PLAYGAME Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Zdravo vsem! sicer vse skupaj bo zvenelo mogoče malo domiselno, pa vseeno ne vem kje bi napisal post, pa sem ga prav tukaj, če bo vredu pa naj ostane! Prvo: mogoče želja ali samo zamisel bi bila taka, oz. če je stvar sploh izvedljiva in mislim da je, ni pa po tehniki obstoječa. Nabavil bi si v bodoče KTM 640 LC4 in ker ne mislim in nism zmožen tekmovati (motor bi bil za domačo uporabo) se mi poraja, če se da narediti model crosa in supermota v kombinaciji, (se pravi še dodatna nabava dveh platišč , ter gum), imam pa le eno vprašanje, bi bil ta model motorja dober za običajno vožnjo , kot supermoto, brez predelav mortizerjev, zavor itd (samo druge platišča ter gume). Bi pa bil motor namenjen samo za rekreativno vožnjo po cros progi ali asvaltu (ala Raceland). Če je tema že kje zasnovana, se pa izkreno opravičujem, vaše mnenje pa je? lp Damjan
skiper Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Hola! Nop. Med SM in hardom je precej vec razlik kot pa samo v gumah. Je treba se kake križe menjat, pa vzmetenje predelovat, škarje za zavore, nihajka ...... Nekateri sicer majo kombinacijo na obojih koles, sam ni to to... lp g.
rocky_zupca Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 (popravljeno) moj kolega ravn zdej prodaja KTM 525 EXC, in je v osnovi hard enduro varjanta. motor je odlicen za pelat,. Pa ima zravn od KTM Duka platisca, prednje vzmetenja in zadej komplet z zobnikom in zavorami v supermoto varjanti - tud odlicno za pelat. Jz mislm da je to cist vredu varjanta za oboje skupej na enem motorju, pa je tud izvedljiva na tem motorju. za LC 4 640ccm pa nism zihr, tko d nevem. Za domaco uporabo je to vec kot bomba za precej mal denarja, valda valda pa to ni tko kt bi imel originalno supermoto kolo, k so pa precej dragi, ampak valda tud strupeni:P Popravljeno Maj 21, 2007. Popravil rocky_zupca
miki Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 moj kolega ravn zdej prodaja KTM 525 EXC, in je v osnovi hard enduro varjanta. motor je odlicen za pelat,. Pa ima zravn od KTM Duka platisca, prednje vzmetenja in zadej komplet z zobnikom in zavorami v supermoto varjanti - tud odlicno za pelat. Jz mislm da je to cist vredu varjanta za oboje skupej na enem motorju, pa je tud izvedljiva na tem motorju. za LC 4 640ccm pa nism zihr, tko d nevem. Za domaco uporabo je to vec kot bomba za precej mal denarja, valda valda pa to ni tko kt bi imel originalno supermoto kolo, k so pa precej dragi, ampak valda tud strupeni:P za kolk prodaja? lahk na pm mal več podatkov
PLAYGAME Objavljeno Maj 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 no no,sej tako nekak imam tudi jaz v glavi, vem da je če bi hotel imeti dobr supermoto iz te osnove, več ali manj neizvedljivo, sm pa pozabil samo napisati, da bi za supermoto tehniko ali pač asvaltno malo iživljanje opravljaj užitek le na mokrem cestišču, pisti.Dej malo več povej o tem ktm ali ceno na pm, hvala!
batzajla Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 (popravljeno) da se, da;) samo da ni cross,ampak enduro motor. lah pa še luči dol pobereš, pa bo kros :D za turistično uporabo čist okej na slikah pa vidš kako se prelevi iz endura v SM. sam da je vmes podrta še kšna stvar več kot bi blo treba, da se drek spuca pa tko .) [attachmentid=97747] [attachmentid=97748] [attachmentid=97749] Popravljeno Maj 21, 2007. Popravil batzajla
Roman Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 da se, da;) samo da ni cross,ampak enduro motor. lah pa še luči dol pobereš, pa bo kros :D za turistično uporabo čist okej na slikah pa vidš kako se prelevi iz endura v SM. sam da je vmes podrta še kšna stvar več kot bi blo treba, da se drek spuca pa tko .) [attachmentid=97747] [attachmentid=97748] [attachmentid=97749] Po fotografijah sodeč, ti je največ časa pri "prelevitvi" vzelo pranje :D
PLAYGAME Objavljeno Maj 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 batzajla lepo lepo, se meni zdi ali mal anrobe vidim, je prvi disk enak ali je drug, pa amortizerji so zelo premehki za supermoto tehniko, ali imaš kako drugače narejeno?(se mi nekak zdi, da si malo več predeloval, kot samo platišča+gume itd) to je ktm 5... model ali?
