Skoči na vsebino

CBF 600 vs. FZ 6 Fazer vs. SV 650 S


Priporočene objave

Objavljeno

Imel FZ6SA, z njo naredil 25kkm, nato prešaltal na GSXR-1000, čeprav sem bil sprva proti cestakom, nekaj se vozil tudi z FZ1SA. In če sedaj pogledam nazaj opazim, da manj kot 1000ccm nikol več. Porabo imam na GSXR-u malo nad 5l, res da ne divjam ampak ko motor mora potegnit, takrat potegne, ne pa na 600, k sem moral po šaltheblu skakat, pa še živčen je bil v obratih kjer gre. Je pa res, da tega iz ovinka ne odpiram na polno, 600 pa sem kljub menjavi zobnikov (spredaj -1, zadaj+2). Povzetek vsega je, da jurja vleče bolj enakomerno in lepše, brez živčnosti, pa še ciklistika in vse ostalo se ne da primerjati. Če potegnem črto, o 600ccm zverini sploh več ne razmišljam.

Objavljeno

sicer na motosvetu velja mnenje da vse kar ni 1000 kubikov in vsaj 100 konjev ni motor za ljudi ki imajo več kot 50kg in da se ne da peljat in itd. bog ne daj da na 600 mašino daš še sopotnika pa prtljago pol pa niti čez vršič ne prideš. .....

Živa resnica. Sedaj je ratala kar neke vrste fama,da FZ6 "spodaj" ne gre nikamor. Ampak kolikor se jaz spomnim, od 3-4000 obr. dalje gre kar lepo. Za turistično nizanje ovinkov seveda. Ima pa res drugačen karakter (sama mašina) : Honda je tu bolj podobna "elekromotorju" - lepo "vleče" čez celo območje, FZ6 je pa pač cca 20KM močnejša in ti se pokažejo tam nekje od 8000 obr. dalje.

PS: ko sem letos menjal, je bil vsak začuden, da nisem kupil FZ1 - pa potem vsakemu razložim, da je za mene osmica in njenih 106 KM zvrhano dovolj za prevažanje po javnih cestnih površinah.

PS2: je pa res, da bi jaz v tem razmišljanju ob nakupu dodal še Kawasakija Z 750 S (kot je dajal suhi).

Dober nakup!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Živa resnica. Sedaj je ratala kar neke vrste fama,da FZ6 "spodaj" ne gre nikamor. Ampak kolikor se jaz spomnim, od 3-4000 obr. dalje gre kar lepo. Za turistično nizanje ovinkov seveda. Ima pa res drugačen karakter (sama mašina) : Honda je tu bolj podobna "elekromotorju" - lepo "vleče" čez celo območje, FZ6 je pa pač cca 20KM močnejša in ti se pokažejo tam nekje od 8000 obr. dalje.

PS: ko sem letos menjal, je bil vsak začuden, da nisem kupil FZ1 - pa potem vsakemu razložim, da je za mene osmica in njenih 106 KM zvrhano dovolj za prevažanje po javnih cestnih površinah.

PS2: je pa res, da bi jaz v tem razmišljanju ob nakupu dodal še Kawasakija Z 750 S (kot je dajal suhi).

Dober nakup!

A si z osmico zadovoljen glede navora in ostale tehnike vožnje? Jaz bi tudi raje 8 kot 1.

Objavljeno

sicer na motosvetu velja mnenje da vse kar ni 1000 kubikov in vsaj 100konjev ni motor za ljudi ki imajo več kot 50kg in da se ne da peljat in itd. bog ne daj da na 600 mašino daš še sopotnika pa prtljago pol pa niti čez vršič ne prideš. no to je vse malo bikov kakec. fant ima cbf600, na njej sva skupaj naredila mislim da 12000km in nikoli ni zmanjkalo moči, tudi ko sva polno natovorjena letos šla po dolomitih, provansi in langedocu in razn tega da je za mojega malo majhen in da pač ni turer in je sedež malo ožji ni blo nobenih problemov. od 6000 naprej imaš več kot dovolj moči in navora za prehitevat in tudi vožnja je lepo dinamična. Je pa tak easy motorček (ga tudi jst lahko peljem) in bi na tvojo višino ti fajn ustrezal. se ga da tudi dinamično peljat ampak res na 6k+, je pa tudi to da je lepo pohlevna v nižjih obratih fajn za it lepo turistično. pa še neki je kar se sicer naj ne bi igralo vloge pri odločitvi (ampak se pozna v denarnici) cbf600 mojemu pije nekaj manj kot 5l/100km, tako da z enim tankom narediš kar nekaj kilometrov in ni treba prepogosto viset na črpaljki. rečmo tudi čez stelvio je pila tolko, edino ko sva se čez 16km kolono po ac prebijala je bila poraba nekoliko večja. torej nama ki imava skupaj 130kg + 55kg prtljage je (in še bo) prav fajn služila. glede fazer pa jo je tudi moj gledal ampak ima stopalke za sopotnika višje in bi jst slabše sedela, tako je vzel cbf600 in je z njo zelo zadovoln, jst pa tudi. tolko iz moje (najine strani).

