Skoči na vsebino

KLE vs. Pegaso vs. Transalp vs. F 650


s5jst

Priporočene objave

Pozdravljeni, mal kolebam med dvemi motocikli, pa me zanima mnenje uporabnikov :rolleyes:

Moram priznati, da tudi po 19. straneh še nimam pojma kako ta moped zgleda - nihče ni posebno komentiral njegovih lastnosti (no ja, niso na kupu zbrane, so razpršene čez cel forum) :whistle:

Zanima pa me (mal primerjam KLE in Pegaso) za letnike tm od 98 pa do 2001 kako se kaj dogaja z njimi. Po oglasih se jih namreč kar dosti prodaja z razmeroma nizkimi cenami (konkurenca KLE-ju). :topic: (ja, vem sem si dovolil izpisati ime motocikla ki ne spada v ta forum). O:-)

Kako vam služijo motocikli in njihovi rotaxi in ali se kvarijo? Kakšna je kaj poraba na fergazarju, (ne i.e.) pri umirjeni vožnji?

Glede na to, da se pri rivalu pritožujejo predvsem čez sedež, me zanima kaj se dogaja z ritjo po dveh urah v sedlu...mi bo odpadla :wacko:

Glede na volumen rezervarja je to en velik plus za pegaso, sam ne vem kako je z njim in kovčki, če potuješ v dvoje za kakšen teden. Se motor zloži pod težo in v ovinkih vse drgne po tleh ali je kolikor toliko soliden? Glede na to, da če si sam vse lepo plava čez grbine upam da se to dogaja tudi pri polno obremenjenem motorju.

Evo, za enkrat dovolj vprašanj, išče se samo kakšen pogumnež, ki bi upal odpisati :eek: :kva2: :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

l98 je imel nekaj manjših serijskih napak, ta prvi i.e. pegasoti pa probleme s cukanje.

Osebno bi imel rajši pegasota kot kle, saj je dosti lepši in bolj poskočen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko!

Pegaso je robustnejši (sploh na vplinjač), z boljšim navorom in bolj udobnim sedežem.

Za vožnjo v dvoje pa priporočam verzijo Garda, ki ima Sahsov nastavljiv zadnji amortizer. Z to nadgradnjo lahko z lahkoto spremijaš trdoto amortizerja trenutnim potrebam.

Kolikor je meni znano so ti Rotaxi brez problema (razen tesnila v glavi) vzdržali 60 in več tisoč km.

Pri nakupu pa tako ali tako bolj odloča srce in ne racio. Vrjeto si se tako ali tako že odločil in iščeš samo potrditev za svojo odločitev.

Pri meni je že bilo tako!

LP

T

Popravljeno . Popravil TIMIS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma v bistvu sm že tolk daleč, da iščem že tiste drobne detalje :lol:

Tukaj tesnila, tam v ovinku zvijanje, tukaj elektronika, tam sedež, tukaj dobra ikakovost izdelave, tam malo manj...nekako razpet sem med enim in drugim :)

Kako je pa s servisi in čakanjem na rezervne dele? Se tukaj splača tudi kakšen obisk italije za večjo izibiro delov ali ni razlike?

Glede Garda verzije pa; tisti model, ki bo najcenejši in najbolj ohranjen, bo padel. Kaj zadnje amortizerje se da menjat tko da bi jih lahko kasneje nadgradil ali ne? Predvidevam da je konstrukcijsko tukaj dovolj odprto za takšne spremembe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Deli so za oba zadovoljivo dobavljivi v SLO.

Nadgradnja amortizerja je predraga, vsaj 300 400 Eur, saj boš kupil motocikel za cca 3000 EUR.

Da se vrnem k bistvu.

Za daljše poti in dve osebi - Pegaso.

Če pa si ljubitelj lahkotnejšega motorčka za krajše razdalje in ne maraš enovaljnikov - KLE.