batzajla Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 disk je za SM 320, za enduro original 300. je pa to LC4 640 enduro letnik 2002. vzmetenje je serijsko, za SM se ga malo privije in je za silo OK. do konca privite kompresije nisem mel nikoli, ker je potem že pretrd za na cesto Po fotografijah sodeč, ti je največ časa pri "prelevitvi" vzelo pranje :D ubistvu res :D feltne maš lahko zamenjane prej kot v pol ure čist na easy, ampak sem ponavad še generalno spucal+kakšen filter zraka, mogoče servis... za na cesto more bit mal lepš :devil:
NiX MX Objavljeno Maj 21, 2007 Opozori Objavljeno Maj 21, 2007 Jaz sem na cros Husqvarni menjal samo feltne, zobnike, ketno, sp. blatnik in komplet zavoro z adapterju ( radialko dol, original gor). Amortizerji so bili naštelani za SM, pa je po off-roadu letela kot sneta sikira :grim
GUMY Objavljeno Maj 22, 2007 Opozori Objavljeno Maj 22, 2007 Ne kompliciraj z vzmetenjem za rekreativno vožnjo. Če je original enduro, boš lahko vozil tudi SM, jaz sem včasih s takim tudi dirkal. Edino če je original SM je pa stvar absolutno pretrda in že nevarna za enduro.
rocky_zupca Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 no no,sej tako nekak imam tudi jaz v glavi, vem da je če bi hotel imeti dobr supermoto iz te osnove, več ali manj neizvedljivo, sm pa pozabil samo napisati, da bi za supermoto tehniko ali pač asvaltno malo iživljanje opravljaj užitek le na mokrem cestišču, pisti.Dej malo več povej o tem ktm ali ceno na pm, hvala! NO sj vse kul, sam če te prov zastopm ti tkole povem: z dokaj mal izkušnjami (upej d jih imaš saj ene 50ur) mislm d nimaš kej dost delat na mokrem asfaltu z supermoto motorjem, razn če se mislš pelat tko k z čoperjam. No mislm, mal pretiravam, ampak jz sm se kr prevozu z motorjem, pa je šlo v marsker ovink če se je ledal max napočez in tud vn po kašnem ovinku (pa tud ni vse v tem d greš napočez), ampak k sm pa probov 2x na mokrem, je pa čiiz drug filing. okej, jz sm mel iste gume, ampak, filing čiz drug,... 1x sploh ne čutiš meje, 1x, jo, 1x predn konc odbije, 1x zadnega, 1x v pospešvajnu 1x v bremzajnu itd itd. ma 100 varjant je kak te hitr u mokrem odbije, tko d če res ne znaš dobr pa če ne pozanš ovinkov asfalta, moje priporočilo da preklet pazi kva delaš na cest, saj če si začetnik... okej druga je dirkališče, tam pa tud sam nism nikol vozil z SM. Drgač pa vpraš k ma več izkušenj ti bo kej več povedu..
Staycool Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Kaj pa če bi človek hotel uizi varjatno SM (torej ne dirkalno), hkrati pa bi rad isti motor uporabil tudi za krajše vožnje po makadamskih poteh, saj so tudi te v veliki meri prisotne če želiš v kšen bolj odročen kraj. Kako bi se obnesla varjanta s 17" kolesi za SM, s tem da bi dal gor mal bolj grobe gume in s tem pridobil nekaj vodljivosti na pesku hkrati pa ne bi tolko zgubil na asfaltu?
Fabo Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 (popravljeno) Kupi si KTM 6XX supermoto in gor namontiraj Pirelli MT 60 R...guma je namenjena 90% on road in 10% off road... Popravljeno Junij 5, 2007. Popravil Fabo
Staycool Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 točno to sem imel v mislih. Fala lepa.
dr_lunatic Objavljeno Junij 5, 2007 Opozori Objavljeno Junij 5, 2007 Zakaj pa ravno LC4? A ni tudi kak hard enduro dobra zadeva...zdrži mašina useeno samo da so kvalitetnejše komponente pa motor je dosti lažji in to dvoje ogromno pomaga pr hitri vožnji...
sky_21 Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Zakaj pa ravno LC4?A ni tudi kak hard enduro dobra zadeva...zdrži mašina useeno samo da so kvalitetnejše komponente pa motor je dosti lažji in to dvoje ogromno pomaga pr hitri vožnji... Točno tako!
