Skoči na vsebino

CBF 600 vs. FZ 6 Fazer vs. SV 650 S


Tomozuki

Priporočene objave

preneseno iz teme CBF 600.

Ah, madona. Vsak post je drugačen od prejšnjega. Enemu pije CBF 5 litrov, drugemu preko 7, enemu odlično služi tako za ture kot za športno vožnjo, drugi pa drsa s fusrasterji po asvaltu.... Torej, izvlečem lahko samo, da je zelo dober motor, čeprav ni tako zelo dober :rolleyes: Zanima me zato, ker kupujem nekaj takšnega. Odločam se sicer še med Fazerjem in SV-650S. Vzamem pa naj kaj? Vozim rad športno-turistično, vendar nočem, da punca umre na zadnjem sedežu (no, pa da ne bom skromen, tudi jaz ne na prvem) od trpeče vožnje. Motor kupujem za najmanj 3 leta. Svetujte, prosim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svju punci zadi ne bo fajn... Vsaj moji ni. Kombinacija dvo nadstropnega sedeza, precej visokih stopalk itd. Za voznika pa ni hudga. Mene sam pri pocasni voznji zacnejo roke zvijat, samo to se navadis tko drzat da pol ni hudga.

Aja pa sv je za voznjo v dvoje mogoce mal podhranjen.

Tko da jaz ce bi ga kupoval samo zase bi ga verjetno kupil se enkrat. Drugace bi vzel horneta s ali kaj podobnega...

Na vsak nacin ti pa priporocam, da prej peljes vse 3 in se potem odlocis dokoncno. In pelji sabo tudi boljso polovico :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam tudi sv650s. in isto sem izbirala med fazerjem in sv-jem. ko sem šla v trgovino in se vsedla na oba nova, sem se nekako hitro odločila, da za začetek vzamem rabljenega sv-ja. rabljenega zato, ker nisem vedela, kako mi bo ta drža ugajala in če mi bo sploh sam motor ugajal. kupiti novega in te potem razočara je brezveze.

kadar se vozim sama je vožnja prav fina. če peljem koga zadaj je meni še tudi uredu... če pa se jaz peljem zadaj... katastrofa... trpljenje. saj po moje, če se navadiš gre.

če bi jaz kupovala motor za 2, bi 100% vzela kaj drugega. v tem primeru bi fazer prišel bol upoštev, ker sediš dosti bolj zravnano in zadaj ni potem trpljenja.

fant je kupil xt660r in se je zadaj peljati zelo udobno. ko pa je kupil še kovček... pravljica.

kolega pa je kupil novo hornetko in v 90% s sabo prevaža punco, pa se ta tudi ne pritožuje... samo prvič je imela nekaj problemov, samo pa je prvič bila dolžina vožnje malo čez 500 km. zdaj pa se je navadila in je čisto ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kratek raport o FZS 600 letnik 2001, (torej stara) ki se bliža 50.000km. Ostalih dveh ne morem komentirati, ker izkušenj z njimi nimam o fazerci v dvoje ali solo pa tole. Če se voziš sam je lahko pohlevna tja do 6000 obratov kot cestni skuter nad temi oživi in ne odpušča več veliko napak kot vsak primerljiv motor zato jo lahko dovolj športno polagaš v vse ovinke in te ne bo sram niti pred večjimi zverinami.

Moja boljša polovica tako vsako leto presedi na zadnjem sedežu okrog 3500km in ture so v povprečju med 300 - 450km čeprav je prestala tudi vožnjo iz Švice preko vseh prelazov skozi Dolomite v enem kosu (750km) brez kakih hujših bolečin v vratu, nogah ali hrbtu. Torej fazerci se pač pozna njenih skromnih 600 kubikov (predvidevam da ostalim enako, če ne celo več) kar pomeni, da ko si obložen s 3 kufri, tank torbo in po možnosti še roll bagom zadaj boš kmalu ugotovil, da bi tistih 95 konjev morda raje zamenjal za kakega manj in večji navor. Davek pač plačaš z pogostojšim nižanjem prestav pred prehitevanji. K konfortu vožnje lahko nekaj prispeva tudi povišana šipa spredaj oziroma velikost med voznikom in sopotnikom, ki naj bi bila v korist prvega. Ne pozabi niti na nastavitev vzmetenja, ki je tovarniško pri fazerci nastavljeno na srednje, kar je seveda premehko že za ostro solo vožnjo kaj šele za touring v dvoje in tudi vzmeti v prednjih vilicah lahko mirno malo bolj stisneš sicer se pri močnih zaviranjih rada preveč posede in posledično začne zvijat cevni okvir.

