Skoči na vsebino

Sam svoj mojster


Guest zkuna

Priporočene objave

Tudi mašino podret ni nek velik problem, je pa potrebno imet dobro orodje in predvsem, ko to delaš prvič, dobro mero živcev in potrpežljivosti. Brez tega ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mašino podret ni nek velik problem, je pa potrebno imet dobro orodje in predvsem, ko to delaš prvič, dobro mero živcev in potrpežljivosti. Brez tega ne gre.

Pa fotoaparat tut prav pride, a ne?

:whistle: :whistle: :whistle:

če imaš slab spomin :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mašino podret ni nek velik problem, je pa potrebno imet dobro orodje in predvsem, ko to delaš prvič, dobro mero živcev in potrpežljivosti. Brez tega ne gre.

Pa fotoaparat tut prav pride, a ne?

:whistle: :whistle: :whistle:

Je service manual dovolj :D

Sadovi današnjega dela:

Simptom: metanje iz 6. prestave

Postavljena diagnoza: 2 uničena zobnika :D

post-1190-1202158763_thumb.jpg

post-1190-1202158810_thumb.jpg

Dohtarja: DeX in condor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še portreta dohtarjev...

DeX

post-3126-1202159160_thumb.jpg

pa še jst

post-3126-1202159301_thumb.jpg

Rezervne "organe" pa še čakamo :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še portreta dohtarjev...

Vsaka čast vama da se lotita. Jest vama želim da bi popravilo čimbolj uspelo, pa pazi da boje vse dihtunge na svojih mestih ko boš sestavljal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za lepe želje :) Drugače pa je tole že 4. da sem podrl menjalnik, pri tapravih motorjih (ne tomosi), tako, da sem že "vajen". Sicer prvič na GSXRju, ampak saj je povsod podobno..

Tudi jaz upam, da bo z novimi zobniki stvar delala kot je treba. Drugih poškodb ali odstopanj ni bilo zaznat. Bom jutri pri dnevu ša malce bolj preveril zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

Tudi jaz upam, da bo z novimi zobniki stvar delala kot je treba. Drugih poškodb ali odstopanj ni bilo zaznat. Bom jutri pri dnevu ša malce bolj preveril zadevo.

Fsaka čast fanta, to je pa že nekaj!!!

Imam za vaju dva kratka vprašanja.

Kupil Hondo hornet 600 01, prevoženih 23000.

Gre in vžiga kot po maslu.

Ali moram dati peveriti zračnost ventilov in kdaj bom vedel, če ketno treba menjati!!

Ali se motorna ketna tudi menjuje?

Hvala za kratke odgovore

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz upam, da bo z novimi zobniki stvar delala kot je treba. Drugih poškodb ali odstopanj ni bilo zaznat. Bom jutri pri dnevu ša malce bolj preveril zadevo.

Fsaka čast fanta, to je pa že nekaj!!!

Imam za vaju dva kratka vprašanja.

Kupil Hondo hornet 600 01, prevoženih 23000.

Gre in vžiga kot po maslu.

Ali moram dati peveriti zračnost ventilov in kdaj bom vedel, če ketno treba menjati!!

Ali se motorna ketna tudi menjuje?

Hvala za kratke odgovore

lp

Franc

S ketno in zobniki kolesa je sledece:

- Na moji prejsnji horneti, ki je bila 4 leta mlaj od tvoje sem ketno zamenjal pri 27000km, ceprav sem motor vozil precej normalo.

- Na zadnji nihajki, kjer se nateguje ketno imaš začrtano rdečo in zeleno črtico. Ko prideš čez rdečo, je cajt menjat, saj se od takrat ketna precej hitreje razteguje.

- Zobnikov mi pri teh kmjih ni bilo treba menjat (praksa je da zamenjas dve ketni, preden zamenjas tudi zobnike. Je pa precej odvisno tudi od načina priganjanja motorja)

- Ketno menjas tudi v primeru, ko ti kak glid otrdi in se noče lepo posedati na zobnik (to se zgodi ko popusti znotraj člena oring-dihtenga in zadeva zrjavi).

Lahko preveriš zračnost ventilov, če veš da so z motorjem delali kot svinja z mehom, sicer pa do kakih 50000 nimas pri Horneti kaj skrbet.

Tudi motorna ketna se menjuje, samo pri teh motorjih je ravno ta čar, da do teh menjav pride precej pozno. Do takrat bos ti ze na horneti 900 al pa CB1000R :)

Pa srecno voznjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pomislil kdo, da pa kilometri niso povsem pošteni? ker :l_01: te vsi radi, pa gre motor po gobe, ker vsak tako razmišlja, pa na vsake 2 leti za kakšnih 15000km dol zvrti, kar na teh analognih števci res ni ravno velik problem...potem je pa že kar šment ne štelati ventilov.

Je sicer Urkoman odlično opisal, a sam bi na toliko starem motorju, če ne bi poznal celotne servisne zgodovine, pač dal naštelati ventile - 3h dela, kar pri normalnem serivserju nanese od 60-75€, ni veliko a ne? .)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala fantje, razumljivo napisano!

Danes naredil 130 km okrog Ormoža, motor res lepo gre, nobenega problema. No tisto o 900ccm hornetki verjetno še dolgo ne bo realno, saj mi je še ta prehitra, vozim vedno v 6 prestavi, pa še takrat ne rabim menjat ko prehitevam, razen, ko ni dovolj prostora.

