Skoči na vsebino

Honda F6C Valkyrie


Mačica

Priporočene objave

V novički piše, da mu bodo vgradili Goldwingov motor. Kolikor sem gledala prejšnje modele sem dobila vtis, da imata Valkyrie in Goldwing že ves čas enake motorje. Ker pa so Goldwinga že prenovili, Valkyrie pa je doslej ostal enak, bodo zdaj pač samo nadoknadili zamudo.

Ali se motim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodornost duha in uma, ki se je tudi sam ŠERLOK HOLMS nebi branil, ...samo tako dalje maco! :wink: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klarifikacija nejasnosti:

trenutna F6C ima 1620 ccm-masino iz prejsnje GW; v novo valkyre bi pa naj vgradili 1800 ccm-masino aktualne verzije GW.vse nejasno? :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Umm ... a se se komu rec zdi prakticno nevozna, al kako? :shock: Krava od motorja za naravnost pelat se :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klarifikacija nejasnosti:

trenutna F6C ima 1620 ccm-masino iz prejsnje GW; v novo valkyre bi pa naj vgradili 1800 ccm-masino aktualne verzije GW.vse nejasno? :wink:

Pa saj to isto sem že jaz napisala. Ampak ti si uspel zadevo v bolj skrčeni obliki ubesedit. Vsaka čast. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva mi deluje preplastično, s tole mašino pa tud ne vem kaj hočjo povedat... uuu, lejte nas, mi mamo pa dnar za benz?

Ne vem no... kar se mašine tiče jo najbrž vsak 600ccm športnik zadi pusti, kar se pa voznosti tiče... hmnja... mislim da je trenutno dobra konkurenca moji yamahi (ki je še v škatlah).

Zakaj 1800 al pa miljaužnt kubična mašina sploh.... sej navora maš že dost pr 1100 v-twinu, KM tud, pa še glas ma lepši....

Ampak OK... če ma folk dnar....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cyc, pokaži mi enega, ki se s švabsko čelado z Valkyriejem vozi po plaži. :lol: :lol: :lol: Zadeva se baje pelje odlično (vir: Cruiser mag), narejena je bila pa prvenstveno itak za Ameriški trg, kjer je Boss Hoss še vedno car carova.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne tako daleč nazaj so bili motocikli s 500 ccm vrhunec, višjih prostornin skoraj ni bilo.

Sedaj nekako velja tista meja do 1200-1300 ccm, 1500 ccm so že izjeme.

Počakajte še malo, zgoraj bo 2500 ccm, 1500 ccm pa normalno.

Nič ni za vedno smiselno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja saj je zanimiva ... ko .. kaj vem, stripovska zgleda, ampak kaj dosti od voznje ne more nudit po mojem :wink:

Mogoce za gor pa dol po Dunajski :D :D :D

Odvisno kakšna vožnja ti je pri srcu. Če ga ma taprav v rokah, lahko z njim počne marsikaj. Ko boš imel priložnost, si oglej vozniške sposobnosti bratov Gold in Wing (na tablicah) na tanovih Gold Wingih. Ma če nimaš ravno cestaka med nogami, te pustita za sabo kot za šalo, in ne po ravnini! (sem izkusil na lastne oči :? ) Kar pa zadeva Boss Hossa, ga je pa en znanec imel priložnost sprobati, ko je služboval v Ameriki. Tip sicer ni ne vem kakšen motorist, pa je rekel, da mu je motor kar sedel in da se da prav spodobno pelat. Je pa avtomatik, tako da gre kar sam. :wink: Easy riding - easy living 8) 8) Od oka je težko komentirat, kako se kak motor pelje, treba je gor sesti in se peljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od oka je težko komentirat, kako se kak motor pelje, treba je gor sesti in se peljat.

Tako je ... cifre in tehinčni podatki povejo o motorju en ku... :shock: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Ja prvo tu je tema f6c in ne GW!. Drugič, prebral teste, ki pravijo, da se f6c pelje solidno, ni problema kroma brusit po tleh, in ima precej dobre vozne lastnosti. Med boljšimi kruzerji. Ni pa to šport motor! Glede velikosti motorja pa nimam besed........... a ni nek prototip triumpha tud 2,2litra? Neumno, če vemo da je 1157 ccm dovolj :lol: :lol: :lol: :wink:

F6c je zelo dober in nesramno drag kruzer. Ga ne bi mel. GW pa s filozofijo motocikla nima skor nič več skupnega (2 picikla in tu se konča).

lp, Onim

p.s.

