Skoči na vsebino

Namesto enega diska - dva!!


Priporočene objave

Objavljeno
Jaz sem delal izpit na ER5 pa se mi jezdelo da zadevica kar dobro zavira.
Ta stavek pove vse. :?
50 japončkov se je 6 mesecev jeb.. po 24 ur na dan, da bi ti, ker maš ene prebliske, podrla cel sistem.

Verjemi, če bi bila potrebna dva diska bi jih zagotovo imel, ker je motor že kar nekaj let na tržišču in bi se pomankljivost zagotovo že pokazala.

Trije japoncki so nekaj casa razmišljali o tem, kako iz poceni in relativno dobrega materiala sestavit Low Budget motor. Tu ni bilo dosti načrtovanja in planiranja, iskanja optimalnih rešitev itd. Iz kište so pobrali dele ki so jih potrebovali (motor, bremze...) malo morda priredili, naredili kak del nov (tank, sedež...) in voila.....nov motor iz "starih" delov.

George, ti pa vedno zadaneš žebljico na glavico

Objavljeno

No, dejstvo je, da bi blo kr fajn da ni mel er5 2diska, samo vprašanje je, če je nadgradnja vredna svoje cene - jest mislm da ne - edino v primeru, da mislš met ta motor ene 5 let.

Objavljeno

Meni se je zdelo bremzanje čist O.K,bolj me je mogoče motila sama misel da ima zadaj,boben,občutek pač.Saj res tisti Suzuki gs500 pa je jajc v primerjavi z ER5.No pupa zdej je pa že čas da kej nabaviš no.

Objavljeno
.No pupa zdej je pa že čas da kej nabaviš no.

Ja saj res Pupa!! NOOO nabavi ze nekaj. A mi das potem za en krog? :oops: plizzzzzzz :lol:

PS: jaz bi se ful rad en krog z ER5 zapeljal!

Objavljeno
Meni se je zdelo bremzanje čist O.K,bolj me je mogoče motila sama misel da ima zadaj,boben,občutek pač.Saj res tisti Suzuki gs500 pa je jajc v primerjavi z ER5.No pupa zdej je pa že čas da kej nabaviš no.

Jaz mam na mojem GPZ-ju tud zadaj boben, sem pa vozil tudi novejsega gpz-ja z diskom zadaj, pa dela boben enako dobro kot ce bi mel disk, edina razlika je da boben prej zablokira.

Samo jaz bremzam skor 99% s prednjo bremzo, z zadnjo bremzam samo v ekstremnih situacijah.

Objavljeno

Kdor misli da za njegov stil vožnje na ER potrebuje zmogljivelše zavore, se ne ozira po pravem motociklu.

Objavljeno

Sodelavec je na Monstru predelal zavore-iz enega diska na dva.Moram povedat,da mu je žal,pravi da mu preveč blokirajo oz.nekontrolirano grabijo...

En disk imaš dovolj,vsaj za začetek...

LP DAN

Objavljeno

GPZ ima od leta 1989 zadaj disk, spredaj pa ima vsaj od leta 1987 dva diska. Moj (letnik 88 ) ima spredaj in zadaj obe 16 colski feltni, novejsi imajo pa 17. Pa se to: 16 solske so spredaj originalne 100/90-16, zadaj 120/90-16, medtem ko imajo 17 colske spredaj 110/90-17 in zadaj 130/90-17.

Objavljeno

Pupa, jaz sem za neomejeni del izpita vozil ER5. In nisem imel občutka, da mu zaviranje ne gre. Tako, da ima po mojem skromnem laičnem mneju en disk spredaj čisto dovolj.

Objavljeno
GPZ ima od leta 1989 zadaj disk, spredaj pa ima vsaj od leta 1987 dva diska. Moj (letnik 88 ) ima spredaj in zadaj obe 16 colski feltni, novejsi imajo pa 17. Pa se to: 16 solske so spredaj originalne 100/90-16, zadaj 120/90-16, medtem ko imajo 17 colske spredaj 110/90-17 in zadaj 130/90-17.

