Skoči na vsebino

Namesto enega diska - dva!!


pupa

Priporočene objave

Ker greš očitno na počitnice, ti želim varno vožnjo in prijeten oddih.

HVALA! Ko se vrnem, bom malo opisal kje smo se vozili in kaj vse smo doživeli. Upam da bo GOSPOD dal vsaj malo sonca!

Lep pozdrav pa easy ridajte!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motocikel Buell (izpeljanka HD) ima en disk spredaj. Gledal sem motoshow z Buelli kjer je voznik sedel na rezervoraju, prvi sopotnik na voznikovem sedežu in drugi sopotnik na sopotnikovem sedežu. Pri cca 60km/h je začel zavirati vse močneje in se pri cca 50km/h že postavil na prvo kolo in nadaljeval do ustavitve. Gotovo je imel posebno mehke ploščice, zavorna cev je bila ta »žleht« in gume Avon.

V GP 125 imajo tudi nekateri en disk spredaj.

Pupa jaz mislim, da ti bo ER5 za začetek (prvih 20 kkm) pisan na kožo. Šele potem se ti začne svitati kaj si pravzaprav želiš, kaj te vleče, kaj ti leži.

Iz lastnih izkušenj pa priznam, da če bi sam še enkrat začenjal oz., če bi moral svojemu bližnjemu kupiti motor, bi bil to športnik (ni nujno SS) klasa 600 ccm z blokado moči ali kaj drugega z odličnimi zavorami in dobro ciklistiko. Ravno začetnik namreč večkrat naredi napako in z opisanim motorjem mu jo je lažje popraviti in s tem zmanjšati verjetnost nesreče.

Pupa pa rdečga kupi, ker se ti poda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih izkušenj pa priznam, da če bi sam še enkrat začenjal oz., če bi moral svojemu bližnjemu kupiti motor, bi bil to športnik (ni nujno SS) klasa 600 ccm z blokado moči ali kaj drugega z odličnimi zavorami in dobro ciklistiko. Ravno začetnik namreč večkrat naredi napako in z opisanim motorjem mu jo je lažje popraviti in s tem zmanjšati verjetnost nesreče.

Pupa pa rdečga kupi, ker se ti poda.

Menim da začetnik potrebuje motor ki je lahek, okreten in enostaven. Zmogljivosti niso prvotnega pomena. Za nekoga ki šele stopa v motoristični svet kot voznik, je zelo pomembno da motor obvlada tudi na mestu, da ga lahko preparkira, porine v garažo, obrne na mestu. Skratka motor mora biti okreten, z majhnim radijusom, višjim krmilom, in čim večjim "aufšlagom" Tega pa športniki nimajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped delno se strinjam s teboj. S športnikom se da tudi lepo na mestu in pri nizkih hitrostih »delati«, ker je nizek, ozek in kompakten.

Oprosti, ker nisem bil dovolj natančen. Ko se začneš »peljati«, uživati, nabijati adrenalin, potem se hitro zgodi, da te afekt zavede in napačno oceniš situacijo. Takrat se je potrebno reševati in so zmogljivosti motocikla prekleto pomembne (sicer agregata ne toliko, pa vendar). Ja za čisto prve korake, je pa gotovo bolje nekaj enostavnega, pa še ceneje je, če pade na tla (tja do prvih 2 kkm).

Ljudje smo različni in različno želimo od motocikla in vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam pa greš da boš do maximuma natovorjen?

:D Včeraj smo se vrnili s fure, zato zdaj odgovor.

Bili smo na prelepi furi, katere smeri bom danes na kratko opisal, ko bo več časa pa podrobneje. 17.08.2002 od Maribor-Koper-Škofije-Trst-Bibioni-Ferara-Bologna-Firence-Sienna-Livorno-Pisa-Modena-Verona-Bolzano-Dobiaco-Villach-Klagenfurt-Dravograd-Maribor do 25.08.2002. Dva motorja, štiri osebe, šotorji. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!