swizec Objavljeno Maj 9, 2007 Objavljeno Maj 9, 2007 Kaj bi bolj priporočali za malo bolj dinamična potepanja? Predvsem me zanimajo vozne lastnosti, agilnost med zavoji, itd PS s težkim srcem bom presedlal iz cbr 1000rr, ampak so mi med prvomajskimi po Azurni skoraj odpadle roke, pa bo treba menjat za moped z višjo balanco, ker se obeta še kar nekaj daljših poti... :cry: CBRjka je pa naprodaj...
gvucko Objavljeno Maj 10, 2007 Objavljeno Maj 10, 2007 mogoče lahko izbereš tudi sredjo pot in si ogledaš kaj od sport touring mašinc: xx, ZZR 1200, VFR, Sprint... Drugače pa verjamem, da poznaš tehnične lastnosti obeh motociklov (hornetka ima več konjev, MT je pa traktor - verjetno nebi opazil tudi, če bi ti kdo privezal gor avtomobil in bi ga za sabo vlekel :D :)). Edina praktična razlika je v tem, da si lahko pri hornetki izbereš različico s pol oklepom. Se pozna pri daljših potovanjih. Torej, vsedi se na oba, tisti, kateri bolj paše tvoji riti je pravi! lp,
ICE_MAN Objavljeno Maj 10, 2007 Objavljeno Maj 10, 2007 Daj na cbr superbike lenker kit. Potem boš pa imel svoj motor pa še višjo balanco.
SiR Objavljeno Maj 10, 2007 Objavljeno Maj 10, 2007 Kaj bi bolj priporočali za malo bolj dinamična potepanja? Predvsem me zanimajo vozne lastnosti, agilnost med zavoji, itd Ducati Multistrada 1100. Dobiš jo tudi z Ohlins vzmetenjem (različica 1100 S). PS: ne vem, kako si na MT 01 predstavljaš daljše ture...
Wobewt Objavljeno Maj 10, 2007 Objavljeno Maj 10, 2007 ...hornetka ima več konjev... ... da si lahko pri hornetki izbereš ... Ni govora o Hornetki. Ne žali CB-jke..... :grrr Ostalo pa drži. B) Meni je krasna in udobna! Je pa res, da karkoli bi si kupil, bi bilo bolj udobno proti moji prejšnji R6-ici... Tako, da nisem blazno merodajen. :)
MarduK Objavljeno Maj 10, 2007 Objavljeno Maj 10, 2007 Daj na cbr superbike lenker kit. Potem boš pa imel svoj motor pa še višjo balanco. Al pa višje clip-one... Se mi je zdel da je blo enkrat govora o 1300 hornetki... :slap: To maš uno kitajsko ogledano? :D
Zdrawc Objavljeno Maj 10, 2007 Objavljeno Maj 10, 2007 itak CB 1300 :grim spljoh pa teh dweh motorjev niti primerjat ne moreš :grrr (razen po kubikih...)
cb1300 Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 za daljše ture definitivno CB, če se le da z oklepom.......super motorček
gvucko Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 Ni govora o Hornetki. Ne žali CB-jke..... :grrr Ostalo pa drži. B) se posipam s pepelom in globoko opravičujem :worship:
Rokovnjač Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 (popravljeno) Moje skromno mnenje (vozim CB): Yamaha MT01 je bl sminkerka, kup enih plastik svetlecih (kao krom) detajlov, navora ipak celo prikolco, ni pa tolk primeren za potovat (sploh za dva)?!? CB --> retro stil, s sportnim pridihom, cevni okvir onemogoca ful sportno voznjo, teza ni prevelika, moci dovolj, je pa hvalezna tud na daljsih turah! Aha (le) pet prestav ti bo scasoma dalo vedet da je moped narejen do 160km/h... Popravljeno Maj 11, 2007. Popravil Rokovnjač
swizec Objavljeno Maj 11, 2007 Avtor Objavljeno Maj 11, 2007 hvala za odgovore. ker želim imeti kljub vsemu motor, na katerem si lahko tudi malce spočijem oči, se igram s predelavami in kakšni detajli itd, izbiram med tema dvema motorjema, čeprav vem da bi bil kakšen potovalni enduro bistveno bolj primeren in uporaben. No ampak, če sva z mojo deklino na CBRki naredila lani 20.000 km, potem bo tudi naked v stilu MT več kot dovolj luksuzen :) Sicer sem pa šel na testno vožnjo s CB 1300 SA (poloklep), pa je kar fajn motorček, predvsem zelo udoben, navora ima sicer dovolj, moči pa glih ne, vozne lastnosti so tudi kar ok, čeprav je v počasnih ovinkih malce težka pri zelo hitri vožnji....se mi pa zdi, da bo poraba kar huda, samo 5 prestav itd v eni urci sva skurila 10 litrov. Aja pa zavore so bl tko tko... Čeprav se mi v celoti gledano zelo dopade. Fajn bi blo še MT probat, ker ne vem, kateri se lepše pelje, pa ni nikjer testnega.
