Skoči na vsebino

Superduke vs. Tuono


John2005

Priporočene objave

Jaz bi vsekakor izbral Tuono, glede na to, da imam zelo dobre izkušnje z Mille, ki ima enak motor (malo dodelan) in ciklistiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da je odločitev padla....menim da s tuono ne morem zgrešit pa še ceneje jo dobim kot SUperduka. Hvala vsem za pomoč...

Glede na to,da sem najbolj pomagal,daš en krog :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Superduka sicer nisem peljal, sem pa Tuonota in mi ni "sedel". Pol centimetra praznega hoda na ročici za gas, zavore, ki se sploh ne dajo dozirati (vse ali nič, verjetno ploščice še niso bile utečene), motor v spodnjih vrtljajih mrtev, najbolj me je pa motilo to, da sediš en meter stran od balance. Poleg tega sem imel občutek, da ima motor 250 kil in ne 200 (top heavy). Po moje dober motor za pred kakšen kafič, za Marijo Reko ali kaj podobnega ma sigurno ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da je odločitev padla....menim da s tuono ne morem zgrešit pa še ceneje jo dobim kot SUperduka. Hvala vsem za pomoč...

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: we love you :winkiss: he

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Superduka sicer nisem peljal, sem pa Tuonota in mi ni "sedel". Pol centimetra praznega hoda na ročici za gas, zavore, ki se sploh ne dajo dozirati (vse ali nič, verjetno ploščice še niso bile utečene), motor v spodnjih vrtljajih mrtev, najbolj me je pa motilo to, da sediš en meter stran od balance. Poleg tega sem imel občutek, da ima motor 250 kil in ne 200 (top heavy). Po moje dober motor za pred kakšen kafič, za Marijo Reko ali kaj podobnega ma sigurno ne.

zanimivo, moji občutki pa so rano kontra. super podvozje, čisto športno in zelo dobre zavore in super za dozirat, jsano če je vse od mille. agregat živčen (me like that!) in hitro odziven, položaj pa že skoraj supermoto, skratka idealka za ovinke :worship:

žal superduka nisem peljal :trance_33_sleep:

bi mel (tuonota jasno), čeprav sem prepričan da se tudi dika nebi branil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Superduka sicer nisem peljal, sem pa Tuonota in mi ni "sedel". Pol centimetra praznega hoda na ročici za gas, zavore, ki se sploh ne dajo dozirati (vse ali nič, verjetno ploščice še niso bile utečene), motor v spodnjih vrtljajih mrtev, najbolj me je pa motilo to, da sediš en meter stran od balance. Poleg tega sem imel občutek, da ima motor 250 kil in ne 200 (top heavy). Po moje dober motor za pred kakšen kafič, za Marijo Reko ali kaj podobnega ma sigurno ne.

Pol centimetra praznega hoda pri ročici za gas???!!! Ma nemoj! Sem slišal, da za odpravo le tega potrebuješ najmanj Nasine strokovnjake...

Zavore se pa dozirajo ravno toliko kolikor imaš občutka na ročici in prav nič manj, verjemi, da Tuono leti čez ovinke in ravnine zelooo hitro, le pravi pilot (vajen motorjev, ne kosilnic) mora biti za balanco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol centimetra praznega hoda pri ročici za gas???!!! Ma nemoj! Sem slišal, da za odpravo le tega potrebuješ najmanj Nasine strokovnjake...

Zavore se pa dozirajo ravno toliko kolikor imaš občutka na ročici in prav nič manj, verjemi, da Tuono leti čez ovinke in ravnine zelooo hitro, le pravi pilot (vajen motorjev, ne kosilnic) mora biti za balanco.

:worship: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol centimetra praznega hoda pri ročici za gas???!!! Ma nemoj! Sem slišal, da za odpravo le tega potrebuješ najmanj Nasine strokovnjake...

Zgleda, da res. Pri Apriliji tega namreč ne znajo :headbang: Ali pa nočejo. Verjetno je razlog ta, da se bojijo, da bi kdo od lastnikov preveč gas odprl :rolleyes:

Zavore se pa dozirajo ravno toliko kolikor imaš občutka na ročici in prav nič manj, verjemi, da Tuono leti čez ovinke in ravnine zelooo hitro, le pravi pilot (vajen motorjev, ne kosilnic) mora biti za balanco.

BCS ma zlo dobre zavore, krajša zavorna pot kot pri apriliji :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zavore, ki se sploh ne dajo dozirati (vse ali nič, verjetno ploščice še niso bile utečene)

predvidevam da to ni bil tvoj prvi motor z opletenimi zavornimi napeljavami ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvidevam da to ni bil tvoj prvi motor z opletenimi zavornimi napeljavami ?

[/qu

Imel sem zx-10 2004, ki ima, po testih sodeč, najboljše zavore med serijskimi motocikli. Tuono, ki sem ga peljal je imel verjetno nove, neutečene zavorne ploščice. Ali pa ime res tako zj.. bremze. Makaronarji, pač :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče zaradi malo daljše medosne razdalje Tuono lepše "pobira" neravnine, sicer pa oba s super ciklistiko, zavorami...

