Skoči na vsebino

Najlepši glas superšportnikov


sleser

Priporočene objave

Ne me narobe razumeti, ker so mi tudi dvovaljni všeč, da ne omenjam enovaljnikov - KTM, Husqvarna :worship: , ampak trenutno v tej temi sem se osredotočil samo na 4-valjne, pa še to samo SS.

Tudi meni je zelo všeč zvok od Z1000 iz Norega Maxa, ki je imel vsaj ene 3 dušilce v aspuhu :whistle: .

@Sam dePihlja : A starejše ninje 6 pod 98 letnik pa niso tako razburljive v zvokovnem področju?

En lep zvok :

Lahko pa tudi drugi podkrepite svoje izjave z avdio/video materialom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

honda cbr 250rr ( 4T, 4cilindri, 16V, DOHC; blokada motorja pri 21k rpm) KLIK

drgač pa je nekaj zvokov še tu: KLIK (klikajte dyno test kjer gredo obrati do konca....pri sound test ni kaj za slišat (max 8k rpm))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Sam dePihlja : A starejše ninje 6 pod 98 letnik pa niso tako razburljive v zvokovnem področju?

Mislim, da ne...vsaj meni se ni zdelo nič posebnega O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK laično - pred časom sem videl na nemški TV da so se eni maherji (dr. tehničnih znanosti itd.) lotili zvoka avspuhov in naredlil avspuh, ki je opel corsi naredil enak zvok kot ferrariju.

A je to bilo morda, ko si bil še 6 let star, pa si take neumnosti verjel?

Tud Einstein ne bi mogel iz 4 valjnika spravit zvoka 10 ali 12 valjnika. Razen morda z velikimi zvočniki in dobrim posnetkom.

skratka od lonca je odvisna večina zvoka, ni pa nujno (oz sploh ni) da bo avspuh z najboljšim zvokom tudi najboljše delal na motorju, mogoče bo zvok cool, bo pa motor imel kar nekaj konjev manj.

Zvok je precej odvisen tudi od odmičnih gredi, časov prekrivanja ventilov, ipd. Zato imajo starejši motorji (menda tja do zgodnjih 90-ih), ki so imeli agresivnejše odmične gredi, tudi precej bolj poln zvok. Zdaj so zaradi eko-predpisov odmične gredi manj agresivne (imajo pa zato motori velik potencial za tunanje :naughty:).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda CB 900 F Bol Dor, Kawasaki Z 1000 in Suzuki GSX-R 1100 (grbavac) z kakšnim hudim rorom ( Arrow, Laser, Kerker, Vance&Hines, Cobra, Sebring, Marving, Micron ... ) :yea1: :worship: k še ni blo "zelenih" :krneki:

Popravljeno . Popravil RVT
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je to bilo morda, ko si bil še 6 let star, pa si take neumnosti verjel?

Tud Einstein ne bi mogel iz 4 valjnika spravit zvoka 10 ali 12 valjnika. Razen morda z velikimi zvočniki in dobrim posnetkom.

Zvok je precej odvisen tudi od odmičnih gredi, časov prekrivanja ventilov, ipd. Zato imajo starejši motorji (menda tja do zgodnjih 90-ih), ki so imeli agresivnejše odmične gredi, tudi precej bolj poln zvok. Zdaj so zaradi eko-predpisov odmične gredi manj agresivne (imajo pa zato motori velik potencial za tunanje :naughty:).

D.

" ako su lagali mene, ja lažem tebe!" :whistle:

razlagali so neke znanstvene zadeve o frekvencah zvoka itd bla bla in kako lahko narediš katerikoli zvok itd in so vzeli zvok ferrarija in ga nekaj analizirali po računalniku in za konec nataknili en tak strokovno narejen avspuh na corso in zvok je bil da gate trga, baje kot ferrari kar je tudi bil njihov cilj.

tak da ajnštajn al pa ne, bilo je pa mislim da na SternTV oz neki drugi resni oddaji tako da verjetno ni bil nateg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred mnogo leti,je imel prjatu Benellija 750 sei,s šestimi cilindri,z auspuhom 6 v 1,ker pa je lonc pregorel,je bla tam ena home made zadeva.V bistvu bolj podobna današnjim GP avspuhom,ki jih sploh ni več.

