Skoči na vsebino

MAKSI - Motoristični aktivisti Slovenije



Priporočene objave

Objavljeno

Ja, tudi jest mislim, da če bi ZMKS hotela kaj narediti, bi že - je imela dovolj časa.

Tudi name lahko računate za aktivno pomoč.

Objavljeno

PAr misli (na hitro in kratko):

1. Mislim, da lahko v resnici takoj pozabimo na to, da bi se financirali iz clanarine (razen ce bi bila clanarina tako visoka, da si je nihce ne bi mogel privosciti). Zato ker:

2. CE hocemo naredit karkol, potem rabimo bit odmevni in na podlagi tega dobimo sponzorje - ce hocemo sponzorje moramo biti odmevni. To, da si odmeven STANE. Torej na nek nacin zacaran krog, ki ga je mozno prebit z veliko tezenja in lezenja v rit velikim firmam (kot npr. mobitelu).

3. Sumim (po mojih izkusnjah s projekti na nacionalnem ali sirsem nivoju) da ni nobene sanse, da bi to nekdo pocel tko mal popoldne in med vikendi. Vsaj nekdo bo moral to vzet kot sluzbo. Za to rabimo denar. Ena od varijant je, da gledamo razpise ministrstev in se kot neprofitna organizacija prijavljamo kot projekt. V ta namen rabimo imeti natancno izdelane sledece parametre (potem ko ze smo drustvo, zdruzenje, institut, whatever):

1. Komu smo namenjeni ( cim vec ljudem cim boljse)

2. Kaksen je program projekta (natancno - takrat in takrat bomo poceli to in to, takrat pa to)

3. Zakaj smo boljsi in bolj usposobljeni kot drugi ljudje na tem podrocju (stavki tipa - ker so ostali nepotisticni nesposobnezi tukaj absolutno NE pridejo v postev, ce hocemo, da nas jemljejo resno)

4. Zakaj se ta projekt sploh rabi (na dveh nivojih - kaj imajo od tega financerji - tako bodoci sponzorji kot ministrstvo - ce od njih prosimo kes. Ne pozabit - na treningih za management nevladnih organizacij nas ucijo - ko prides prosit za kes razmislja sponzor zgolj in samo eno stvar - kaj imam jaz od tega. In cisto nic drugega. Dobro je da znamo to predstavit. Stavki tipa - naredite nekaj dobrega za svet v biznisu ne palijo. Drugi nivo - zakaj je nasa dejavnost dobra za cim sirsi krog uprabnikov - stavki v smislu saj ze vrabci na strehi civkajo, da nihce nic ne dela za motoriste so nepriporoceni.)

5. Kaksne so dolgorocne posledice projekta - tukaj je fino ce znamo pomahat s statistiko in podpret nase delovanje s podobnimi stvarmi v tujini.

6. kaksni so kratkotocni in dolgorocni cilji - kratkorocni cilji morajo biti zasnovani tako, da so uresnicljivi v najkasneje enem letu. Zato da lahko v koncnem porocilu opravicimo dodelitev sredstev.

7. Natancen razrez sredstev, ki jih rabimo. Pri tem opozarjam, da ne smemo bit sparovni, ker nas bojo itak razlicne komisije in sponzorji dodobra oklestili. Za primerjavo - letni proracun enega izmed mojih projektov je bil npr. 5MIO sit, dobil sem 1,3 MIO sit, rabil sem v resnici najmanj 500.000 sit. Dobil sem kar precej denarja, samo racunat je treba na to, da je takrat projekt obstajal ze 4 leta in je bilo takrat ze jasno jasno da ful delamo.