gvucko Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 hvala za odgovore. ker želim imeti kljub vsemu motor, na katerem si lahko tudi malce spočijem oči, se igram s predelavami in kakšni detajli itd, izbiram med tema dvema motorjema, čeprav vem da bi bil kakšen potovalni enduro bistveno bolj primeren in uporaben. No ampak, če sva z mojo deklino na CBRki naredila lani 20.000 km, potem bo tudi naked v stilu MT več kot dovolj luksuzen :) Sicer sem pa šel na testno vožnjo s CB 1300 SA (poloklep), pa je kar fajn motorček, predvsem zelo udoben, navora ima sicer dovolj, moči pa glih ne, vozne lastnosti so tudi kar ok, čeprav je v počasnih ovinkih malce težka pri zelo hitri vožnji....se mi pa zdi, da bo poraba kar huda, samo 5 prestav itd v eni urci sva skurila 10 litrov. Aja pa zavore so bl tko tko... Čeprav se mi v celoti gledano zelo dopade. Fajn bi blo še MT probat, ker ne vem, kateri se lepše pelje, pa ni nikjer testnega. hm.... ne razumem te preveč: pri CB si zadovoljen z navorom, z močjo pa ne?!? Saj bi bilo vse okay, če ne bi primerjali CB z MTjem. MT ima bistveno manj konjev kot CB (pa precej več navora). Glede handlinga pa... če te CB ni zadovoljil, te bo traktor še bistveno manj. če pa hočeš bolj športno vožnjo, zakaj ne pogledaš bolj proti Yamaha FZ 1 Fazer ali pa celo BMW K 1200 R
swizec Objavljeno Maj 11, 2007 Avtor Objavljeno Maj 11, 2007 primerjam moč in navor s tem, kar imam sedaj... ja BMW K1200R je tudi v igri, pa je cena prehuda, za ta denar lahko kupim npr V Strom, pa še CBR ko obdržim......
bu5a Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 hvala za odgovore. ker želim imeti kljub vsemu motor, na katerem si lahko tudi malce spočijem oči, se igram s predelavami in kakšni detajli itd, izbiram med tema dvema motorjema, čeprav vem da bi bil kakšen potovalni enduro bistveno bolj primeren in uporaben. No ampak, če sva z mojo deklino na CBRki naredila lani 20.000 km, potem bo tudi naked v stilu MT več kot dovolj luksuzen :) Sicer sem pa šel na testno vožnjo s CB 1300 SA (poloklep), pa je kar fajn motorček, predvsem zelo udoben, navora ima sicer dovolj, moči pa glih ne, vozne lastnosti so tudi kar ok, čeprav je v počasnih ovinkih malce težka pri zelo hitri vožnji....se mi pa zdi, da bo poraba kar huda, samo 5 prestav itd v eni urci sva skurila 10 litrov. Aja pa zavore so bl tko tko... Čeprav se mi v celoti gledano zelo dopade. Fajn bi blo še MT probat, ker ne vem, kateri se lepše pelje, pa ni nikjer testnega. Je testni MT-01.Pošlji mi PM če te zanima. Lp
swizec Objavljeno Maj 11, 2007 Avtor Objavljeno Maj 11, 2007 dilema končana, ravnokar vplačal CB 1300A brez oklepa z ABS-om. seveda črne barve... ..zdaj pa spet po nakupih..MRA šipca, pa akrapko, ogledalca in še kup drugih "neumnosti" da bo reč taprava
yeti01 Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 :OK: lahko mirne duše rečeš,da si kupu motor:OK:
C4V4L13R Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 kaj pa xjr 1300? kje so sploh bistvene razlike med hondo cb 1300 in yamaho xjr 1300? razen to, da mi je yamaha malce lepša (detajli pa to... ) drugač pa od daleč se zdi, da je samo znak in napis drug :hmm:
motolover Objavljeno Maj 11, 2007 Objavljeno Maj 11, 2007 (popravljeno) Meni je lepša Honda. Ne vem če ima Yamaha vbrizgavanje in ABS? Popravljeno Maj 11, 2007. Popravil motolover
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se