Skoči na vsebino

Najvzdrzljivejsi motocikli


Gregs

Priporočene objave

vzdržljivost jepredvseem odvisna od pilota kako ravna z motorjem.lahko imaš mega-super-duper vzdržljivi motor pa ga daš enemu butlu v roke pa ga bo uničil čez 100 km.lahko pa imaš najbolj nezanesljiv motor na svetu pa ga daš enemu penzjonistu,ki bo lepo delal z njim pa ga nebo nikoli uničil!vem za kr nekaj bmw-jevki so nardili 400.000 km brez generalke.vsak policijski harley v ameriki pa nardi 150.000 milj (cca.250.000 km) brez generalke.za primerjavo:v slo pa so policijski bmw-ji zvoženi po 80.000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@oilrag

Motorja pač ne moreš uničiti v 100 km če se z njim voziš. Če pa ga hočeš uničit, je pa cirka 100 metrov asfalta z betonskim zidom na koncu dovolj. Slovenska policija pa ne menja motorjev po 80k km zato, ker bi bili fuč, ampak ker si to lahko privoščijo. Lahko se pozanimaš pri kom tukaj na forumu, ki ga je že kupil od njih pa mu še vedno dela BP. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti nemščina ni tuja boš največ takih testov našel v starih Motorradih. V Ljubljani si jih lahko sposodiš/kopiraš v CTKju. Na 50.000 km delajo "langstreckentest".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravljam Rokov vpis na prejšni strani... Tornado ma motor od Laverde.

Agregat so prodal, da so poplačal dolgove tovarne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima kdo kaj izkušenj z motorji kot so:

YAMAHA RD 350

KAWASAKI KR-1 S 250

SUZUKI RGV 250

APRILIA RS 250

...

To so kot veste 2-T motorji. Zanima me pa na koliko KM delaš servise, generalno, ...

Koliko se npr. kvarijo v primerjavi s 4-T podobnimi motorji (ZZR250, ZXR400,...)

nekje sm slišu o enem tipu (''''kolega od kolega od kolega od kolega itd'''') ki je bojda naredi z novo aprilio rs250 repliko 1000 km nakar mu je pri 160km/h počla ketna... k sreč je biu živ... in ko je javu na servis kaj se mu je zgodil so mu bojda iz matične tovarne prpeljal novo in tisto staro odpeljal brez besed :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lih dobr sm kupu shadow 750 pa me zanima al ma kdo kake negativne izkušnje...oz česa se je treba posebi pazt... a majo kake napake serijske oz kej podobnega

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mate še kak englisky besedily ker cesky ne razumem preveč :P

Ja to bi blo fajn k bi vsevedi dali kkšn link k bi bli testi v slo, eng, ger oz it jeziku!

No pa brez zamere k je komentar :topic:

lp

mič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lih dobr sm kupu shadow 750 pa me zanima al ma kdo kake negativne izkušnje...oz česa se je treba posebi pazt... a majo kake napake serijske oz kej podobnega

hvala

poišči temo o shadow-ki. vsaj za 1997 letnik vem da je delala ko urca, za novejše pa nevem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa trenutno zanima razred 600-750ccm ST. Ker nimam veliko keša bom kupil rabljen motor z XXXXX km in me zato zanima vašo mnenje o vzdržljivosti naslednjih motorjev:

-Honda: CB 600 Hornet

-Kawasaki: ZR7

-Suzuki: GSF 600 Bandit,GSX 600-750 F

-Yamaha: FZS 600 Fazer, XJ 600 Diversion

A ima mogoce kateri od navedenih modelov kaksne serijske napake?

Za odgovore se lepo zahvaljujem.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi zanimajo na temo vzdrzljivost naslednji motorji:

YAMAHA FZS 1000 FAZER

SUZUKI SV 1000 S

SUZUKI GSF 1200 BANDIT S

KAWASAKI Z 1000

HONDA CB 1300

Vprašanja:

1. Kako bi jih vi ocenili glede na vzdrzljivost od 1 do 10 ?

2. Kdaj je potrebno opravit generalko, pri koliko prevoženih km?

3. Splošno mnenje, če jih seveda primerjamo!

V naprej se vsem lepo zahvaljujem!

P.S. pa vem, da je o motorjih ena tona podatkov že napisana, sam ti podatki so za vsak motor posebaj!

Verjetno je nekdo od vas že imel možnost voziti in primerjati kkšn motor, odzgoraj!

lp

Mič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@oilrag

Motorja pač ne moreš uničiti v 100 km če se z njim voziš. Če pa ga hočeš uničit, je pa cirka 100 metrov asfalta z betonskim zidom na koncu dovolj. Slovenska policija pa ne menja motorjev po 80k km zato, ker bi bili fuč, ampak ker si to lahko privoščijo. Lahko se pozanimaš pri kom tukaj na forumu, ki ga je že kupil od njih pa mu še vedno dela BP.  :)

lupček dragi,motor lahko uničiš v manj kot pa 100km,poznam take ''mojstre'' ko jim to uspe!ja sej vem da še tisti bmw-ji od policije v večeini laufajo,sej tud nisem rekel da so po 80k uničeni.dal sem samo za primerjavo!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi zanimajo na temo vzdrzljivost naslednji motorji:

YAMAHA FZS 1000 FAZER

SUZUKI SV 1000 S

SUZUKI GSF 1200 BANDIT S

KAWASAKI Z 1000

HONDA CB 1300

Vprašanja:

1. Kako bi jih vi ocenili glede na vzdrzljivost od 1 do 10 ?

2. Kdaj je potrebno opravit generalko, pri koliko prevoženih km?

3. Splošno mnenje, če jih seveda primerjamo!

V naprej se vsem lepo zahvaljujem!