8. Kar se tice financ se tole - Sponzorji obicajno ne dajo radi denarja - raje dajo storitev npr. mobitel senka deset mobitelov ali pa sitar pneumatic da par gum. Tako, da moramo pikirat na sponzorje, ki jih bomo lahko porabili na ta nacin. Ministrstva obicajno nekaj mesecev evaluirajo projekt in ce ti ga odobrijo, dobis samo odobritev, kar ne pomeni da si dobil kes. Kes se obicajno dobi na koncu leta s predlozenimi racuni. V tistem hipu ti projekt se vedno lahko zavrnejo, kar v bistvu pomeni, da rabimo denar za vmesno obdobje, vendar ce ne bomo izpolnili tistega kar si bomo zastavili ne bomo dobili niti pare od financerjev. Zelo zelo zoprno (men je recimo to najbolj neprijetno opravilo pri delu v neprofitnih organizacijah in projektih - sposojat si kes, in zraven vedet, da ni nujno, da ga bos lahko vrnil in ne si delat utvar zneski ki jih bomo rabli ne bojo taki, da bi jih lahko pokrili tako, da bi pol na koncu vsak od nas dal jurja in bi blo vse pozabljeno). Dejstvo je, da bomo rabil denar za sprot, ce hocemo sploh krkol narest. Jumbo plakati stanejo ohohoho denarja, pri cemer izdelava in tisk ni glavni strosek - glavni strosek je najem stojala. Nihce nam tega ne bo dal na lepe oci. To bomo moral placat in placat takoj. Isto velja za oglase v casopisih, isto velja za oglase na televiziji. Ne vem tocno kaksen je podatek zdaj ampak par let nazaj je bila vsaka sekunda na popTVju pred 24 urami okrog 5000 DEM. CE kdo misli, da ne bomo rabili agresivne kampanje se po mojem moti. Vse kar lahko odsezemo v nasprotnem primeru je, da se izgubimo v morju povprecnosti in ostanemo povsem brez vpliva (podobno kot varuh clovekovih pravic - sej neki jamra, ampak je itak vsem povsem vseeno)

4. Moji predlogi - kaj lahko nardimo (poleg vsega ostalega)

I) Zaprosimo na mobitelu za storitev, kamor motoristi sporocamo podatke o avtomobilistih, ki se obnasajo nekorektno. Ta storitev ne sme biti anonimna Vsakdo ki pusti informacijo mora pustiti svoje ime in telefonsko, ki bi jo morali preveriti (ker bomo drugace zelo verjetno doziveli, da bo nekdo ovadil svojega soseda, ki ga ne mara). Celoten postopek torej nekako takole:

1. izsili me plava lantra z registracijo LJ T9-49V (moj avto v resnici :) ). Ustavim se in poklicem na telefonsko stevilko XY.

2. Dobim odzivnik, ki mi rece "Dobrodosli, dobili ste avtomatski telefonski odzivnik Zdruzenja Motoristov Slovenija, kamor sporocate nedopustno pocetje voznikov po slovenskih cestah. Po pisku nam sporocite opis dogodka, registracijsko stevilko vozila (ce ste jo videli) in vase ime ter telefonsko stevilko, kjer ste dosegljivi. Anonimnih klicev ne bomo upostevali. NAs predstavnik vas bo poklical v nekaj dneh"

3. Recem: "Zivjo ime mi je Dave, moja telefonska je XYZ, zgodilo pa se je tole: Kreten pof*k@n v plavi lantri s tablico LJ T9-49V me je izsilil med prehitevanjem, ko sem vozil po stari dolenjki mimo grosupljega. Obesite ga za jajca."

4. Nekdo od nas preveri odzivnik in zavrti telefonsko. JAz dvignem:

"Dober dan, klicem iz zdruzenja motoristov slovenije."

"aha, aha, ja?"

"Vi ste nas klicali v zvezi s plavo lantro?"

"Oja, to pa."

"Hoteli smo vam samo sporociti, da smo vase porocilo sprejeli in da bomo na podlagi njega ukrepali."

"O super, kaj pa boste naredili?"

"A mi lahko samo se enkrat in morda bolj natancno opisete kaj se vam je zgodilo."

"Seveda. bla, bla, bla."

"Hvala, Vprasali ste me kaj dasa dejavnost vkljucuje, delamo tole ....<glej naprej>"

"Saj to je super. Hvala. Koncno nekdo, ki poskrbi za nas, motoriste."