Malo me moti veter, čeravno imam neko steklo manjše naprej, pa malo me vrat boli, če se držim preveč naprej.

Ajd, se vidimo na kakem zboru!

lp

Franci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala fantje, razumljivo napisano!

Danes naredil 130 km okrog Ormoža, motor res lepo gre, nobenega problema. No tisto o 900ccm hornetki verjetno še dolgo ne bo realno, saj mi je še ta prehitra, vozim vedno v 6 prestavi, pa še takrat ne rabim menjat ko prehitevam, razen, ko ni dovolj prostora.

Malo me moti veter, čeravno imam neko steklo manjše naprej, pa malo me vrat boli, če se držim preveč naprej.

Ajd, se vidimo na kakem zboru!

lp

Franci

Lepo da si zadovoljen s Hornetko, cimvec varnih km-jev zelim.

600tka za enega brez prtljage krasen motor, za dva s prtljago pa zal v 6 ne bo lahko prehitevat, prej v 3-4, to bos kmalu ugotovil.

Jest sm po 2 sezonah presaltu na 900, ampak mi ni zal da sem zacel na 600.

Vidmo na zboru v Umagu, to ne smes zamudit.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fsaka čast fanta, to je pa že nekaj!!!

Imam za vaju dva kratka vprašanja.

Kupil Hondo hornet 600 01, prevoženih 23000.

Gre in vžiga kot po maslu.

Ali moram dati peveriti zračnost ventilov in kdaj bom vedel, če ketno treba menjati!!

Ali se motorna ketna tudi menjuje?

Hvala za kratke odgovore

lp

Franc

Kontrola ventilov je pri japoncih ponavadi predvidena na 24k km. Prešraufal sem že par motorjev in moje izkušnje do sedaj so take, da pri 24k km ponavadi še vse štima, oziroma ni potrebno nobeno nastavljanje. Je pa res kar so rekli fantje, 23k km za 2001 letnik je malo in čisto možno je, da se je kdo malo poigral s števcem. Ker kontrola ventolov ni neka znanost niti ne prevelik strošek, mogoče ne bi bilo napačno dat pogledat. Če si pa malo tehničnega tipa, pa orodje v roke pa akcija :)

Ketno se menja ko je pretegnjena (ponavadi neenakomerno - na enih mestih jo špona, nad rugih ohlapna), ko členi dobijo luft, ali ko ratajo trdi/togi in se nočejo več lepo zgibat po zobniku. Karkoli izmed naštetega je dober razlog za menjavo. Zdej pri koliko km je treba menjat ketno je odvisno predvsem od načina vožnje, pa seveda tudi od vzdrževanja - mazanja. Če je bilo vse normalno, verige zdržijo tja do 30km, lahko tudi precej več, oziroma bistveno manj. Veliko je odvisno tudi od verige kakšna je. Original so ponavadi kar ok, se pa na trgu potem najde tudi manj kvalitetne poceni aftermarket izdelke, in če je nekdo zamenjal verigo za tako, lahko da gre prej. Vsekakor se jaz ne bi oziral pri menjavi verige na število prevoženih km, ampak na dejansko stanje verige. Ni težko videt, ali je zrela za menjavo, če upoštevaš tiste zgoraj naštete dejavnike.

Če si pa mislil verigo pri odmičnih gredeh, se pa ni treba še ubadat s tem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kontrola ventilov je pri japoncih ponavadi predvidena na 24k km. Prešraufal sem že par motorjev in moje izkušnje do sedaj so take, da pri 24k km ponavadi še vse štima, oziroma ni potrebno nobeno nastavljanje. Je pa res kar so rekli fantje, 23k km za 2001 letnik je malo in čisto možno je, da se je kdo malo poigral s števcem. Ker kontrola ventolov ni neka znanost niti ne prevelik strošek, mogoče ne bi bilo napačno dat pogledat. Če si pa malo tehničnega tipa, pa orodje v roke pa akcija :)

Ketno se menja ko je pretegnjena (ponavadi neenakomerno - na enih mestih jo špona, nad rugih ohlapna), ko členi dobijo luft, ali ko ratajo trdi/togi in se nočejo več lepo zgibat po zobniku. Karkoli izmed naštetega je dober razlog za menjavo. Zdej pri koliko km je treba menjat ketno je odvisno predvsem od načina vožnje, pa seveda tudi od vzdrževanja - mazanja. Če je bilo vse normalno, verige zdržijo tja do 30km, lahko tudi precej več, oziroma bistveno manj. Veliko je odvisno tudi od verige kakšna je. Original so ponavadi kar ok, se pa na trgu potem najde tudi manj kvalitetne poceni aftermarket izdelke, in če je nekdo zamenjal verigo za tako, lahko da gre prej. Vsekakor se jaz ne bi oziral pri menjavi verige na število prevoženih km, ampak na dejansko stanje verige. Ni težko videt, ali je zrela za menjavo, če upoštevaš tiste zgoraj naštete dejavnike.

Če si pa mislil verigo pri odmičnih gredeh, se pa ni treba še ubadat s tem :)

Pogledal servisno, ventile bi moral preverjati po knjizci na 12,24,36tisoč km-jev. Jest še nisem niti enkrat, je pa kolega na svoji 900tki pri 50tisoc preverjal ventile pa so BP.

lp U.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!