Odločitev je tako popolnoma stvar posameznikovega okusa saj vsi trije motorji veljajo za kvalitetne in nepredrage za vzdrževanje. Aja.....pije pa lahko med 5 - 6,5 tudi, ko je polno otovorjena pač odvisno od tvojega desnega zapestja.

Popravljeno . Popravil black and white
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz sem se odločal med hornetko ,fazerjem in sv 650.No na koncu sem se odločil za fazerja in mi ni niti malo žal.Tud punca od zadaj sedi dokaj udobno,vsaj za zdaj,drugače pa je fazerca prava mašina.Kolk sem bral po forumu,preden sem se odločil za nakup,nima nekih napak in motor je super.Če ti je za dirkat ali udobno umirjeno vožnjo ti je Fz6 prava odločitev!!!!Pa ne glej na porabo,saj te zaj liter gor ali dol.Pije pač kak maš težko roko:).

Sicer pa se odloči sam.Če imaš možnost probat enega in drugega to naredi,pol pa se odloči.

Pa srečno vožnjo.

Popravljeno . Popravil urost
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepa hvala za izčrpne opise. No, ker bom verjetno svoj skuter dal v račun in vzel motor, je pri temu prodajalcu Fazer že prodan. Vsaj tista verzija s poloklepom. Torej mi ostanejo še SV-650S, CBF-600S, ZR-7S in Ducati ST2. Najbolj se nagibam k CBF-u, sicer nima ABS-a, ampak je cenovno privlačen, vizualno všečen, udoben in enostaven za začetnika. Da ga bom sčasoma prerastel itak vem. Sej tako je z vsakim motorjem. Upam samo, da mi ga še ne prodajo. Verjetno grem na ogled vseh 4-ih kar jutri.

Srečno vožnjo želim tudi vsem vam!

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem o CBFki že izlil svoja čustva... klik in klak

Naj še enkrat poudarim, da je vreden svojega denarja, sopotnica pa se tudi nič ne pritožuje ;)

Popravljeno . Popravil Lowrenc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepa hvala za izčrpne opise. No, ker bom verjetno svoj skuter dal v račun in vzel motor, je pri temu prodajalcu Fazer že prodan. Vsaj tista verzija s poloklepom. Torej mi ostanejo še SV-650S, CBF-600S, ZR-7S in Ducati ST2. Najbolj se nagibam k CBF-u, sicer nima ABS-a, ampak je cenovno privlačen, vizualno všečen, udoben in enostaven za začetnika. Da ga bom sčasoma prerastel itak vem. Sej tako je z vsakim motorjem. Upam samo, da mi ga še ne prodajo. Verjetno grem na ogled vseh 4-ih kar jutri.

Srečno vožnjo želim tudi vsem vam!

Mogoče pojdi še Kawasakija z 750S probat.... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi med spisek definitivno dodal Hornet S (pol oklep). Od prej naštetih še najbolj podobna Fazerki (po namembnosti in voznih lastnostih). Edino pri vožnji v dvoje ji malo manjka navora (tako kot vsem motorjem naštetim v tej temi).

Potem pa rit na vse omenjene, vzameš pa tistega, na katerega se bolj vliješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno imam izbiro med temi, če pa kdo prej kupi skuter (se pravi, da ga ne bo treba vzeti staro za staro), se bo pa izbira povečala. Prebral sem Lowrencove poste in bil kar zadovoljen. Sam imam 183cm in 84kg. Videl sem, da je šipa celo nastavljiva po višini, ampak očitno ne dovolj. Najbolj od vsega me na CBF-u in tudi nekaterih drugih japanezerjih moti, da nimajo indikatorja za stanje goriva v tanku. Pa to ima že vsaka prdalica! Namesto za temperaturo, bi raje namenili prostor za to zadevo. Drugače pa Kawasakija Z 750S nimajo. Mogoče si ga zamenjal za ZR-7S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBF ima oranžno lučko, ki zasveti, ko imaš v rezervoarju še goriva za (po mojih predvidevanjih in izračunih) 100km vožnje tako, da se na to vse skuzpaj navadiš in ni problem. Preden pa se ti lučka prižge pa mine od 230(lokalno tiščanje ali avtocesta) pa do 300km(lagodno kotaljenje v dvoje po svetu) tako, da to niti ni tak problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj od vsega me na CBF-u in tudi nekaterih drugih japanezerjih moti, da nimajo indikatorja za stanje goriva v tanku. Pa to ima že vsaka prdalica!