"Veseli smo, da smo vam lahko pomagali."

5. vsak teden pripravimo

a) sporocilo za javnost - tolk pa tolk motoristov so izsilili, tolk se jih je zato ponesrecilo ipd. Za vec informacij poglejte naso spletno stran.

B) sporocilo policiji - ti avtomobilisti so naredili prekrsek tam in tam takrat pa takrat.

Ne zdej mislit, da sem tolk naiven, da mislim, da bojo policaji takoj skocili in prijeli zlikovce, ampak je pa ful odvisno od nasega odnosa. Ce bo odnos med nami in policijo dober, bodo prej ali slej zaceli upostevati nasa sporocila, ce nic drugega, bodo vsaj zabelezili te stvari v kartoteko.

c) Ce bi hoteli biti ZARES kredibilni, bi morali natancno isto stvar narediti tudi z motoristi!

d) Na nasi spletni strani objavimo Hall of Shame - seznam avtomobilistov in njihovih tablic, skupaj z opisom kaj so naredili. Obenem mamo povezave na graficne opise nesrec in malo zazajfanih komentarjev v smislu - za sabo je pustil tri otroke in psa. Pozovemo na kakrsnekoli informacije o doticnih osebkih, ki jih objavimo (se prej pa preverimo, ce se da).

e) opcija - posta cloveku na dom (v primeru, da bi imeli dovolj podatkov, kar skoraj zagotovo zahteva, da je clan zdruzenja kak policaj, ki je pripravljen mal v bazo pogledat - al pa kdo, ki dela na obcini). Pismo naj bi bilo nekaj v smislu:

Pozdravljeni. To pismo ste dobili ker je eden od nasih clanov videl vas ali nekoga v vasem avtomobilu, da je takrat in takrat naredil to in to. Posledice taksnega dejanja so lahko: XYZ. Verjamemo, da niste vi ali voznik vasega vozila namenoma ogrozili tujega zivljenja, temvec je slo zgolj za dejanje iz objestnosti, pri cemer se vi ali voznik vasega vozila ni zavedal vseh moznih posledic, zato bomo pocakali s tozbo. Od vas ali voznika vozila pricakujemo javno opravicilo, ki ga lahko posljete po elektronski posti na naslov xy ali pa po navadni posti na naslov XY. Opravicilo bomo objavili na nasi spletni strani in/ali medijih. Ce tega vi ali voznik vasega vozila ne boste storili v roku osmih delovnih dni, bomo po vrsti o vasih nemoralnih dejanjih obvestili vase bliznje, vas delovni kolektiv, policijo in medije, ter vas na vase stroske prijavili na solo varne voznje.

Lep pozdrav in varno voznjo vam zeli, DMS

To je vse cist mozno. Pac mal kesa treba placat privatnemu detektivu ampak, sej se splaca. Sto miljonkrat bolj kot tozba po mojem. Povprecnemu Slovencu je po mojem bolj bad to, da vsi vejo, kaka pizda je, kot to, da mora nekej placat.

Seveda se zgornje akcije nanasajo na situacije, kjer ni prislo do nesrece. Ce pa je prislo do nesrece potem pa itak ponudimo pravne usluge ponesrecencu in gremo od tam naprej.

II) Se povezemo z AMZS (ce je to mogoce) in zavarovalnicami tako, da talajo nase pamflete zraven svojih. Nekaj v smislu - ste motorist? Se pocutite ogrozeni? Ste imeli nesreco in rabite pravni nasvet? Ste se pravkar za las izognili nesreci po lastni sreci in tuji krivdi? Poklicite nas na:XYZ ali pa obiscite naso spletno stran http://carji.si

No ja tolk o tem. Se se slisimo.

Objavljeno
Glede finančne pomoči za razbite motorje mislim da je to daleč od namena društva. Poleg tega pa, manj kot ima društvo opraviti z denarjem, lepše teče, vsaj kar se osnovnega namena delovanja tiče.

