Gregs Objavljeno Julij 1, 2001 Opozori Objavljeno Julij 1, 2001 Pozdravljeni! Tppic je nastal z delitvijo prejsnjega, kjer sta bili dve temi (poleg te se o verigah). Sedaj je to loceno. Torej: tukaj samo o najvzdrzljivejsih motociklih.
vrho1679 Objavljeno Julij 4, 2001 Opozori Objavljeno Julij 4, 2001 Ali kdo kaj ve kako je kaj z vzdržljivostjo/zanesljivostjo novih TRUMPHovih 3-valjnikov. Morda ICE ti kaj veš ko si od zgoraj, saj pri nas ni ravno veliko teh mašin na cesti.
Ice Objavljeno Julij 4, 2001 Opozori Objavljeno Julij 4, 2001 pri triumphi-h nobenih vecjih napak znanih.bi jih ze kje zasledil,ce....imajo pa svoje "posebnosti",kot vsak motor.
badfreek Objavljeno Julij 5, 2001 Opozori Objavljeno Julij 5, 2001 quote: Ali kdo kaj ve kako je kaj z vzdržljivostjo/zanesljivostjo novih TRUMPHovih 3-valjnikov. Sem bral en test o Tigeru (50000 KM) in je bil kar OK. badfreek rock till you drop
Brrrm Objavljeno Julij 5, 2001 Opozori Objavljeno Julij 5, 2001 Kolikor vem, imajo na novo oživljeni Triumphi itak japonsko trovaljno srce. Brrrm
Ice Objavljeno Julij 5, 2001 Opozori Objavljeno Julij 5, 2001 quote: Kolikor vem, imajo na novo oživljeni Triumphi itak japonsko trovaljno srce. Brrrm nope.original iz hinckley-a.japonci po moji vednosti nimajo trovaljnikov.vsaj se ne spomnim nobenega aktualnega modela (alzheimer? press). je pa sound oberliga.
vrho1679 Objavljeno Julij 5, 2001 Opozori Objavljeno Julij 5, 2001 Japonci niso že dolgo imeli nobenega trovaljnika. Bili pa so nekoc legendarni 2-taktni Kawasakijevi Mach III in Suzukijevi GT750 (water buffalo) trovaljniki, ki so leteli za tiste case veliko prehitro, tako da so se ljudje pridno pobivali z njimi. Trovalnji motocikli so še Benelli Tornado, pa tudi Laverda je imela že pripravljen trovaljni dirkalni agregat pa je šal tovarna u kur** sedaj pa mislij legendarno ime oživeti s skuterjem - bedaki. Ce pa koga zanima kaj vec o trovaljnih motociklih in njih zgodovina (meni so nadvse privlacni) pa obvezno obišcite tale www http://www.multimania.com/riviere67/ III
vrho1679 Objavljeno Avgust 31, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2001 Ali ima kdo kaj izkušenj z motorji kot so: YAMAHA RD 350 KAWASAKI KR-1 S 250 SUZUKI RGV 250 APRILIA RS 250 ... To so kot veste 2-T motorji. Zanima me pa na koliko KM delaš servise, generalno, ... Koliko se npr. kvarijo v primerjavi s 4-T podobnimi motorji (ZZR250, ZXR400,...)
ak Objavljeno Avgust 31, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2001 2T mašine zahtevajo pogostejše vzdrževanje in kontrolo in hkrati niti slučajno ne moreš pričakovati isto število obratovalnih ur kot pri 4T, isto velja za samo življensko dobo motorja... Ejkej
miki Objavljeno Avgust 31, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2001 quote: Ali ima kdo kaj izkušenj z motorji kot so: YAMAHA RD 350 KAWASAKI KR-1 S 250 SUZUKI RGV 250 APRILIA RS 250 ... To so kot veste 2-T motorji. Zanima me pa na koliko KM delaš servise, generalno, ... Koliko se npr. kvarijo v primerjavi s 4-T podobnimi motorji (ZZR250, ZXR400,...) 2T generalka vsako zimo
vrho1679 Objavljeno September 2, 2001 Opozori Objavljeno September 2, 2001 To kar ste dosedaj napisali sem že vedel. Toda jaz npr. sem imel manj problemov z 2-T motorji kot z 4-T. Gilera 35KM, je skoz delala. Jawa itak ni videla serviserja. Puch 50 in APN6 pa sploh nista hotla crknt, pa tako sem se trudil. APN še sedaj dela - čisto nič na motrju ni da ne bi bilo skrivljeno, odlomljeno ali drugače zjajcano, makina pa laufa. Sedaj me pa zanima, ali se lahko s kakšno redno servisirano npr. RS 250 aprilio (saj ne da bi jo kupil) odpraviš na daljšo pot (seveda po Evropi ne po Afriki).