T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej,

Naj še jaz omenim da se ti splača pogledat tudi Hondo Transalp. Pa ne da bi jo sedaj hvalil, ker te po 4 urah vožnje ne boli rit popolnoma nič in da se v ovinkih tudi v dvoje ne zvija nič, da je poraba od 4,2 - 5,5 na moji, ki ima še vplinjače in mi pri 40 tisoč km po 3 tisoč prevoženih niti toliko olja ni pokurila, kar ga je blo čez max. Sem se peljal po avtocesti 175, motor popolnoma lepo teče, brez plavanja, tudi prehitevanje je lahkotno.

Pa da res ne bom samo hvalil, ti takoj povem negativne stvari na transalpki, Če si prenežen z menjalnikom, ti rata celo kdaj spravit v ler (men je to ratalo mislim da le enkrat, nekajkrat mi je pa ušel v pravi ler, med prvo in drugo), samo to se po nekaj sto km navadiš oziroma naučiš. Kot drugo je veter pri starem modelu (z vplinjači) pri originalnem vetrobranu, namreč pri višjih hitrostih malo bobni. To pa mislim da je tudi vse.

Odloči se popolnoma sam, ker motor kupuješ zase, ne za druge.

Še to, Stric je imel tudi KLE pa pravi da je ker precejšna razlika, vrstni dvovalnik nima toliko moči in navora kot V. Predlagam da jih prej tudi sam malo pizkusiš, je pa res da je težko koga pripravit da ti ga posodi za kako torco dolgo vsaj urco pa pol.

Če si malo manjše rasti glej tudi na višino sedeža, se pozna vsak cm (lastne izkušnje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, da ne bomo kregani :) je forum tko zastavljen, da morš iskat v dveh različnih temah če hočeš kaj vedet -_-

transalp > 3000€,

3000€ < pegaso+kle < 2100€ (trenutno najnižja cena na avto-net oglasniku za pegaso).

Čez to ceno ne bom šel, k bo treba še opremo nabavit 250€ (jakna, rokavice) , pa ga registrirat 207€ (-50% popusta, brez članarine v klubih) in verjetno še kakšno stvar zamenjat, če ga je imel prejšnji lastnik sam zarad sosedov...

Sej trenutno pegasota vozim (prej ni blo ojrov za izpit delat) pa mi je kr všeč, če izvzamem ventilator ki skrbi za ogrevano koleno, agresivno prvo zavoro (mal, sam res mal jo pogledaš pa ti že potone nos), traktorsko prvo brzino, dolge hode pri prestavljanju pa francosko elektroniko (maš v leru pa lučka ne sveti al pa lučka sveti in nimaš v leru....haloo?!)

Velik plus se mi zdi, da je motor prijetno mehak, se že kar mal po ameriških avtih ozira, tko da pri vožnji rahlo nad omejitvami (100-110km/h) ne poskakuje vse po svoje (tk kot moja astra) :D ...je pa to verjetno slabo če niso nastavljive zadnje vzmeti pri polno obremenjenem, predvsem če zaviješ na kak makadam. A pravilno ugibam? No, pa sej to se dogaja tudi pri rivalu.

Plus je tudi velik rezervoar, sam sem mal skeptičen, k po testih povsod piše da popije 6.5L?!?!? :blink: :blush: Na forumu znate pa vsi štet sam do 5.99L :devil: :hmm:

Kako je pa s kakovostjo izdelave? Puščanje sedeža, šlampasta stikala, vibriranje plastik...pa a imajo 97 in 99 letniki kakšno sumljivo bolezen (98 vem da so bli bolj tako tako)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej ni panike, hotu sem te samo opomnit, da v isto klaso sodijo Pegaso, Transakp, BMW (650, natančnih oznak ne poznam) in da je Transalp Kar huda konkurenca, je pa res da je tudi nekoliko dražji, vse ima svojo ceno (jas sem svojega dobil pozimi za bivših 500 000 SIT, z lastnikom smo se poznali, tako dasem dobil nadpovprečno dobro za ceno pod povprečjem).

