zohi Objavljeno Julij 10, 2007 Deli Objavljeno Julij 10, 2007 pozdrav! Podobno kot pri temi PLANINSKI KLUB, pričakujemo, da bodo nesrečni udeleženci dirkališč svoje izkušnje izmenjali tudi v tej temi. Predvsem nas zanima, zakaj je prišlo do padca, s katerim motorjem, katere gume...malo opišite svoje izkušnje, da si bomo še novinci v tem svetu pomagali in učili na vaših napakah. Dobrodošla bi bila tudi kakšna slika. lp zohi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha Objavljeno Julij 10, 2007 Deli Objavljeno Julij 10, 2007 Zunanji dejavniki : 1x olje na cesti, 1x pesek na cesti, osebni dejavniki : 1x presenečenje za nepreglednim ovinkom, 1x ženska voznica osebnega vozila Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Julij 10, 2007 Deli Objavljeno Julij 10, 2007 Zunanji dejavniki : 1x olje na cesti, 1x pesek na cesti, osebni dejavniki : 1x presenečenje za nepreglednim ovinkom, 1x ženska voznica osebnega vozila In to vse si našel na dirkališču?!? :slap: Pravi talent... :rolleyes: D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha Objavljeno Julij 10, 2007 Deli Objavljeno Julij 10, 2007 Ups spregledal dirkališče, se opravičujem, mišljena je vsakdanja uporaba motornega kolesa... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
minca Objavljeno Julij 10, 2007 Deli Objavljeno Julij 10, 2007 (popravljeno) pa sej se na dirkališču v končni fazi tut lahko pojavi olje, pesek.... :grim žensko bitje pa tut :lol1: Popravljeno Julij 10, 2007. Popravil minca Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Julij 10, 2007 Deli Objavljeno Julij 10, 2007 Jst sem ruknu zaradi ne-prave zadnje gume, namesto predpisane dimenzije 150 je bila 160 in potem se tak odsekan rob naredi na gumi. Pa ko sem mal hitrejši ratu (saj jst si rad to domišljam :D), pa sem do tizga roba pršu je sam odnesel motor, mene pa čez balanco :). Pa ajde malenkost prehiter sem res pršu do tizga ovinka. Čeprov se mi zdi bedna tema, sodelujem :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GhostRR Objavljeno Julij 10, 2007 Deli Objavljeno Julij 10, 2007 (popravljeno) V glavnem, dunlop 208RR niso za na dirkališče :whistle: .... najprej držijo ko lepilo... po nekaj krogih te pa odlepijo Popravljeno Julij 10, 2007. Popravil GhostRR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zohi Objavljeno Avgust 7, 2007 Avtor Deli Objavljeno Avgust 7, 2007 V glavnem, dunlop 208RR niso za na dirkališče :whistle: .... najprej držijo ko lepilo... po nekaj krogih te pa odlepijo lepo bi bilo, če bi še kdo napisal svoje izkušnje in predloge in jih seveda tudi utemeljil lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Avgust 7, 2007 Deli Objavljeno Avgust 7, 2007 samo enkrat na srečo, daljnega leta 99 ali 2000 se ne spomnim več. testirali smo nove aprilie, čisto sveže z 0 kilometri. po parih krogih privajanja dobim malo občutka in priletim pred zagrebškega z polnim gasom, kar nekaj čez 200 km/h, bremzam, hočem šaltat dol in menjalnik med 4 in 3 ostane v leru. to me preseneti in namesto da bi zabremzal normalno in nehal probavat trofit prestavo se še vedno mučim z nabijanjem dol. posledično premalo skoncentrirano bremzam, sem prehiter in falim linijo ovinka. izlet v pesek je bil neizbežen. na srečo sem motor lepo ujel in se prevrnil šele ko sem stal na mestu, nastala pa je taka lepa fotka :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se