Skoči na vsebino

POMOC BAMBIJU- Iran


Bambi61

Priporočene objave

Čestitamo ! Pravilen odgovor !

Pazi, da te ne bodo cez par stoletij izvleli iz ledu :hommos turistucus refrigeratus. :naughty:

BMW bo seveda kot nov, ga bodo dali v tehnicni muzej. :photo: :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bambi61, care - kako se je razpletla zgodba?

Zgodba se še razpleta! Moped je že 16 dni v Celju- prišli vsi deli razen diferenciala??! Upam da bom letos še lahko kam šel z njim? Sicer pa manj se voziš manj se kvari, bolj dolgo ga imaš! Predlagam kot nov reklamni slogan za BMW :naughty:

Pa tudi sicer je vožnja pozimi bolj prijetna ker ni mušic :cry:

Crknilo pa je istočasno: Diferencial , oba semeringa v menjalniku in posledično s tem bi namastilo sklopko/če bi se še nekaj metrov peljal / pa mogoče še kaj ?No šipice stranske so pa itak zaradi vibracij popokale, ampak to je samo lepotni feler.

Glede semeringov mi ni jasno kako lahko spusti , kaj šele oba??? Kaj not kake albanske semeringe dajo???Namreč ko dobro naoljiš "kuplungo " se bogami slabo pelješ . Ti samo šraufnciger not zapiknjen pomaga da drži :naughty: :naughty:

Ko dobim popravljen moped se bo videlo / pa slišalo tudi / po sLOVEniji !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambi61 ne se sekirat preveč. Veš ono staro "Sve je dobro, kad se dobro svrši" .

Zgodi se tudi najboljšim in kadar ima hudič mlade jih ima ponavadi veliko.

Pa še ena pametna : "vsako zlo za eno dobro" :worship:

Aja, da ne pozabim, kaj pa nagrada za pravilen odgovor iz tvojega vprašanja ?? :whistle:

Popravljeno . Popravil bmwslo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[Aja, da ne pozabim, kaj pa nagrada za pravilen odgovor iz tvojega vprašanja ?? :whistle:

:beer1: :beer2: ko se vidiva!!!!!

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[Aja, da ne pozabim, kaj pa nagrada za pravilen odgovor iz tvojega vprašanja ?? :whistle:

:beer1: :beer2: ko se vidiva!!!!!

Jaz sem vedel ne da bi odgovoril... :rolleyes: zna se... :naughty: nema boljeg... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodba se še razpleta! Moped je že 16 dni v Celju- prišli vsi deli razen diferenciala??! Upam da bom letos še lahko kam šel z njim? Sicer pa manj se voziš manj se kvari, bolj dolgo ga imaš! Predlagam kot nov reklamni slogan za BMW :naughty:

Pa tudi sicer je vožnja pozimi bolj prijetna ker ni mušic :cry:

Crknilo pa je istočasno: Diferencial , oba semeringa v menjalniku in posledično s tem bi namastilo sklopko/če bi se še nekaj metrov peljal / pa mogoče še kaj ?No šipice stranske so pa itak zaradi vibracij popokale, ampak to je samo lepotni feler.

Glede semeringov mi ni jasno kako lahko spusti , kaj šele oba??? Kaj not kake albanske semeringe dajo???Namreč ko dobro naoljiš "kuplungo " se bogami slabo pelješ . Ti samo šraufnciger not zapiknjen pomaga da drži :naughty: :naughty:

Ko dobim popravljen moped se bo videlo / pa slišalo tudi / po sLOVEniji !!

Mene pa nekaj zanima, glede na to, da je BMW-jev za na pot največ "na dolgi poti". Kako je bil ta motor vožen pred tole nevšečnostjo? Namreč, kar od vsega lepega dvomim, da je vse naenkrat "odletelo". Če pa si ga ulaufal kot je treba, potem se je za zamisliti nad BMWjevimi materiali.

Če je šel menjalnik, semeringi, in vse do zadnjega kolesa, potem dvomim, da je bil motor vožen z "lahko roko". Samo zanima me, ker je ta zadeva precej obremenjujoča za fabrko BMW. (Samo na glas razmišljam).

Tudi sam se kdaj zapeljem preko meje, ampak na to mislim že prej, torej vožnja po tazadnejm itd odpade itd. Pa ne da se bojim, le z glavo skušam biti nekoliko v prihodnosti. Težka roka pa ima ponavadi posledice prav tam, kjer si najmanj želiš. Ponavadi preko meje, daleč od servisa itd.