Fabo Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 (popravljeno) Zakaj pa ravno LC4?A ni tudi kak hard enduro dobra zadeva...zdrži mašina useeno samo da so kvalitetnejše komponente pa motor je dosti lažji in to dvoje ogromno pomaga pr hitri vožnji... A zakaj...ker hard endure majo prekratka prestavna razmerja za na cesto...EXC-ja ne mors po ravninah tok dolg tiscat kot LC4 masino (oljna crpalka press)...LC4 masina ma manj vzdrzevanja in je bolj prjazna do uporabnika za vsakdanjo rabo...pa se bi se lahko nasteval...(sej ce si opazu on ne rab dirkalnega motorja, ampak motor za vsakdanjo rabo s katerim se da peljat vec al manj po vseh cestah, asvaltu in makadamu,...in pa da se lahko kdaj zapelje tud na progo ce mu zapase--za take potrebe trenutno nimas bolsga kot LC4)...nevem kje si slisal da hard enduro masino ala EXC lahko primerjas z LC4 kar se vzdrzljivosti tice.....pa ce recemo se tok o kilazi....za na cesto je vsak supermotard k ma manj k 140kg raketa... :yes: Popravljeno Junij 6, 2007. Popravil Fabo
frankie Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Za rekreativno ti na lc4 ne bo dolgcas, exc in hardi pa ravno masine nimajo enako vzdrzljive! Servisov ne bom niti omenjal, no bom, ker je bistveno vec vzdrzevanja pri hard kot soft! Za vzmetenje bos rekel, da je mehko predvsem po pogovoru s kaksnim dirkacem al pa "dirkacem". Po voznji (ne dirkalni, ampak zabavni) pa niti ne...Zato za vzmetenje se sploh ne sekirat, bremze imas lahko kar original, sam ce hoces da grabijo, menjaj ploscice. Ce jih bo kuhalo..hja pol pa mal vec investirat v disk celjust pumpo...big $$$ :( Se mi zdi da 320 disk ne bo zmanjsal pregrevanja, kvecjem povecal moc. Js sm def za LC 4! Pa se bol je legendaren od exc, ce smem :D .) No se mal fotk, k jih je absolutno premal, sxc je enduro in kvalitetno predelan (radialna pumpa, beringer celjust 6batna in velik disk) sc je biu tut enduro, zdej pa pasa za oci, radialka, celjust, disk, pa vzmetenje i guessssss pa lc4 replica z drugo celjustjo(glej sxc:) kle serijski sam druga kolesa, iste zavore, in drugi ki ma par delckov od duka:) SUPERMOTO JE ITAK ZAKON, enduro pa michkn manj:) Playgame, kupi cimprej, ker gredo dnevi mimo!!!! PS: napisal ze prej samo nism objavil, ker nism mel casa slik lepit.....RIGHT ON Fabo
Fabo Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 (popravljeno) Se tega je treba oment 660 SMC...men se najbl dopade od KTM-ovih civilnih supermotardov... pa tud Husabergi so uredu... Popravljeno Junij 6, 2007. Popravil Fabo
boris22 Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Ko že govorimo o ktmjih poglejte si par zanimivih slikic. Prvi je ktm baja 690 motard drugi pa predelan 690 tretji pa predelan duke iz sejma 2007 v Padovi. http://img514.imageshack.us/img514/2874/motardatogd7.jpg http://img106.imageshack.us/img106/8379/canong7042hz5.jpg http://static.album.email.si/2/0/203364/Xd...CqHhZgYgEK9.jpg http://static.album.email.si/2/0/203361/TW...w6ru__A0fR2.jpg http://static.album.email.si/2/0/203363/3j...MzTP1IV-ZgS.jpg http://static.album.email.si/2/0/203359/Jq...3TSaSS0odCr.jpg
Fabo Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 (popravljeno) Zanimivo...sem ze nestrpno cakal kdaj bom vidu 690 baja predelanga v SM....hudo zgleda...ceprav se mi po hitrem pregledu slike nekako zdi da je photoshop... Popravljeno Junij 6, 2007. Popravil Fabo
boris22 Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Ne skrbi itak da je photoshop. Upajmo da ga bojo dali v serijsko proizvodnjo, sigurno bi bila super zamenjava namesto modela KTM 625 SXC. Govorim za enduro model baja. Glede supermoto modelov pa bi bil že čas da naredijo tudi kej lažjega. Modeli exc motard bi se sigurno dobro prodajali glede na to koliko ljudi kupi hard enduro verzijo in jo predelujejo v motard, ker se smr modeli žal ne morajo homologirat razen ene par izjem, ki jim je to uspelo vendar za to moreš imeti dobre veze in poznanstva.
Fabo Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 (popravljeno) Ne skrbi itak da je photoshop. Upajmo da ga bojo dali v serijsko proizvodnjo, sigurno bi bila super zamenjava namesto modela KTM 625 SXC. Govorim za enduro model baja. Glede supermoto modelov pa bi bil že čas da naredijo tudi kej lažjega. Modeli exc motard bi se sigurno dobro prodajali glede na to koliko ljudi kupi hard enduro verzijo in jo predelujejo v motard, ker se smr modeli žal ne morajo homologirat razen ene par izjem, ki jim je to uspelo vendar za to moreš imeti dobre veze in poznanstva. Ja se strinjam...sicer pa ni panike...sej mamo Husaberge...mal si poglej tanove...res hude zadeve in tud homologirane. Popravljeno Junij 6, 2007. Popravil Fabo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se