Skoči na vsebino

CBF 600 vs. FZ 6 Fazer vs. SV 650 S


Tomozuki

Priporočene objave

danci1973-SV ma najlepši zvok od teh treh-do tukej se strinjam naprej pa ne več :evilgrin:

Sicer je pa tole že izven konteksta in meji že na debato: kdo ima daljšega, lepšega, lepše ukrivljenega,... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakrkoli kupiš, bo zate najboljši motor na svetu. ;)

ja samo bi se rada prej pozanimala kaj kupim :unsure:

Popravljeno . Popravil metuljcica46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj kar boš z minimalno izgubo naprej prodala, če ti res ne bo všeč. Če ne veš točno, kaj bi rada od motorja moraš probat in veš pol za naslednjič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo bi se rada prej pozanimala kaj kupim :unsure:

Je pa tak jasno, da je najboljše kupit rabljenega Fazerja FZ6, kar je razvidno iz mojega podpisa :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo kle mate lih ene primerjave, sj mogoče ne spada v to temo...sam dobr.....primerjava med FZ6, ampak naked varjanta.....in med suzukijem GSR 600?? prednosti, slabosti pri enem in drugem??

ker zdaj voziš "ni ni", ti bo katerikoli od teh tutalno superca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tak jasno, da je najboljše kupit rabljenega Fazerja FZ6, kar je razvidno iz mojega podpisa :)

Če bi bil tako dober, ga vbistvu ne bi prodajal. Hehe, ne, ne, šala mala. Tudi sam bi ga imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi bil tako dober, ga vbistvu ne bi prodajal. Hehe, ne, ne, šala mala. Tudi sam bi ga imel.

Ma sem kupil malo slabši motor, da bi še komu omogočil uživati v fazerci.

Samo ni nekega povpraševanja :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam CBF600s že tretjo sezono in splošen vtis je zelo zadovoljiv. Ker je to moj prvi večji motor ( Tomosi in podobno izključeni) , težko primerjam oziroma dam mnenje kako bi bilo , če bi začel z Fazerjem ali SV-jem. Zanj sem se odločil po posvetovanju s fanti v Habatu, kjer so mi svetovali ,da ima CBF najlepšo krivuljo navora. ?? Moram reči ,da na začetku nisem imel pojma kaj bi s tem radi povedali a sem kot prekaljen blefer vneto kimal,da je to točno to kar sem tudi sam mislil in seveda najbolj nujno potreboval. Praktična plat tega se je pokazala ,ko sem se še ves zelen in posran prvič vsedel na teh 200+ Kg železja in odprl plin. Pospeški, ki si jih navajen iz avtomobila ali kakih mopedov niso nič v primerjavi z celo tako "pohlevnim" motorjem , kot je CBF. Pričakoval sem malce pihanja ,kot na tistem Kawasakiju v avtošoli pa sem se malce zaj... . Hvala vsem svetnikom ,da sem se z nogami oklenil motorja , kot opica droga in sem pri pospeševanju ostal na sedežu in ne na riti na domačem dvorišču. V naslednjih vožnjah sem počasi dodajal motoristične neumnosti v zbirko: " Kako se razbiti na motorju" . Zdrsevanju na pesku, prehitevanje v škarje, blokiranje zavore, zaviranje v ovinku in ustavljanje na nasprotnem pasu, ..... in tako naprej in naprej.

Skratka precej sreče ,da lahko še brez gibsa in brez invalidskega vozička pišem tole.

Kar pa bi želel povedati je, da nisem kak poseben primerek pacienta na motorju ampak verjetno običajen motorist, ki se mora vseh stvari za preživetje na cesti naučiti sam in pri tem je resnično zadnja stvar, ki jo potrebuješ, še motor, ki je narejen za bolj izkušene in ti zabije zadnji oziroma prvi žebelj v krsto.

Zaradi tega lahko mirno zapišem, da je CBF600s zelo dober motor za začetnike in ga toplo priporočam vsem , ki se bodo prepoznali v mojih besedah.

Na kratko.