Skratka zelo podobna motorja Aprilia z nekoliko več konji in navorom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvidevam da to ni bil tvoj prvi motor z opletenimi zavornimi napeljavami ?

Imel sem zx-10 2004, ki ima, po testih sodeč, najboljše zavore med serijskimi motocikli. Tuono, ki sem ga peljal je imel verjetno nove, neutečene zavorne ploščice. Ali pa ime res tako zj.. bremze. Makaronarji, pač :evilgrin:

Kočioni sustav

Novi Tuono je opremljen sa Brembo Gold radijalnim klještima sa 4 zasebne kočione pločice. Sustav djeluje veoma precizno, te je sila kočenja proporcionalna stisku ručice kočnice. Kočione pločice su manjih dimenzija nego uobičajene čime se dobilo na ravnomjernom trošenju istih. Dva 320 milimetarska plivajuća diska omogućuju precizniju kočionu putanju i smanjenje inercije pri kočenju.

Stražnja kočnica je također Brembo Gold, sa 220 milimetarskim diskom od nehrđajučeg čelika, te klještima sa 32 milimetarskim pločicama.

Predni i stražnji sustav koristi aeronautička metalna crijeva kako bi se izbjegao efekt „propadanja“ koji se javlja kod duže uporabe konvencijalnih kočionih crijeva.

Vir:Motori.hr

Upam,da si boš znal prevest :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest bi pa kr duka..k več energije kaže..

drgač pa če bi jih primerjal ne vrjamem da bi dubu zmagovalca..

kot bi primerjal subaru impreza pa lancer evo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo tako...za informacijo, česa je sposoben serijski Tuono na dirkah v razredu moto ST v rokah dveh novinarjev revije Motociclismo :evilgrin:

http://www.moto-st.com/

03-05-2007 - 09:38

THE FANTASTIC VICTORY OF THE APRILIA TUONO AT DAYTONA

It was the Italian hymn of Aprilia riders that was heard at the main event of the first two weekends of the Daytona Speed Week, the biggest and most spectacular motorcycling event in the world.

The Aprilia Tuono 1000 R conquered victory in Daytona’s prestigious 500km, disputed on the celebrated Floridian super-speedway (typically a NASCAR haunt) that included 105 laps in 3 hours, 18 minutes, and 25 seconds.

The only all-Italian team among the 44 motorcycles at the starting line, the Aprilia riders (Gianni De Matteis and Federico Aliverti, a journalist of the “Motociclismo” Italian magazine) completed a stupendous race. They went on to win on a track that is peerless in motorcycling competitions and is characterized by two super-elevated curves that are raced at full-speed, only to be followed by mixed terrain.

Thanks to an aggressive race and the advantage derived from the great experience acquired by the Noale house in the Endurance World Championship, the official Aprilia Tuono continually gained positions.

With 8 laps left to go, the twin 1000cc from Noale went after the race leaders, Ulrich-Acree, on their Suzuki 1000. The two motorcycles rode neck-in-neck for a while at over 250 km per hour, until the Italian bike gained the advantage and closed out the race with a margin of 12 seconds. Completing the fantastic performance from Aprilia was the conquest of the 3rd place podium by another Tuono, ridden by the Americans, Estock-Luke.

“To win at one of the temples of international motorcycling fills me with pride”, affirmed Leo Mercanti, Aprilia Brand Manager. “At Daytona, the best of American motorcycling gather for the occasion and the race conditions, riding styles, and rules are far outside the norm of what Italian riders and designers are accustomed to. Yet we were able to compete at the highest of levels in such a different type of contest, demonstrating that great motorcycling know-how and passion know no borders. The victory and the 3rd place in Daytona are another notch in the belt to add to Aprilia’s growth in the US, an ever-increasingly important market in the strategy of our brand’s international diffusion.”

The performance of Aliverti and De Matteis was particularly significant, because the Aprilia Tuono competed in a standard configuration, absolutely identical to the naked stock bike without any fairing, notwithstanding the extremely high speeds of the raised ramps.

Since its birth, the Aprilia Tuono has imposed itself as the quickest and most sporty naked motorcycle in the international market, repeatedly winning championships dedicated to the “naked” world and disputing other classified races such as the “Tourist Trophy” and the Macao GP with honor.

Such affirmation on the American speedway’s theoretically “impossible” track (for the motorcycle without fairing and high steering) shows that the Tuono and its riders accomplished an exceptionally prestigious feat.

post-281-1187303021_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konjev pa ima okrog 150, serijski tuono 2006 ?

Popravljeno . Popravil replica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

139 naj bi bilo deklariranih, po meritvah okoli 115 na kolesu...

Čist dost, da odpelješ bejbo na sladoled na 3M ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glas za Tuonota ---> je lepši močnejši(120hp vs 138hp)................

:nono:

Ktm bolj buta.

peljal oba oz vse štiriU(superduke 06,tuono 03,tuono factory 07,tuono factory 06).

Drugače stvar okusa in denarnice(mene na tuonotu moti to, da ima stopalke za noge zelo visoko in imam občutek da visoko sedim (na rezevarju,medtem ko pri KTMju v motorju kar mi bolj sede)

Moje mnenje!

Popravljeno . Popravil QQ7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!