Skoči na vsebino

Najlepši glas superšportnikov


sleser

Priporočene objave

Malo me zanima, kateri motorji iz sebe iztisnejo iz sebe najlepše glasove, seveda v SS razredu. Aja, pa s tem trenutno mislim samo 4 valjne motorje, torej brez Ducatijev,...

Ali imajo recimo vsi 600ccm enak zvok ali se kaj razlikuje od firme do firme, pa recimo da vsi z enakim izpuhom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo me zanima, kateri motorji iz sebe iztisnejo iz sebe najlepše glasove, seveda v SS razredu. Aja, pa s tem trenutno mislim samo 4 valjne motorje, torej brez Ducatijev,...

Ali imajo recimo vsi 600ccm enak zvok ali se kaj razlikuje od firme do firme, pa recimo da vsi z enakim izpuhom?

Razlika glasa izpuha je: v znamki izpušnega sistema,kubatiri mašine in v končnem številu obratov-kdaj izklopi elektronika.

Drugače pa, npr.motor z 1000ccm pri enakih vrtljajih in z enakim izpušnim sistemom ima tudi enak glas,neglede na znamko motorja.To pa zato,ker je hitrost izpušnih plinov enaka in je pri ca 10K o/min ca 4-5 Maha(1 Mah ca 1200 Km/h) v vsisnem kolektorju pa je hitrost vsesanega zraka ca 600 Km/h.Toliko za majnšo predstavo sicer,če ima kdo bolj točne podatke naj jih navede. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa, npr.motor z 1000ccm pri enakih vrtljajih in z enakim izpušnim sistemom ima tudi enak glas,neglede na znamko motorja.

:rolleyes: mi lajki mogoče slišimo vse enako O:-) ali pa tudi ne :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: mi lajki mogoče slišimo vse enako O:-) ali pa tudi ne :whistle:

OK laično - pred časom sem videl na nemški TV da so se eni maherji (dr. tehničnih znanosti itd.) lotili zvoka avspuhov in naredlil avspuh, ki je opel corsi naredil enak zvok kot ferrariju.

skratka od lonca je odvisna večina zvoka, ni pa nujno (oz sploh ni) da bo avspuh z najboljšim zvokom tudi najboljše delal na motorju, mogoče bo zvok cool, bo pa motor imel kar nekaj konjev manj.

meni osebno - ninja 12 z akrapotom ko se zasuče preko 8-9.000 obratov pa do konca - lep globok zvok

drugače pa kak 600-tak z akrapoti na polnih turah, dvovaljniki me ne ganejo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od 4valjnih motorjev ima najlepši zvok vfr :evilgrin:

Od vrstnih 4valjnikov pa se strinjam z zgoraj omenjenim Zx12-R :worship:

Samo moram pa napisat, da je zvok pri različnih motorjih z istim izspuhom različen.

Natakni Akrapota na Zx6r in na Cbr 600 F pa ti bo takoj jasno.

Najbrz trditev Brumerja drži v idealnih pogojih, sam je mal tud odvisno od ventilov(velikost), glave, sesalnih kanalov, filtra(zračnega)...

Sej pravim v idealnih pogojih :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Natakni Akrapota na Zx6r in na Cbr 600 F pa ti bo takoj jasno.

In kdo je bil boljši? Sem imel na CBR 600f ( l 99 ) akrapota od 900 rr ( l 99 ), to je tok rjovel, da je folk mislu da bo sodn dan, sam men se je pa fejst zdel :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cbr 600F ima veliko bolj enakomeren zvok, med tem ko se Zx-6R bolj zaganja.

Pa s tem ne mislim da ke Kawasaki šlabši ali karkoli...

Cbr 600 F ima po moje najlepsi zvok med 600 4valjnimi vrstnimi agregati.

Novejši SS 600 in 1000 so za moja ušesa preveč ostri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa s tem trenutno mislim samo 4 valjne motorje, torej brez Ducatijev,...