Nimam kaj dodati le da je na števcu skoraj 17.000 km in ne 12.000. Kar se tiče pa vožnje čez serpentine, pa je precej tudi v tehniki. Čez vršič v dveh vozim 2 - 3 prestava. Samo če mi jo zagode kak voznik pred mano menjam v prvo. NA popotovanju čez dolomite sem z menjavo 2 - 3 prestava zvozil tako vzpone na falcarego kot druge hribe. Edino čez Stelvio, kjer je bilo hladno in mokro (padal sneg) sem v desne serpentine menjal v 1 prestavo.

lep pozdrav

Igor

Objavljeno

Moje mnenje- noben od teh, če že potem SV650.

Vseeno pa raje fzr600, thundercatka, cb600 (sploh!), zzr600, gsr600.

Ti zgoraj v naslovu teme našteti so počasnejši še od 400ccm klase, zadržani, dolgočasni, ampak primerni za začetnike pa so!

Objavljeno

Hehehehe, kaj pa je zdej narobe napisanga, da so minusi :)?

Objavljeno (popravljeno)

Nimam kaj dodati le da je na števcu skoraj 17.000 km in ne 12.000. Kar se tiče pa vožnje čez serpentine, pa je precej tudi v tehniki. Čez vršič v dveh vozim 2 - 3 prestava. Samo če mi jo zagode kak voznik pred mano menjam v prvo. NA popotovanju čez dolomite sem z menjavo 2 - 3 prestava zvozil tako vzpone na falcarego kot druge hribe. Edino čez Stelvio, kjer je bilo hladno in mokro (padal sneg) sem v desne serpentine menjal v 1 prestavo.

lep pozdrav

Igor

Jz imam 1000ccm pa skorajda celotne Dolomite zvozim v 1. prestavi (v dvoje s kufri... ) :P "Kubatura" torej ni merilo za to, katero prestavo boš uporabljal. In glede na to, da ima možakar precej izkušenj (4 leta) menim, da mu pač ni potrebno riniti na 600ccm in naj napade vsaj eno stopnico več, ker iz GPZ500 na CBF600 ni niti iz skednja v hlev :boobies: Seveda se z vsakim mopedom pride poljubno kam, a zakaj bi imel 600, če pa imaš lahko 750 - preprosto kot le lahko :whistle: ?

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Jaz ti lahko povem kakšen sem imel občutek ko sem s tega GPZ-ja presedlal na Hornet 600 (nekje v rangu FZ6). Kot noč pa dan, moči ogromno, občutek da je navora povsem dovolj. Vse ok, dokler nisem probal močnejšega motorja. Enostavno sem se ga navadil in bi ga po štirih letih menjal za močnejšega, predvsem pa več navora pri nizkih obratih. Moti me samo to, da šele pri višjih obratih pokaže res tisto pravo moč. Od naštetih sem peljal le Bandita. V primarjavi z Hornet je kar švohnejši, zmajka mu sape pri visokih obratih, tam ko Hornet vleče, sicer pa je čisto ok za umirjeno vožnjo. Če se rad pelješ kdaj tudi bolj športno ga boš verjetno po kakšnih dveh letih menjal za močnejšega. Večja prostornina, bolj mirno se pelje motor, sam pa veš kakšen način vožnje ti odgovarja. Je pa 1000 kubikov čisto drug svet, tudi če se pelješ lepo umirjeno.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!