Motor deluje že tretjo leto brez napak(redni servis v AS-u). Poraba je solidna( vsakih 240 km na črpalko). Sedež in hlače niso kompatibilne in me žuli, da imam po daljših vožnjah rit, kot bi prišel iz gey partija . S sovoznico je vožnja bolj žalostna. Definitivno bi bilo bolje s CBF1000. Vožnja preko 140 je za bolj vzdržljive.Po ramenih se mi dela britof za muhe, ker dobim tja ves veter kljub poloklepu.

Vijuganje med ovinki, pospeševanje v ridah na Jezerskem ali Gerovem, lahkotnost vožnje v mestu, stabilnost in še bi lahko našteval pa so stvari zaradi katerih si vsakič, ko ga po vožnji zapeljem v garažo mislim: "Zakaj bi ga pa sploh menjal ?"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

LP

Rad bi zamenjal motor po štirih letih vožnje z Kawasaki GPZ 500S mi je le ta postal premajhen (kljub da dela kot urca in da se o porabi in stroških sploh ne pogovarjam). Sem v dilemi kaj kupit. Najbolj pri srcu in financah sta mi Honda CBF 600 in Yamaha Fazer 600. Iščem zanesljiv motor z sprednjim ščitom za veter (sem malo močnejše postave) ki je poskočen in enostaven za upravljanje ter vzdrževanje, nisem pa neki divjak-bolj turing vožnja ampak da potegne ko bi rad prehiteval. Prosim za predloge in izkušnje.Nekaj sem še gledal Suzuki Bandit S 650 ampak..... Hvala

R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Rad bi zamenjal motor po štirih letih vožnje z Kawasaki GPZ 500S mi je le ta postal premajhen (kljub da dela kot urca in da se o porabi in stroških sploh ne pogovarjam). Sem v dilemi kaj kupit. Najbolj pri srcu in financah sta mi Honda CBF 600 in Yamaha Fazer 600. Iščem zanesljiv motor z sprednjim ščitom za veter (sem malo močnejše postave) ki je poskočen in enostaven za upravljanje ter vzdrževanje, nisem pa neki divjak-bolj turing vožnja ampak da potegne ko bi rad prehiteval. Prosim za predloge in izkušnje.Nekaj sem še gledal Suzuki Bandit S 650 ampak..... Hvala

R

Iz lastnih izkušenj ti lahko povem, da sem pred dvema letoma bil pred isto dilemo samo v tej razliki, da sem jaz takoj gledal 1000 ne 600, ker ravno, ko praviš, da si bolj močnejše postave(beri nad 100kg) tako kot jaz, zato ti takoj 600-o odsvetujem(zaradi samega navora, bolj sproščena vožnja, manj pretikanj, še posebej v klanc in natovorjen, lepše vleče,...itd).

Skratka jaz bi ti predlagal, da vzameš 1000-ko, ker v velikosti in teži ni neke bistvene razlike, se pa potem v sami vožnji obrestuje in ti vrne.

Sam sem potem kupil novo cbf 1000 sa in mi ni žal, kjub temu, da jih veliko govori, da je živi dolgcajt, sam ne vem potem pol, zakaj je bil hit prodaje v Nemčiji,če je tako, lepota pa je itak minljiva, je pa zelo funkcionalen in vsestranski motor in z njim ne boš zgrešil.

Tudi z Suzukijem ne boš in je čisto ok, sam jaz sem se odločil pač za Hondo.

Pa fajn nakup.

Sedaj so od 1.8 že ta nove cbf 1000 fa v akciji za cca. 1000€ ceneje, se splača, če kupuješ novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih izkušenj ti lahko povem, da sem pred dvema letoma bil pred isto dilemo samo v tej razliki, da sem jaz takoj gledal 1000 ne 600, ker ravno, ko praviš, da si bolj močnejše postave(beri nad 100kg) tako kot jaz, zato ti takoj 600-o odsvetujem(zaradi samega navora, bolj sproščena vožnja, manj pretikanj, še posebej v klanc in natovorjen, lepše vleče,...itd).

Skratka jaz bi ti predlagal, da vzameš 1000-ko, ker v velikosti in teži ni neke bistvene razlike, se pa potem v sami vožnji obrestuje in ti vrne.

