KMX Objavljeno April 17, 2007 Objavljeno April 17, 2007 Zanima me kako deluje CDI(vžigalno tempiranje), čemu služi, kakšne so lahk težave, popravilo...
simonsi Objavljeno April 17, 2007 Objavljeno April 17, 2007 Proizvaja iskro, težava je če crkne, popravljat se ne da. CDI Prvi zadetek na guglu. ;)
KMX Objavljeno April 17, 2007 Avtor Objavljeno April 17, 2007 Kratko in jedrnato :OK: A je možno da vpliva na to da motor ne dobi polnih obratov?
KMX Objavljeno April 18, 2007 Avtor Objavljeno April 18, 2007 A se da to kako preverit, oz. a lahko to pregledajo na servisu?
KMX Objavljeno April 18, 2007 Avtor Objavljeno April 18, 2007 Ka bi še lahk bil vzrok da ne dobi obratov (auspuh, filter, fergaser so spucani; kompresija OK)?
Darko moder Objavljeno April 18, 2007 Objavljeno April 18, 2007 Ka bi še lahk bil vzrok da ne dobi obratov (auspuh, filter, fergaser so spucani; kompresija OK)? izrabljeni batni obročki in cilinder :huh:
simonsi Objavljeno April 18, 2007 Objavljeno April 18, 2007 Če so znucani obročki nima prave moči, vrti se pa lahko še bolj. Poglej še izpušna ventila na cilindru. kmx ima dva majhna ventila na vsaki strani izpušnega kanala in če se ne odpira nikamor ne gre.
Temty Objavljeno April 18, 2007 Objavljeno April 18, 2007 Npr. imel se pred leti hondo Varadero xl 125, zablokirana z CDI-jem pri določenih obratih je motor začel blokirat, stvar je delovala tako da je nad temi obrati motor blokiral zarad tega, ker ni več dajal enakomernih impulzov, ampak je spučal vsakega drugega, pozabo sem na kaj je bil vezan senzor za obrate, mislom da nekak na zadnje kolo, ker tudi če si se poljal po hribu navzdol motor ni presego ne obratov, ne hitrosti 80 km/h. Menjal sem CDI in vse delalo tak kot more. LP
Avatar Objavljeno April 18, 2007 Objavljeno April 18, 2007 izrabljeni batni obročki in cilinder :huh: Pravi, da je kompresija okej.
DIESEL Objavljeno April 19, 2007 Objavljeno April 19, 2007 Npr. imel se pred leti hondo Varadero xl 125, zablokirana z CDI-jem pri določenih obratih je motor začel blokirat, stvar je delovala tako da je nad temi obrati motor blokiral zarad tega, ker ni več dajal enakomernih impulzov, ampak je spučal vsakega drugega, pozabo sem na kaj je bil vezan senzor za obrate, mislom da nekak na zadnje kolo, ker tudi če si se poljal po hribu navzdol motor ni presego ne obratov, ne hitrosti 80 km/h. Menjal sem CDI in vse delalo tak kot more. LP ka to si mel nemško verzijo 125ccm motorja :? .)
KMX Objavljeno April 19, 2007 Avtor Objavljeno April 19, 2007 (popravljeno) Po moje je tud možno da so batni obročki, ker sn mel na tomosu enake težave(vzrok batni obročki). Bom odprl pa bom vido. Sporočim :) Poleg tega ima pa prevoženih 28000km, tak da je itak potrebna menjava bata. Popravljeno April 19, 2007. Popravil KMX
Temty Objavljeno April 19, 2007 Objavljeno April 19, 2007 ka to si mel nemško verzijo 125ccm motorja :? .) Ja, direktno in Nemčije na moje dvorišče.... :grim, saj za določene modela motorjev obstajajo na netu navodila kje prevrtat ohišje CDI-ja in potem spraskat vezje.... LP
Avatar Objavljeno April 19, 2007 Objavljeno April 19, 2007 Po moje je tud možno da so batni obročki, ker sn mel na tomosu enake težave(vzrok batni obročki). Bom odprl pa bom vido. Sporočim :) Poleg tega ima pa prevoženih 28000km, tak da je itak potrebna menjava bata. Nekaj objav višje si rekel, da je kompresija okej - če je okej, potem najbrž niso obročki.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se