Skoči na vsebino

kros motocikel 250 ccm


Priporočene objave

Objavljeno

Za sina kopujem 250 ccm kros motor. Star je 15 let in visok 170 cm. Se vam zdi še nekoliko premlad oziroma premajhen za tako velik motor? Sedaj ima še kawasakija 85, ki je dosti manjši.

Objavljeno
Za sina kopujem 250 ccm kros motor. Star je 15 let in visok 170 cm. Se vam zdi še nekoliko premlad oziroma premajhen za tako velik motor? Sedaj ima še kawasakija 85, ki je dosti manjši.

A to kupuješ 250ccm 4takt ali 2takt.Ker 2takt je kar strupen stroj,4takt je pa bolj miren in po moči nekako tako kot 125ccm 2t.Je pa 250ccm 4t luštna zadevca saj se mu ne scufa v visoki obratih pač pa lepo podaja moč.Je pa res, da 125ccm se prehitr naveličaš :)

Objavljeno

jp, 250ccm 2T zna bit za 15- letnika s 170 cm zelooo huda zadeva, ki se s 85ccm ne mora primerjat niti malo......

če sem na tvojem mestu in gre v tem primeru za mojega sina bi vsaekakor še malo počakal ( tukaj gre za 40+ konjev, s tem da 2T mašine ko dobijo obrate dobesedno ponorijo!) .)

moje mnenje O:-) .)

Objavljeno
jp, 250ccm 2T zna bit za 15- letnika s 170 cm zelooo huda zadeva, ki se s 85ccm ne mora primerjat niti malo......

če sem na tvojem mestu in gre v tem primeru za mojega sina bi vsaekakor še malo počakal ( tukaj gre za 40+ konjev, s tem da 2T mašine ko dobijo obrate dobesedno ponorijo!) .)

moje mnenje O:-) .)

Noja tud 85 ni od muh :) Čakal jaz nebi ampak bi izbral 250ccm 4t, ki je tudi bolj vdržljiv,ampak ko se pa pokvar je pa lahk dost več stroška, kot pri 2t :alien1: Ko bo pa 250 4t premal pa 450 :whistle:

Objavljeno
Za sina kopujem 250 ccm kros motor. Star je 15 let in visok 170 cm. Se vam zdi še nekoliko premlad oziroma premajhen za tako velik motor? Sedaj ima še kawasakija 85, ki je dosti manjši.

pomojem je še mal prehudo,najbolš bi blo če bi to probu

Objavljeno

Gledala sva yamaho yz 250, ki ima 2-takten motor. Glede moči motorja me niti ne skrbi toliko, bolj me skrbi glede sinove višine, ker se mi zdi, da mu je nekoliko prevelik, saj do tal seže le s prsti in ne s celo nogo in v tem se mi zdi, da bi znal bit problem, glede na to po kakšnemu terenu se vozi...

Objavljeno
Gledala sva yamaho yz 250, ki ima 2-takten motor. Glede moči motorja me niti ne skrbi toliko, bolj me skrbi glede sinove višine, ker se mi zdi, da mu je nekoliko prevelik, saj do tal seže le s prsti in ne s celo nogo in v tem se mi zdi, da bi znal bit problem, glede na to po kakšnemu terenu se vozi...

stari, kaj bi ga rd ubow... 250 2t :headbang: so ti lepo povedali, kupi 125 2t al pa 250 4t. Ne naveličaš se ne ene ne druge mašine. Ko jih bo pa skoristu kar je motor sposoben, pol bo vsaj EU prvak v tej klasi :rolleyes: Glede višine ni pa nobenga problema, imam tudi sam 3cm več in sploh ni panike

Objavljeno
Gledala sva yamaho yz 250, ki ima 2-takten motor. Glede moči motorja me niti ne skrbi toliko, bolj me skrbi glede sinove višine, ker se mi zdi, da mu je nekoliko prevelik, saj do tal seže le s prsti in ne s celo nogo in v tem se mi zdi, da bi znal bit problem, glede na to po kakšnemu terenu se vozi...

višina tuki sploh ni problem..