Da bi pa za ponesrečenca odprli račun za prostovoljne prispevke, pa se mi ne zdi slaba ideja.

Seveda ni namen organizacije zbirati sredstva za razbite motorje, ker pol škoda razmišljat o nastanku,ker je škode žal preveč. Hotel sem samo povedat, da je takšno društvo idealno za nudenje PROSTOVOLJNE pomoči tistemu, ki bi jo pač rabil, takšne ali drugačne.

Objavljeno
Večkrat se tudi zgodi, da povzročitel nesreče pobegne, motorist pa ostane če ima srečo cel,motor pa sesut do amena. Če bi oz. ko bo tole naše društvo zaživelo, bi lahko imeli svoj TR, kamor bi vsak po svojih močeh prostovoljno nakazal za tega ali onega neki tolarjev za povrnitev škode ali v primeru poškodb za morebitne kaj pa vem....terapije. Pa če bi vsak daroval jurja al pa dva...madona za kak blatnik al pa kej druzga bi pa že zbral, če ne drugega vsaj lepo gesto bi pokazal. Kakorkoli že, definitivno podpiram idejo.....

Mislim, da tolk je treba pazit, da ne bo drustvo postala humanitarna organizacija, ker se bo zgodilo tako kot se je se vedno do sedaj v tej preljubi Sloveniji, da bo kdo celotno zadevo izkoriscal. Kar se tice obnove motorja po nesreci je vsak odgovoren za svoj motor, poleg tega pa ima moznost kasko zavarovanja. Jest osebno financiranja novih delov za motorje ne podpiram. 8) 8) 8) 8)

Prjatu....ti in jaz, pravtako kot vsi ostali smo odgovorni za svoj motor...drži.Ampak odgovorni v smislu, da z uporabo le tega ne ogrožaš sebe in ostalih,se reče po domače da mora bit motor ispraven. Če pa jaz povozim tvoj motor in ti nardim škode za par tisoč EUR, pol sm pa menda js odgovoren za škodo na tvojem motorju. Zavarovalnica ti bo krila 60% vrednosti motorja (v slučajo totalke). Za njih pa si lahko prepričan da je tvoj motor vreden pol pi**e tople vode in temu primerno vsoto boš od njih dobu. KASKO????? Kua je že to???

Objavljeno

Nisem pravnik,nimam žilce za kakšno organizacijo...,če bo pa treba kakšne letake talat,pa računite name.Pa tud za članarino mi ne bo panike zbrat.

lp bošti

Objavljeno

BRISANO. :lol: :wink:

Cist lohka brise administrator. jest ne morem. lahka samo uredim.

Objavljeno
Večkrat se tudi zgodi, da povzročitel nesreče pobegne, motorist pa ostane če ima srečo cel,motor pa sesut do amena. Če bi oz. ko bo tole naše društvo zaživelo, bi lahko imeli svoj TR, kamor bi vsak po svojih močeh prostovoljno nakazal za tega ali onega neki tolarjev za povrnitev škode ali v primeru poškodb za morebitne kaj pa vem....terapije. Pa če bi vsak daroval jurja al pa dva...madona za kak blatnik al pa kej druzga bi pa že zbral, če ne drugega vsaj lepo gesto bi pokazal. Kakorkoli že, definitivno podpiram idejo.....

Mislim, da tolk je treba pazit, da ne bo drustvo postala humanitarna organizacija, ker se bo zgodilo tako kot se je se vedno do sedaj v tej preljubi Sloveniji, da bo kdo celotno zadevo izkoriscal. Kar se tice obnove motorja po nesreci je vsak odgovoren za svoj motor, poleg tega pa ima moznost kasko zavarovanja. Jest osebno financiranja novih delov za motorje ne podpiram. 8) 8) 8) 8)

Prjatu....ti in jaz, pravtako kot vsi ostali smo odgovorni za svoj motor...drži.Ampak odgovorni v smislu, da z uporabo le tega ne ogrožaš sebe in ostalih,se reče po domače da mora bit motor ispraven. Če pa jaz povozim tvoj motor in ti nardim škode za par tisoč EUR, pol sm pa menda js odgovoren za škodo na tvojem motorju. Zavarovalnica ti bo krila 60% vrednosti motorja (v slučajo totalke). Za njih pa si lahko prepričan da je tvoj motor vreden pol pi**e tople vode in temu primerno vsoto boš od njih dobu. KASKO????? Kua je že to???

