvrže) ali imaš resne probleme z obročki ali drugimi tesnili in bi moral malo razdret to mašino (za kar pa prvič čujem za tak agregat).... Rotax je v nasprotju z BMW-ji zelo skromen kar se tiče porabe olja. Kako preverjaš nivo olja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RST mi je popila 3dcl/1000km do približno 4.500km.

potem se je poraba umirila tako, da sedaj dolivam

1.5-2dcl na 7.500km (servisni interval)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni Capo spije še več! na 7500-8000 km točne 4 litre! ;)

Resno: To kar navajaš je way toooooooo much. Ali kostantno zlivaš preveč olja v motor (in ga zato izvrže) ali imaš resne probleme z obročki ali drugimi tesnili in bi moral malo razdret to mašino (za kar pa prvič čujem za tak agregat).... Rotax je v nasprotju z BMW-ji zelo skromen kar se tiče porabe olja. Kako preverjaš nivo olja?

se strinjam s tabo :yes:

zato sem zadevo prodal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore :) - ena RSV R 2003 me malo daje......skrbi pa me, da za porabo olja pri teh agregatih ni vzrok le desno zapestje in "dodelave"....

Poznam 3 voznike RSV Mill-k in so poročila o porabi dokaj različna, dve RSV( R) sta do 10.000 km papcale olja, obe z odprtim izpuhom + menjan čip ali elektronika, ne vem.....potem sta šle v prodajo, tako da se za naprej ne ve.

Tretja, v originalu, home made izpuh, 35.000 km, porabi med servisnim int. do 1 liter.....pa ne pozna nežnosti :grrr - in hudo leti....vsaj po občutku mojem:hmm:, bolj kot prvi dve (novejši, 2002)....

Pa da ne letim drugam.....kako je z verzijo RSV-R z Öhlinsovim vzmetenjem in vzdrževanjem le-tega, baje da je predviden servis na 15.000 km :?.

LP in hvala... :worship:. Mogoče se vam pridružim kmalu :blush: :OK:

Popravljeno . Popravil Red
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer malo blato šauflam, ampak komponente, ki so "high end" klasa, je jasno, da imajo servisne intervale pogosteje kot navadne. Tudi vzdrževanje je dražje. Originalni semeringi, ventili, dihtunge olje itd...Npr. primerjaj letalo iz II. svetovne vojne in enega sodobnega (ok, ajde F16) - prvi je letel 300 ur med servisi, drugi pa 30. Samo kot primerjavo, nič drugega.

LP, El B.

p.s. - go for it, te bo vsaj v veselje slišat in ne grozo LOL

Popravljeno . Popravil elbarto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem, kaj vas toliko skrbi poraba olja? Jaz imam že drugi motor ki popapa ene pol litra na 1000km, pa se čisto nič ne sekiram, dokler motor lepo laufa in ne kadi plavo, je edino moteče, da moraš občasno olje dolit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je s porabo pri RSV primerkih z 20,30.000 km? Katero olje se najbolje obnese?

RSV primerek z 46.000km, SBK izpuhom + powercomander, KN stage II, ostre odmične gredi, trše vzmeti ventilov, je popila tudi do 1l olja na 1000km ob ful nažiganju :blush: , pred prodajo namontiral nazaj originalne dihalne organe O:-) je bila poraba zopet zanemarljiva (cca. 1dl 1000km). Zavedati pa se je potrebno, da je V-twin že zaradi svoje zasnove (če govorimo o izrazitem ožemanju desne ročke :devil: ) med najbolj oljno žejnimi, pri tem tudi VTR ni izjema, pa čeprav je Honda :grim . Opazna je bila tudi razlika v porabi med 300v in 5100 (Motul). Sintetike je šlo v izpuh približno 30% več kot polsintetike, nasploh se mi zdi, da se je pri ekstremnih pogojih 5100 dosti bolje obnesel tudi kar se tiče delovanja menjalnika.

Posebno poglavje pri RSV je tudi ugotavljanje količine olja v posodi. Zaradi sistema mazanja preko suhega karterja se pogostokrat zgodi, da pri zadostni količini olja v posodi merilna cevka kaže, da je potrebno olje doliti. Ko olje dolijemo je seveda v sistemu olja preveč zato motor višek olja seveda veselo zmeče v airbox :grim , kar je pri RSV tudi pogost vzrok za večjo porabo :hmm: .

Paziti je potrebno tudi pri montaži KN-filtra- OBVEZNO je treba preverit, če je vložek filtra za zrak pravilno vstavljen in odgovarjajoče višine, saj zrak obogaten s prahom in mrčesom ni ravno najbolj zdrav za v motor in sčasoma poveča potrebo po olju :wacko: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Sicer nimam Aprilie, ampak po mojih (dolgoletnih) izkušnjah je poraba olja v stroju najbolj odvisna od zmernosti pri utekanju motorja. Motor ki je lepo ulaufan, se ponavadi oddolži z minimalno porabo olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!