Gregs, GPZ ima od leta 1994 dalje zadaj disk, 17 colske felne, 37mm vilice, spremenjeno plastiko!

Objavljeno

Ales, ma da ne bova naredila znanosti... saj niti ni tako vazno.... ampak vem, da je imel GPZ pred letom 1994 ze zadaj disk. Za 17 colne pa ne vem... prav tako tudi ne za masko.

Objavljeno
Ales, ma da ne bova naredila znanosti... saj niti ni tako vazno.... ampak vem, da je imel GPZ pred letom 1994 ze zadaj disk. Za 17 colne pa ne vem... prav tako tudi ne za masko.

motis se...po letniku 94 ima zadaj disk, prej pa boben

Objavljeno

OK, potem sem pa glup... :D priznam.... se zgodi... ampak bil sem preprican, da je ze leta 1989 prisel ven disk.

Objavljeno

Ojla PUPA!!

Jaz ti povem iz lastnih izkušenj, da je ER 5 zakon, če se voziš sam brez sopotnika in ga ne ganjaš do skrajnosti.

Če sta na motrju dva mu manjka moči, zadnje vzmetenje je premehko in v skoraj vsakem ovinku brusiš centralno stojalo.

Če ga ganjaš do skrajnosti se zavore prekomerno segrejejo in močno oslabijo pa tudi prednje kolo ti zamika v stran.

Jaz in moja Kiki(prikolica) sva ga imela 4 leta in sva z njim naredila 27.000km, lepo nama je služil in sem siguren, da ti ne bo žal , če ga boš nabavila.

LP VIKING

Objavljeno
Pupa, jaz sem za neomejeni del izpita vozil ER5. In nisem imel občutka, da mu zaviranje ne gre. Tako, da ima po mojem skromnem laičnem mneju en disk spredaj čisto dovolj.

PUPA, TUDI JAZ SEM ZA NEOMEJEN DEL IZPITA VOZIL R5, PA Z SVOJIMI 100 KG NISEM IMEL TEŽAV PRI ZAVIRNJU. JIH PA IMAM Z SVOJIM INTRUDERJEM VL1500, KER IMA SPREDAJ SAMO 1 DISK, MAŠINA VAGA Z VSO DODATNO OPREMO, BENCINOM IN MOJO MALENKOSTJO 450 KG, KO PA NALOŽIM ŠE ODZADAJ VUMEN, PA TO PRESEGA POL TONE. NOVEJŠI MODEL PA IMA ŽE DVA DISKA SPREDAJ. JE ŽE KDO MONTIRAL DRUGI DISK NA VL1500 :?: :idea:

Objavljeno

VN 1500 classic turer,pa ima že dva diska.In je špica.PUFA zakaj si Pufa?Sem mislila da je Pupa pa vidim da je Pufa.

Objavljeno
VN 1500 classic turer,pa ima že dva diska.In je špica.PUFA zakaj si Pufa?Sem mislila da je Pupa pa vidim da je Pufa.

Prijatelji me kličejo PUFI ali PUFA, sam pa sem izbral svoj nick name PUFA.

sanda7=???

Objavljeno
Pupa, jaz sem za neomejeni del izpita vozil ER5. In nisem imel občutka, da mu zaviranje ne gre. Tako, da ima po mojem skromnem laičnem mneju en disk spredaj čisto dovolj.

PUPA, TUDI JAZ SEM ZA NEOMEJEN DEL IZPITA VOZIL R5, PA Z SVOJIMI 100 KG NISEM IMEL TEŽAV PRI ZAVIRNJU. JIH PA IMAM Z SVOJIM INTRUDERJEM VL1500, KER IMA SPREDAJ SAMO 1 DISK, MAŠINA VAGA Z VSO DODATNO OPREMO, BENCINOM IN MOJO MALENKOSTJO 450 KG, KO PA NALOŽIM ŠE ODZADAJ VUMEN, PA TO PRESEGA POL TONE. NOVEJŠI MODEL PA IMA ŽE DVA DISKA SPREDAJ. JE ŽE KDO MONTIRAL DRUGI DISK NA VL1500 :?: :idea:

A izpit si delu na ER, pol pa lahko kr oceniš kok dobre bremze ima. Malo morgen.