Vsi so že podali svoja mnenja, zato sem ga še jaz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj zanima, glede na to, da je BMW-jev za na pot največ "na dolgi poti". Kako je bil ta motor vožen pred tole nevšečnostjo? Namreč, kar od vsega lepega dvomim, da je vse naenkrat "odletelo". Če pa si ga ulaufal kot je treba, potem se je za zamisliti nad BMWjevimi materiali.

Če je šel menjalnik, semeringi, in vse do zadnjega kolesa, potem dvomim, da je bil motor vožen z "lahko roko". Samo zanima me, ker je ta zadeva precej obremenjujoča za fabrko BMW. (Samo na glas razmišljam).

Tudi sam se kdaj zapeljem preko meje, ampak na to mislim že prej, torej vožnja po tazadnejm itd odpade itd. Pa ne da se bojim, le z glavo skušam biti nekoliko v prihodnosti. Težka roka pa ima ponavadi posledice prav tam, kjer si najmanj želiš. Ponavadi preko meje, daleč od servisa itd.

Vsi so že podali svoja mnenja, zato sem ga še jaz.

Motiš se! Zelo se motiš !Ravno ta motor sem kupil za potovanja. Že od začetka sem ga einfaral kot se šika.Z ženo sva šla na morje in nisem vozil nikoli preko sto.Redno sem dolival in kontroliral olje ter delal krajše postanke da se matrerial ne pregreva.Šparal sem ga ko punčico oke svoje!!!!Skoraj nikoli ga ne zasučem preko 5000 obratov in nikoli ne vozim po zadnji / sram me je ,toda ne znam /.Ko potujem imam potovalno hitrost okoli 130 do 150 maksimum zaradi udobja in varnosti.Vsako uro stojim že zaradi čikpavze enih deset minut in vmes pogledam olje, šlatam gume če so prevroče itd... Motor stalno štartam in se potem oblečem- rokavice, čelada,jakna... da se malo ogreje pred vožnjo. Kdor me pozna in me je videl lahko potrdi , da je to res!!Skratka vozim se ko opa kar resnici na ljubo s prejšnjimi motorji nisem počel, tam je šlo na nož, zato sem tudi kupil BMW , da se umirim in da bom še nekaj časa živ !!

Sicer se ne opravičujem, način mojega ravnanja z motorjem sem ti opisal samo zato ker sem jezen ,saj še nobenega motorja nisem tako lepo šparal in pol se zgodi to??!! Če bi ga gnal , kot sem KTM-e pred njim, bi pa itak čez dva meseca vse skup crknilo- verjetno!

Kot si rekel težka roka..... samo pol bi v svojo skledo pljuval, kar mi lahko verjameš da nisem !!

Motor sem danes dobil popravljen in sem se že peljal domov v MB.Sedaj pa greva z ženo z njim na dopust!!! :naughty: :naughty:

Poleg diferenciala, semeringov v menjalniku in napokanih šipic je bil hin tudi sprednji amortizer / fedra/ ????Mogoče zaradi skokov nad 20 m na motokros progi??? :? :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da je le končno zrihtan :OK:

fajn motor, ni kej ;)

post-5241-1186826633_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motiš se! Zelo se motiš !Ravno ta motor sem kupil za potovanja....

Sicer se ne opravičujem, način mojega ravnanja z motorjem sem ti opisal samo zato ker sem jezen ,saj še nobenega motorja nisem tako lepo šparal in...

Motor sem danes dobil popravljen in sem se že peljal domov v MB.Sedaj pa greva z ženo z njim na dopust!!! :naughty: :naughty:

Jaz sem samo vprašal, "če"? Torej je bilo resnično nekaj z motorjem narobe!

Tudi sam sem imel dva BMW-ja in imam z njima izkušnje, katere nebi tukajle razlagal. Res pa je, da je bilo to davno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seos Bambi 61.

Čitam,da si spet na konju,lepo se imejta in imej ga rad kod svojo ženo :friend1: in ON ti bo vračal. ;)

Popravljeno . Popravil Pips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa si ga ulaufal kot je treba, potem se je za zamisliti nad BMWjevimi materiali.

Samo zanima me, ker je ta zadeva precej obremenjujoča za fabrko BMW. (Samo na glas razmišljam).

Vsi so že podali svoja mnenja, zato sem ga še jaz.

Svojo skledo bom še jaz pristavil. S tem, da takoj priznam, da sem aberveznik za mehaniko.

