Skoči na vsebino

Najvzdrzljivejsi motocikli


Gregs

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Tppic je nastal z delitvijo prejsnjega, kjer sta bili dve temi (poleg te se o verigah). Sedaj je to loceno. Torej: tukaj samo o najvzdrzljivejsih motociklih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo kaj ve kako je kaj z vzdržljivostjo/zanesljivostjo novih TRUMPHovih 3-valjnikov.

Morda ICE ti kaj veš ko si od zgoraj, saj pri nas ni ravno veliko teh mašin na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri triumphi-h nobenih vecjih napak znanih.bi jih ze kje zasledil,ce....imajo pa svoje "posebnosti",kot vsak motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ali kdo kaj ve kako je kaj z vzdržljivostjo/zanesljivostjo novih TRUMPHovih 3-valjnikov.

Sem bral en test o Tigeru (50000 KM) in je bil kar OK.

badfreek

rock till you drop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kolikor vem, imajo na novo oživljeni Triumphi itak japonsko trovaljno srce.

Brrrm

nope.original iz hinckley-a.japonci po moji vednosti nimajo trovaljnikov.vsaj se ne spomnim nobenega aktualnega modela (alzheimer? press).

je pa sound oberliga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japonci niso že dolgo imeli nobenega trovaljnika. Bili pa so nekoc legendarni 2-taktni Kawasakijevi Mach III in Suzukijevi GT750 (water buffalo) trovaljniki, ki so leteli za tiste case veliko prehitro, tako da so se ljudje pridno pobivali z njimi.

Trovalnji motocikli so še Benelli Tornado, pa tudi Laverda je imela že pripravljen trovaljni dirkalni agregat pa je šal tovarna u kur** sedaj pa mislij legendarno ime oživeti s skuterjem - bedaki.

Ce pa koga zanima kaj vec o trovaljnih motociklih in njih zgodovina (meni so nadvse privlacni) pa obvezno obišcite tale www http://www.multimania.com/riviere67/

III

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ali ima kdo kaj izkušenj z motorji kot so:

YAMAHA RD 350

KAWASAKI KR-1 S 250

SUZUKI RGV 250

APRILIA RS 250

...

To so kot veste 2-T motorji. Zanima me pa na koliko KM delaš servise, generalno, ...

Koliko se npr. kvarijo v primerjavi s 4-T podobnimi motorji (ZZR250, ZXR400,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2T mašine zahtevajo pogostejše vzdrževanje in kontrolo in hkrati niti slučajno ne moreš pričakovati isto število obratovalnih ur kot pri 4T, isto velja za samo življensko dobo motorja...

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ali ima kdo kaj izkušenj z motorji kot so:

YAMAHA RD 350

KAWASAKI KR-1 S 250

SUZUKI RGV 250

APRILIA RS 250

...

To so kot veste 2-T motorji. Zanima me pa na koliko KM delaš servise, generalno, ...

Koliko se npr. kvarijo v primerjavi s 4-T podobnimi motorji (ZZR250, ZXR400,...)

2T generalka vsako zimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar ste dosedaj napisali sem že vedel.

Toda jaz npr. sem imel manj problemov z 2-T motorji kot z 4-T.

Gilera 35KM, je skoz delala.

Jawa itak ni videla serviserja.

Puch 50 in APN6 pa sploh nista hotla crknt, pa tako sem se trudil. APN še sedaj dela - čisto nič na motrju ni da ne bi bilo skrivljeno, odlomljeno ali drugače zjajcano, makina pa laufa.

Sedaj me pa zanima, ali se lahko s kakšno redno servisirano npr. RS 250 aprilio (saj ne da bi jo kupil) odpraviš na daljšo pot (seveda po Evropi ne po Afriki).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

To kar ste dosedaj napisali sem že vedel.

Toda jaz npr. sem imel manj problemov z 2-T motorji kot z 4-T.

Gilera 35KM, je skoz delala.

Jawa itak ni videla serviserja.

Puch 50 in APN6 pa sploh nista hotla crknt, pa tako sem se trudil. APN še sedaj dela - čisto nič na motrju ni da ne bi bilo skrivljeno, odlomljeno ali drugače zjajcano, makina pa laufa.

Sedaj me pa zanima, ali se lahko s kakšno redno servisirano npr. RS 250 aprilio (saj ne da bi jo kupil) odpraviš na daljšo pot (seveda po Evropi ne po Afriki).

jesssssssss TOMOS, mojga ki je star več kot 20 let danes pridno razbija moj sinko in se uči kako se po nogah spečt ,pa past da te ne boli hahahahaahahahaaaaaaaa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ali kdo kaj ve kako je kaj z vzdržljivostjo/zanesljivostjo novih TRUMPHovih 3-valjnikov.

Morda ICE ti kaj veš ko si od zgoraj, saj pri nas ni ravno veliko teh mašin na cesti.

ko sem se pogovarjal s fanti, ki imajo trovaljne triumphe niso nikoli potožili nad vzdržljivostjo,morebitnimi napakami,pa imajo več ali manj prevoženih kilomatrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za Mateja:

Navite 125 mašine zdržijo ponavadi 15 do 20.000 km včsih celo manj. Potem pa je treba kakšne batne obročke menat in podobno, kasneje pa še kak bat in podobno. Če imaš izpit do 350 si omisli ZZR 250 ki je 4-t.

