Skoči na vsebino

Otroci dirkališč


Priporočene objave

Objavljeno

pozdrav!

Podobno kot pri temi PLANINSKI KLUB, pričakujemo, da bodo nesrečni udeleženci dirkališč svoje izkušnje izmenjali tudi v tej temi. Predvsem nas zanima, zakaj je prišlo do padca, s katerim motorjem, katere gume...malo opišite svoje izkušnje, da si bomo še novinci v tem svetu pomagali in učili na vaših napakah. Dobrodošla bi bila tudi kakšna slika.

lp

zohi

Objavljeno

Zunanji dejavniki : 1x olje na cesti, 1x pesek na cesti, osebni dejavniki : 1x presenečenje za nepreglednim ovinkom, 1x ženska voznica osebnega vozila

Objavljeno
Zunanji dejavniki : 1x olje na cesti, 1x pesek na cesti, osebni dejavniki : 1x presenečenje za nepreglednim ovinkom, 1x ženska voznica osebnega vozila

In to vse si našel na dirkališču?!? :slap: Pravi talent... :rolleyes:

D.

Objavljeno

Ups spregledal dirkališče, se opravičujem, mišljena je vsakdanja uporaba motornega kolesa...

Objavljeno (popravljeno)

pa sej se na dirkališču v končni fazi tut lahko pojavi olje, pesek.... :grim žensko bitje pa tut :lol1:

Popravljeno . Popravil minca
Objavljeno

Jst sem ruknu zaradi ne-prave zadnje gume, namesto predpisane dimenzije 150 je bila 160 in potem se tak odsekan rob naredi na gumi. Pa ko sem mal hitrejši ratu (saj jst si rad to domišljam :D), pa sem do tizga roba pršu je sam odnesel motor, mene pa čez balanco :). Pa ajde malenkost prehiter sem res pršu do tizga ovinka.

Čeprov se mi zdi bedna tema, sodelujem :)

Objavljeno (popravljeno)

V glavnem, dunlop 208RR niso za na dirkališče :whistle: .... najprej držijo ko lepilo... po nekaj krogih te pa odlepijo

Popravljeno . Popravil GhostRR
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
V glavnem, dunlop 208RR niso za na dirkališče :whistle: .... najprej držijo ko lepilo... po nekaj krogih te pa odlepijo

lepo bi bilo, če bi še kdo napisal svoje izkušnje in predloge in jih seveda tudi utemeljil

lp

Objavljeno

samo enkrat na srečo, daljnega leta 99 ali 2000 se ne spomnim več. testirali smo nove aprilie, čisto sveže z 0 kilometri. po parih krogih privajanja dobim malo občutka in priletim pred zagrebškega z polnim gasom, kar nekaj čez 200 km/h, bremzam, hočem šaltat dol in menjalnik med 4 in 3 ostane v leru. to me preseneti in namesto da bi zabremzal normalno in nehal probavat trofit prestavo se še vedno mučim z nabijanjem dol. posledično premalo skoncentrirano bremzam, sem prehiter in falim linijo ovinka. izlet v pesek je bil neizbežen. na srečo sem motor lepo ujel in se prevrnil šele ko sem stal na mestu, nastala pa je taka lepa fotka :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!