Takega zvoka ko je ta motor spustu,nisem slišu ne prej ne pozneje-fantazija.Kamor je pršu je bil takoj taglavn!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmnja.... stare Z mašine so se res fletn slišale.....

drgač pa....khm... sej me je kr mal sram.... ampak vseen..... CBX1000 :P

No ja, od mladičev kakšen drobižindevedeset letnik GSXR.... krasen glas... dokler ne zavohaš olja... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ste se razpisal,povsem brez potrebe- glas(zvok) je odvisen samo od hitrosti izpušnih plinov in izvedbe izpušnega sistema(kolektorja,cevi in lonca). Nikakor pa ne od tipa,znamke,ventilov,glave itd.itd.Je pa povsem normalno,da se zvoki razlikujejo, ena mašina vrti hitreje druga počasneje,en sistem je daljši drugi krajši,pri enen sistemu je lonec bolj pri drugem manj propusten(mogoče zaradi navora ,KWali lepšega delovanja,videza itd.).Brezveze se prerekati,kaj hočem reči,če bi montiral kompleten enak sistem auspuha na vseno kateri 4- cil. motor seveda z enako kubaturo in bi ga vrtel z enakim številom vrtljajev,bi imel enak glas-zvok,neglede ali bi bila to mašina od:Kawasakija,Yamahe,Honde.Aprilije,BMW-eja itd.) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ste se razpisal,povsem brez potrebe- glas(zvok) je odvisen samo od hitrosti izpušnih plinov in izvedbe izpušnega sistema(kolektorja,cevi in lonca). Nikakor pa ne od tipa,znamke,ventilov,glave itd.itd.Je pa povsem normalno,da se zvoki razlikujejo, ena mašina vrti hitreje druga počasneje,en sistem je daljši drugi krajši,pri enen sistemu je lonec bolj pri drugem manj propusten(mogoče zaradi navora ,KWali lepšega delovanja,videza itd.).Brezveze se prerekati,kaj hočem reči,če bi montiral kompleten enak sistem auspuha na vseno kateri 4- cil. motor seveda z enako kubaturo in bi ga vrtel z enakim številom vrtljajev,bi imel enak glas-zvok,neglede ali bi bila to mašina od:Kawasakija,Yamahe,Honde.Aprilije,BMW-eja itd.) :OK:

:nono:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW K 1200 R ma tud hud zvok z akrapotom :worship:

sej je to 4cyl, če se ne motim ne? pa eden redkih bemflnov, k ni boxer? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW K 1200 R ma tud hud zvok z akrapotom :worship:

sej je to 4cyl, če se ne motim ne? pa eden redkih bemflnov, k ni boxer? :unsure:

HUD pa ne sam zvok,tud damf. 1-brzina 157 Km/h, 0-100Km/h 2,8 sek.0-200 Km/h 8,6 sek klončna ca 280 Km/h,hudo za nakeda eneda!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ewo prve slike tega rora oz sploh hexgonalca predn je vn pršu sm lih naletu u avtokativu so ga dubl iz nemčije za probo

slikano že leta 05

post-539-1181462088_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko kot so že eni rekl sm se včeri na lastna ušesa prepriču.......Ninja zx12-r with akrapovič :worship: :evilgrin: :worship: Božanski zvok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj samo fantazirate, raje file gor prilimajte pa da slišimo kdo najglasnejši v vasi je tej. :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Kar sem slišal motorjev je imel daleč najbolj hud in najmočnejši glas en zx-7r na mobikrogu pa je bla tam druščina 600 in 1000 tako 4 kot dvovaljnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno najlepši zvok 4-valjnika katerega sem si nekaj časa tudi lastil je - Kawasaki ZXR 750RR (omejena serija) letnik 1992 - komplet akrapovič (takrat scorpion) izpuh.

Ropota tako da ne veš a se bo podru al ga bo raznesl al bo crknu- na gasu pa moraš imeti na začetku veliko občutka da ti res ne crkne :) - ampak ko prtegneš gas je pa to čista poezija - nad 9k obrati se zadere kot bi ga stiskal za se šter izpušne kolektorje :D ....fergijiii kehin,akrapo.... ni primerjave.

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!