Skoči na vsebino

Namesto enega diska - dva!!


Priporočene objave

Objavljeno

Že nakaj časa premišljujem o nakupu Kawasakija ER5. Verjetno ga tudi bom, ker se mi zdi za začetek čisto sprejemljiv.

Me pa moti dejstvo, da ima ta mala živalca spredaj samo en disk.

Pa me zanima, ali obstaja možnost, da se da spredaj dodatno vgraditi še en disk. Torej če se splača je povezano s stroškom, ki bi ga imela in pa s funkcionalnostjo.

Mogoče sem sedaj vprašala nekaj, kar je nemogoče, me pa čisto informativno zanima.

Hvala za odgovore

Lp

Objavljeno

Saj pri nekaterih motorjih pa je vse skupaj narejeno po načelu "jedan ili vredan", kot je že nekdo nekje zapisal.

Sicer pa mislim, da so konstrukorji vse 17x premislili in se ni za bat, da z enim diskom ne bi dovolj dobro bremzal...

Drugač pa - ne, ne morem ti pomagat. :D

Objavljeno

Pomojem se zadeva ne izplača, saj zadeva stane min. 150 000 SIT oz. se ti izplača. če mislš met ta motor dolg časa.

Objavljeno

Jaz sem npr. s svojim kawasakijem VN (800 classic) kat se tiče stroja, pa izgleda pa voznih lastnosti... zadovoljen; čisto nesrečen pa zaradi zavornega sistema. En disk spredaj in boben zadaj je po moje že kar izzivanje usode.

Ne bi se odločil za popravke na obstoječem motorju - vse tehnične rešitve so pač že tovarniško nastavljene in usklajene kot pač so. Posegi spremenijo optimalne nastavitve in se potem lahko pokažejo težave na čisto drugem sklopu (npr. - naviješ moč motorja - zavore, amortizerji, nosilci... pa ne zdržijo).

Sam se odločam za drugače zasnovan motor (sedaj imajo tudi čoperji po dva diska spredaj in enega zadaj).

Objavljeno

Verjamem, da so konstruktorji vse res že prav skup stlačili. Pri choperjih je pa za slabo zaviranje vse drugo krivo, pa še namenjeni so samo za tko mal križarit bolj na easy.

Mislim Pupa, da se nimaš kej bat. Eventuelno malo prečekiraj teme, kjer smo nakladali o bremzah, diskih, zavornih ceveh, itd.

Kaj pa GPZ, ali pa Suzukijev GS500, si si jih kaj ogledala?

LP HHV :D :D

P.S.: Sicer pa pravi Hotscko, da kupi tisti motor, ki ti pade v oko in srce. Sam jebat ga, ko je pa tist takooooo drag, a ne?1

Objavljeno

na mojem guzlnu je spredaj samo en disk in v bližnji prihodnosti bom verjetno montiral še enega. za dva na zicu je eden skoraj premalo in imam občutek, da sprednje kolo neenakomerno "klecne", mogoče je to moja domišljija ampak tako se mi zdi.

Pupa če boš kupila 5, potem ne potrebuješ dodatnega diska to mislim, pa ne vem.

Objavljeno

Mislim da je en disk čisto dovolj, sam nisem imel potrebe po več, pa tudi kolega, izkušen motorist, ki je iz 150 KM presedlal na ER je bil zadovoljen.

Če pa bi vseeno želela dva diska, pa mislim da bi bilo najceneje kakšno feltno od GPZ dobit, pa še čeljusti kupi in imaš. Če te zanima lahko pomagam.

Objavljeno

Jaz sem vozil Monstra z enim diskom samo 150km, pa se po 14 dneh prisilnega počitka opazil razliko, ko sem imel potem dva.

Bremzanje je nekako bolj trdno zanesljivo ali kako bi povedal ... in vilice pri močnem zaviranju ne vleče v stran...