Zgodbo spremljam od začetka. Ker so mi BMWjeve težke endure že od nekdaj všeč, me je to še bolj zanimalo. Sicer pa ti motorji slovijo po kvaliteti, cena je pa - ustrezno BMWjevska.

In ko sem tedaj malo pobrskal po netu sem takoj naletel na precej napisov, kjer je bilo govora o 1200GS rear drive failure, 1200GS Hinterradantrieb/das Hinterradgetriebe kaputt itn. Na začetku je bila znana težava, ko je zadnje kolo, pri vpetju, dobilo zračnost in začelo opletati. Potem omenjajo, da je BMWju težava znana in da od 2005 teh problemov ni. No, če se komu da malo prečesati tuje forume (GS forum npr.) lahko hitro ugotovi, da so težave imeli tudi lastniki motorjev kupljenih po letu 2005.

Strinjam se z Brum-Brumom, da se lahko vsak motor pokvari. Vendarle pa 1200GS Adventure ne prodajaš za 2000€ več zato, da se bo lastnik z njim vozil po svojem vrtu.

Bambijeva izkušnja nam bo lahko vsem v poduk. Pričakuj možnost, da ti motor na poti popolnoma odpove. Če je še v garanciji ga spraviš do najbližjega servisa in če ga ne zmorejo popraviti, popakiraš kovčke in spokaš domov čakat, da poteče rok, v katerem so ga dolžni popraviti oz. po katerem so ga dolžni nadomestiti z novim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambijeva izkušnja nam bo lahko vsem v poduk. Pričakuj možnost, da ti motor na poti popolnoma odpove. Če je še v garanciji ga spraviš do najbližjega servisa in če ga ne zmorejo popraviti, popakiraš kovčke in spokaš domov čakat, da poteče rok, v katerem so ga dolžni popraviti oz. po katerem so ga dolžni nadomestiti z novim.

pod pogojem , da ti ga tam na servis tudi VZAMEJO !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pod pogojem , da ti ga tam na servis tudi VZAMEJO !!!

Jep, prav imaš.

Sem se nerodno izrazil. Kakor tudi pri opisu napak. Torej, če je šlo za znano napako, ko je zadnje kolo dobilo zračnost je poleg tega na netu tudi precej zapisov o popolni odpovedi končnega prenosa, tako kot se je to zgodilo Bambiju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Off-topic, vem. Čista radovednost. Ni mi jasno, kaj je pri motociklu naloga diferenciala. Razen, če ni 2WD. Se od mehanikov pustim podučiti in zahvaljujem za razlago.

Srečno na dopustu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Off-topic, vem. Čista radovednost. Ni mi jasno, kaj je pri motociklu naloga diferenciala. Razen, če ni 2WD. Se od mehanikov pustim podučiti in zahvaljujem za razlago.

Srečno na dopustu!

Po mojem gre za napačno razumevanje oz. uporabo izraza diferencial (zaključni sklop pogona pri kardanskih BMW-jih). Ta sklop (diferencial) je sestavljen iz dveh osnovnih delov : stožčasti zobnik (ali gonilno vreteno) in krožnični zobnik (kolo).

slika (primer za R 1150 GS)

Zakaj se uporablja izraz diferencial tudi meni ni jasno saj omenjeni sklop samo prenaša vrtenje na zadnje kolo.

O diferencialu (avtomobilskem) pa več tukaj.

lp

p.s.

Nisem mehanik, zato se rade volje pustim poučiti v kolikor sem "zgrešil" !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motiš se! Zelo se motiš !Ravno ta motor sem kupil za potovanja. Že od začetka sem ga einfaral kot se šika.Z ženo sva šla na morje in nisem vozil nikoli preko sto.Redno sem dolival in kontroliral olje ter delal krajše postanke da se matrerial ne pregreva.Šparal sem ga ko punčico oke svoje!!!!Skoraj nikoli ga ne zasučem preko 5000 obratov in nikoli ne vozim po zadnji / sram me je ,toda ne znam /.Ko potujem imam potovalno hitrost okoli 130 do 150 maksimum zaradi udobja in varnosti.Vsako uro stojim že zaradi čikpavze enih deset minut in vmes pogledam olje, šlatam gume če so prevroče itd... Motor stalno štartam in se potem oblečem- rokavice, čelada,jakna... da se malo ogreje pred vožnjo. Kdor me pozna in me je videl lahko potrdi , da je to res!!Skratka vozim se ko opa kar resnici na ljubo s prejšnjimi motorji nisem počel, tam je šlo na nož, zato sem tudi kupil BMW , da se umirim in da bom še nekaj časa živ !!

