Kleemen Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 Z-ejček je zrihtan :worship: Ličar ni zaščitu tanka ko je štrihal in je kljub temu da sm ga spihal pred montazo mi je zapackal pumpo in šobe. Sm glih nazaj skup zložu :whistle: Pumpa se vzame ven ter razstavi spiha... Vbrizg sem isto snel, razstavil(odvil šobe) spihal malo našprical z WD40 in zložil nazaj. Dela kot urca. BATko Drugač vozim VFR sam sm ze vozil zelo veliko motorjev in ti lahko povem, da je Z-750 eden izmed najlazjih in najbolj okretnih. Res me je presenetil z lahkotnostjo... Sigurno ti ne bo žal če kupiš Z-ja. Po moje je primernejš ko SV lp Aja :hmm: Z-ja je lažje vozit kot SV-ja :blink: jst sm pa zmeri mislu da obratno ker SV N ima 150kg, Z jih pa ima 200kg..bolj mi je všeč Z sam bomo videli kaka bo cena konc leta..če dobim kakega za 3000€ ali manj ga takoj uzamem čene bo pa najbrž SV. Sej pomoje bo cena padla in še zdej kr je pršu nov model vn se bo pomoje precej znižala cena na prejšnje modele (2004).
T Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 Sej ni vse v teži :krneki: Z je pač zelo okretna zadevca :naughty: Recmo tud pan evropa 1300 je neverjetno okretna glede na to kakšen motor je. lp
Kleemen Objavljeno Julij 22, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 Sej ni vse v teži :krneki: Z je pač zelo okretna zadevca :naughty: Recmo tud pan evropa 1300 je neverjetno okretna glede na to kakšen motor je. lp Zadnič sm se probu pelat z očetovim suzukijem banditom 600 s in ma okol 230kg..po ravnem sem se pelal gre še kar v redu, a ko je kak ovinek ga je že mal težje obdržat. Res da sem se pelal samo ene par metrov in je šlo počasi v prvi ene 10km/h sam tko za foro sm probal :whistle:
Kleemen Objavljeno Julij 23, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Danes sem sedel na Z-ju in ga mal premikal :D motor ma 200 kg in niti ne čutiš da jih ma tok ker men se zdi tok lahek vsaj na mestu in na ravnem-asvaltu. Zdej če je kaka dolinca in da je še trava in povrhu da je še mokra (govorim iz lastnih izkušen) in pri teh "okoliščinah" že moj motor kr ma 120 kg glih da sm ga obdržal, zdej da bi pa tam bil Z bi pa mogu poklicat pomoč, kr tam ne bi pomagal gas, ker če je mokra trava sam gumo smodi :D in je treba vse lastoročno narest :) Če dobim kakega Z-ja pozimi za ene 3000€-3500€ ga vzamem drugače pa ne vem :)
Čamac Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 (popravljeno) ti raje ko pa da kupuješ motor pojej malo špinače, popaj :D al pa zavij v kako športno trgovino po beljakovine ;) da neoš na koncu flexera vozo Popravljeno Julij 23, 2007. Popravil Brodar
_Nejkooo_ Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 hahaha, batko jaz ti predlagam minimoto, če le ne bo pretežek zate :D
Kleemen Objavljeno Julij 23, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 :D :D :D Sm že cel zelen od te špinače, jo jem po 3x na dan :D sam zato da bom ratal močen in si lohk kupu Z-ja :naughty:
Čamac Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 (popravljeno) treba je met pravi pristop pa v glavi pošlihtano :) lahko ma nekdo 50 kil pa vozi xvs 1100 dragstar od mojega ateja ko ma prazn 280 kg kot pa nekdo z 100 kilami ki ga na silo potiska pa ne ve kaj bi z njim ;) ni vse v sili pa moči :) ampak če res ne moreš vozit 200 kg težkega motorja pa raje ne kupuj kot pa da ti bo vsak tedn na tla pado ;) al pa te bo kdo prehitel tik ob tebi pa te bo odpihnilo :) Popravljeno Julij 23, 2007. Popravil Brodar
Kleemen Objavljeno Julij 23, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 To je pa res ja .) poglej naprimer Pedroso kr ma okol 50 kg in vozi v motogp :)