klimbra Objavljeno September 2, 2001 Opozori Objavljeno September 2, 2001 quote: To kar ste dosedaj napisali sem že vedel. Toda jaz npr. sem imel manj problemov z 2-T motorji kot z 4-T. Gilera 35KM, je skoz delala. Jawa itak ni videla serviserja. Puch 50 in APN6 pa sploh nista hotla crknt, pa tako sem se trudil. APN še sedaj dela - čisto nič na motrju ni da ne bi bilo skrivljeno, odlomljeno ali drugače zjajcano, makina pa laufa. Sedaj me pa zanima, ali se lahko s kakšno redno servisirano npr. RS 250 aprilio (saj ne da bi jo kupil) odpraviš na daljšo pot (seveda po Evropi ne po Afriki). jesssssssss TOMOS, mojga ki je star več kot 20 let danes pridno razbija moj sinko in se uči kako se po nogah spečt ,pa past da te ne boli hahahahaahahahaaaaaaaa
klimbra Objavljeno September 2, 2001 Opozori Objavljeno September 2, 2001 quote: Ali kdo kaj ve kako je kaj z vzdržljivostjo/zanesljivostjo novih TRUMPHovih 3-valjnikov. Morda ICE ti kaj veš ko si od zgoraj, saj pri nas ni ravno veliko teh mašin na cesti. ko sem se pogovarjal s fanti, ki imajo trovaljne triumphe niso nikoli potožili nad vzdržljivostjo,morebitnimi napakami,pa imajo več ali manj prevoženih kilomatrov.
vrho1679 Objavljeno September 10, 2001 Opozori Objavljeno September 10, 2001 Za Mateja: Navite 125 mašine zdržijo ponavadi 15 do 20.000 km včsih celo manj. Potem pa je treba kakšne batne obročke menat in podobno, kasneje pa še kak bat in podobno. Če imaš izpit do 350 si omisli ZZR 250 ki je 4-t. Če pa rabiš najhitrejšega in najdražjega v tej kategoriji si pa kupi RS 250.
lojzi Objavljeno September 10, 2001 Opozori Objavljeno September 10, 2001 Tomos je res zakon. Moj je po 5 letih (vsako leto vsaj 7 do 8k km) delou kot ta pru dan. Pa še mulcu, k sem mu ga prodau ni crknu. Mulc u bolnco APN 4 pa končno na odpad. Brez večjih vzdrževanj, vsako leto sam podret, generalno spucat olje iz vseh kanalov, šob ipd. Je pa sigurno razlika, če se motor 2T vrti s 5 do 6 K vrtljajev, al pa 14 k, kot nekateri prej omenjeni. Osebno mislim, da so 2T mašine strogo namenske (dirkališča, kros steze), in da sploh nima smisla razmišljat o tem, da bi se šel z njimi potovanja ( a sploh poznaš kakšnega, ki bi konstrukcijsko omogočal daljša potovanja, pa kovčke gor, pa?) Ne vem pa, zakaj se po moji buči tud mota, da so mel japaci neki zraven pri Triumphovem motorju!? Edited by - lojzi on 10/09/2001 09:09:08
vrho1679 Objavljeno September 10, 2001 Opozori Objavljeno September 10, 2001 quote: ... Osebno mislim, da so 2T mašine strogo namenske (dirkališča, kros steze), in da sploh nima smisla razmišljat o tem, da bi se šel z njimi potovanja ( a sploh poznaš kakšnega, ki bi konstrukcijsko omogočal daljša potovanja, pa kovčke gor, pa?) ... Ja z Jawami in MZ-ji so svoje čase kar dosti prepotovali. Pa kakšna RD350 se je tudi kje našla. Pa Suzuki GT750, pa Kawasaki Mach III,... To je bilo seveda pred 20 leti in več. Trenutno se noben res ne odpravlja na daljša potovanja z 2-t motorji, ker so današnji res strogo namenski, in jih je tudi malo razen 125. Je pa Honda nekaj eksperimentirala pred časom s 500cc prototipom za raly Paris-Dakar, kar pomeni, da mora biti motor dovolj trpežen. Zanimalo me je pa če se z npr. RS250 lahko brez skrbi zapelješ do dubrovnika ali kakšne bližje lokacije ne mislim pa na bližnji in daljni vzhod ipd. Saj je ne nameravam met, le zanima me če kdo kaj ve o tem.
