Skoči na vsebino

CB 1300 vs MT 01


swizec

Priporočene objave

Kaj bi bolj priporočali za malo bolj dinamična potepanja?

Predvsem me zanimajo vozne lastnosti, agilnost med zavoji, itd

PS s težkim srcem bom presedlal iz cbr 1000rr, ampak so mi med prvomajskimi po Azurni skoraj odpadle roke, pa bo treba menjat za moped z višjo balanco, ker se obeta še kar nekaj daljših poti... :cry:

CBRjka je pa naprodaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče lahko izbereš tudi sredjo pot in si ogledaš kaj od sport touring mašinc: xx, ZZR 1200, VFR, Sprint...

Drugače pa verjamem, da poznaš tehnične lastnosti obeh motociklov (hornetka ima več konjev, MT je pa traktor - verjetno nebi opazil tudi, če bi ti kdo privezal gor avtomobil in bi ga za sabo vlekel :D :)).

Edina praktična razlika je v tem, da si lahko pri hornetki izbereš različico s pol oklepom. Se pozna pri daljših potovanjih.

Torej, vsedi se na oba, tisti, kateri bolj paše tvoji riti je pravi!

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj na cbr superbike lenker kit. Potem boš pa imel svoj motor pa še višjo balanco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bi bolj priporočali za malo bolj dinamična potepanja?

Predvsem me zanimajo vozne lastnosti, agilnost med zavoji, itd

Ducati Multistrada 1100. Dobiš jo tudi z Ohlins vzmetenjem (različica 1100 S).

PS: ne vem, kako si na MT 01 predstavljaš daljše ture...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...hornetka ima več konjev...

... da si lahko pri hornetki izbereš ...

Ni govora o Hornetki. Ne žali CB-jke..... :grrr Ostalo pa drži. B)

Meni je krasna in udobna! Je pa res, da karkoli bi si kupil, bi bilo bolj udobno proti moji prejšnji R6-ici... Tako, da nisem blazno merodajen. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj na cbr superbike lenker kit. Potem boš pa imel svoj motor pa še višjo balanco.

Al pa višje clip-one...

Se mi je zdel da je blo enkrat govora o 1300 hornetki... :slap: To maš uno kitajsko ogledano? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

itak CB 1300 :grim

spljoh pa teh dweh motorjev niti primerjat ne moreš :grrr (razen po kubikih...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni govora o Hornetki. Ne žali CB-jke..... :grrr Ostalo pa drži. B)

se posipam s pepelom in globoko opravičujem :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje skromno mnenje (vozim CB):

Yamaha MT01 je bl sminkerka, kup enih plastik svetlecih (kao krom) detajlov, navora ipak celo prikolco, ni pa tolk primeren za potovat (sploh za dva)?!?

CB --> retro stil, s sportnim pridihom, cevni okvir onemogoca ful sportno voznjo, teza ni prevelika, moci dovolj, je pa hvalezna tud na daljsih turah! Aha (le) pet prestav ti bo scasoma dalo vedet da je moped narejen do 160km/h...

Popravljeno . Popravil Rokovnjač
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovore.

ker želim imeti kljub vsemu motor, na katerem si lahko tudi malce spočijem oči, se igram s predelavami in kakšni detajli itd, izbiram med tema dvema motorjema, čeprav vem da bi bil kakšen potovalni enduro bistveno bolj primeren in uporaben.

No ampak, če sva z mojo deklino na CBRki naredila lani 20.000 km, potem bo tudi naked v stilu MT več kot dovolj luksuzen :)

Sicer sem pa šel na testno vožnjo s CB 1300 SA (poloklep), pa je kar fajn motorček, predvsem zelo udoben, navora ima sicer dovolj, moči pa glih ne, vozne lastnosti so tudi kar ok, čeprav je v počasnih ovinkih malce težka pri zelo hitri vožnji....se mi pa zdi, da bo poraba kar huda, samo 5 prestav itd v eni urci sva skurila 10 litrov. Aja pa zavore so bl tko tko... Čeprav se mi v celoti gledano zelo dopade.

Fajn bi blo še MT probat, ker ne vem, kateri se lepše pelje, pa ni nikjer testnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovore.

ker želim imeti kljub vsemu motor, na katerem si lahko tudi malce spočijem oči, se igram s predelavami in kakšni detajli itd, izbiram med tema dvema motorjema, čeprav vem da bi bil kakšen potovalni enduro bistveno bolj primeren in uporaben.

No ampak, če sva z mojo deklino na CBRki naredila lani 20.000 km, potem bo tudi naked v stilu MT več kot dovolj luksuzen :)

Sicer sem pa šel na testno vožnjo s CB 1300 SA (poloklep), pa je kar fajn motorček, predvsem zelo udoben, navora ima sicer dovolj, moči pa glih ne, vozne lastnosti so tudi kar ok, čeprav je v počasnih ovinkih malce težka pri zelo hitri vožnji....se mi pa zdi, da bo poraba kar huda, samo 5 prestav itd v eni urci sva skurila 10 litrov. Aja pa zavore so bl tko tko... Čeprav se mi v celoti gledano zelo dopade.

Fajn bi blo še MT probat, ker ne vem, kateri se lepše pelje, pa ni nikjer testnega.

hm.... ne razumem te preveč: pri CB si zadovoljen z navorom, z močjo pa ne?!? Saj bi bilo vse okay, če ne bi primerjali CB z MTjem. MT ima bistveno manj konjev kot CB (pa precej več navora).

Glede handlinga pa... če te CB ni zadovoljil, te bo traktor še bistveno manj.

če pa hočeš bolj športno vožnjo, zakaj ne pogledaš bolj proti Yamaha FZ 1 Fazer ali pa celo BMW K 1200 R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

primerjam moč in navor s tem, kar imam sedaj...

ja BMW K1200R je tudi v igri, pa je cena prehuda, za ta denar lahko kupim npr V Strom, pa še CBR ko obdržim......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovore.

ker želim imeti kljub vsemu motor, na katerem si lahko tudi malce spočijem oči, se igram s predelavami in kakšni detajli itd, izbiram med tema dvema motorjema, čeprav vem da bi bil kakšen potovalni enduro bistveno bolj primeren in uporaben.

No ampak, če sva z mojo deklino na CBRki naredila lani 20.000 km, potem bo tudi naked v stilu MT več kot dovolj luksuzen :)

Sicer sem pa šel na testno vožnjo s CB 1300 SA (poloklep), pa je kar fajn motorček, predvsem zelo udoben, navora ima sicer dovolj, moči pa glih ne, vozne lastnosti so tudi kar ok, čeprav je v počasnih ovinkih malce težka pri zelo hitri vožnji....se mi pa zdi, da bo poraba kar huda, samo 5 prestav itd v eni urci sva skurila 10 litrov. Aja pa zavore so bl tko tko... Čeprav se mi v celoti gledano zelo dopade.

Fajn bi blo še MT probat, ker ne vem, kateri se lepše pelje, pa ni nikjer testnega.

Je testni MT-01.Pošlji mi PM če te zanima.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dilema končana, ravnokar vplačal CB 1300A brez oklepa z ABS-om. seveda črne barve...

..zdaj pa spet po nakupih..MRA šipca, pa akrapko, ogledalca in še kup drugih "neumnosti" da bo reč taprava

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa xjr 1300?

kje so sploh bistvene razlike med hondo cb 1300 in yamaho xjr 1300? razen to, da mi je yamaha malce lepša (detajli pa to... ) drugač pa od daleč se zdi, da je samo znak in napis drug :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!