Diskriminacija!!! :krneki: A dvovalniki pa nimajo pravice debatirat tu al kaj? Ni sam ducati, kaj pa Honda VTR, Aprilia RSV Mile, ipd :rolleyes:

Ne sej se hecam malo. Drugače pa nimajo motorji enake kubature tudi enakega zvoka. Mogoče bi v idealnih pogojih bilo tako kot je omenil Brumer, ampak v realnosti je pa čutit razliko med npr. Yamaho/Kawasakijem/Hondo... Mogoče tudi zato, ker se izvedbe loncev razlikujejo, Akrapovič za Ninjo ni isti kot tisti za CBR600f.. Vsekakor je največ odvisno od izpušnega sistema. Men je všeč zvok Akrapotov na Ninji 10-ki :evilgrin:

Še vedno pa pravim, da je tisti edini pravi zvok grmenje 1000ccm dvovalnika. Je kar potres, ko se pelje mimo z odprtimi lonci kakšen Ducati 996 ali VTR.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MV Agusta F4 zmaga z veliko premočjo, ko govorimo o 4-valjnikih :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno pa pravim, da je tisti edini pravi zvok grmenje 1000ccm dvovalnika. Je kar potres, ko se pelje mimo z odprtimi lonci kakšen Ducati 996 ali VTR.. :D

Al pa DEX na svojmu iztrelku :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo me zanima, kateri motorji iz sebe iztisnejo iz sebe najlepše glasove, seveda v SS razredu. Aja, pa s tem trenutno mislim samo 4 valjne motorje, torej brez Ducatijev,...

Kera muzika ti je najbolj všeč? Metal, pop, turboštanca, disko, džez?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam. V2 1000 ccm. zvok da dol padeš. čeprav so si v2 med seboj zelo zelo podobni. (vtr, tl, rsv, duce) edino pri ducatiju se sliši še same mašine. harley je pa itak nezgrešljiv. :evilgrin: izstopa bmw s čisto svojim boxerskim zvokom.

4 valjni motorji so več ali manj s podobnimi glasovi. izjema je spet bmw s svojim ciglom.

no, da ne bom diskriminiral 4 valjnikov... zvok zračno hlajenega z 1000 iz filma mad max (goose) :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBR 600 RR 05 z Leo Vincetom brez dušilca :evilgrin:

kda priješ na kavo z njin? :hmm: :worship: :whistle: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glas je najbolj odvisen od zaporedja vžigov cilindrov. Npr. Rossijeva Jamaha ima drug zvok kot gp Honda ker vžiga podobno kot dvovalnik. Drugač sta pa dva cilindra :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stare Ninje 6 in 9 :worship: (mislim da 1998-2003 :? ) simfonija hropenja fergijev, žvižganje ram aira in tuljenje auspuha - erotika ? :grrr ....Porno hardcore non plus ultra :grim :wub:

P.S. seveda mora biti zadeva ustrezno podprta s KN, Akrapo...

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glas je najbolj odvisen od zaporedja vžigov cilindrov. Npr. Rossijeva Jamaha ima drug zvok kot gp Honda ker vžiga podobno kot dvovalnik. Drugač sta pa dva cilindra :OK:

sploh če sta v liniji 180 stpinj, a ne? :evilgrin: je pa res, da je vse odvisno od načina vžiga in pozicioniranja cilindrov na glavni gredi. recimo bmw f 800 ima dva linijska cilindra in ima skoraj identično štimo kot boxer. yamaha tdm pa ima štimo skoraj kot v2..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote

OK laično - pred časom sem videl na nemški TV da so se eni maherji (dr. tehničnih znanosti itd.) lotili zvoka avspuhov in naredlil avspuh, ki je opel corsi naredil enak zvok kot ferrariju.

uuu jest mam corso :>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Škoda, ker si izvzel dvovaljnike...če mene vprašaš yamaha mt-01 z akrapoti al pa kakšen ducati ali pa ktm duke...pa kakšna aprilia pegasso ali yamaha mt-03

da pa ne bom offtopic:

kakšen res globok zvok japonskega 4-valjnika... :hmm: kakšen kawasaki z750...ker sem si ga zapomnu, da je mel res hud zvok, k sm ga slišu...drgač mi pa večina 4-valjnikov zveni skoraj enako...zelo podobno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od štirivaljnikov mv agusta f4 1000, od dvovaljnikov kakšen 1098, 999, 998... seveda termignoni obvezni

Popravljeno . Popravil Brodar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi sam sem velik pristaš dvovaljnikov in ljubitelj ducatijev... zdaj je honda cbr 600 rr, nekoč pa bo sigurno kakšen V twin z italijansko dušo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HONDA CBR 600F letnik 90-91 z Marving izpuhom, to je mela glas, da si ga slisal kilometre dalec :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!