CBF ima oranžno lučko, ki zasveti, ko imaš v rezervoarju še goriva za (po mojih predvidevanjih in izračunih) 100km vožnje tako, da se na to vse skuzpaj navadiš in ni problem...

to ima tudi sv650s :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bi me rada na vsak način prepričala, da vzamem SV-650S :lol: Ampak koliko sem bral, sovoznik umre zadaj. Punca je pa še posebej povdarila, da se ne misli vozit z mano, če ne bo udobno sedela. To je prvi razlog. Drugi razlog je, da ga bo uporabljal tudi foter (zato ga vbistvu skupaj kupujeva) in, ker je že imel ZX-6R in Blackbirda, hoče tokrat imeti nekaj bolj udobnega (čeprav XX je bil kar udoben).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lowrentz a prav razumem - do 400 km avtonomije z cbf 600 :eek:

To si narobej razumu! Normalno se ga toči pri cca250km ampak če do 300km ne najdeš pumpe ni panike. Preberi si tole

P.S.:Rezervoar drži svojih 19l sedaj pa računaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomozuki, če je tvoja punca bolj (pardon izrazu) razvajenka potem si kupi motor po svoji želji, ker se itak ne bo hotela s tabo vozit dalj kot 100km. Motorji tega ranga namreč ne nudijo kakšne ekstravagantne udobnosti...

Pozoren bodi na oddaljenost zadnjih tačk od zadnjega sedeža. To je vzrok, da nekdo reče da je motor udoben ali ne. SS imajo oddaljene tačke od sedeža dobrih 20cm in so sopotnice na njih videti kot žabe. Ta položaj je zelo neudoben-poskusi sedeti na pručki s pokrčenimi nogami dalj kakor pol ure... Dočim na endurah je ta razdalja karikiranih 100cm in sediš kot na konju-relativno udobno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem letos kupil Fazerja 06 in z njim od februarja ze naredil 9000 km tako, da sem se dodobra spoznal z njim. Pohvalil bi držo, ki je precej zravnana in tudi daljša vožnja ni problem. Edino, kar me moti je, da imam verjetno zaradi ergonomije krmila včasih mravljince v desnem zapestju, drugače pa nimam pritožb. Tudi po 600km na dan se je bilo še fajn peljat...

Kar se pa tiče udobja sopotnic, pa so se pri meni edino pritoževale nad bližino stopalk pri sedežu, zato so bile rahle bolečine ob oprijetih hlačah po dolgi vožnji. Ampak predvidevam, da imata konkurenta podobno zadevo.

Glede performans, se mi motor tudi dopade. Lahko voziš športno ali ležerno. Če voziš nad 8k obratov, se motorju meša in vleče ko nor, pod 8k obratov, pa deluje bolj okorno. Enkrat smo bli na turi in nismo nekak pretiravali, malo hitreje smo vozli in so me lastniki SS spraševali če imam 1000ccm :). Nizki navor v nižjih obratih, pa se pozna pri vožnji v dvoje. To je seveda odvisno od teže sopotnika. Če ima sopotnik 50kg, se to skoraj ne pozna, pri teži 80 kg, pa se pri pospeševanjih kar pozna, kar povzroči več šaltanja.

Zadeve glede zmogljivosti motorja, mislim, da so podobne pri konkurentoma. Naslednja stvar, ki mi je všeč pri fazerju, je da nadomestni deli niso pretirano dragi in so praktično takoj dobavljivi. Jaz sem naročil recimo sprednjo masko v redki barvi, ki je ni bilo na zalogi v Sloveniji, so poiskali, kje je na zalogi v Evropi in sem imel masko v enem tednu dobavljeno.

Naslednja, stvar, ki me včasih malo moti, pa je mehkoba prednjega vzmetenje. To je precej mehko nastavljeno, lastno nastavljanje pa ni mogoče. Za touring vožnje je superca, lepo požira neravnine, za bolj športno vožnjo pa je malce premehko.

Še zaključek.... po 9k km, sem zelo zadovoljen z motorjem, glavni minusi so majhen navor v nizkih obratih, visoko postavljene zadnje stopalke, pomanjkanje nastavljivosti sprednjega vzmetenja. Medtem, ko so pozitivne lastnosti dobavljivost rezervnih delov, zmogljivost motorja v visokih obratih, udoben položaj voznika, precej dobra vetrna zaščita.