Če pa rabiš najhitrejšega in najdražjega v tej kategoriji si pa kupi RS 250.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomos je res zakon. Moj je po 5 letih (vsako leto vsaj 7 do 8k km) delou kot ta pru dan. Pa še mulcu, k sem mu ga prodau ni crknu. Mulc u bolnco APN 4 pa končno na odpad. Brez večjih vzdrževanj, vsako leto sam podret, generalno spucat olje iz vseh kanalov, šob ipd. Je pa sigurno razlika, če se motor 2T vrti s 5 do 6 K vrtljajev, al pa 14 k, kot nekateri prej omenjeni. Osebno mislim, da so 2T mašine strogo namenske (dirkališča, kros steze), in da sploh nima smisla razmišljat o tem, da bi se šel z njimi potovanja ( a sploh poznaš kakšnega, ki bi konstrukcijsko omogočal daljša potovanja, pa kovčke gor, pa?)

Ne vem pa, zakaj se po moji buči tud mota, da so mel japaci neki zraven pri Triumphovem motorju!?

Edited by - lojzi on 10/09/2001 09:09:08

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

... Osebno mislim, da so 2T mašine strogo namenske (dirkališča, kros steze), in da sploh nima smisla razmišljat o tem, da bi se šel z njimi potovanja ( a sploh poznaš kakšnega, ki bi konstrukcijsko omogočal daljša potovanja, pa kovčke gor, pa?) ...

Ja z Jawami in MZ-ji so svoje čase kar dosti prepotovali. Pa kakšna RD350 se je tudi kje našla. Pa Suzuki GT750, pa Kawasaki Mach III,...

To je bilo seveda pred 20 leti in več. Trenutno se noben res ne odpravlja na daljša potovanja z 2-t motorji, ker so današnji res strogo namenski, in jih je tudi malo razen 125.

Je pa Honda nekaj eksperimentirala pred časom s 500cc prototipom za raly Paris-Dakar, kar pomeni, da mora biti motor dovolj trpežen.

Zanimalo me je pa če se z npr. RS250 lahko brez skrbi zapelješ do dubrovnika ali kakšne bližje lokacije ne mislim pa na bližnji in daljni vzhod ipd.

Saj je ne nameravam met, le zanima me če kdo kaj ve o tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zanimalo me je pa če se z npr. RS250 lahko brez skrbi zapelješ do dubrovnika ali kakšne bližje lokacije ne mislim pa na bližnji in daljni vzhod ipd.

Seveda se lahko, saj tako nezanesljiv pa ta motor spet ni. Najbolj bo trpel voznik sam, ker se na njem sedi slabše kot na hlodu.

LP, Lucky

Burn to be wild

Edited by - lucky on 10/09/2001 10:10:57

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh tomos ja rulz.... Ko ga enkrat odpreš in kaj zapiliš ne zdži več kot pol leta :) Drugači pa pri 125ccm mašinah original naj bi menal batne obročke al pa cel bat vsakih 10.000 km. Olja zavorno, motorno,..) filter itd pa naj bi se menalo po koncu sezone... Tako nekako je pa usekakor dat vsakih 10.000km 20jurjo (odvisno od motorja) za nov bat in ostale drobnarije.

NoFear

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah rok tko bi ti reku. Jest če bi imel novo Aprilio RS250, pa da bi jo od novega vozil sam, bi se brez kakršnega koli strahu odpeljal tudi po evropi, tudi če bi motor imel 15.000km in nebi bila narejena generalna, ker ta motor je narejen, da se vozi v visokih obratih, vendar če ne skrbiš redno(menjava olja, kvalitetno olje za mešanico, svečka zelo pogosto), pa da ga ne tišiš po avtocesti kar gre, pol to more delat...

Ko sem se jaz odločil za nakup RS125 so mi tud vsi govorl da je to jajc pa da skoz crkuje pa navita mašina pa da zobnike trga pa kr neki. Na konc sem jo kupu in bil z njo maximalno zadovoljen. V 13.000km nobenega problema z mašino in tud motor bi sigurno še enkrat tolk naredu z istmu batam, sem pa vedno preden sem se šel peljat motor ogrel na delavno temperaturo...

Pri 2T je tko. Bolj pogosti servisi in mal cenejši deli kot pri 4T. Je pa nižja reg. za motor ki ima take karakteristike kot marsikateri 600. NA konc si pomoje zlo na istem, zdej samo odvisno kaj ti odgovarja....

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 let pozneje...

Nekje sem prebral, da poteka dosti vzdržljivostnih testov sedanjih novejsih motorjev. Na koncu razstavijo motor in preverijo obrabo. Vem, da so hvalili Kawasakija Z1000. Ima kdo te podatke od različnih motorjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekje sem prebral, da poteka dosti vzdržljivostnih testov sedanjih novejsih motorjev. Na koncu razstavijo motor in preverijo obrabo. Vem, da so hvalili Kawasakija Z1000. Ima kdo te podatke od različnih motorjev?

Revija Motorist objavlja tovrstne članke, nekaj tudi časnik Del ov prilogi Na kolesih. ..

Ampak ne piše kaj dosti. Pri vseh, ki so jih vozili do 20 ali 25.000 kilometrov, piše, da so odlični in da se obraba skorajda ne pozna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sm z TDR pred parim letim prpelou do San Bernardina brez problemou samo mal bl počas je šlo. :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!