Skoči na vsebino

Kateri Chopper priporočate glede na vaše izkušnje v praksi


Priporočene objave

Objavljeno

Glede moje izkušnje: kupi si motor, ne pa čoper.

Objavljeno (popravljeno)

kolk pa so eni pametni

kup si lepo čoparja

koga boli kurac kva rečejo cestaki

pa če ste dobr temo prebral bi ugotovil da on ni mislil dalša potovanja

samo kdaj pa kdaj do morja

če sm jst s svojim bil 6×(od tega 3×pula) na morju mu najbrš njemu tut ne bo problem se enkrat zapelat

s kakšnim DS 650

pa vseen je ker kol čoper boljš za potovanja kot SS

Popravljeno . Popravil Žarko G.
Objavljeno

CHOPPER je zame edini "motor", ki pride v poštev, ker mi je edino to všeč :rolleyes: . Najraje bi imel Harleya :worship: samo zanjga nemam pare. Cestaki mi sploh niso všeč :headbang: . Tako da... sto ljudi sto različnih okusov. Meni je pač všeč to kar sem v začetku svojega sporočila napisal, in to je to. :winkiss:

Objavljeno

Mačica, poglej: človek kupuje čoperja, izbor je že naredil. V njem ni Transalpa, ki je zelo dober in udoben motor. Niti ne Varadere ali GS1150,.. Kaj, če bi tebi nekdo težil nekaj v stilu '' kupi si motor, ne endure''...? Vsakemu je všeč kaj drugega.

Dosedaj sem imel precej motorjev, od nakeda, potovalnika, chopperja,..- najboljši se mi je zdel chopper. Naslednji bo spet chopper. So ljudje, ki jim najbolj leži cestak, drugim hard endura, tretjim spet chopper... Vsak ima svoje dobre in slabe strani. :whistle:

Objavljeno
Mačica, poglej: človek kupuje čoperja, izbor je že naredil. V njem ni Transalpa, ki je zelo dober in udoben motor. Niti ne Varadere ali GS1150,.. Kaj, če bi tebi nekdo težil nekaj v stilu '' kupi si motor, ne endure''...? Vsakemu je všeč kaj drugega.

Dosedaj sem imel precej motorjev, od nakeda, potovalnika, chopperja,..- najboljši se mi je zdel chopper. Naslednji bo spet chopper. So ljudje, ki jim najbolj leži cestak, drugim hard endura, tretjim spet chopper... Vsak ima svoje dobre in slabe strani. :whistle:

:worship: :worship: :worship: :worship:

lepo povedano

Objavljeno

ker so vsi čoperji bolj kot ne enaki in noben od kakšne priznane znamke nima kakih večjih napak (razen če pač zadeneš ponedeljkovega kar se pa lahko zgodi vsaki firmi) kupi tistega, ki ti je najbolj všeč. razlike v voznih lastnostih so minimalne, razlike po moči glede na iste kubike so minimalne, skratka odloča izgled.

noben ni pretežek ker so vsi isto težki :rolleyes: in imajo vsi nizko težišče in pa z nogami povsod lepo sežeš do poda. mogoče so tisti 1500,1600 cmm res malo pretežki za začetnika ali švoh postavo, vse manj kot to pa ni panike. zračno ali vodno hlajen je vseeno, itak ga ne boš priganjal, normalno vožnjo pa vsak zmore.

za potovanja so vsi nad 500 ccm dovolj čeprav nikoli ne škodi rezerva, jaz sem z DS 650 (2 osebi, polno naložen) prevozil pol italije, francije, španije in portugalske pa ni bilo nobene panike, potovalna hitrost 110-120 (oziroma kolikor cesta dopušča) brez problema.

da povzamem, vsi čoperji so težke, relativno neokretne krave s slabimi pospeški, relativno slabimi zavorami in nizko hitrostjo (če se nočeš matrat z uporom). če ti je to všeč izberi karkoli, glavno je da ti bo vizualno všeč. harley je pač razred zase (image pa to), ostalo pa je vse skupaj isto.......

mogoče poglej še klasične triumphe, niso ravno čoper so pa tudi zelo lepi.

Objavljeno

Živjo

Jst bi ti priporočil Kawo.

Pred dvemi leti sem si kupil prvi motor (vedel sem da mora biti čoper)

Med japonsko četverico sem se odločil za VN800 in niti za trenutek nisem obžaloval, poskusil sem voziti dragstar 650, hondo shadow in kawasaki se je izkazal za meni najboljšo izbiro. V dveh letih sem naklepal 25 000 km in motorček dela kot je treba.

Prijatelj ima drag star 1100 in se mi zdi nekoliko štorast in okoren. VN 800 je za čoperja zelo okreten in če boš pustil izpuhe pri miru tudi ni preglasen. VN 900 sicer nisem vozil a mislim, da mora biti bolši od 800 že zaradi jermena in zadnjega diska

V glavnem dobro kupi in z užitkom in varno vozi ^_^

Objavljeno

Precej pomembna reč, na katero ob nakupu ne misli skoraj nihče: priporočam ti nakup takega, ki ima kardan. Nimaš nobenih stroškov in vzdrževanja več in menjava precej drage verige odpade. Tisto o cukanju pri šaltanju je čisto nakladanje (morda je to bilo včasih pri starih BMW-jih, pa sedaj to vsi ponavljajo, ne da bi sploh vedeli, kako naj bi to zgledalo). Sedaj imam že tretji motor s kardanom in povem ti: kardan je zakon.

Kljub nekaterim drugačnim mnenjem še vedno trdim, da je močnejše tudi bolje. Seveda se da celo Evropo prepotovati tudi z 250 ccm, a ko sta enkrat na motorju dva s prtljago vred, ti utegne pomanjkanje moči požreti veliko živcev. Za varno in hitro prehitevanje kakega šleparja, ki vozi 100 na uro, rabiš kar precej konjev ali pa 500 m ravnega odseka brez nasproti vozečih avtomobilov, česar pa ne vidiš ravno pogosto.

Izbira: Dragstar 1100, Yamaha Virago 1100, Suzuki Intruder 1400, pa še kaj bi se verjetno našlo.

Staro kuharsko pravilo, ki velja tudi za motorje: v velikem loncu se da malo skuhati, v malem pa ne veliko.

LP, Andi.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!