Skoči na vsebino

Najmočnejši diesel motor na svetu


suzuki

Priporočene objave

Hola!

Pri tolk tonah crapa kot se tlele nabira :) evo vam ene tehnične zanimivosti: japončki so naredili najmočnejši dieselski motor na svetu

nekaj tehničnih cvetk:

- izdelal: Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd

- 6 do 14-valjni, vrstni dvotaktni turbo diesel, 2 ventila na valj

- vrtina x gib: 965,2 x 2.489,2 mm

- vsak valj ima prostornino 1820 l in 7780 KM

- prostornina do 25.498 litrov (25.498.304 ccm, 14-valjnik))

- moč do 81.223 kW (108.920 KM) @ 102 obr/min

- navor do 7.603.850,07 nm (ja, več kot sedem in pol milijonov nm :) ) @ 102 obr/min

- višina: 13,4 m

- dolžina: 27,1 m

- teža: 2300 ton (samo motorna gred tehta 300 t)

- poraba: malo nad 7 ton/h

posebej zanimiv je "crosshead" (ne vem kako bi se to pravilno reklo v slo): to je zadeva, ki so jo bistri japsi vtaknili med ojnico in motorno gred, in s tem zmanjšali prečne sile na bat, ki pri vrtenju povzročajo ovalnost valjev, zlasti pri tako zelo dolgih hodih bata kot je tale

in še bolj posebej zanimivo: to je (zaenkrat) edini motor z notranjim izgorevanjem na svetu, ki ima več kot 50% toplotni izkoristek - več kot 50% toplotne energije, ki nastane pri izgorevanju goriva, se pretvori v kinetično (premikanje); pri "navadnih" avtomobislkih motorjih je izkoristek nekje med 25 in 30%

več podrobnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da bi imel Zetorja z takšnole mašino B) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bom kdaj rabu flet se lhka kr notr naselim :kva2:

ojnica je pa skor tuk težka k na moji bivši RS-i :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Pri tolk tonah crapa kot se tlele nabira :) evo vam ene tehnične zanimivosti: japončki so naredili najmočnejši dieselski motor na svetu

nekaj tehničnih cvetk:

- izdelal: Aioi Works of Japan's Diesel United, Ltd

- 6 do 14-valjni, vrstni dvotaktni turbo diesel, 2 ventila na valj

- vrtina x gib: 965,2 x 2.489,2 mm

- vsak valj ima prostornino 1820 l in 7780 KM

- prostornina do 25.498 litrov (25.498.304 ccm, 14-valjnik))

- moč do 81.223 kW (108.920 KM) @ 102 obr/min

- navor do 7.603.850,07 nm (ja, več kot sedem in pol milijonov nm :) ) @ 102 obr/min

- višina: 13,4 m

- dolžina: 27,1 m

- teža: 2300 ton (samo motorna gred tehta 300 t)

- poraba: malo nad 7 ton/h

posebej zanimiv je "crosshead" (ne vem kako bi se to pravilno reklo v slo): to je zadeva, ki so jo bistri japsi vtaknili med ojnico in motorno gred, in s tem zmanjšali prečne sile na bat, ki pri vrtenju povzročajo ovalnost valjev, zlasti pri tako zelo dolgih hodih bata kot je tale

in še bolj posebej zanimivo: to je (zaenkrat) edini motor z notranjim izgorevanjem na svetu, ki ima več kot 50% toplotni izkoristek - več kot 50% toplotne energije, ki nastane pri izgorevanju goriva, se pretvori v kinetično (premikanje); pri "navadnih" avtomobislkih motorjih je izkoristek nekje med 25 in 30%

več podrobnosti

Pa ti to resno :eek: :hmm:

crosshead ali križna glava se nahaja med batnico in ojnico.Da so jo pa bistri japsi kot praviš namestili med ojnico in motorno gredjo...svaka čast.Dej pošlji sliko tega perpetummoblie(razen če motorna gred ni mišljena kot batnica)Vsi ladijski motorji imajo turbine(ladijski na ladjah,ne čolnih).Je pa re da je 81.000 kw nekaj izrednega .Nekaj srednjega prekooceanskega upourablja tja do 10.000 -15.000KW.Poglej na www/splosnaplovba.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za malomarnost, saj si dodal podrobnosti in je mišljena batnica.Na sliki je Sulzer, ta vrsta motorjev pa ni imela ventilov, finkcijo vsisnih in izpušnih ventilov je vršil bat z zapiranjem-odpiranjem kanalov.Nekje po letu1985 pa je tudi Sulzer prešel na izvedbo motorjev z ventili.Sedaj se vsi ventili odpirajo-zapirajo hidravljično, prej pa je za zapiranje skrbela velika vzmet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola GREY WOLF,

tud jst se opravičujem, v časih ko sem rasel še ni blo izrazov kot so zrakomlat, zgoščenka, batnica... :) zato so zraven slikce :whistle:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola GREY WOLF,

tud jst se opravičujem, v časih ko sem rasel še ni blo izrazov kot so zrakomlat, zgoščenka, batnica... :) zato so zraven slikce :whistle:

Sorry mi ne potegne.Rešitev s križno glavo je že tako stara,iz članka pa ne razberem ali gre za kakšno posebno rešitev izvedbe/pritrditve.Zrakomlat je hrvaška spakendranščina,zgoščenka slovenski pravopis,batnica pa se uporablja od kar so nanjo pritrdili bat.Slikic mi ni treba gledat , sem nekaj let preživel na takih motorjih.Res da je že kar nekaj let, pa brez zamere koliko let si že v penzionu? O:-) :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak tako pošast sploh spravijo v pogon,štartajo?

Very jednostavno.Puštanjem zraka pod pritiskom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yes, sicer ne v vse naenkrat ampak glede na lego posameznega cilindra.Veliki kompresorji skrbijo da so jeklenke vedno polne, saj drugače pri vsakem manevru naprej-nazaj moraš motor ustaviti in ponovno zagnati in posledično potrebuješ velike količine zraka.Če ga po nepotrebnem porabiš in pade tlak ki je potreben za zagon , ti si pa recimo v luki NY pokličeš zavarovalnico.Ponavadi ročna ne zaleže(beri sidro). :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bilo sem pod vtisam da prekooceanske ladje v lukah ne plovejo pod lastnim pogonom, ampak jih usmerjajo in poganjajo vlačilci :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga po nepotrebnem porabiš in pade tlak ki je potreben za zagon , ti si pa recimo v luki NY pokličeš zavarovalnico.Ponavadi ročna ne zaleže(beri sidro). :yea1:

A na porivanje pa ne upali?? :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A na porivanje pa ne upali?? :slap:

Upali, samo dovolj dolgega in debelega moraš imet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- 6 do 14-valjni, vrstni dvotaktni turbo diesel, 2 ventila na valj

??????????? 2-T pa dva ventila na valj?????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko da sta reedova (lamelna) ventila, kot na dvotaktnikih, ki imajo luknjo v batu

mozn...sam to so pa poj ogromni lamelci,ce je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa ni jasno kaj obema ni jasno :)

Drugače pa zakon motor, sploh si ne znam predstavljat kako resnično močno je to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa ni jasno kaj tebi ni jasno?

Meni pa ni jasno kaj obema ni jasno :)

Drugače pa zakon motor, sploh si ne znam predstavljat kako resnično močno je to :)

Nekako sem mislil da 2T mašine nimajo ventilov? To mi ni bilo jasno :whistle: Jasno? :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!