Lucky Objavljeno September 10, 2001 Opozori Objavljeno September 10, 2001 quote: Zanimalo me je pa če se z npr. RS250 lahko brez skrbi zapelješ do dubrovnika ali kakšne bližje lokacije ne mislim pa na bližnji in daljni vzhod ipd. Seveda se lahko, saj tako nezanesljiv pa ta motor spet ni. Najbolj bo trpel voznik sam, ker se na njem sedi slabše kot na hlodu. LP, Lucky Burn to be wild Edited by - lucky on 10/09/2001 10:10:57
U^F^O Objavljeno September 12, 2001 Opozori Objavljeno September 12, 2001 Heh tomos ja rulz.... Ko ga enkrat odpreš in kaj zapiliš ne zdži več kot pol leta :) Drugači pa pri 125ccm mašinah original naj bi menal batne obročke al pa cel bat vsakih 10.000 km. Olja zavorno, motorno,..) filter itd pa naj bi se menalo po koncu sezone... Tako nekako je pa usekakor dat vsakih 10.000km 20jurjo (odvisno od motorja) za nov bat in ostale drobnarije. NoFear
robberrt Objavljeno September 13, 2001 Opozori Objavljeno September 13, 2001 Jah rok tko bi ti reku. Jest če bi imel novo Aprilio RS250, pa da bi jo od novega vozil sam, bi se brez kakršnega koli strahu odpeljal tudi po evropi, tudi če bi motor imel 15.000km in nebi bila narejena generalna, ker ta motor je narejen, da se vozi v visokih obratih, vendar če ne skrbiš redno(menjava olja, kvalitetno olje za mešanico, svečka zelo pogosto), pa da ga ne tišiš po avtocesti kar gre, pol to more delat... Ko sem se jaz odločil za nakup RS125 so mi tud vsi govorl da je to jajc pa da skoz crkuje pa navita mašina pa da zobnike trga pa kr neki. Na konc sem jo kupu in bil z njo maximalno zadovoljen. V 13.000km nobenega problema z mašino in tud motor bi sigurno še enkrat tolk naredu z istmu batam, sem pa vedno preden sem se šel peljat motor ogrel na delavno temperaturo... Pri 2T je tko. Bolj pogosti servisi in mal cenejši deli kot pri 4T. Je pa nižja reg. za motor ki ima take karakteristike kot marsikateri 600. NA konc si pomoje zlo na istem, zdej samo odvisno kaj ti odgovarja.... Lp
Denny Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Nekje sem prebral, da poteka dosti vzdržljivostnih testov sedanjih novejsih motorjev. Na koncu razstavijo motor in preverijo obrabo. Vem, da so hvalili Kawasakija Z1000. Ima kdo te podatke od različnih motorjev?
SiR Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Nekje sem prebral, da poteka dosti vzdržljivostnih testov sedanjih novejsih motorjev. Na koncu razstavijo motor in preverijo obrabo. Vem, da so hvalili Kawasakija Z1000. Ima kdo te podatke od različnih motorjev? ← Revija Motorist objavlja tovrstne članke, nekaj tudi časnik Del ov prilogi Na kolesih. .. Ampak ne piše kaj dosti. Pri vseh, ki so jih vozili do 20 ali 25.000 kilometrov, piše, da so odlični in da se obraba skorajda ne pozna...
jacko Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 ziv v razmislek o vzdrzljivost 2T motorjev http://jawa.webzdarma.cz/clanky/test_jawa_250_593.htm 150000 km brez generalne ce pa ze crkne, mas generalno sabo :OK: 2T rulz, proti so samo predsodki poglejte samo izvenkrmne, tisti motorji delajo pri 80% obratov vecino casa obstaja vse zivo, prodaja se pa tist kar folk kupuje lp
jacko Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 motor je pa identicen temu http://www.praga.cz/moto/moto.htm 250 seveda
simonsi Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 a mate še kak englisky besedily ker cesky ne razumem preveč :P
peco Objavljeno December 7, 2004 Opozori Objavljeno December 7, 2004 Jest sm z TDR pred parim letim prpelou do San Bernardina brez problemou samo mal bl počas je šlo. :OK: :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se