Objavljeno

Dalo bi se... najlaže bi se dalo zrihtat tako, da nekje najdeš kakšnega GPZ500S ki mu je mašina rekla adijo, spuliš dol vilice z feltno pa diski, zavornimi čeljustmi etc, namontiraš na er-5 pa je...

Strošek... hmnja... 15-40k material... pa še kdo ki ti prešraufa... Vprašaj Klemensa, kaj bo s svojim GPZjem naredil... lahko da ima še dober spredn konc.

Aja... pa starejši GPZji so mel tudi samo en disk spredaj... tko da glej malo novejše (mogoče 87, 88,...)

LP

Objavljeno

Strošek... hmnja... 15-40k material... pa še kdo ki ti prešraufa... Vprašaj Klemensa, kaj bo s svojim GPZjem naredil... lahko da ima še dober spredn konc.

LP

Ravnokar dobu idejo kaj naj z GPZ-jem. Prodaja po delih. Samo kaj ko Strom take cene piše :)

LP,

klemen

Objavljeno
Jaz sem npr. s svojim kawasakijem VN (800 classic) kat se tiče stroja, pa izgleda pa voznih lastnosti... zadovoljen; čisto nesrečen pa zaradi zavornega sistema. En disk spredaj in boben zadaj je po moje že kar izzivanje usode.

Ne bi se odločil za popravke na obstoječem motorju - vse tehnične rešitve so pač že tovarniško nastavljene in usklajene kot pač so. Posegi spremenijo optimalne nastavitve in se potem lahko pokažejo težave na čisto drugem sklopu (npr. - naviješ moč motorja - zavore, amortizerji, nosilci... pa ne zdržijo).

Sam se odločam za drugače zasnovan motor (sedaj imajo tudi čoperji po dva diska spredaj in enega zadaj).

Fifty, montiraj na tvojega lepotca širše zavorne cevi in bo stvar precej boljša.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Objavljeno
Že nakaj časa premišljujem o nakupu Kawasakija ER5. Verjetno ga tudi bom, ker se mi zdi za začetek čisto sprejemljiv.

Me pa moti dejstvo, da ima ta mala živalca spredaj samo en disk.

Pa me zanima, ali obstaja možnost, da se da spredaj dodatno vgraditi še en disk. Torej če se splača je povezano s stroškom, ki bi ga imela in pa s funkcionalnostjo.

Pred casom sem v temi Yamaha Dragstar razpravljal o istem problemu. PRi mojem motorju je to mogoce, verjetno tudi pri tvojem, je pa najbolj preprosto in hitro ce poklices Eliso in ti oni povejo. So ful prijazni in mensezdi tud Kawasakije popravljajo. Povedal ti bojo tut kolk to stane. Za informacijo - pri dragstarju 650 je cena celotnega posega 200.000 SIT (Spodnji del vilc, dodatni disk, dodatne klesce, ploscice in delo).

Pa sporoci kaj so ti povedal...

Objavljeno

Ma ja, ROCKY. Prihodnje leto bom menjal motor, tko, da ne bi nič (več) vlagal v tega. Zdej ma tudi Kawasaki zunaj model čoperja z zavornim sistemom od Ninje (mean strike 1500).

Objavljeno

Jaz sem delal izpit na ER5 pa se mi jezdelo da zadevica kar dobro zavira. Ne vem kak način vožnje imaš in kaj misliš na motorju vozit, ker pa praviš da bo stvar za uvajanje jaz na tvojem mestu ne bi kaj dosti pretiraval z dodatnimi diski, ker motor nima 300 kg, da bi ti vse pregrevalo. :)

Objavljeno

Pupa potem si pa raje kupi Yamaho XJ 600 Diversion (tako kot jo ima Lojzi) Ima ze serijsko dva diska spredaj in tudi vzadaj je disk. Je le malenkostno drazja od ER-5. Pa se masina ima stiri cilindre.