Ja pol je pa najboljs, da vsak clan kr tekoci racun odpre, pa ko razsuje motor mu ostali zacnejo kr denar nakazovat. Ej Samo, casi socializma so minili.

Poleg tega pa kako bos komu dokazal, da si je motor sesul, ker ga je nekdo zrinil s ceste, ne pa da ga je na grobniku usulo in nuca novo plastiko. Ne bit naiven. Ce te pa denar tisci, ti bom pa svoj tekoci racun takoj sporocil, ko bom na motorju kej novga rabu. :evil: :wink: 8)

Pa se to. Kolkr se prav spomnem je naslov foruma Drustvo motoristov, ne pa Socialno varstvo motoristov.

whatever prjatu....nima veze se nategovat,bla je le ideja, dnar me ne tišči...dobrota je sirota. Si pa spregledal pomembno dejstvo...PROSTOVOLJNA POMOČ!!!! Torej ni se za bat da bi te kdo silil v nakazovanje. Drugače pa je to precej resna zadeva in so tvoje izjave o nakazovanju na tvoj TR mal otročje, a se ti ne zdi? Če se s čim ne strinjaš menda premoreš toliko besednega zaklada da to poveš z ustreznim izborom besed.Kaj in kako se bodo stvari urejale itak ne bova rešila ne ti ali jaz ampak vsi skupaj.Mimogrede, finančna (PROSTOVOLJNA) pomoč je mišljena kot dopolnilo moralni pomoči,ki je v primerih težkih nesreč mnogo bolj dobrodošla, zato se nikar ne obešaj tako strastno na te finance. :D

Objavljeno

Odlicno Dave, si dal ful zadev za premisliti... 8)

Objavljeno

Bravo dave. Dobr si tole razclenu, sam premlet se mormo. pa predebatirat. 8)

Objavljeno

Ko pride človek z dopusta, je na forumu toliko tega, da je nemogoče vse temeljito predelati.

Ampak, se mi zdi, da je DAVE zelo temeljito stvar zastavil.

Mislim, da bi ena čvrsta motoristična organizacija, lahko to celo izpeljala.

Objavljeno

Dave,

Fenomenalno !

Pri uporabi mobilne telefonije pa lahko precej pomagam. Tule je recimo predlog tehnične rešitve, ki bi bila po moje najenostavnejša.

Predlagal bi takole. Za prenos informacij uporabimo SMS-e. Pošlješ SMS z vsebino, kot je recimo registrska, tip avta, lokacija. Aplikacija zadaj ima bazo podatkov kredibilnih številk (naši člani) in v primeru da SMS pošilja naš član pošlje nekako na WEB portal te podatke (Noise ??), ki so objavljeni takoj. Predlagam tudi uporabo WAP-a, tako da lahko on-line pregleduješ bazo podatkov z manijaki. Po bi lahko recimo vsak član vključil notofikacijo ali želi biti ob vsaki spremembi v bazi obveščen s SMS-om.

Zakaj SMS-i ? Ne rabiš toliko človeškega dela (operaterji), podatki so objavljeni takoj.

Če želi podatke objavljati tudi nekdo, ki ni naš član, potlej pa lahko uporabimo proceduro s klicem, katero si opisal.

busa

Objavljeno

Vse lepo in prav. Ampak kaj naj bi z bazo registrskih številk dosegli, če bi bila na voljo le motoristom. Morali bi jih posredovati policiji. Mislim da so redki med nami, ki bi si lahko zapomnili 20 številk in potem pazili na te avtomobiliste na cesti.

