forum-1 Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Ali mogoče kdo pozna postopke registracije motorja v Nemčiji. In sicer sem v Nemčiji kupil motor kawaski klr 650 l.91 in dobil zraven papirje(brief), Ker ga v Sloveniji ne morem registrirat, bi ga registriral v Nemčiji. Tam sem rekel stricu ki živi gor, če lahko uredi, pa je šel vprašat, ne vem kam in rekel da so neki problemi ker je odjavljen že več kot dve leti in da to smatrajo da je motor že uničen in da je treba ne vem kakšne kolobocije naredit za to... Zdej pa če kdo živi v Nemčiji al pa se spozna na njihove stvari me zanima par stvari in sicer ali ga je možno registrirati, kakšen je najkrajši(najcenejši) postopek (posrednik,....ali kaj druga) kolk bo zadeva stala, in pa kolko je zavarovanje za tak motor, jst bi ga mel zavarovange celo leto s tem da bi se vozil v sloveniji z neškimi tablicami in z dovoljenjem od strica da lahko vozim motor. Šel sem že na stran za izračun registravcije pa bi moral vpisat toliko podatkov kot jih sploh nimam... Tak da če kdo kaj ve se priporočam. Al pa če obstaja kaka varijanta da bi ga lahko registriral v sloveniji, ne glede na starost motorja, al pa če bi kupil tukaj razbitega zaradi slovenskih papirjev, skratka karkoli....... :headbang:
Zdrawc Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 :headbang: nemara, bi se prej malo pozanimal, kako in kaj vsekakor tako starega motorja k nam ne moreš uvozit, oz. ga pri nas ne boš mogel registrirat :closedeyes:
Zdrawc Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 aja, vprašaj EUROta, zanj vem, da je imel motor registriran v Nemčiji
gerholdd Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 in potem svoje ugotovitve sem napiši ... tudi mene zanima. Bi namrec v Nemciji kupo starga Urala prikolicarja in ga pr nas vozu.
Provokator Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Jaz bi se vprasal, ce se sploh splaca delati neke kolobocije za motor, ki pri nas ni veliko drazji kot v Nemciji. Prodaj ga na E-bayu in si pri nas kupi enega.
Noise Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Prodaj ga na E-bayu in si pri nas kupi enega. Good point.
Guest Brumer Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Edini način je,da nekaj tazga starga s papirji pri nas kupiš in iz dveh enga narediš.V Nemčiji ga nemoreš več registrirat,če je bil odjavljen se pravi veljajo ista pravila kot pri nas,dovoljen je uvoz samo od določenega letnika naprej.Pa še tole tudi,če gor kupiš npr.registriran motor na strica ga pri nas nesmeš (uradno)vozit,Npr.povoziš pijan pešca. zavarovalnica Nemška plača(račun pa mora stric poravnati),če ti stric kaj takega podpiše potem maš res dobrega in neumnega strica. :headbang: :headbang: :headbang:
Ice Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 kolikor vem se da (nemski drzavljan) ze odjavljeno vozilo ponovno registrirati. TÜV pregled in ostali papirji. drugace oldtimer scena ne bi bila tako razvita. kako je ce ga hoce tujev v D registrirati ne vem.
KeC Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 Verjetno je na mestu vsaj kakšno stalno oziroma začasno prebivališče, če že državljanstvo ne. :unsure:
Ice Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 .......stalno oziroma začasno prebivališče..... seveda. brez tega ne mores nikjer registrirati nicesar (ali skoraj nic). kako se ti naj v primeru primera organi pregona obesijo na vrat ?! :whistle:
KeC Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 Hm glede obešanja oziroma dihanja za vrat vemo kako to gre pri nas :naughty: Kaj vem a v nemčiji kaj bolj globoko dihajo. Ok malce :topic: :blush:
forum-1 Objavljeno Julij 6, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 zgleda da bi bilo res najboljš dobit enga stolčrnga s slovenskimi papirji... sam verjetn tega letnika ne bo lahk najdit... kakšna ideja??? :krneki:
Guest Brumer Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 zgleda da bi bilo res najboljš dobit enga stolčrnga s slovenskimi papirji...sam verjetn tega letnika ne bo lahk najdit... kakšna ideja??? :krneki: Saj ni tolk važn letnik važna je Številka šasije a si dojel -sicer bojo prej policaji prišli predno boš kaj sekal. Neumen si,ker sploh kaj tazga sprašuješ po internetu. Ps:ukrepaj,delaj,molči, nepiši in negovori !!!!!!!!!!! :headbang: :headbang: :headbang:
Provokator Objavljeno Julij 7, 2007 Opozori Objavljeno Julij 7, 2007 (popravljeno) Sicer pa imaš prav, Brummer. Ampak slovenske papiruse moraš imeti preden greš fleksat in številk tolčt............. Sicer pa sem jaz vozil Zephyrja letnik 94 na papirje od GPZ - ja, letnik 84, pa nihče nič rekel. Enkrat me je en na tehničnem vprašal, če GPZ ni imel plastik, pa sem mu rekel, da sem ga slekel. Popravljeno Julij 7, 2007. Popravil Provokator