Če črtaš Hondo, razmisli, Pegaso ima vseno večjo prostornino kot KLE in tudi vleče bolje, kar je pa pri enduro pomembno, saj je vožnja na dosti nižjih obratih udobnejša.

To so le moja mnenja in nočem povzročati nobenih prepirov, pomagam pa rad.

Ko kaj kupiš povej, gremo na kako skupno turo, mogoče celo malo zamenjamo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah, sej se ne kregamo, sam da ne bi slučajno od kje priletel kak :topic: ....se mi zdi da je to kar pogost znakec na forumu :grrr :grim .

Ja, to vem kateri še spadajo v ta razred, za slednja dva sm se pa odloču ravno zaradi najbolj mamljive cene (ne plačaš znamke, sam motor pa je trpežen - rotax vs. japonska sposobnost odličnega kopiranja).

Glede nakupa pa bo tako, da bom letos poizkušal dobiti čim več info o motorjih in jih (če bo prilika) do konca sezone preizkušal; nekoga bom že našel da se me usmili za kakšne pol urce :blush: .

Pol pa čez zimo sledit oglasom in ko se ponudi prilika nekje do maja pograbit najboljšo varjanto :OK: ...delam na dolgi rok a? :)

(avto sem kupoval 1 leto) :xx:

Vsekakor pa bi najraje pograbil najboljšo kopijo Dakarja - ta malo tenerejko, sam...klinc ko jih ne delajo več :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Guys..some help (again) :whistle:

No, tejle trojici se je pridružil nov član (z razmeroma nizko ceno) in sicer BMW f650. Trenutno sem že mal zmeden in sem začel razmišljati že o porabi in stroških posameznega in se odločil za +/- tabelo.

Torej, če ima kdo kakršnokoli informacijo o katerem od teh motorjev, se priporočam. Da pa bo lahko še kdo uporabil topic, poizkusimo stvari izpeljati primerjalno.

Če pa je kje še kakšen primerljiv 500-650 enduro kubikar pa velja isto tudi za tega. Cilj je speštati na kup razred "mehkih" enduro motorjev.

okvirna cena redni servis:

okvirna cena ko gre kaj narobe (tesnilo glave, blok motorja, veriga, odmična gred,...):

poraba pri normalni vožnji (vožnja na obratih največjega navora):

možne okvare:

tehnične stvari, ki te pri motorju motijo (tresenje, sedež, ogledala, stikala,...):

tehnične stvari, ki so ti všeč na motorju (isto kot zgoraj):

Pa da ne bom nič prispeval.

KLE 500

cena servis:?

cena servis 2:?

poraba: 5,5L

okvare: veriga odmične gredi

moti me: višina sedeža od tal 860mm (ni za majhne ki telovadijo po makadamu), višek navora pri 7000rpm (priganjanje pri polni obremenitvi), zvijanje ovirja (daje tesnoben občutek), oddaljenost od tal pri polno naloženem (na makadamu), majhen rezervoar (pogosto ustavljanje na črpalkah).

všeč mi je: robustnost (DIY motor kar se popravil tiče), preverjena oblika in zasnova agregata, lahkotnost upravljanja, cena rabljenih

Pegaso 650 (i.e. ali klasik)

cena servis:?

cena servis 2:?

poraba: 6L

okvare: elektronika, sklopka, tesnilo glave pri 99letnik

moti me: ventilator proti revmi desnega kolena, kvaliteta stikal, šlampast ler in elektronika

všeč mi je: mehak motor (udoben), oblika armaturke, navor, višina sedeža od tal, lahkotno upravljanje, cena rabljenih

Ok, gut, dovolj bo... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne smeš preveč razmišljat, ker pol ne boš nikoli nič kupil. :whistle:

Paziti moraš le, da kupiš lepo ohranjen, brezhiben primerek, da ne boš imel preveč stroškov in scefranih živcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne smeš preveč razmišljat, ker pol ne boš nikoli nič kupil. :whistle:

Paziti moraš le, da kupiš lepo ohranjen, brezhiben primerek, da ne boš imel preveč stroškov in scefranih živcev.