Ali se je kdo pozanimal, kakšni so zakonski pogoji in pravila policije, da ovadiš kakšnega voznika. Katere podatke moraš posredovati in ali je sploh možno, da bi neuradna oseba sprožila postopek proti takim. Najbrž rabiš tudi kakšne dokaze - posnetek, priče, itd.

Objavljeno

Za clanarino ni problem, prav tako pa me lahka ponucate za raznasanje letakov al pa kej podobnega (pokrivam lahko Celje, Velenje).

Objavljeno

Glede uradne prijave policiji smo tudi kar precej govorili na forumu.

Predlagam, da si zadevo prebereš.

busa

Objavljeno
Yessss, zadeva se premika! Dave, čestitke!! Master, Samo, vidim, da sta izdebatirala. Lahko prosim, da bi svoje poste kjer se prepirata zbrisala, da bomo tu gori imeli več ali manj samo bistvene stvari? Lepo prosim, pa brez zamere! :D  :D  :oops:  :D

RECENO STORJENO. :wink: 8) 8)

Objavljeno

Odlično, Dave. Zdaj vsja malo vemo, pri čem smo. Torej, kdaj ustanavljamo društvo ali kaj že? Projekt bo zahteven, zato bo najbolje čim prej začeti, ta sezona je itak že mimo. :cry:

Objavljeno
Odlično, Dave. Zdaj vsja malo vemo, pri čem smo. Torej, kdaj ustanavljamo društvo ali kaj že? Projekt bo zahteven, zato bo najbolje čim prej začeti, ta sezona je itak že mimo. :cry:

Bomo pa za naslednjo toliko bolj pripravljeni... 8)

Objavljeno

Saj mogoče je pa še boljše, da se bliža konec sezone. Tako bomo imeli več časa za delo za društvo. Drugač bi ga primanjkovalo, ker se je treba vozit, ko je lepo vreme.

Objavljeno
Yessss, zadeva se premika! Dave, čestitke!! Master, Samo, vidim, da sta izdebatirala. Lahko prosim, da bi svoje poste kjer se prepirata zbrisala, da bomo tu gori imeli več ali manj samo bistvene stvari? Lepo prosim, pa brez zamere! :D :D :oops: :D

RECENO STORJENO. :wink: 8) 8)

EVO JS DAM TUD MODERATORJEM PROSTE ROKE GLEDE BRISANJA,JS ITAK NE MORM AL PA NE ZNAM.

M 007 pa brez zamere...previdno na cesti (sm opazu maš kr hudo mrcino)

8) :wink:

Objavljeno

opcija - posta cloveku na dom (v primeru, da bi imeli dovolj podatkov, kar skoraj zagotovo zahteva, da je clan zdruzenja kak policaj, ki je pripravljen mal v bazo pogledat - al pa kdo, ki dela na obcini)

Povprecnemu Slovencu je po mojem bolj bad to, da vsi vejo, kaka pizda je, kot to, da mora nekej placat.

.

Če bi se povezal z AMZS, nam lahk oni dajo podatke, kdo je lastnik avta...

Žal, frendica ne dela več tam. :cry: Sam najdt bi moral način, da jih prepričamo...al pa najdt kkšnga dobrga hekerja... :twisted:

Hall of fame: lahk bi to kombiniral s tedenskim poročilom v časopisju, definitivno pa tudi kakšen Avtomagazin, Avtorevijo in drug avto-cajteng.

Nekateri "avto-desperadosi" so kr precej pri dnarju, milo se jim j..., a morjo plačat kazen (če sploh jo), čist drgač pa bi blo, če bi jih vsak mulc v soseki zaj... zaradi izsiljevanja na cesti.