_Nejkooo_ Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 (popravljeno) To je pa res ja .) poglej naprimer Pedroso kr ma okol 50 kg in vozi v motogp :) ja samo, ki si že ti videl pedroso, da kje parkira, obrača al pa speljuje na kakem klancu, sej vidiš ko jim motor pade jih sploh pobrat več ne morjo... toti gre samo z garaže vun pa dirka, pa nazaj not, s totimi kilami nevem kak bi se znajdo na cesti v kaki nepredvidljivih situacijah Popravljeno Julij 23, 2007. Popravil _Nejko_
Gionni Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Pedrosa = 52kg; honda RC212V = 148kg 52/148 = 0,35 BATko = 60kg; kawasaki z750 = 200kg 60/200 = 0,30 0,35 > 0,30 BATko, ti si na slabšem :lol1:
_Nejkooo_ Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Pedrosa = 52kg; honda RC212V = 148kg52/148 = 0,35 BATko = 60kg; kawasaki z750 = 200kg 60/200 = 0,30 0,35 > 0,30 BATko, ti si na slabšem :lol1: hahahahahahahha :worship:
Čamac Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 Pedrosa = 52kg; honda RC212V = 148kg52/148 = 0,35 BATko = 60kg; kawasaki z750 = 200kg 60/200 = 0,30 0,35 > 0,30 BATko, ti si na slabšem :lol1: Hahahahahahahahahahahahahahaha zdaj pa umirammmmm :worship: :worship: :worship:
Sanda7 Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 po moje je z čist kul ni vse glih v teži važne so izkušnje in tehnika sama imam 52kil pa furam Zja tud goldwinga 470kil z mojim gor včasih peljem,res da mal bolj težko ampak gre drugače pa možno da bo moj naprodaj sicer je verzija S pa letnik 05 sam bo najbrž cena previsoka za tvoj žep aja pa uradno je na 25kw
XTR Objavljeno Julij 23, 2007 Opozori Objavljeno Julij 23, 2007 (popravljeno) Če bi bila teža tak problem potem ne bi toliko žensk vozilo motorje. Sicer pa je tole pravi naslov -Delavnica varne vožnje MAKSI http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=23944, priporočam Kolega je šel iz 125 aprilije na Z 1000, pa nima nobenih problemov. Motor je pa lahkoten za vožnjo skoraj kot moped :). Tisto glede dolince, trave pa to se pa že navadiš :), Ene dvakrat boš zamoču tretjič boš pa že mislu zravn kje obračaš :D Popravljeno Julij 23, 2007. Popravil XTR
Kleemen Objavljeno Julij 24, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 po moje je z čist kulni vse glih v teži važne so izkušnje in tehnika sama imam 52kil pa furam Zja tud goldwinga 470kil z mojim gor včasih peljem,res da mal bolj težko ampak gre drugače pa možno da bo moj naprodaj sicer je verzija S pa letnik 05 sam bo najbrž cena previsoka za tvoj žep aja pa uradno je na 25kw Ja jst če bi kupu bi kupu navadnega Zja, ne S verzijo, ker uni se mi ne dopade tok pa še mal predrag je :whistle: Za težo se pa (pomoje) sam zdej mal na začetku bojim, kot sm se ko sem kupoval ybrko (iz 45kg-šestka, na ybr, ki ima 120kg) in prva vožna je bla bl tko na pazljivo, a pol ko se navadiš niti ne čutiš te teže (ko voziš seveda), drgač na mestu pa mal mišic pokažeš :naughty:
KeC Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Ne se sekirat, 200kg ni noben bav bav. Boš videl, ko ga boš prvič položil ga boš s pomočjo adrenalina brez problema dvignil :whistle: Če lepo sežeš s podplati na tla nima teža skoraj nikakršnega vpliva na obvladovanje motorja. Z ima kot naked zelo dobro pozicijo tudi za manevriranje na mestu, veliko lažje kot kakšen motor z bolj športno držo in manj kg. Na koncu mi je deloval že kot kaki supermoto :rolleyes:
Notranjc Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Če koga zanima poškodovan hladilnik za Z750 l.04, naj me obvesti. Hladilnik je potreben popravila (kdo bi to delal ne vem), ne pušča in bi znal bit uporaben. LP
protoncek Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 ... Boš videl, ko ga boš prvič položil ga boš s pomočjo adrenalina brez problema dvignil :whistle: ... to drži preverjeno s prve roke :naughty: :naughty: :naughty:
_N3jC_ Objavljeno Julij 24, 2007 Opozori Objavljeno Julij 24, 2007 Ma dej no teža motorja pa teža voznika pa res nima skor nobene veze med sabo...vse je v tehniki, če jo pa nimaš pa bol da ostanš na ybr :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se