Skoči na vsebino

Obračanje na klancu in....


pelinkovec

Priporočene objave

Super.. a pa za to res nekateri potrebujejo članek, da si preberejo in potem sprobajo? :hmm:

Meni je dovolj zdrava logika....Tko delam od vsega začetka motoriziranja. Pa nobenih delavnic ni blo treba obiskovat, pa tut v avtošoli ni noben gobca stegnu :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaviješ na levi del, spustiš motor v rikverc in rikverc zaviješ v breg dokler te nese, odpelješ ravno. glej skico .)

Ja, saj to sem v bistvu tudi sam pogruntal...vendar malo prepozno :blush: Problem je bil, ker sem imel zraven še boljšo polovico, kar stvar še malo otežilo, drugače bi ga mogoče lahko zadržal...

Na napakah se učimo...no, vsaj jaz sem se nekaj iz te - vozil se bom le po ravnih cestah :lol1:

Drugič bom šel rajši malo v rikverc pa bolj na previdno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prva, levo nogo na tla, motor malo "nagnes" na nogo (razbremenis) in gaaaaassssssaaaaa........ obrne. :)

........samo za koliko je se vprasanje. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemtiš, očitno sem samo jaz toliko nesposoben, da ne najdem linka :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...samo gasssaaaaa,

pol pa z ročno obrneš :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je res da z več kot z 125cc enduro se mi to ni naredilo.. Sem pa tudi mlajši, tak da bi vi morali biti močnejši :krneki:

Luškana :) :OK: .

ne. :grrr

naj se nekaj tudi sami naucijo. :evilgrin:

Zadnje čase res z veseljem berem tvoje poste :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kako se kaj obračate na klancu :?

Včeraj sem se vozil po eni ozki vaški cesti, v križišču, kjer je šla cesto desno v hrib, levo pa ravno oz. malo navzdol.

Jaz, brihten kot sem :slap: , namesto, da bi se obrnil pred kakšno bajto sem šel desno (se pravi v hrib) in se probal (pri zelo nizki hitrosti, praktično sem stal) obrniti v križišču (torej sem zavijal levo - naklon cestišča je bil navzdol), se pri tem nagnil, vendar preveč za tisto hitrost (skoraj mirovanje :rolleyes: ), nato nisem mogel zadržat motorja in se seveda zložil oz. ga položil na tla... :fredy: :slap:

OK, meni nič, hvala rollbarjem tudi motorju nič trajnega....

Zato tu sprašujem vse, ki ste imeli podobne situacije in jih (po možnosti) boljše rešili, kako recimo ravnati, ko nimaš druge možnosti, kot obrniti na klancu :?

Sem se tudi sam dvakrat tako zajebal in skoraj padel. Šele, ko je od noge do tal 20 cm se zaveš kakšen bebec si - in potem tega ne delaš več dokler boleče izkušnje ne pozabiš. Pol pa jovo na novo.

Ampak kako obrniti? Rajši sploh ne. Ali pa spustiti motor na rikverc in na rikverc zaviti na tisto stran, ki nam cesto približa nogi ne pa oddalji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele, ko je od noge do tal 20 cm se zaveš kakšen bebec si - in potem tega ne delaš več dokler boleče izkušnje ne pozabiš.

Ja, nekako tako :blush:

Pol pa jovo na novo.

Upam, da ne :(

Ampak kako obrniti? Rajši sploh ne. Ali pa spustiti motor na rikverc in na rikverc zaviti na tisto stran, ki nam cesto približa nogi ne pa oddalji.

Ja, sem se odločil, da bo obračanje v prihodnje potekalo nekako tako, pa čeprav zna včasih hecno zgledat :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, kako se kaj obračate na klancu :?

Včeraj sem se vozil po eni ozki vaški cesti, v križišču, kjer je šla cesto desno v hrib, levo pa ravno oz. malo navzdol.

Jaz, brihten kot sem :slap: , namesto, da bi se obrnil pred kakšno bajto sem šel desno (se pravi v hrib) in se probal (pri zelo nizki hitrosti, praktično sem stal) obrniti v križišču (torej sem zavijal levo - naklon cestišča je bil navzdol), se pri tem nagnil, vendar preveč za tisto hitrost (skoraj mirovanje :rolleyes: ), nato nisem mogel zadržat motorja in se seveda zložil oz. ga položil na tla... :fredy: :slap:

OK, meni nič, hvala rollbarjem tudi motorju nič trajnega....

Zato tu sprašujem vse, ki ste imeli podobne situacije in jih (po možnosti) boljše rešili, kako recimo ravnati, ko nimaš druge možnosti, kot obrniti na klancu :?

nisem prebrala cele teme... ampak... ravno delam izpit za A-neomejeno in v praktičnem izpitu je tudi polkrožno obračanje v hribu... tako da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ko obračate na hribu, mašino ugasnit, pustit v prvi prestavi in namesto zadnje zavore uporabljat sklopko. Rado se zgodi, da sprednje kolo začne drseti. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem prebrala cele teme... ampak... ravno delam izpit za A-neomejeno in v praktičnem izpitu je tudi polkrožno obračanje v hribu... tako da...

Jaz sem izpit naredil lani, pa tega ni bilo "na programu" :blush: ...Na srečo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem prebrala cele teme... ampak... ravno delam izpit za A-neomejeno in v praktičnem izpitu je tudi polkrožno obračanje v hribu... tako da...

Ni problema polkrožno obrnt, ampak kaj pa če ni dovolj prostora za cel pokrog nardit :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem izpit naredil lani, pa tega ni bilo "na programu" :blush: ...Na srečo :P

:) Tudi jaz sem izpit naredila lani (maja meseca), pa je obračanje na klancu bilo "na programu"! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabiš zelo malo prostora za cel polkrog narediti .)

Če ga pa res ni, pa malo popraviš, pa je :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato pa uporabiš nogo, ki je "višje"... torej ki je za zgornjo stran :closedeyes:

jst komi dosežem dol, pa mi je zaenkrat še vedno uspelo... tok tok...

Popravljeno . Popravil ross|e20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!