Drugače, pa mislim, da je najboljše če sprobaš voziti vse modele, pa mogoče se tudi odločiš na podlagi zunanjega videza. Motor, ki je malce bolj udoben in ti vizualno ni tako všeč, verjetno ne bo takšen užitek v vožnji, kot z motorjem, ki te vizualno bolj privlači.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor, ki je malce bolj udoben in ti vizualno ni tako všeč, verjetno ne bo takšen užitek v vožnji, kot z motorjem, ki te vizualno bolj privlači.

Z vsem spoštovanjem - to ni vedno res. Je odvisno od posameznika do posameznika. Kaj ti po 750km v enem dnevu več pomeni? To, da imaš lep motor in se od utrujenosti zavališ v posteljo kot klada ali pa to, da lahko greš kam še kaj pogledat?

BTW:Fazerka je vizualno neprimerno lepša od CBFke ali SVja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bi me rada na vsak način prepričala, da vzamem SV-650S :lol: Ampak koliko sem bral, sovoznik umre zadaj. Punca je pa še posebej povdarila, da se ne misli vozit z mano, če ne bo udobno sedela. To je prvi razlog. Drugi razlog je, da ga bo uporabljal tudi foter (zato ga vbistvu skupaj kupujeva) in, ker je že imel ZX-6R in Blackbirda, hoče tokrat imeti nekaj bolj udobnega (čeprav XX je bil kar udoben).

ne sploh te ne prepričujem za sv-ja. kot sem že napisala enkrat prej, je zadaj strašno neudobno.

če pa bi res rad motor, ki je za sopotnika udoben, potem pa kupi yamaha xt660r in zadaj namontiri še kovček, pa si dosegel udobje. to ti pravim, ker ga ima fant in ko se peljem zadaj je res udoben... zato pa mi je takrat dolgčas :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo kle mate lih ene primerjave, sj mogoče ne spada v to temo...sam dobr.....primerjava med FZ6, ampak naked varjanta.....in med suzukijem GSR 600?? prednosti, slabosti pri enem in drugem??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem, da to ne velja za vsakega. Povedal sem mu še eno stališče na katerega naj pazi pri nakupu... Lepota je pa tako subjektivna zadeva.... Pri Fazerki je pac tak, da jih je precej na nasih cestah...

Z vsem spoštovanjem - to ni vedno res. Je odvisno od posameznika do posameznika. Kaj ti po 750km v enem dnevu več pomeni? To, da imaš lep motor in se od utrujenosti zavališ v posteljo kot klada ali pa to, da lahko greš kam še kaj pogledat?

BTW:Fazerka je vizualno neprimerno lepša od CBFke ali SVja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vbistvu bolj kompliciram sam kot pa punca. Ona se itak zelo redko kam pelje z mano, ker sva vbistvu precej narazen doma. Rekla je, da itak lahko kupim nekaj, kar bo meni všeč, neoziraje se na njo (se pač ne bo vozila na daljše ture). Ker bi pa foter bil tudi donator in vozator, mu pa športni motorji niso všeč. Imel je Ninjo in seveda ni bila udobna.

XT-660R je sicer lep motor, verjetno tudi udoben, ampak zaščita pred vetrom je pomoje še slabša kot na omenjenih modelih. Potem bi raje vzel Varadera, Caponorda, V-Stroma ipd.

Boogoo, nevem, če je to res. Meni je od omenjenih najbolj všeč SV, potem pa CBF in Fazer. Ampak, rad bi skompenziral obliko s udobjem. V tej klasi itak ni posebnega udobja, ampak se ga pa najde pri enemu več kot pri drugemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsem spoštovanjem - to ni vedno res. Je odvisno od posameznika do posameznika. Kaj ti po 750km v enem dnevu več pomeni? To, da imaš lep motor in se od utrujenosti zavališ v posteljo kot klada ali pa to, da lahko greš kam še kaj pogledat?

Vsekakor to, da imam lep motor in da lahko grem kam še kaj pogledat, ne da bi mi bilo nerodno... :blush:

BTW:Fazerka je vizualno neprimerno lepša od CBFke ali SVja

:lol1: Fazerka še zdaleč ni in ne more biti lepša od SV-Sa, ker je ta od letnika 2003 naprej preprosto najlepši motor sploh. :P

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo kle mate lih ene primerjave, sj mogoče ne spada v to temo...sam dobr.....primerjava med FZ6, ampak naked varjanta.....in med suzukijem GSR 600?? prednosti, slabosti pri enem in drugem??

lp

Kakrkoli kupiš, bo zate najboljši motor na svetu. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!