Sicer se ne opravičujem, način mojega ravnanja z motorjem sem ti opisal samo zato ker sem jezen ,saj še nobenega motorja nisem tako lepo šparal in pol se zgodi to??!! Če bi ga gnal , kot sem KTM-e pred njim, bi pa itak čez dva meseca vse skup crknilo- verjetno!

Kot si rekel težka roka..... samo pol bi v svojo skledo pljuval, kar mi lahko verjameš da nisem !!

Motor sem danes dobil popravljen in sem se že peljal domov v MB.Sedaj pa greva z ženo z njim na dopust!!! :naughty: :naughty:

Poleg diferenciala, semeringov v menjalniku in napokanih šipic je bil hin tudi sprednji amortizer / fedra/ ????Mogoče zaradi skokov nad 20 m na motokros progi??? :? :kva2:

Zdaj pa gasa... :yea1: ko se dobiva jih bova rasturila, ko :devil: pa po zadnjem, če bo treba... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorist,

Hvala za razlago. Diferenciali pri vsaj dveh gnanih kolesih so mi jasni, zato nisem razumel kaj bi lahko diferencial počel pri običajnem motociklu. Po ogledu tehnične slike je jasno, da v tem primeru ne gre za diferencial, temveč le za pravokotni zobniški prenos. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambi upam da boš od sedaj naprej pisal samo še takšne vtise :beer2:

Veliko lepih km ti želim

bambi61, 26. junij 2006 @ 17:35

Pravkar sva se z mojim GSA1200 vrnila iz cca. 7000km poti po Ukrajini ,Rusiji, Gruziji , Turčiji, Bolgariji in YU pa nazaj , skratka okoli Črnega morja .Bil sem sam, vse OK., narodi ,pot in brezhibno delujoč BMW. Skratka superrrrrrrrr !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambi upam da boš od sedaj naprej pisal samo še takšne vtise :beer2:

Veliko lepih km ti želim

bambi61, 26. junij 2006 @ 17:35

Pravkar sva se z mojim GSA1200 vrnila iz cca. 7000km poti po Ukrajini ,Rusiji, Gruziji , Turčiji, Bolgariji in YU pa nazaj , skratka okoli Črnega morja .Bil sem sam, vse OK., narodi ,pot in brezhibno delujoč BMW. Skratka superrrrrrrrr !

Lepo lepo, samo tega ne zastopim?

Skupina: Člani

Objav: 1.884

Član od: 24.01.2005

Iz: Divača

Član št.: 5.996

Motocikel: Trenutno PEŠEC

Skype: godfather1008

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo lepo, samo tega ne zastopim?

Skupina: Člani

Objav: 1.884

Član od: 24.01.2005

Iz: Divača

Član št.: 5.996

Motocikel: Trenutno PEŠEC

Skype: godfather1008

Malo sva :topic:

Zidam :blink:

Ko končam pa po vsej verjetnosti (seveda če bo kaj € ostalo) pripeljem v garažo GS-a

(Tisto o Ukrajini ,Rusiji, Gruziji , Turčiji, Bolgariji in YU je pa bambi lani napisal komentar pod test GS-a)

Popravljeno . Popravil Godfather
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes tovarne gledajo preveč ekonomsko in potem posledice nosimo mi. Nažalost ni več tega, da bi vse delali v eni tovarni ampak so vedno nekje vmes kaki kooperanti, ki delajo za tovarne razne dele. Prav to pa je problem in to ne samo bmwja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrnil sem se z dopusta 1700 km po dalmaciji v dvoje / na enem motorju/.Vse B.P. !Edina stvar , ki se je zgodila je bil kontradruk ali nekaj takega, ker je pri poskusu vžiga motorja vsekalo in "odvrglo " fergazer :naughty: Po mukah z objemko in kombinirkami sem ga le spravil nazaj na svoje mesto in potem je veselo šprical bencin v cilinder do današnjih dni! :worship:

P.S.: Če kdo potrebuje prevod fremtnih ausdrukov naj pove!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bambi61, raje bodi tolko prijazn, pa nam povej, kako se je stvar razpletla - si dobil povrnjene stroške za izgubljen dopust ,čas, živce, žolč? Kaj pa motor - so ga porihtali, zamenjali vse potrebne dele? nisi zapeljal motorja skozi šipo v salon?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!