Skoči na vsebino

Obračanje na klancu in....


pelinkovec

Priporočene objave

Zanima me, kako se kaj obračate na klancu :?

Včeraj sem se vozil po eni ozki vaški cesti, v križišču, kjer je šla cesto desno v hrib, levo pa ravno oz. malo navzdol.

Jaz, brihten kot sem :slap: , namesto, da bi se obrnil pred kakšno bajto sem šel desno (se pravi v hrib) in se probal (pri zelo nizki hitrosti, praktično sem stal) obrniti v križišču (torej sem zavijal levo - naklon cestišča je bil navzdol), se pri tem nagnil, vendar preveč za tisto hitrost (skoraj mirovanje :rolleyes: ), nato nisem mogel zadržat motorja in se seveda zložil oz. ga položil na tla... :fredy: :slap:

OK, meni nič, hvala rollbarjem tudi motorju nič trajnega....

Zato tu sprašujem vse, ki ste imeli podobne situacije in jih (po možnosti) boljše rešili, kako recimo ravnati, ko nimaš druge možnosti, kot obrniti na klancu :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaviješ na levi del, spustiš motor v rikverc in rikverc zaviješ v breg dokler te nese, odpelješ ravno. glej skico .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj če ne moreš obrnit voziš po sredini, se ustaviš in greš par metrov nazaj tako da imaš nogo ki jo daš dol na višjem nivoju cestišča pa je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolkr se jz spomnem sm imu obračanje v klancu tut na izpitni vožnji. Men ni delal problemov, sam nagnt se ne smeš oz. boš da maš dežišče mal v klanc tko da če bi se ustavu bi nagnu motor proti klancu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaviješ na levi del, spustiš motor v rikverc in rikverc zaviješ v breg dokler te nese, odpelješ ravno. glej skico .)

tale je trotel ziher...tudi za najbolj štoraste krave (motorje namreč)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej men je tko dvakrat padu...prvič je bil motor star mesec pa pol,drugič pa je bil star dva tedna......

jebi ga....si le na dveh kolesih in ne na štirih .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pokličeš mamo ali pa inštruktorja pa je :P

Sicer ima Pervy zeloooo prav.

Le včasih ni bilo interneta in smo se vsi vsega naučili tako kot ti. Nas svoji koži. :headbang: :headbang:

LP Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaviješ na levi del, spustiš motor v rikverc in rikverc zaviješ v breg dokler te nese, odpelješ ravno. glej skico .)

najbolša opcija poleg dvorišča

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Udeležba na MAkSi delavnici ne bi nič škodila. Res se naučiš še bolj obvladati motor pri počasnem manevriranju.

Dobrodošla je večratna udeležba. Vsaj pri meni je bilo tako, da prvič se privadiš na vaje, naslednjič pa začneš piliti tehniko vožnje.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je MAKSI deloval še na stari lokaciji v bližini BTC-ja so imeli na poligonu, ki je bil ob železniških tirih, tudi betonsko klančino, ki je včasih služila za natovarjanje vagonov. No na tej klančini je bilo treba voziti osmico....super vaja ob kateri spoznaš kaj vse je mogoče z malo spretne uporabe zadnje zavore in sklopke :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nakladanje brez veze,

če je delal izpit je to figuro maral obdelat. :angry:

no odvisno, vlčasih so ti v avtošoli dali motor pod rit in gremo. moj inštruktor (sicer leta 93' :whistle: ) verjetno že 30 let ni sedel na motorju, ko pa je nazadnje je bil puch hud motor :slap:

tako da smo se take zadeve naučili sami ker tudi MAKSI-ja in podobnih ni bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je tud že večkrat prevagalo na več motorjih zarad nepazljivosti, ampak mi noebn motor ni nikoli padel čisto na tla, sem ga uspel obdržati kk cm nad njimi :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sem to delal pred kratkim v avtošoli in sicer tako da sem šel do desnega roba, potem pa počasi s pomočjo sklopke obrnil čez celo cesto s tem da sem bil nagnjen rahlo proti klancu (kontra od motorja)... je pa to ena izmed težjih vaj na izpitu baje... najlažje je pa pomoje obrnit tako kot z avtom: greš na levo stran v hrib, ustaviš, zaviješ desno in se spustiš nazaj (tuki morš pazit), potem pa odpelješ :) oboje je pa treba pomoje nekaj vaje, precej je odvisno od klanca in nenazadnje tudi od oblike/teže motorja