Ce je predelava 200.000 sit, se ti ne izplaca. Za ta denar si raje kupi drug motor.

Tadej

Objavljeno

Ej Pupa ne sekiraj se zaradi samo enega diska. Mislim, da je za ta motor to čist zadost. Tud jest pridem z enim diskom kar dobr skoz. Pri čoperjih je problem tudi v kotu vilic in predteku, pri ER 5 je pa stvar povsem naravna.

Lp fisher

Objavljeno

Klemens, če je cel GPZ brez mašine 80k, kolk pa pol misliš da bi dobil za vilice pa spredn bicikel pa to...

geštel pa papirje lahko komot prodaš za 40-60k, plastiko pa kestl za ene 20-30k, elektroniko za 20-30k, zadn feder pa bicikel 15, pa še ostale malenkosti...

Aja... pa poglejte še mal kašn bicikel ma spredi GPZ... starejši so mel 16" feltno, kasnejši pa mislim da 17... kaj pa pa er5 pa ne vem...

LP

Objavljeno

pupa ni panike, pri ER5 je en disk dovolj. predelava na 2 diska bi bila predraga oz. bi bila vec vredna kot motor.

Objavljeno

opletene cevke za zavoro,druge (mehkejse) zavorne ploscice...... ali pa iz enega starega GPZja vilice,kolo in oba diska.najcenejsa varianta so druge cevke in ploscice.

Objavljeno

Ne se sekirat za bremze!

Primejo čist dost,sploh če se boš sama furala,drugač pa če sta dva pa mal bol stisneš ročko pa je.V glavnem ni panike..

lp, Šusi

Objavljeno

Pupa, če se ne boš zredila čez vse normalne meje, je en disk čisto dovolj. Tudi pršparala boš kakšen soud ko boš ploščice menjala. Res pa ne vem povedat na katero stran bo er zavijau, ko boš bremzala.

(menivlečevlevooziromavprvooštarijopress)

LP

Objavljeno

50 japončkov se je 6 mesecev jeb.. po 24 ur na dan, da bi ti, ker maš ene prebliske, podrla cel sistem.

Verjemi, če bi bila potrebna dva diska bi jih zagotovo imel, ker je motor že kar nekaj let na tržišču in bi se pomankljivost zagotovo že pokazala.

Objavljeno

motor tak kot je funkcionira. Pospeši in ustavi za svojo kategorijo zelo dobro. Z dvema diskomoa bi največ pridobil-a na lepoti.

LIV IT AS IT IS ČE KUPŠ, ČE NE PA GPZ

Objavljeno

Še enkrat moje skromno mnenje o bremzah (na mojem VN 800, tud niso ne vem kaj): včeraj sem bil pri Stanetu (Smodiš), pa sva se zmenila, da mi bo zamenjal lajtungo (zajla, pletenica....). Z boljšim materialom (če se ne motim: keramika), dosežeš hitrejši - odločnejši odziv. Po moje bo to izboljšal filing pr bremzanju (pa več občutka bo treba).

Objavljeno
Jaz sem delal izpit na ER5 pa se mi jezdelo da zadevica kar dobro zavira.
Ta stavek pove vse. :?
50 japončkov se je 6 mesecev jeb.. po 24 ur na dan, da bi ti, ker maš ene prebliske, podrla cel sistem.

Verjemi, če bi bila potrebna dva diska bi jih zagotovo imel, ker je motor že kar nekaj let na tržišču in bi se pomankljivost zagotovo že pokazala.

Trije japoncki so nekaj casa razmišljali o tem, kako iz poceni in relativno dobrega materiala sestavit Low Budget motor. Tu ni bilo dosti načrtovanja in planiranja, iskanja optimalnih rešitev itd. Iz kište so pobrali dele ki so jih potrebovali (motor, bremze...) malo morda priredili, naredili kak del nov (tank, sedež...) in voila.....nov motor iz "starih" delov.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!