Guest Brumer Objavljeno Julij 7, 2007 Opozori Objavljeno Julij 7, 2007 Sicer pa imaš prav, Brummer. Ampak slovenske papiruse moraš imeti preden greš fleksat in številk tolčt............. Sicer pa sem jaz vozil Zephyrja letnik 94 na papirje od GPZ - ja, letnik 84, pa nihče nič rekel. Enkrat me je en na tehničnem vprašal, če GPZ ni imel plastik, pa sem mu rekel, da sem ga slekel. Fleksat ni dost je treba še fajn potollč ali pa parkrat natolčt druge številke in nato fleksat sicer se stare številke lahko z rentgenom prepozna OK. Kar se tiče pregleda motorja an tehničnem ali ko te policija ustavi,važno je samo,da je znamka za letnik ali tip motorja bi bilo potrebno celo četo policajev skup sklicat OK. :worship:
Fritz Objavljeno Julij 12, 2007 Opozori Objavljeno Julij 12, 2007 (popravljeno) Resda malenkost pozno pa vseeno... "Durch die neue Fahrzeugzulassungsordnung sind am 01. März 2007 neue Voraussetzungen für die Zulassung von Fahrzeugen in Kraft getreten. Das Zulassungsrecht unterscheidet jetzt nicht mehr zwischen vorübergehenden und endgültigen Abmeldungen. Es gibt nur die Außerbetriebsetzungen. Bisher war nach Ablauf einer vorübergehenden Abmeldung (18 Monate) eine Abnahme eines amtlich anerkannten Sachverständigen notwendig. Diese Regelung gibt es nicht mehr. Soll das Fahrzeug innerhalb von sieben Jahren wieder in Betrieb genommen werden, ist nur noch der Nachweis der gültigen Haupt- und Abgasuntersuchung, neben den anderen geforderten Unterlagen, nachzuweisen. Damit wird die Zulassung von länger außerbetriebgesetzten Fahrzeugen erleichtert." Informacija enega od nemških okrajev - na spletu. Kolikor jaz razumem nemško povejo, da vozilo, ki je tehnično pregledano in ustreza zahtevanim normam za izpušne pline ter ima vse potrebne dokumente lahko ponovno registriraš brez večjih težav, če ni preteklo več kot sedem let od zadnje registracije. Uredba je bila sprejeta 1. marca 2007. Iz portala E-uprave: Vprašanje (15.03.2006) Lahko v Sloveniji vozim avto, ki je kupljen, registriran in zavarovan v tujini? Odgovor (15.03.2006) Državljani Republike Slovenije s stalnim prebivališčem v RS lahko vozijo v Sloveniji avtomobil, ki je kupljen, registriran in zavarovan v državah Evropske skupnosti. Z avtomobilom lahko potuje tudi v druge države skupnosti, saj vključitev Slovenije v notranji trg ES pomeni, da se lahko blago, ki je proizvedeno ali sproščeno v prost promet kjer koli na območju ES, prosto giblje po celotnem območju skupnosti brez carinskih formalnosti. V zakonu o varnosti cestnega prometa je določeno, da smejo biti motorna in priklopna vozila v cestnem prometu, če so registrirana in imajo veljavno prometno dovoljenje oziroma veljavno prometno dovoljenje za začasno registrirano vozilo ali če imajo veljavno potrdilo za preizkusno vožnjo in če so označena s predpisanimi registrskimi ali preizkusnimi tablicami, ki so izdane za njihovo označitev. Motorna in priklopna vozila diplomatskih in konzularnih predstavništev in misij tujih držav ter predstavništev mednarodnih organizacij v Republiki Sloveniji in njihovega osebja, tujih trgovinskih, prometnih, kulturnih in drugih predstavništev, tujcev, ki stalno ali začasno prebivajo v Republiki Sloveniji več kot šest mesecev, ter druga motorna in priklopna vozila, ki so v Republik Sloveniji na podlagi carinske deklaracije za sprostitev blaga v prost promet ali začasni uvoz, ki traja dalj kot šest mesecev, smejo biti v prometu v Republiki Sloveniji, če so registrirana v Republiki Sloveniji. Ne glede na prejšnji odstavek smejo biti vozila tujcev, ki stalno ali začasno prebivajo v Republiki Sloveniji več kot šest mesecev, v prometu v Republiki Sloveniji, če so registrirana v eni izmed držav članic Evropske unije. Motorna in priklopna vozila, registrirana v tujini, smejo biti v cestnem prometu v Republiki Sloveniji, če imajo registrsko številko, listino o registraciji vozila in označbo države, v kateri je vozilo registrirano, kot to predpisuje veljavna mednarodna konvencija o cestnem prometu. Oznaka države sme biti, namesto na posebni nalepki, na registrski oziroma registrskih tablicah. To pomeni, da lahko brez težav voziš motocikel registriran na tvojega strica. Le z rednimi tehničnimi pregledi in podaljšanji registracije bi lahko imel težave in stroške, če bi ga venomer moral voziti v Nemčijo. Nekdo mi je sicer razlagal, da po novem lahko opraviš tehnični pregled kjerkoli v EU in ti "doma" upoštevajo te listine. Naslednje leto bom to sigurno preveril saj sam, v Italiji, vozim motocikel s slovenskimi tablicami. Popravljeno Julij 12, 2007. Popravil Fritz
Fritz Objavljeno Julij 12, 2007 Opozori Objavljeno Julij 12, 2007 Na portalu e-uprave piše, da v Sloveniji priznajo listino o opravljenem tehničnem pregledu iz katerekoli članice EU. Ker je v nekaterih članicah EU teh. pregled razdeljen na več delov, npr. v Nemčiji (osnovni tehnični pregled in pregled izpušnih plinov), je potrebno izstaviti dokazila o opravljenih vseh pregledih. Kljub vsej dobri volji nisem našel nič podobnega na nemških spletnih straneh.