problem je v tem da je to premočn motor za njega.. :rolleyes:

bolš da ma kšno sezono vmes še 125ccm 2t :)

Objavljeno
Gledala sva yamaho yz 250, ki ima 2-takten motor. Glede moči motorja me niti ne skrbi toliko, bolj me skrbi glede sinove višine, ker se mi zdi, da mu je nekoliko prevelik, saj do tal seže le s prsti in ne s celo nogo in v tem se mi zdi, da bi znal bit problem, glede na to po kakšnemu terenu se vozi...

višina mu nebi smela bit problem. ker 250ke in 125ke so tak nekej isto velike. moč je pa tak ko bo on znal porabit vso moč na 125ki potem šele na 250ko prestopit. ker če se misli po ravninah pune naganjat je bvz. ko bo 125ko na terenu obvladal v nulo se naj javi. marsikdo ko je starejši tam 20-30 let govorijo da malo kdo obvlada v nulo 125ko.

čeprav 250ka je le razred zase moči še in še tu se gre okrog 55-60 konjev. tak da zdan bit kako čudno šaltanje takoj na hrbtu

Objavljeno

za visino pomoje tud ni panike, glede moci pa menda ze on ve kok je mali sposobn se vozit s takim motorjem, tud 80 kroske grejo, izkusnje ma....pac ni vsak za vse in ce on je za to, nevem zaka nebi meu 250 2T :naughty: , pobijes se pa itak lahk tud z bmxom ce si dovolj nor :P

Objavljeno
Noja tud 85 ni od muh :) Čakal jaz nebi ampak bi izbral 250ccm 4t, ki je tudi bolj vdržljiv,ampak ko se pa pokvar je pa lahk dost več stroška, kot pri 2t :alien1: Ko bo pa 250 4t premal pa 450 :whistle:

jst bi rajš 2t ker se usaj kej spoznam na motor pa bi znau pošraufat, kr 4t nevem kok lohk kdo sam šraufa

Objavljeno
jst bi rajš 2t ker se usaj kej spoznam na motor pa bi znau pošraufat, kr 4t nevem kok lohk kdo sam šraufa

kolkr ti paša lahko šraufaš :D je pa res, da prej kej zajebeš :whistle: pa s to razliko da pri 2t daš na motor 500€ in imaš novo mašino, medtem ko pr 4t se ta znesek ne pozna nikjer.

lej... če misli imet za dirke ipd, pol ni kaj razmišljat nabavi 250 4t ali 144 2t. Stroškov v eni sezoni bo okrog 6000€ brez kakih dodelav hudih. Aja, pa motor nov je tudi tam nekje okrog 6500-7000€. Če misli imet za hobi vzami 125 2t okrog letnika 2003 dalje (starejše se ne splača kupovat že zaradi samih rezervnih delov - se težko dobijo namreč). Cena je okrog 2000€, stroškov skozi sezono pa imaš kolkor imaš rad motor, 2t so precej cenejše, pa če se bo mulc enduro fural še zakuhajo ne tko rade kot 4t.

Je pa to razpravljanje kukr kaj naj vzamem dizel ali benzinc (avto). :headbang:

Objavljeno

250 2t je ze kr zverina... ni pa recen da je premocan... dost mladih zna zlo dobr s tako mocjo delat... pri nakupu pa jest svetujem da pazte na letnik motorja... kar se ogromn motorjov prodaja pod drugum letnikom... ker pac dokumentov ni ustreznih in so med letniki razlike zelo mejhne... obstajajo primiri k so misll da so kupl 6 let str motor je biv pa v resnici 8... tko da na to pazte

Objavljeno
Za sina kopujem 250 ccm kros motor. Star je 15 let in visok 170 cm. Se vam zdi še nekoliko premlad oziroma premajhen za tako velik motor? Sedaj ima še kawasakija 85, ki je dosti manjši.

na kroseru mu zna bit višina kar problem ja, sploh na kakšnih strmih delih če se slučajno ustavi, potem če ne doseže s celotnim stopalom tal (kar jih pri 170cm na kroseru ziher ne), zna bit verjetnost da zgubi ravnotežje... pomoje bi blo najboljše za začetek kako 80ccm yamahico, dokler še ne zraste, pa da se fajn navadi... :D