Popravljeno . Popravil traktor
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nakladanje brez veze,

če je delal izpit je to figuro maral obdelat. :angry:

js sm ispit naredu lih pred enim letom, pa mi ni noben pokazov nč od tega. še na poligonu (slalom, osmica, ustavljanje... ) sem biu samo eno uro .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je tud že večkrat prevagalo na več motorjih zarad nepazljivosti, ampak mi noebn motor ni nikoli padel čisto na tla, sem ga uspel obdržati kk cm nad njimi :huh:

Obdržiš ga še, kaj pa potem? Kdo ga bo pa zravnal nazaj? :huh:

Sam bi se pred dvemi tedni skoraj fino zaklal, na Visokem v BiH sva šla z drago pogledat famozne bosanske piramide; cesta ozka kot kolesarska steza, vzpon tako na oko okoli 20% in ko nisem imel več kam sem se ustavil. Napako sem storil, ko sem spustil motor v rikverc in malo "pozabil" da imam par kosov prtljage, obenem pa še sopotnico z vsemi svojimi 60 kilami. Motor je začel letet nazaj, sprednji žlajf je blokiral (jasno je bil asfalt posut s peskom), na srečo pa je bil ob cesti breg, ki me je ustavil da nisem nadaljeval vzvratne vožnje do doline.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obdržiš ga še, kaj pa potem? Kdo ga bo pa zravnal nazaj? :huh:

Sam bi se pred dvemi tedni skoraj fino zaklal, na Visokem v BiH sva šla z drago pogledat famozne bosanske piramide; cesta ozka kot kolesarska steza, vzpon tako na oko okoli 20% in ko nisem imel več kam sem se ustavil. Napako sem storil, ko sem spustil motor v rikverc in malo "pozabil" da imam par kosov prtljage, obenem pa še sopotnico z vsemi svojimi 60 kilami. Motor je začel letet nazaj, sprednji žlajf je blokiral (jasno je bil asfalt posut s peskom), na srečo pa je bil ob cesti breg, ki me je ustavil da nisem nadaljeval vzvratne vožnje do doline.

podobno napako sem jst skoraj lani naredu

klanc dolg 3m pa ene 30%

jst pa u rikverc dol... klanc pa od trave in odpadlega listja... prednja je blokerala ... hvala bogu je prej zmankal klanca... če ne bi se razbou k žvau :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obdržiš ga še, kaj pa potem? Kdo ga bo pa zravnal nazaj? :huh:

NejcZ je zgleda skuteraš in ne ve, kako je, ko taveliko enduro držiš malo nad tlemi.

Ali če povem po kmečko, "pobrat" motorne žage ni problem, ko pa BCSko prevaga, si ga pa naj*

Sicer pa je bila za take primere ena tema Križi in težave začetnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NejcZ je zgleda skuteraš in ne ve, kako je, ko taveliko enduro držiš malo nad tlemi.

Ali če povem po kmečko, "pobrat" motorne žage ni problem, ko pa BCSko prevaga, si ga pa naj*

Sicer pa je bila za take primere ena tema Križi in težave začetnika.

To je res da z več kot z 125cc enduro se mi to ni naredilo.. Sem pa tudi mlajši, tak da bi vi morali biti močnejši :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kako se kaj obračate na klancu :?

Smem vajo malce zakomplicirat, kot se mi je zgodilo zadnjič? Predstavljajte si, da proti vam teče iz dvorišča, do katerega ste zalutali, ker ste zgrešili odcep, nemški ovčar, ki so ga sami zobje.

Ne spomnim se kako sem obrnil, da bi lahko dal kak nasvet v zvezi z obračanjem, povem pa lahko samo to, da do takrat nisem imel pojma kako hitro lahko 4T skuter s 150 ccm pospešuje.

LP,

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na siolu so imeli dober članek od obračanja v hrib, so ga pa očitno že vrgli dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!