Sam sem potem kupil novo cbf 1000 sa in mi ni žal, kjub temu, da jih veliko govori, da je živi dolgcajt, sam ne vem potem pol, zakaj je bil hit prodaje v Nemčiji,če je tako, lepota pa je itak minljiva, je pa zelo funkcionalen in vsestranski motor in z njim ne boš zgrešil.

Tudi z Suzukijem ne boš in je čisto ok, sam jaz sem se odločil pač za Hondo.

Pa fajn nakup.

Sedaj so od 1.8 že ta nove cbf 1000 fa v akciji za cca. 1000€ ceneje, se splača, če kupuješ novega.

Ups, :oops: mislil sem z Yamaho, no pa itak je vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sedel si že na obeh? Nevem kolk si velk, ampak js sm mal čudnih proporcij pa sm na CBF lepše sedel kot na Fazerju (novem). Na starem Fazerju se mi je zdelo malo bolje.

Osebno bi vzel CBF tudi zato, ker mi je celo lepši kot ti novi Fazerji (osebno mnenje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje je odločitev oz. nasvet preprost, če bi malenkost bolj živahno kupi Fazer, če pa ti hitrost ni priorieta pa kupi Hondo, obe sta sport turing motorja Yamaha malo bolj sport kot pa Honda. Vozil sem obe in v osnovi obe zadoščata. Tudi 600ke, še posebej ker si bil na GPZju do sedaj bosta oba vsaj za odtenek ali dva bolj živahna.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sedel si že na obeh? Nevem kolk si velk, ampak js sm mal čudnih proporcij pa sm na CBF lepše sedel kot na Fazerju (novem). Na starem Fazerju se mi je zdelo malo bolje.

Osebno bi vzel CBF tudi zato, ker mi je celo lepši kot ti novi Fazerji (osebno mnenje).

I too, :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBF je fajn motorček za učit se pa naučit se kej pametnga; definitivno bolj "enostavna" vožnja k s fazerko (jst sm mel CBF, fazer sm probal isto leto k sm kupu CBF, uno 98 KM); men je bla fazerka butasta za vozt, sploh pospeševanje iz ovinkov pa na določenih obratih se ji "mal sname" do tam je pa skor neuporabna; CBF pelje v redu skozi vse obrate, bolj mirna se mi je zdela v ovinkih (moj filing pač); pa še preveč jih na cesti za moj okus (fazerk mislm); še miljontič - pejt probat oba; mal se navozi, mal naglej, mal prespi pa se odloči; v vsakem primeru ne z eno ne drugo ne boš falil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja,hvala lepa vsem za pomoč in nasvete. Načeloma sem vozil Fazerko, CBF pa še ne-še iščem. Seveda bom temeljito premislil in tudi preizkusil pred nakupom vendar vsak nasvet in mnenje ter seveda vaše izkušnje pridejo prav pri odločitvi. Nimam ravno denarja v izobilju in še družina,hiša...:-) in bi si nekaj kupil da bi imel za par let užitkov. Dosti stvari sem slišal v prid CBF-ke ,moram pa priznat da mi je Yamaha malo bolj všeč vizualno-ampak kaj pomaga lep motor, če pa težave pri vožnji. Za info pri nasvetih ,sem velik 174cm in 112kg gravitacije :-)

R

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa v mislih imam do cenovnega razreda 3500-4000€, tako da rabljeno zadevo (letnik 2004-2006)

, ne novo :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja,hvala lepa vsem za pomoč in nasvete. Načeloma sem vozil Fazerko, CBF pa še ne-še iščem. Seveda bom temeljito premislil in tudi preizkusil pred nakupom vendar vsak nasvet in mnenje ter seveda vaše izkušnje pridejo prav pri odločitvi. Nimam ravno denarja v izobilju in še družina,hiša...:-) in bi si nekaj kupil da bi imel za par let užitkov. Dosti stvari sem slišal v prid CBF-ke ,moram pa priznat da mi je Yamaha malo bolj všeč vizualno-ampak kaj pomaga lep motor, če pa težave pri vožnji. Za info pri nasvetih ,sem velik 174cm in 112kg gravitacije :-)