Objavljeno

A izpit si delu na ER, pol pa lahko kr oceniš kok dobre bremze ima. Malo morgen.

Objavljeno

Lahko ocenim zavore.

Kot veš, moraš na novem izpitu ustaviti v pravokotniku.

Uspelo mi je.

Torej, zavore so primerne.

Na motociklu lahko imaš tudi 500 mm diske in če so ene čeljusti premalo, pa dvojne čeljusti na disk, vendar motorproizvajalci tega zaenkrat še ne delajo, se bo pa enkrat kdo tega spomnil in potem bo to moda in hit in potreba (tako kot so to sedaj dvojni diski spredaj). Žal je glavna pri zaviranju omejitev, izražena kot trenje med gumo in cestiščem. Ko je sila trenja presežena, kolo zdrsne in ti tudi trije diski na sprednjem kolesu ne pomagajo.

Objavljeno
Lahko ocenim zavore.

Kot veš, moraš na novem izpitu ustaviti v pravokotniku.

Uspelo mi je.

Torej, zavore so primerne.

Na motociklu lahko imaš tudi 500 mm diske in če so ene čeljusti premalo, pa dvojne čeljusti na disk, vendar motorproizvajalci tega zaenkrat še ne delajo, se bo pa enkrat kdo tega spomnil in potem bo to moda in hit in potreba (tako kot so to sedaj dvojni diski spredaj). Žal je glavna pri zaviranju omejitev, izražena kot trenje med gumo in cestiščem. Ko je sila trenja presežena, kolo zdrsne in ti tudi trije diski na sprednjem kolesu ne pomagajo.

Tudi meni je uspelo ustaviti v pravokotniku.

:D V mojem primeru - VL1500 - pa so proizvajalci ugotovili, da je en disk premalo, saj imajo novi modeli spredaj dva diska, torej ni problem trenje

( prednja guma 150 ). Vprašanje je , kako bi bilo z pregrevanjem diska, če bi dodal čeljust. :?:

Objavljeno

Bolj za šalo, kot za res:

Pa imaš ti zveze z načrtovalci/spremijevalci motocikla in točno veš, da so dali dodatni disk gor zaradi zaviranja in ne zaradi modnega trenda (želja kupcev, ki se imajo za nekaj manj, če ni dveh diskov)? :wink: :lol:

Objavljeno
Bolj za šalo, kot za res:

Pa imaš ti zveze z načrtovalci/spremijevalci motocikla in točno veš, da so dali dodatni disk gor zaradi zaviranja in ne zaradi modnega trenda (želja kupcev, ki se imajo za nekaj manj, če ni dveh diskov)? :wink:  :lol:

Saj veš, da so Japončki v povprečju mali ljudje, da na Japonskem ne smeš voziti motocikla, če ga ne moreš pobrati s tal. Če si spremljal temo, si lahko preblral moj setavek o teži mojega motocikla brez in z vso prtljago. Jutri se ravno odpravljamo na furo, pa bo makina natovorjena do maximuma. Malo me skrbi, kako bo z zaviranjem, saj imam že pri solo vožnji težave, če ne reagiram dovolj zgodaj. Potrebno bo biti zelo skoncentriran na vožnjo, pa čim manj ogledovanja narave. Res pa je, da bi v primeru boljših zavor bolj sproščeno vozil.

Objavljeno

Absolutno, Pufa, jasno je, da 3 diski bolj učinkovito zaustavijo motocikel, kot le eden zadaj in eden spredaj.

Ker greš očitno na počitnice, ti želim varno vožnjo in prijeten oddih.

Objavljeno
zaradi modnega trenda (želja kupcev' date=' ki se imajo za nekaj manj, če ni dveh diskov)? :wink: :lol:[/quote']

Mi je pa res vseeno če ima moj motor dva ali en disk, zato se čisto nič ne počutim manj vrednega, meni je samo važno, da ko je potrebno zagrabim za ročko in zadeva zavira tako, da ne rabiš ugibat ali se boš ustavil ali pa boš poplezal koga pred sabo. :!:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!