Objavljeno
na kroseru mu zna bit višina kar problem ja, sploh na kakšnih strmih delih če se slučajno ustavi, potem če ne doseže s celotnim stopalom tal (kar jih pri 170cm na kroseru ziher ne), zna bit verjetnost da zgubi ravnotežje... pomoje bi blo najboljše za začetek kako 80ccm yamahico, dokler še ne zraste, pa da se fajn navadi... :D

kaj mu bo to če že ima 85ccm :)

Objavljeno
250 2t je ze kr zverina... ni pa recen da je premocan... dost mladih zna zlo dobr s tako mocjo delat... pri nakupu pa jest svetujem da pazte na letnik motorja... kar se ogromn motorjov prodaja pod drugum letnikom... ker pac dokumentov ni ustreznih in so med letniki razlike zelo mejhne... obstajajo primiri k so misll da so kupl 6 let str motor je biv pa v resnici 8... tko da na to pazte

da se temu izogneš samo pogledaš vgraviran mesec in letnico izdelave feltne. Če je motor letnik 2000 je na feltni XX99. XX je mesec. če je 2005 je na feltni XX04. Dvomim, da bo kdo menjaval feltne, samo zaradi "letnika" k so prevelik strošek :evilgrin:

Objavljeno
kaj mu bo to če že ima 85ccm :)

aja ups sem spregledal

Objavljeno

Najlepša hvala vsem za nasvete. Drugače pa jaz bi tudi raje videl, da bi imel 125 ccm ali še bolje 85 še naprej, ampak hoče imet na vsak način yamaho 250 kot ga ima sosedov mulc :winkiss:

Objavljeno
Najlepša hvala vsem za nasvete. Drugače pa jaz bi tudi raje videl, da bi imel 125 ccm ali še bolje 85 še naprej, ampak hoče imet na vsak način yamaho 250 kot ga ima sosedov mulc :winkiss:

a toj poj tekmovanje s sosdmo.. kdo naj bi imel boljši motor :)

kupi mu 125ccm, pa bo mir :D

Objavljeno
Najlepša hvala vsem za nasvete. Drugače pa jaz bi tudi raje videl, da bi imel 125 ccm ali še bolje 85 še naprej, ampak hoče imet na vsak način yamaho 250 kot ga ima sosedov mulc :winkiss:

če že ima 85 ccm kros potem 125 ne bo velik preskok, skoraj brezveze bi rekel ČE:

1. se tebi zdi da je dovolj pameten-sposoben da bo to obvladal, saj konji niso problem če jih doziraš po pameti. prednost takega motorja je (če si normalen) da te hitro rešpekta nauči.

2. 85 vozi na polno in mu je realno premalo

3. če si si skalkuliral stroške in se ti zdi OK

glede višine pa vozijo 160 cm veliki paris-dakar in ne sežejo do tal, vse je stvar navade, saj pri krosu ni panike če pač vsipaš ker ne sežeš dol, se bo že navadil viseti preko zica da seže do tal.

pomoje če ima glavo OK (kolikor jo 15-letnik lahko ima) ni panike, boljše 250 na pol gasa kot 125 odpirat do konca...........

seveda samo moje skormno mnenje :whistle:

Objavljeno

z 250 2-t se bo fental, samo ne pol jokat. :photo:

Objavljeno

jest pa mislm da je iz 85 na 125kar dobr preskok... ze sama velikost motorja je cist nov svet in zravn pride se nekej vec moci ki se pri taki mejhni tezi zelo velik pozna...

Objavljeno
jest pa mislm da je iz 85 na 125kar dobr preskok... ze sama velikost motorja je cist nov svet in zravn pride se nekej vec moci ki se pri taki mejhni tezi zelo velik pozna...

da se ne govori o sami teži/masi mopeda. Iz 65 na 100kg ni malo. Sploh zaradi višjega težišča.

Objavljeno

se opravicujem... :whistle: sm mislu da je sam ene 15kg razlike

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!