Skoči na vsebino

Honda VF500 F2


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj,

Imam problem. Kupil sem Hondo VF500 F2 letnik 1985. Motor ni bil kot model prodajan v v Sloveniji, le posamezni uvozi so bili narejeni. Prosil bi ali ima kdo kakšno kopijo servisnega navodila za omenjen motor.

Lep pozdrav,

Matej

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Je pa čudn da od starih mačkov(motoristov) nihče nič ne ve od tega motorja.

Kolega ima VF 750 S ampak nima nobenih paperjev od njega razen prometnega .

sory

Objavljeno

na internetu so bli mikrofilmi pa service manuali do pred kratkega, ko so pri hondi popizdili in so moral dol spravt vse skupej... mogoče se na kakšnem levem sajtu še kej najde...

pa velik sreče

LP

PS: si jo mogoče od Risa kupu?

Objavljeno

Bom povprašal enega kolega - še bolje bi bilo, da ga kar spravim na Motosvet - res stari motorist, ne toliko po letih, kot po stažu, pa o motorjih ima vse arhivirano, pa še Honda fan je (čeprav ima trenutno Suzukija).

Objavljeno

Kje dobiti, po čem povprašuješ ne vem. Vem pa, da so VF-i imeli probleme z bati.

Objavljeno

Mislim, da vem za kater motor gre, nas bivsi clan ga prodaja. Stvar je fino spedenana, ker je bil pred kratkim na generalki, tako da po mojem vedenju dela bp.

Objavljeno
Kje dobiti, po čem povprašuješ ne vem. Vem pa, da so VF-i imeli probleme z bati.

Hmmmm... kakšne probleme pa maš lahko z bati?

Problemi so bli z odmičnimi in pogonom le-teh... 750 je imela isto sranje. Seveda so se tega pri hondi zavedal, pa so pri VF1000 nardil zadevo mal drugač, pa jih je sicer mal draži pršlo, ampak so še mal bolj nabil ceno, motor je bil pa super. Pol so pa naredl VFR po istem kopitu kot VF1000, pa še zdej dobr delajo.

Če je to res ta mofa k jest mislim da je... buhpumagi... pa generalka gor al dol... Če bi tolk super laufala zadeva, je najbrž nebi prodajal.

LP

Objavljeno

Problem je bil menda ta, da je površina batov kaj rada "zoglenela".

Objavljeno

pri prvih serijah VF-modelov (500,750 in 1000) je bil problem en zleb na glavi zadnjega oara batov; cez ta zleb je pri visokih obratih lahko potisnilo olje ven in sta zadnja bata rada zaribala.pri VFR je to popravljeno,pri starih VF-kah bi pa to pogledal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!