Ma ja, kaj češ, tud taki smo, k bi radi bli totalno prepričani v tisto kar kupimo in bi radi vedli kaj smo kupil in kaj gre lahko narobe :) :rolleyes: :blush:

Sej pol na konc bo itak verjetno kar ena leva varjanta (ljubezen na prvi pogled :wub: ) , sam...tolk da dušo pomirim :cry:

:D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Priporočam ti transalpko, je najbolj udobna ima 2 cilindra še kar dober navor ni je treba priganjat v visoke obrate da kam gre ima dobro veterno zaščito in poceni vzdrževanje pa še bolj jo lahko obtežiš kakor druge tvoje izbrance po moje je to najboljši izbirek tem razredu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, sej so se ozirale očke po njen, sam......ima tako skromno ceno :cry: :cry: :cry:

Rabljene so 1000€ dražje kot isti letniki KLE, Pegaso, F650 in XT600 (tolk pa žal ne morem investirat - meja postavljena na rahlo pod 3000€)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, sej so se ozirale očke po njen, sam......ima tako skromno ceno :cry: :cry: :cry:

Rabljene so 1000€ dražje kot isti letniki KLE, Pegaso, F650 in XT600 (tolk pa žal ne morem investirat - meja postavljena na rahlo pod 3000€)

Kar zadeva čim nižjo ceno nakupa in "nizke" stroške vzdrževanja, je XT 600 še najugodnejši. Rabljenih dobiš cel kup. Če se nimaš namena voziti veliko v dvoje, je kar dobra rešitev. V nasprotnem primeru bi znala biti optimalna kvečjemu transalpka...ampak tu je že vprašanje $. KLE je v bistvu enduro ohišje s cestno mašino (iz GPZ 500), kar pomeni moč&navor v visokih obratih (vsaj v primerjavi s 650 kubičnimi enocelindraši).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem, sej so se ozirale očke po njen, sam......ima tako skromno ceno :cry: :cry: :cry:

Rabljene so 1000€ dražje kot isti letniki KLE, Pegaso, F650 in XT600 (tolk pa žal ne morem investirat - meja postavljena na rahlo pod 3000€)

Bolj da še mal napraskaš ti priporočam ne bo ti žal ker je veliko boljša izbira .) .)

P.S. Saj bo zdele regres pa še malo okoli starih mam ali stricev stopiš pa boš nabral :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej xt-jko sem šele zdej začel mal bolje opazovati :D

potovanje v dvoje pa...jah, vsake tolko, k bi blo treba kam na morje it al pa vikend izleti predvsem prelazi, planine (tja kjer pride oddaljenost od tal še kako prav) :grim

Kaj ve kdo kaj več o XT? (to da trese krmilo nad 110km/h me ne moti...enduro je za "keep up with trafic")

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej xt-jko sem šele zdej začel mal bolje opazovati :D

potovanje v dvoje pa...jah, vsake tolko, k bi blo treba kam na morje it al pa vikend izleti predvsem prelazi, planine (tja kjer pride oddaljenost od tal še kako prav) :grim

Kaj ve kdo kaj več o XT? (to da trese krmilo nad 110km/h me ne moti...enduro je za "keep up with trafic")