P.S. pa vem, da je o motorjih ena tona podatkov že napisana, sam ti podatki so za vsak motor posebaj!

Verjetno je nekdo od vas že imel možnost voziti in primerjati kkšn motor, odzgoraj!

lp

Mič

a lahko en nasvet vsem, ki jih zanima VZDRŽLJIVOST raznih motorjev. VSAK ampak čisto VSAK motor, če nima ravno kake tovarniške napake, more vsaj 30.000 it brez vseh problemov in v tem času menjat olje pa gume in edino mogoče še verigo z zobniki in lamele sklopke, pa še to je odvisno od načina vožnje.

ZATO JE BREZVEZE SPRAŠEVATI O VZDRŽLJIVOSTI MOTORJEV KI SO NA TRGU MOGOČE SEZONO ALI 2. ČE SI NORMALEN VOZNIK IN ČE JE FABRIKA NORMALNO MOTOR NAREDLA V TEM ČASU NA NOBENEM MOTORJU NE SME BIT NIČ BLAZNO NAROBE!

torej iz tega lahko sklepamo da razen kakemu manijaku ki dela 40.000 na leto ali goni u PM, nobenemu drugemu nebi smelo uspet pridelat generalke na nobenem od naštetih motorjev!

in še enkrat smo na temu, da lahko nabijamo za kateri motor kdo MISLI, da je bolj vzdržljiv, kar sigurno ni smisel te teme!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar je 1000ccm+ pa mlajše od 5 let do 50kkm nimaš kej mislit. Mogoče kaka kuplunga pa je. Pri 80kkm pa kaki ventili za naštelat pa ketna za odmično. IMHO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..poznam take ''mojstre'' ko jim to uspe!

Mogoče bi bil čas, da zamenjaš določen krog znancev. :D

Drugač pa se ne razburjat. Tud jest sem dal primerjavo. .)

V splošnem je pa tako kot pravi Pervy. Če skrbiš za motor ter ga uporabljaš za vožnjo in ne za podiranje zaščitnih ograj, mora mašina delat. Zato sem pa kupil motor, ki mi je všeč in ne tistega, ki je ''bolj vzdržljiv''. Če ti je motor bolj pri srcu, potem boš tudi bolj pazil nanj in posledično bo bolj vzdržljiv.

Drugač pa Denny, izber ZR7! :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene tudi zanimajo na temo vzdrzljivost naslednji motorji:

YAMAHA FZS 1000 FAZER

SUZUKI SV 1000 S

SUZUKI GSF 1200 BANDIT S

KAWASAKI Z 1000

HONDA CB 1300

Vprašanja:

1. Kako bi jih vi ocenili glede na vzdrzljivost od 1 do 10 ?

2. Kdaj je potrebno opravit generalko, pri koliko prevoženih km?

3. Splošno mnenje, če jih seveda primerjamo!

V naprej se vsem lepo zahvaljujem!

P.S. pa vem, da je o motorjih ena tona podatkov že napisana, sam ti podatki so za vsak motor posebaj!

vsi so vzdržljivi za desetko, med njimi sta Suzuki SV in Kawa Z1000, ki sta nekoliko manjša, Bandit je najcenejši in že "klasik", z nekaj dodelavami izpade super avion, fazerca na testih pogosto zmaguje v svojem razredu, CB1300 je pa tut super bajk.

O vzdržljivosti pri teh litraših ali večjih nimaš kaj zgublat besed...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vse lepo in prav, samo je problem z rabljenimi motorji. Koliko folka sem videl, kaj pocnejo z motorji, da te glava boli. Posebej vidis na motozborih,ko navijajo hladne masine do max., kurijo gume, pokajo...Sem slišal za dosti ljudi od mehanikov (na zalost tudi take poznam), ki mogoce to ne pocnejo (prej omenjeno), ampak gledajo kako bodo prisli cim ceneje skozi. In to na tak nacin: olje menjajo XXXXX km (sosed samo doliva na novejsem BMW-ju!!!), nekateri sploh ne menjavajo filtra za olje! dajejo ta najcenejse olje v motor, ponavadi tistega, ki je za avte (potem se prfukjeno sprasujejo, zakaj se tezko salta ali sklopka drsi, itd.) malokateri ogreje motor na delovno temp. vsaj ko bi se od zacetka peljal z minimalnimi obrati.Menda morajo slisati sosedi, da se je odpeljal s svojim strojem. Ko sem prodal motor, sem novemu lastniku razlagal kako in kaj. Med drugim sem mu poveda, kdaj mora olje&filter menjat in je izjavil, kao da ta motor pa zdrzi vse in boga, da on ne bo nic to menjaval...Ne morem verjet, kaj vse slisis...mi je bilo kar zal, ko je sel taksnemu lastniku