Da ne govorim o strahu pred VENDETTO: kukr večina kvazi agresivnežev, so pogumni, dokler so v večini (na varnem v svoji kovinski kletki) ali pa, dokler so anonimni, ko pa tega ni več.... :fist:

LP, Kawa

Objavljeno

Sem se ze mal ustrasu k ene dva dni ni komentiral mojga posta :wink:

Drustvo je ustanovljeno relativno hitr - sam trije ljudje morjo (al pa mormo jit k notarju), da overovimo ustanovne clane. Pol gre ta papir + statut + zapisnik prvega sestanka na obcino. Prvi sestanek je lahko tudi izmisljen - mam take okvirne zapisnike kako bi moral zgledat - v njem morajo biti razdeljene funkcije.

Potem traja kak mesec da ti prvic zavrnejo statut (to je obicajno in se zgodi v 90% primerov). Ponavadi gre za kako formalnost. Mi smo recimo ustanavljal zdruzenje, statut so nam zavrnili in pol sem iz fore poslal natancno istega se enkrat in so ga sprejel.

Ob tem casu ze lahko gremo delat stampiljko, ki mora sicer bit opredeljena - opisana v statutu.

Ko nas vpisejo v register drustev, gremo s tem papirjem na urad za statistiko in dobimo klasifikacijo drustva. Z vsemi temi papirji gremo na obicno in dobimo davcno stevilko (sem ze mal pozabu, lahko da je naprej davcna pa pol urad, ampak oboje rabis za naslednji korak)

Z vsemi temi papirji in stampiljko in ljudmi, ki bodo zadolzeni za finance gres na banko in si odpres transakcijski TR.

In to je to. Ce bomo precej z denarjem operiral in verjetno bomo, potem moramo najet se racunovodsko sluzbo (sam sicer priporocam racunovodkinjo, ki (med drugim) dela za mojo firmo, ker je prijetna, sposobna in poceni).

In tko so formalnosti zakljucene. PRED TEM pa moramo naredit se marsikej:

1. Dolocit strukturo - kdo bo predsednik, kdo bo skrbel za razlicne aspekte delovanja drustva, kdo bo imel cez stike z javnostjo, kdo bo iskal sponzorski denar, kdo bo bral uradni list in obvescal predsednika in vodje sekcij o razpisih, ali bo to delo na prostovoljni bazi ali placano (mislim, da je bolje ce je placano nacin na katerega se to stori je stvar debate - vsekakor ne iz clanarin).

2. Dolocit formalnosti - npr. obicajno je, da od vsakega denarja ki ga drustvo pridobi nek procent (obicajno med 10 in 20) ostane drustvu - za placilo prostorov, osebja, infrastrukture ipd.

2. Odlocit se za kratkorocni in dolgorocni plan.

3. Na podlagi tega dolocit nase dejavnosti, ki grejo v statut - ce bi se pol kdaj zmislili delat kej kar ni doloceno v statutu, ga moramo spreminjat kar obsega precej birokracije zato je dobr, da cimbolj jasno in siroko zastavimo polje delovanja.

Se enkrat - to je resno delo. In velik ga je. Lahko ga zastavimo tako da z veliko trdega dela naredimo trdno organizacijo ali pa tako, da velik nabijamo in ljudjem dajemo svoje vizitke, ki jih pol oni mecejo v smeti za nasim hrbtom. Men se v resnic ne da sodelovat v drustvu drugega tipa.

Objavljeno

... bom čisto kratek ...

... lani sem se povezal z tajnikom ZMKS ter mu predlagal nekaj v tej smeri ... pa ni bilo odziva ...

... zato podpiram idejo o ustanovitvi neodvisnega društva ... in če je potrebno želim izvedeti samo kdaj in kje se dobimo, da stvari bolj podrobno dorečemo ...

Objavljeno

Za HHV:

Zdej vsi neki nakladamo, pa kok bomo pomagali tu in tam. Predlagam, da naredis na zacetku v ta prvem postu en seznam ljudi, ki so pripravljeni aktivno pomagati in kako. Tako bo sej pregled za kaj se je kdo javil. Dokaj redno spremljam tale forum, pa je je ze kr zmesnjava, kdo bi kaj delal.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!