Skoči na vsebino

800 kubični motocikli


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Glede na zmanjšanje kubature v razredu moto GP, bi po tem vzoru lahko nastala nova kategorija SS motojev. 800 kubični stroji. :naughty:

Moto GP bi v tem primeru lahko deloval kot reklama za novo nastajajoči razred. Tudi z vidika dajatev za tovrstne motocikle večinoma ne bi bilo težav, saj je osnova za davke, zavarovanje...moč motorja. Vsaj v večini držav. :ninja:

Torej, kaj menite, bomo v prihodnosti priča modelom kot so: YZF-R8, CBR 800 RR, ZX-8R, GSX-R 800, Daytona 800... No s tega vidika bi imel še najmanj težav s prilagoditvijo Suzuki, ki vzraja (pametno,ne?) s svojim GSX-R 750.

Po moje temu razredu v prid govori tudi moč novejših 1000 kubičnih SS motorjev - ti so postali...hja za mnoge nekoliko premočni, posledično pa jih je težko izkoristiti. :devil: Sploh na cesti in v cestnem prometu :yawn: - sej si lahko priznamo, da je kar malo škoda te motocikle voziti do 8000 obratov :whistle:

No, 1000 kubični SS motocikli bi seveda lahko tudi ostali...za izbrance ali pa za tiste, ki jih pač hočejo ali pa morajo imeti...

Evo razmišljanje na temo Kawasakija :photo:

post-6668-1180519596_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil jupiter
Objavljeno
Glede na zmanjšanje kubature v razredu moto GP, bi po tem vzoru lahko nastala nova kategorija SS motojev. 800 kubični stroji. :naughty:

misliš take, kot je Suzuki GSX-R 750, včasih Kawa ZX-7R, Yamaha R7 in podobni? Pa Ducati 748 in 749, pa mogoče Aprilia SL7... in podobne zadeve?

daj se malo pozanimaj drugič, preden začneš teoretizirat ... ;)

Objavljeno (popravljeno)
misliš take, kot je Suzuki GSX-R 750, včasih Kawa ZX-7R, Yamaha R7 in podobni? Pa Ducati 748 in 749, pa mogoče Aprilia SL7... in podobne zadeve?

daj se malo pozanimaj drugič, preden začneš teoretizirat ... ;)

Govorimo o 800 ("o-s-e-m-s-t-o") kubikih, ne o 748 kubikih (ZX 7R, ducati 749 :naughty: ), ne o 749 kubikih (gsx-r 750) , bla bla..

dej se malo pozanimaj, da 748 ni enako 800 al pa 799 :whistle:

Popravljeno . Popravil jupiter
Objavljeno

On hoče rečt, da se zgodovina ponavlja in da ta razred motorjev ni nekaj novega. Glede na količino teh motorjev lahko tudi sklepam, da ni preveč popularen.

Litraš je le litraš. :photo:

Objavljeno

neumnost in upam da do tega ne pride. Lahko bi še naprej furali 750 kategorijo, oz. sploh ne vem zakaj so (z izjemo suzukija) nehali delati 750 ccm motorje.

Verjetno zato ker nisi nič če nimaš 1000 ccm SS, pa nima veze ali si mu dorasel ali ne.

Objavljeno

jep... razen, če gre za 2-valjni 800-kubičnik. Tisto je pa muchos zanimiva zadeva.

in še nekaj - 800-kubičnih motoGP pravil niso zakoličili zaradi "tržne niše" ampak zaradi "varnosti dirkačev"...

Objavljeno
neumnost in upam da do tega ne pride. Lahko bi še naprej furali 750 kategorijo, oz. sploh ne vem zakaj so (z izjemo suzukija) nehali delati 750 ccm motorje.

Verjetno zato ker nisi nič če nimaš 1000 ccm SS, pa nima veze ali si mu dorasel ali ne.

jep. razlog tiči tudi v razlagi, zakaj so sploh delali oz. homologirali 750-kubične motorje - zaradi pravil v superbike ... in samo suzuki je zadevo vse od tedaj tudi ohranjal na prodajni polici ... ampak zgolj kot nekakšno nabildano 600-kubično zadevo...

skratka - psihološka meja za "frajerje" je "liter", pa tudi za "turiste" ... turisti sicer zahtevajo lepši navor in jim ni toliko do moči, na supersport sceni pa pač z obvladovanjem litrskega športaka pokažež svoje cojones...

vsaj tako jaz mislim, lahko pa , da se motim, kot še stokrat doslej.

Objavljeno

Ha,sem vedel,da imam pravi motor .) Čeprav bi vfr pasal tisočak pod plastiko!

Dvomim pa,da bodo proizvajalci na novih strojih,kaj spreminjali kubaturo,bolj se vse vrti okoli kW.

Objavljeno
Ha,sem vedel,da imam pravi motor .) Čeprav bi vfr pasal tisočak pod plastiko!

Dvomim pa,da bodo proizvajalci na novih strojih,kaj spreminjali kubaturo,bolj se vse vrti okoli kW.

Aha :yes: :yes:

800 ccm, v4, VTEC, :evilgrin: :naughty:

Dokler ne omeniš konje bi lahko koga prepričal da voziš Gp repliko :whistle:

Objavljeno

Meni bi bilo pa ok, če bi ven prišli 800SS.. 600se mi zdi, da zna ratat premalo, predvsem zaradi pomanjkanja navora, 1000 je pa že kar malce prehudo.. GSXR 750 mi je že zdaj zelo privlačen, če bi pa npr. prišla ven ZX8R Ninja, pa še toliko boljše :D

Objavljeno
jep... razen, če gre za 2-valjni 800-kubičnik. Tisto je pa muchos zanimiva zadeva.

in še nekaj - 800-kubičnih motoGP pravil niso zakoličili zaradi "tržne niše" ampak zaradi "varnosti dirkačev"...

Če hitrost ubija tole ravno ne bo držalo!

V ravninah so hitrosti res malenkost nižje na zavitih pistah pa lanski rekordi padajo - pomeni, da so povpečne hitrosti v GP večje. "očitno tudi virtuozi GP-ja lažje obvladujejo nekaj konj manj"

A ni bistvo hitreje priti na cilj?

Objavljeno
Aha :yes: :yes:

800 ccm, v4, VTEC, :evilgrin: :naughty:

Dokler ne omeniš konje bi lahko koga prepričal da voziš Gp repliko :whistle:

A ni :)

Objavljeno

kup´ si DR 800.

Objavljeno
Če hitrost ubija tole ravno ne bo držalo!

V ravninah so hitrosti res malenkost nižje na zavitih pistah pa lanski rekordi padajo - pomeni, da so povpečne hitrosti v GP večje. "očitno tudi virtuozi GP-ja lažje obvladujejo nekaj konj manj"

A ni bistvo hitreje priti na cilj?

blabla... si predstavljaš, kaj bi šele letošnji 1000-kubičniki delali?

... ... ..

Objavljeno

AHA! Včasih je en korak nazaj - dva koraka naprej!

Objavljeno
kup´ si DR 800.

Mi nekak ne paše,kot bi jahal kozo pa jo za roge držal :lol1:

Objavljeno
blabla... si predstavljaš, kaj bi šele letošnji 1000-kubičniki delali?

... ... ..

si predstavljas, da rossi izjavi, da je letosnje 800 ccm modele "lazje" voziti ?

(lahko bi ti sedaj nakladal se o razlicnih faktorjih ki jih omeni zakaj je temu tako, a se mi dozdeva da je to metanje biserov pred svinje).

hmmm..... kakorkoli, mogoce pa fant celo ve o cem govori.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!