forum-1 Objavljeno Julij 18, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 kaj pa kakšna varijanta s slo papirji?
Fritz Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 Prvo moraš najdet tak ali podoben motor v Sloveniji in postati uradno lastnik, potem moraš vozilo spraviti skozi tehnični tako, da ne bodo odkrili, da gre za drugo vozilo in na koncu vsak dan na cesti trepetati zaradi možnosti, da te ustavi policist in ugotovi kaj si storil. Seveda se bo takoj našlo ene par pametnih, ki bodo rekli, da se v Slo kaj takega ja ne more zgoditi (da je namreč še kdo drug lahko pameten). Razmisli ali je vredno strahu in tveganja kazenske ovadbe (mislim, da gre za ponarejanje uradne listine), ko tak motor dobiš v SLO za 1000-1500€.
Lobo Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 ...Razmisli ali je vredno strahu in tveganja kazenske ovadbe (mislim, da gre za ponarejanje uradne listine), ko tak motor dobiš v SLO za 1000-1500€. Za kar lahko pokasira do dve leti zapora.
stenere Objavljeno Julij 19, 2007 Opozori Objavljeno Julij 19, 2007 Kako pa je z atestom/homologacijo za zamenjavo "rušta"? oz karoserije pri avtih? Recimo da na superteneretki zlomim rušt, dobim ST iz tujine za dele, prestavil bi rušt. A ne obstaja legalna pot?
Fritz Objavljeno Julij 20, 2007 Opozori Objavljeno Julij 20, 2007 Iz Pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil 49. člen (1) Če se pri tehničnem pregledu vozila ugotovijo spremembe na vozilu, nastale s predelavo ali dodelavo vozila v skladu z 212. členom zakona, zaradi katerih se podatki v prometnem dovoljenju in računalniških evidencah ne ujemajo z ugotovljenim stanjem na vozilu, kontrolor napoti stranko na pristojno strokovno organizacijo za homologacijo, da opravi pregled takega vozila. (2) Za tista vozila, registrirana v Republiki Sloveniji, ki so predelana ali dodelana tako, da je del, na katerem je vtisnjena številka šasije, ali celotna karoserija oziroma šasija zamenjana, se določi in vtisne nova številka šasije pred potrditvijo tehnične brezhibnosti vozila. (3) Potrdilo o predelavi ali dodelavi vozila izda pooblaščena organizacija za homologacijo vozil na podlagi predloženega izreza zamenjane številke šasije, dokazila o izvoru in lastnini novovgrajenih delov vozila in Potrdila o skladnosti vozila. (4) Za tista vozila, registrirana v Republiki Sloveniji, na katerih je številka šasije delno vidna, se v neposredni bližini odtisnjene številke šasije odtisne nova številka šasije, ki jo določi upravna enota, pri kateri je stranka podala vlogo. Delno vidna številka šasije se ohrani. (5) Potrdilo iz prejšnjega odstavka tega člena, da je del vozila, na katerem je številka šasije delno vidna, izda vodja tehničnih pregledov pooblaščene organizacije za tehnične preglede vozil, ki je opravila tehnični pregled vozila. (6) Za vozila, ki so posamično izdelana, se dovoljenje za vtis številke šasije izda, če lastnik vozila predloži dokazilo o izvoru in lastnini naprav, ki so pomembne za varno vožnjo, in potrdilo pooblaščene organizacije za homologacijo vozil, da je to vozilo posamično izdelano. (7) Dovoljenje za vtis nove številke šasije iz drugega, četrtega in šestega odstavka tega člena izda na prošnjo lastnika vozila krajevno pristojna upravna enota. (8) Številko šasije vtisne pooblaščena organizacija, ki jo za to pooblasti minister. (9) Organizacija, pooblaščena za homologacijo vozil, mora izrezano številko šasije ter potrdilo iz tretjega odstavka tega člena, da je vozilo predelano ali dodelano, hraniti najmanj deset let.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se