Skoči na vsebino

Sam svoj mojster


Guest zkuna

Priporočene objave

Zanima me, koliko daleč sami posegate v motocikel -

- katera vzdrževalna/tuning dejanja postorite sami in katera prepustite "mojstrom"?

To je pa čisto odvisno, od katerga foha si. Če obvladaš motorino, vse, če ga ne, pa drugim prepustiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse kar se tiče zunanjih del opravim sam samo mašine ne odpiram se pravi

zavore+zav tekočina

olje +filtri+ svečke

menjava verige+zobniki

izpuh

ko peljem menjati gume odšraufam platišča z motorja, da lahko potem ko ji montiram nazaj lepo namažem ležaje in očistim verigo in zobnike

zdaj ko bo sklopka za zamenjat jo bom verjetno tudi sam :whistle:

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse kar se tiče zunanjih del opravim sam samo mašine ne odpiram se pravi

zavore+zav tekočina

olje +filtri+ svečke

menjava verige+zobniki

zdaj ko bo sklopka za zamenjat jo bom verjetno tudi sam :whistle:

Jaz sem razvajen. Vse na servisu (razen, če kupim kaj aftermarket, potem naštimam sam). Mi nekaj pomeni tisti žig v servisni.

Če pa od kolegov kdo sam šraufa mu pa rade volje priskočim na pomoč.

Popravljeno . Popravil gvucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse, kar ne zahteva dragih specialnih orodij. Poceni specialna orodja si pa kupim... :whistle:

Torej:

  • menjava tekočin (olja, filtra za olje, hlad. tekočine, zavorne tekočine)
  • menjava svečk
  • menjava lamel sklopke
  • menjava zavornih ploščic
  • menjava zavornih cevi
  • preverjanje zračnosti ventilov
  • sinhronizacija sesalnih teles (throttle body sync)
  • nastavljanje vplinjačev (dize, igle, ... )
  • ...

Je pa res, da se mi pogosto ne da ukvarjat z 'enostavnimi' zadevami, ki jih je treba postoriti, da sploh prideš do zabavnih stvari (npr. demontaža plastik, tanka, ... da prideš do nastavljanja ventilov). Za to bi uporabil mehanika... ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse kar se tiče zunanjih del opravim sam samo mašine ne odpiram se pravi

zavore+zav tekočina

olje +filtri+ svečke

menjava verige+zobniki

izpuh

ko peljem menjati gume odšraufam platišča z motorja, da lahko potem ko ji montiram nazaj lepo namažem ležaje in očistim verigo in zobnike

zdaj ko bo sklopka za zamenjat jo bom verjetno tudi sam :whistle:

jaz isto, motor pa rajši prepustim drugemu "majstru"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem danes malo napenjal ketno (prvič). redne servise itak, da bom vozil na pooblaščen servis. druge male prčkarije pa bom probal sam doma.

ne bi pa se dotikal edino bremz, ker bi mi bilo potem neprijetno pri vožnji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

h mehaniku samo kar sam ne znam. To je blo enkrat, ko je zamaknilo zobnik od ventilov in so se narobe odpirali/zapirali pa je pokalo ko strela... Drugače sam vse. Naj bo za po cesti al pa po blatu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A motorje se tudi šraufa ??? :blink:

Jaz sem mislu da se samo tanka in občasno gume menja. :ninja:

lp

Saj to se sam tisti menjo ki nimajo BMW-jev :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A motorje se tudi šraufa ??? :blink:

Jaz sem mislu da se samo tanka in občasno gume menja. :ninja:

lp

Saj to se sam tisti menjo ki nimajo BMW-jev :whistle:

Jaz ga samo spucam :naughty: pa še sedaj ga ne smem, ker je garancija in mi ga AvtoAktiv spolira... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 15 tisoč(eno leto naprej me pa boli kita za garancijo) serviser naprej pa vse sam, kar se ne tiče mašine pa še to včasih mal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na Jawi vse sam-raavno končujem popolno obnovo (bla razstavljena skoraj do zadnjega vijaka...) Ko bo pa kakšen večji, resnejši moped pa ne vem če se bom upal kej preveč :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Nisem mehanik se pa zadosti spoznam na vsa popravila in šraufanje.

Sem strojnik.

Nisem posegal v popravilo svoje fazerce razen lani hitri servis (olje, filter), ker je bil motor nov. Do sedaj so ga servisirali serviserji. Odločil sem se, da bom to delal sam, pa ne zaradi denarja ampak zaradi sebe. Dovolj se spoznam na to in bom kos vsaki zadevi (rednih servisov).

Začel bom s servisom na 21000.

Ali imate mogoče kakšen namig, mogoče je kje kakšna caka ali na kaj morem posebej biti pozoren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali imate mogoče kakšen namig, mogoče je kje kakšna caka ali na kaj morem posebej biti pozoren.

Poišči si servisno knjigo (service manual), če še nimaš...

A to maš FZ6 ali FZ1?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dokler sem imel skuter sem delal skoraj vse sam, na yamahi zdaj pa tudi, počasi, s pomočjo shop manuala pa gre :) edino česarkoli v zvezi z elektriko se ne pritaknem, in pa zdaj glave motorja, ventile in ostalo prepuščam strokovnjakom :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprilio 125 sem šravfal vse v celoti sam (agragat, verige, zobniki, zajle, elektrika, raznorazne nastavitve ki jih ni malo, pa še kaj bi se našlo), zx-6r pa sem peljal k elisi samo zaradi sinhronizacije uplinjačev (ker pač nimam takega orodja), pa so spotoma zamenjali še olje pa filter, kar pa bi lahko tudi sam, samo sem pač imel denarja takrat zadost pa sem pustil njim. Sicer ga sam tudi nisem možnosti šravfati, ker moj kawi v dveh letih NI IMEL NITI ENE OKVARE OZ. NAPAKE :grim Drugače pa nimam velikega zaupanja do serviserjev a pri elisi so se mi kar priljubili čeprav so dragi. V vse bi se spustil sam, razen kakšno nastavljenje ventilov pa globlje posege v motor, za katere mislim da če nisi izkušen mehanik se nimaš kaj zajebavat...Raje dam tistih par eur več pa imam mir kot pa da se neki jebem brezveze. Sicer sem pa strojnik in več kot bom sam naredil, bolj ponosen bom :worship: Mehaniki so pa seveda naša delovna sila, s katero bomo upravljali OK :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nastavljanje ventilov je v bistvu čist simpl in lahko vsak, ki ima malo smisla za šraufanje, to naredi sam :D Ampak nekako velja mit, da je to nekaj grozno kompliciranega.. Vse kar je potrebno, ko to počneš prvič, je dober service manual in malce potrplenja, da vidiš zakaj se sploh gre pri celotni zadevi. Ko pa to počneš drugič, si pa v 2 urcah frej, če ne prej :D

Tudi mašino podret ni nek velik problem, je pa potrebno imet dobro orodje in predvsem, ko to delaš prvič, dobro mero živcev in potrpežljivosti. Brez tega ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štelanje ventilov na ploščice je kar komplicirano, če je pa na vijake si pa 5 min. fertik.

Se pa strinjam, da kjer je volja je tudi pot. Seveda s service manualom. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!