R

Težave pri vožnji?? Kakšne težave?? Jaz jo vozim brez težav, še noben drug se mi ni potožil, da ima kakšne težave, je pa res, da pa tudi jaz pogrešam boljši navor (jebi ga, je treba na 1000 kot je že svetoval nordkap), rešiš pa to z malo več "šaltanja". Skratka motorja sta dobra oba, tudi vsi ki imajo CBF jo pohvalijo, je pa Fazer vseeno malo bolj športna. Vseekakor se boš odločil za motor, ki ti bo vizualno bolj všeč in glede na ponudbo, ki jo boš našel v oglasih. Dobro kupi( pa makar Fazer :devil: ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne ošvrkneš še Kawe Z 750 S modela? Je ravno prav večja "kubatura", da se precej lepše pelje kot ti 600-taki, za tvoj cenovni okvir se pa tudi že zelo lepega dobi!

Razmisli, ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem bil v podobni dilemi (oz. fazer vs z 750 s - cbf 600 sem kmalu opustil - preveč umirjen (moje mnenje)), na koncu sem vzel fazerja. Na papirju ima največ, je pa res, da me malo moti, ker je skoraj vsa moč nad 10k obrati - dost neuporabno za umirjeno vožnjo - moreš vsaj 3 dol šaltat da butne :D Pri Z 750 S (če se ne motim so prodajali samo 2005 in 2006 letnik) pa se preveč trese okvir, sem se kar smejal, tako me je žgečkalo v noge - lahko pa da samo tista dva, ki sem ju jaz vozil, ostali ne. Glede mer pa...jaz sem visok kot ti, imam pa ene 50kg manj :) Ozri se raje za tisočaki :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer na motosvetu velja mnenje da vse kar ni 1000 kubikov in vsaj 100konjev ni motor za ljudi ki imajo več kot 50kg in da se ne da peljat in itd. bog ne daj da na 600 mašino daš še sopotnika pa prtljago pol pa niti čez vršič ne prideš. no to je vse malo bikov kakec. fant ima cbf600, na njej sva skupaj naredila mislim da 12000km in nikoli ni zmanjkalo moči, tudi ko sva polno natovorjena letos šla po dolomitih, provansi in langedocu in razn tega da je za mojega malo majhen in da pač ni turer in je sedež malo ožji ni blo nobenih problemov. od 6000 naprej imaš več kot dovolj moči in navora za prehitevat in tudi vožnja je lepo dinamična. Je pa tak easy motorček (ga tudi jst lahko peljem) in bi na tvojo višino ti fajn ustrezal. se ga da tudi dinamično peljat ampak res na 6k+, je pa tudi to da je lepo pohlevna v nižjih obratih fajn za it lepo turistično. pa še neki je kar se sicer naj ne bi igralo vloge pri odločitvi (ampak se pozna v denarnici) cbf600 mojemu pije nekaj manj kot 5l/100km, tako da z enim tankom narediš kar nekaj kilometrov in ni treba prepogosto viset na črpaljki. rečmo tudi čez stelvio je pila tolko, edino ko sva se čez 16km kolono po ac prebijala je bila poraba nekoliko večja. torej nama ki imava skupaj 130kg + 55kg prtljage je (in še bo) prav fajn služila. glede fazer pa jo je tudi moj gledal ampak ima stopalke za sopotnika višje in bi jst slabše sedela, tako je vzel cbf600 in je z njo zelo zadovoln, jst pa tudi. tolko iz moje (najine strani).

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče še dodaten plus za CBF, verjetno jo boš z ABSom našel za tak denar, ki ti ga pa mimogrede izredno toplo priporočam, če praviš, da performase niso prioriteta, vsekakor boš imel več na CBF kot pa na GPZ pa še ABS in je zadeva rešena, motor sepa pelje kot bicikl. Nimaš kaj razmišljat. P še na Hondah ergonomija vedno štima za ljudi najrazličnejših postav in velikosti....

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mel CBF600N, mala šipica, bočni + zadnji kufri, v dvoje naredila 35k, izkušnje podobne kot pravi Cikadina, žal smo skupno pot končali v havbi Tvinga

Ugajala je polikana krivulja navora za nestresno vožjo, kot že napisano Fazer da več od sebe a v ozkem visokem območju obratov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!