O XT je na forumu že veliko napisanega, sicer najdeš na netu ogromno informacij v angleščini ali nemščini (obstaja tudi nemška stran posvečena XT, zelo kvalitetna reč z dosti info...XT600.de ali nekaj takšnega, uporabi google). Tam do 120 km/h kar uporaben in prijeten moped...tudi dva bosta lahko potovala..ampak turistično, pač 40 konjev, ki jih lahko z nekaj posegi spraviš na 45. Takšno moč so imeli stari modeli, novejši imajo "zadušene" izpušne sisteme zaradi okoljevarstvenih predpisov (posledično 40 konjičev). Za vsestransko vožnjo, večinoma solo, kar nekaj terena in skoke do morja, je to moped, na katerega bi stavil (vsi ostali so dražji). Aja, opcija je tudi KLR 650, podobna reč...ampak meni se mnogo bolj dopade XT in njegov zračno hlajeni celinder.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja življenjska sopotnica vozi Hondo Transalp, pa moram reči, da motor nima napak, ki bi mi padle v oko (razen tega, da če jo preveč položiš, pelješ po rollbarih :naughty: ), v zadnjih treh letih je samo menjavala olje in svečke, motor pa ima skupno cca 80.000 kilometrov.

Sicer pa je primerna za potovanja, za malo bolj živahno vožnjo, za počasno driftanje, pa včasih tudi za kako lažje brezpotje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Spet mam eno vprašanje :devil: :grim

S pegasotom sem prevozil ca.1uro, pa me zanima zakaj nekateri tako kritizirajo enocilindraše? Mislim, vse kar je mene motilo je bil vetrobran, k usmerja tok tako, da piha direkt u čelo (bog ne daj, da prehitro pogledaš levo/desno pri 90km/h) :grrr ,

druga stvar, ki mi je bila na trenutke rahlo neprijetna pa so amortizerji...res, da so mehki in oh in sploh v povezavi s sedežem udobni, ampak ko pa v ovinku priletiš v luknje na asfaltu pa moped precej zaniha :cry: (sm se prvič kr mal ustrašu).

Tisto brutalno pospeševanje pri 2000 obratih mi je bilo prav prijetno, pa tudi tresljaji takrat niso moteči, vsaj veš kdaj motor začne grabiti :kva2: . Tresljajev med vožnjo sploh nisem zaznal - zakaj potem nekateri čutijo mravljince v rokah?

Vožnja...kot bi vozil diesla, šaltaš pri 2000, voziš na 3000 (po omejitvah seveda), kaj sploh še potrebuješ za "pametno" vožnjo (60-110km/h)?

(razen okretne leve noge za šaltanje četrta, peta, četrta, peta, četrta, peta) :hmm:

A sem mogoče kaj spregledal? kaj kar pricurlja na površje čez npr.5000km? kakšna je razlika v vožnji, porabi med fergazarjem pa i.e. (vozil sem i.e.) - govorimo o enduro vožnji (rahlo nad omejitvijo), ne SM :ninja:

PS:mal čudaško je tisto brcanje k se pojavi vsake par sekund, če je mašina rahlo pod obrati. Zakaj tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bilpred letošnjo sezono v popolnoma enaki dilemi glede nakupa motorja - KLE, Pegaso ali Transalp :?

Za KLE me je držalo, ker je bil najbolj denarnici prijazen, čeprav mi višina sedeža in izgled nekako nista pasala.

PEgaso mi je bil ful všeč, vendar so mi ga nekateri motoristi odsvetovali - v stilu "to je Italijan, boš več pri mehaniku kot na cesti....", v glavnem je bilo večina tega verjetno rekla-kazala, saj ga noben od njih dejansko še ni imel :whistle:

No, potem sem se v bistvu že odločil za starejši model Transalpa l.98-99, jih že okoli hodil gledat, rekel sem si da dam cca 3000-3500€, nato pa sem kupil novo linijo l.2001 :P - vizualno mi je daleč najbolj všeč od vseh v tem rangu, glede motorja samega pa sem slišal same pohvale - in isto lahko rečem tudi sam - res je bil nekoliko dražji, sem se pač malo bolj zapufal, kot sem planiral, ampak mi ni žal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če iščeš poceni motor ki bo naredil vse kar si boš zamislil, si poglej Yamaho XTZ 660. Zadnje so letnik 99, so poceni, imajo velik tank, malo rabijo, dober navor, precej konjev, malo treslajev (za enocilindraša), vodno hlajene, grejo dovolj dobro po avtocesti, navadni cesti, off roadu, imajo solidno veterno zaščito, in zdržala bo vsemogoče maltretiranje v katero jo boš spravil. Edina slaba točka po mojem mnenju je zastarelost videza in premehko vzmetenje za polno naloženo z dvema potnikoma, sam to je problem pri vseh motorjih ki so v igri. Govorim iz mojih izkušenj in še bolj bogatih izkušenj mojega dobrega prijatelja, ki je z njo počel že marsikaj, pa še kdo bi se našel, ki je tudi član tega foruma.

Drugače pa izmed motorjev ki jih trenutno gledaš bi vzel Transalpko. Za 3000 EU boš dobil tako, da te bo 100% peljala okoli sveta. Moja "kvazi žena = moderna cimra" jo vozi, se pravi da jo jaz tankam, menjavam olje, zavorne plščice itd, jo pa tudi občasno vozim. Po mojem mnenju je primerna za vse. Od skoka do gostilne do daljše fure v dvoje. Je pa sigurno na avtocesti manj udobna kot npr. Varadero, zato je pa za skok v trgovino in gostilno bolj praktična.

Svetujem pa ti, kot je že nekdo napisal pred mano, da kupiš motor po srcu, in ne po karakteristikah. Kupi tistega ki ti je najbolj všeč in pozabi na vse ostalo. Na koncu, te bo vsak od teh peljal kamor boš hotel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh, vic je, da so mi všeč KLE, Pegaso, Tenere, canyon saj imajo vsi "isto" obliko. (transalp mi je že preveč "plastična", pa ne vem zakaj :unsure: ).

Nekako me ne zanima a je motor nov ali star, a jih še delajo ali ne več, pač pa samo to, da je enduro. Da z njim lahko skočim na makadamu, se zapeljem 400-600km na dan (itak s postanki) in sestopim iz njego kot iz malo višjega stola :), da tistih umirjenih 40kw in da se še vedno da zdržat s prometom pri polno naloženem motorju (mimogrede, prvi avto od dveh je bila stoenka...vem kaj vse se da narediti s 50KM :naughty: :naughty: , pa je bila poraba še vedno 7L/100km :worship: :worship: )

Tako da gledam na izbiro motorčka bolj z uporabnega vidika; kaj lahko narobe gre ne, kateri im kupcu prijazen servis in hitro dobavo rezervnih delov, ko jih potrebuješ, kateri je udobnejši in kakšne so možne nepredvidene okvare, ki ti polepšajo dan.

No, sej načeloma naj ga ne bi noben od teh hudo lomil (even mercedes can fall apart), tudi ergonomija je podobna šlamparija; tu stikala, tam barva, tu amortizerji, tam žlajfi, tu štrom, tam veriga...tako da se zelo nagibam k pegaso-tu - najbolj mi sede v oko, pa še dokaj nizko se sedi napram ostalim (mam 175cm), pa se ne bi rad po vseh hostah valjal....vsaj z motorjem ne :lol1:

Pa da ne bo kdo mislu, da me ne sme prepričat...ravno nasprotno. Vesel sem vsakega komentarja podkrepljenega s podatki, ki govori v prid/kontra mojim željam :D

PS:tenere ima najbolj orgazmično obliko. In zvok. :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro ohranjena super tenere je veliko motorja za relativno malo denarja. Cel dan vožnje mine kot bi mignil. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bolj toplo priporočam Tenere kot Pegaso... Ni slab motor, nič nimam proti Italijanom, ampak cenovno in glede vzdrževanja je Tenere stroj samo za vozit. Glede kosov pa - kličeš zastopnika v Krško in jih imaš v 2-3 dneh. Pa še nisem slišal, da bi kaj resnega šlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!