Tako je ... cifre in tehinčni podatki povejo o motorju en ku...

... ja a mogoče monster slabo na papirju zgleda (podatki)? :lol: :wink: ...

malo zajebancije. Zdej ko se je moja v monstra zagledala, ga bom moral začet hvalit :lol: :lol: . Razmišlja o nakupu naslednje leto. :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Takole. sam sem tretjo leto srečni lastnik Valkire. Leta 96 sem po službeni dolžnosti jahal v Chicago, kjer se med drugim dogaja tudi Chicago motor show. Ni treba reč, do takrat zaprisežen endurist je 2 uri vzdihoval ob na sveže odkriti Valkiri in si rekel: enkrat boš pa moja. Pa je bila za novoletno darilo 2000. Prva sezona je bila čisto pošteno povedano mešanica strahu in radovednosti, kaj se z zadevo da naredit na cesti. Isto bodo povedali tudi sveže pečeni GW-jevci. Ko pa spelješ, pa ne moreš verjet, kako gibčen motor je to.

Valkira je v osnovi hudo drugačna od stare GW. Spredaj upside/down vilice pa 150 široka guma (da je pri 8000 km obvezno fuč). Agregat je v osnovi enak, le da ima Valkira 6 (šest) uplinjačev in bolj odprt izpuh (zvok Chevya Impale iz 60 -ih). V praksi se precej bolj rad vrti od stare GW. Težišče je nižje od GW, zato jo je precej lažje peljati od ta stare GW, ki je kar pošteno mučilno orodje za hitro peljat. Napake: nima rikverca, zato moraš hudo pazit, da ne parkiraš niti po najmanjši strminici navzdol. Če to narediš, ti ne gine prijazen nasmeh za pomoč (a me lahko mal cukneš nazaj). Druga napaka pa je, da ima preveč prestav: da se speljat s tretjo brez pretiranega mučenja, ali drugače, ima traktorski navor (2500 obratov je polna kapa).

Potovalne izkušnje: z mačko sva ravnokar prišla s Sardinije (e bella e bruta). 1000 km avtocest, pa 2000 km hudo zavitih špageti ovinkov z odličnim asfaltom (bolj greš v rovte, boljši asfalt je). Na obojem se je izkazala, kot se za power cruiser spodobi. Poraba benza pa je od 6 do 14 litrov, brez milosti. Šraufe na tačkah bo pa treba zamenjat, ker glav šraufov kmalu ne bo več.

Ta nova Valkira pa ta nov GW. Nova GW je pobrala precel linij od Valkyrie Interstate, ki je bila prodajana izključno v ZDA do lanskega leta. Potem pa se je pojavil še VTX in originalno Valkiro je bilo potrebno ukiniti, da ni delala drena na trgu. Ta nova: bomo videli (v živo).

Zadeve, če vas zanimajo, pa si lahko ogledate tudi na www.valkyrieriders.com, virtualnem klubu s 16.000 člani, katerega malenkost član sem tudi sam. Na VRCC Italy Chapterju si lahko ogledate tudi mojo Valkiro - VRCC Italy meeting.

Lepo se imejte in pazte nase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No, spomladi 2003 se bo dalo prvič v zgodovini kupit konceptni motor iz redne produkcije. Če ne verjamete, pejte na http://www.hondamotorcycle.com/motorcycles...delId=MCPREVMEC.

Hondi se je čist zmešal. Nič več v stilu višje, hitreje, močneje, ampak v stilu uber alles. Brrr.

http://www.hondamotorcycle.com/images/model/c028_029_030_031_photos_all/motorcycles/2004/Valkyrie

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Valkyrie RUNE (Really Ugly New Edition) je dobila ceno. Honda je resno zatrmoglavila s serijsko idelavo študije. Cena je 20.000$, pa še malo čez, FCO USA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Tale hard work se je obnesel. Moped je bolj driverable. Nastal je nov problem. Ta zadnja prestava je prekratka. Razmišljam o zdravilu:

post-4-1080295837.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
klarifikacija nejasnosti:

trenutna F6C ima 1620 ccm-masino iz prejsnje GW; v novo valkyre bi pa naj vgradili 1800 ccm-masino aktualne verzije GW.vse nejasno? :wink:

Malo bolj pozen popravek,ampak vseeno :zzz:

Trenutna F6C nima 1620ccm-mašino :nono:

ampak 1520ccm-mašino iz prejšne GW ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!