Da ne bom pisal brezveze, hocem poudarit to, da je veliko malomarnih lastnikov, nekaj je pa takih, ko se jim cisto je*e za motor. Vprasanje se postavlja, koliko zdrzijo ti motorji zaradi taksnega ravnanja in nerednega vzdrževanja ter uporabo nekvalitetnih maziv, materialov,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bom pisal brezveze, hocem poudarit to, da je veliko malomarnih lastnikov, nekaj je pa takih, ko se jim cisto je*e za motor. Vprasanje se postavlja, koliko zdrzijo ti motorji zaradi taksnega ravnanja in nerednega vzdrževanja ter uporabo nekvalitetnih maziv, materialov,...

Pejt pa kupi, če bodo težave, prodaj pa kupi druzga. Enkrat že naletiš na neki, kar ne dela težav, magari nouga. Lohk maš pa tut z novim problem.

Skratka - ne se tolk obremenjevat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, po dolgem času Sym spet neki uporabnega izjavu :OK:

Kupiš kar pač kupiš, če je zjahano zrihtaš, če se ti splača, če ne pa prodaš pa druzga kupiš. Pa ponavat že v prvih 5 minutah vidiš lastnika pa njegov odnos do motorja in ti je vse jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vse lepo in prav, samo je problem z rabljenimi motorji. Koliko folka sem videl, kaj pocnejo z motorji, da te glava boli. Posebej vidis na motozborih,ko navijajo hladne masine do max., kurijo gume, pokajo...Sem slišal za dosti ljudi od mehanikov (na zalost tudi take poznam), ki mogoce to ne pocnejo (prej omenjeno), ampak gledajo kako bodo prisli cim ceneje skozi. In to na tak nacin: olje menjajo XXXXX km (sosed samo doliva na novejsem BMW-ju!!!), nekateri sploh ne menjavajo filtra za olje! dajejo ta najcenejse olje v motor, ponavadi tistega, ki je za avte (potem se prfukjeno sprasujejo, zakaj se tezko salta ali sklopka drsi, itd.) malokateri ogreje motor na delovno temp. vsaj ko bi se od zacetka peljal z minimalnimi obrati.Menda morajo slisati sosedi, da se je odpeljal s svojim strojem. Ko sem prodal motor, sem novemu lastniku razlagal kako in kaj. Med drugim sem mu poveda, kdaj mora olje&filter menjat in je izjavil, kao da ta motor pa zdrzi vse in boga, da on ne bo nic to menjaval...Ne morem verjet, kaj vse slisis...mi je bilo kar zal, ko je sel taksnemu lastniku

Da ne bom pisal brezveze, hocem poudarit to, da je veliko malomarnih lastnikov, nekaj je pa takih, ko se jim cisto je*e za motor. Vprasanje se postavlja, koliko zdrzijo ti motorji zaradi taksnega ravnanja in nerednega vzdrževanja ter uporabo nekvalitetnih maziv, materialov,...

totalno posploševanje

glih ene tolk lastnikov je pa takih, da so že skor oženeni z motorjem,....

če ti ni kej prou, v štacun majo čist nezgonene zadeve s čist novim olem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..magari nouga. Lohk maš pa tut z novim problem.

...če ti ni kej prou, v štacun majo čist nezgonene zadeve s čist novim olem

saj, če imas denar je najboljsa odlocitev nakup novega. Novo je le novo in v pravih rokah je vsak motor super duper vzdržljiv.Lahko se pojavijo kakšne tovarniške napake (še posebej ob prvih serijah novih modelov), a saj zato pa imamo garancijo, hehe...Ce bo vse po planu začnem drugo leto šparat in upam da bo že "padel" konec sezone, ta cas se bom pa zopet moral zadovoljiti z bajkom iz druge roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moje mišljenje je, da je največ odvisno od lastnika. Torej je najbolje če zmoreš, kupi novega. Takole pa izgleda števec BMW K 100, vestnega voznika.

:notworthy: post-5391-1102659735_thumb.jpg :notworthy:

:OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Tudi moje mišljenje je, da je največ odvisno od lastnika. Torej je najbolje če zmoreš, kupi novega. Takole pa izgleda števec BMW K 100, vestnega voznika.

:notworthy: [attachmentid=18397] :notworthy:

:OK: :OK: :OK: :OK:

mogoče pa mu ni uspelo zbiti km pa mu je ostalo na tej cifri :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da gre tu za K100 enega nemškega lastnika, ki je bil tudi v Motorradu (cca. 1998 leta). Motor mislim, da je bil kovinsko rdeč, pa ne vem, če ni bil RT. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!