suzuki Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 Hola! Pri tolk tonah crapa kot se tlele nabira :) evo vam ene tehnične zanimivosti: japončki so naredili najmočnejši dieselski motor na svetu nekaj tehničnih cvetk: - izdelal: Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd - 6 do 14-valjni, vrstni dvotaktni turbo diesel, 2 ventila na valj - vrtina x gib: 965,2 x 2.489,2 mm - vsak valj ima prostornino 1820 l in 7780 KM - prostornina do 25.498 litrov (25.498.304 ccm, 14-valjnik)) - moč do 81.223 kW (108.920 KM) @ 102 obr/min - navor do 7.603.850,07 nm (ja, več kot sedem in pol milijonov nm :) ) @ 102 obr/min - višina: 13,4 m - dolžina: 27,1 m - teža: 2300 ton (samo motorna gred tehta 300 t) - poraba: malo nad 7 ton/h posebej zanimiv je "crosshead" (ne vem kako bi se to pravilno reklo v slo): to je zadeva, ki so jo bistri japsi vtaknili med ojnico in motorno gred, in s tem zmanjšali prečne sile na bat, ki pri vrtenju povzročajo ovalnost valjev, zlasti pri tako zelo dolgih hodih bata kot je tale in še bolj posebej zanimivo: to je (zaenkrat) edini motor z notranjim izgorevanjem na svetu, ki ima več kot 50% toplotni izkoristek - več kot 50% toplotne energije, ki nastane pri izgorevanju goriva, se pretvori v kinetično (premikanje); pri "navadnih" avtomobislkih motorjih je izkoristek nekje med 25 in 30% več podrobnosti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zdrawc Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 da bi imel Zetorja z takšnole mašino B) :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fossil Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 če bom kdaj rabu flet se lhka kr notr naselim :kva2: ojnica je pa skor tuk težka k na moji bivši RS-i :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 ojnica je pa skor tuk težka k na moji bivši RS-i :whistle: ojnica 300 t-on?? :unsure: :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fossil Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 ja, ojnica je meja 301t, motor v celoti pa 110kg :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 Hola! Pri tolk tonah crapa kot se tlele nabira :) evo vam ene tehnične zanimivosti: japončki so naredili najmočnejši dieselski motor na svetu nekaj tehničnih cvetk: - izdelal: Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd - 6 do 14-valjni, vrstni dvotaktni turbo diesel, 2 ventila na valj - vrtina x gib: 965,2 x 2.489,2 mm - vsak valj ima prostornino 1820 l in 7780 KM - prostornina do 25.498 litrov (25.498.304 ccm, 14-valjnik)) - moč do 81.223 kW (108.920 KM) @ 102 obr/min - navor do 7.603.850,07 nm (ja, več kot sedem in pol milijonov nm :) ) @ 102 obr/min - višina: 13,4 m - dolžina: 27,1 m - teža: 2300 ton (samo motorna gred tehta 300 t) - poraba: malo nad 7 ton/h posebej zanimiv je "crosshead" (ne vem kako bi se to pravilno reklo v slo): to je zadeva, ki so jo bistri japsi vtaknili med ojnico in motorno gred, in s tem zmanjšali prečne sile na bat, ki pri vrtenju povzročajo ovalnost valjev, zlasti pri tako zelo dolgih hodih bata kot je tale in še bolj posebej zanimivo: to je (zaenkrat) edini motor z notranjim izgorevanjem na svetu, ki ima več kot 50% toplotni izkoristek - več kot 50% toplotne energije, ki nastane pri izgorevanju goriva, se pretvori v kinetično (premikanje); pri "navadnih" avtomobislkih motorjih je izkoristek nekje med 25 in 30% več podrobnosti Pa ti to resno :eek: :hmm: crosshead ali križna glava se nahaja med batnico in ojnico.Da so jo pa bistri japsi kot praviš namestili med ojnico in motorno gredjo...svaka čast.Dej pošlji sliko tega perpetummoblie(razen če motorna gred ni mišljena kot batnica)Vsi ladijski motorji imajo turbine(ladijski na ladjah,ne čolnih).Je pa re da je 81.000 kw nekaj izrednega .Nekaj srednjega prekooceanskega upourablja tja do 10.000 -15.000KW.Poglej na www/splosnaplovba.com Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 Se opravičujem za malomarnost, saj si dodal podrobnosti in je mišljena batnica.Na sliki je Sulzer, ta vrsta motorjev pa ni imela ventilov, finkcijo vsisnih in izpušnih ventilov je vršil bat z zapiranjem-odpiranjem kanalov.Nekje po letu1985 pa je tudi Sulzer prešel na izvedbo motorjev z ventili.Sedaj se vsi ventili odpirajo-zapirajo hidravljično, prej pa je za zapiranje skrbela velika vzmet. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno Junij 18, 2007 Avtor Deli Objavljeno Junij 18, 2007 (popravljeno) Hola GREY WOLF, tud jst se opravičujem, v časih ko sem rasel še ni blo izrazov kot so zrakomlat, zgoščenka, batnica... :) zato so zraven slikce :whistle: Popravljeno Junij 18, 2007. Popravil suzuki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cation Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 tole je že precej stara zadeva :trance_33_sleep: posebej fotografije videne že miljaužntkrat :photo: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 Hola GREY WOLF, tud jst se opravičujem, v časih ko sem rasel še ni blo izrazov kot so zrakomlat, zgoščenka, batnica... :) zato so zraven slikce :whistle: Sorry mi ne potegne.Rešitev s križno glavo je že tako stara,iz članka pa ne razberem ali gre za kakšno posebno rešitev izvedbe/pritrditve.Zrakomlat je hrvaška spakendranščina,zgoščenka slovenski pravopis,batnica pa se uporablja od kar so nanjo pritrdili bat.Slikic mi ni treba gledat , sem nekaj let preživel na takih motorjih.Res da je že kar nekaj let, pa brez zamere koliko let si že v penzionu? O:-) :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
halls Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 Kak tako pošast sploh spravijo v pogon,štartajo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 Kak tako pošast sploh spravijo v pogon,štartajo? Very jednostavno.Puštanjem zraka pod pritiskom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 18, 2007 Deli Objavljeno Junij 18, 2007 A direkt v cilindre? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 Yes, sicer ne v vse naenkrat ampak glede na lego posameznega cilindra.Veliki kompresorji skrbijo da so jeklenke vedno polne, saj drugače pri vsakem manevru naprej-nazaj moraš motor ustaviti in ponovno zagnati in posledično potrebuješ velike količine zraka.Če ga po nepotrebnem porabiš in pade tlak ki je potreben za zagon , ti si pa recimo v luki NY pokličeš zavarovalnico.Ponavadi ročna ne zaleže(beri sidro). :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fossil Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 bilo sem pod vtisam da prekooceanske ladje v lukah ne plovejo pod lastnim pogonom, ampak jih usmerjajo in poganjajo vlačilci :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bojč Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 Če ga po nepotrebnem porabiš in pade tlak ki je potreben za zagon , ti si pa recimo v luki NY pokličeš zavarovalnico.Ponavadi ročna ne zaleže(beri sidro). :yea1: A na porivanje pa ne upali?? :slap: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno Junij 19, 2007 Deli Objavljeno Junij 19, 2007 A na porivanje pa ne upali?? :slap: Upali, samo dovolj dolgega in debelega moraš imet. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mulej Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 - 6 do 14-valjni, vrstni dvotaktni turbo diesel, 2 ventila na valj ??????????? 2-T pa dva ventila na valj????????? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Men tud to ni jasno.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 lahko da sta reedova (lamelna) ventila, kot na dvotaktnikih, ki imajo luknjo v batu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mulej Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 lahko da sta reedova (lamelna) ventila, kot na dvotaktnikih, ki imajo luknjo v batu mozn...sam to so pa poj ogromni lamelci,ce je to Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GREY WOLF Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Men tud to ni jasno.. Men pa ni jasno kaj tebi ni jasno? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Meni pa ni jasno kaj obema ni jasno :) Drugače pa zakon motor, sploh si ne znam predstavljat kako resnično močno je to :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Men pa ni jasno kaj tebi ni jasno? Meni pa ni jasno kaj obema ni jasno :) Drugače pa zakon motor, sploh si ne znam predstavljat kako resnično močno je to :) Nekako sem mislil da 2T mašine nimajo ventilov? To mi ni bilo jasno :whistle: Jasno? :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Junij 21, 2007 Deli Objavljeno Junij 21, 2007 Evo, kak to čudo dela: http://www.tpub.com/content/engine/14081/css/14081_22.htm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se