Skoči na vsebino

Superduke vs. Tuono


John2005

Priporočene objave

No takšno Aprilio Tuono mi je uspelo vozit letos in že dolgo nisem užival tako ! KTM je pa tudi po moje odličen, bil sem z njim na Golici, res super motorin! Lani sem imel TNT mesec dni in verjemite lahko se kosa z obema ! Ima pa vsak svoje čare in slabosti, zato je težko govorit kateri je boljši, po moje ima Aprilia Tuono rahlo prednost, ker ko se ga navadiš lahko voziš na polno, do roba svojih zmogljivosti ali znanja oziroma jajc, pa imaš občutek, da ima motor še kar nekaj rezerve več kot jo sploh lahko dosežeš, ampak na cesti se to ne počne, kajneda !

Tuono ima moj glas !

post-14182-1187549073_thumb.jpg

post-14182-1187549094_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil the JACK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš odločil za Tuonota,potem vedi da zadnje zavore neboš imel!

Vsem po spisku crkuje zadnja zavora.(baje se olje pregreva,servis pa itak vemo kakšen je za Aprilio).Poznam dva latnika ki mate Tuonota 07 in oba isti problem.

Jebiga Aprilia.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš odločil za Tuonota,potem vedi da zadnje zavore neboš imel!

Vsem po spisku crkuje zadnja zavora.(baje se olje pregreva,servis pa itak vemo kakšen je za Aprilio).Poznam dva latnika ki mate Tuonota 07 in oba isti problem.

Jebiga Aprilia.

Potrebno prezračit zavoro,sem tudi sam imel ta problem,če pa ne bo še dobro zamenjati zavorno olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa folk preveč bremza z zadnjo zavoro. V ta namen imaš litrski dvovaljnik.

Kdo pa sploh rabi zadnjo zavoro na Tuonotu?Rabim jo samo za speljevanje sredi klanca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se boš odločil za Tuonota,potem vedi da zadnje zavore neboš imel!

Vsem po spisku crkuje zadnja zavora.(baje se olje pregreva,servis pa itak vemo kakšen je za Aprilio).Poznam dva latnika ki mate Tuonota 07 in oba isti problem.

Jebiga Aprilia.

Zakaj pa ne bi imel zadnje zavore? Ti dvobatne zavore z jekleno-oplaščenimi cevmi niso dovolj? Na malokaterem motorju so take v originalu...Če se olje pregreva je problem rešen v 10min z menjavo le tega, višjestopinjskega. Če ste vsi taki butli, da ne znate tega nardit sami, ne vem, kako lahko motorje sploh imate?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje je zakaj se pregreva ?

če si bolj manjše rasti bi bil verjetno duke boljša izbira ker nima tako širokega sedeža kod ga ima tuono.

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ste vsi taki butli, da ne znate tega nardit sami, ne vem, kako lahko motorje sploh imate?

zakaj pa bi bil butl če človek ne zna menjat olja na bremzah? ti znaš narediti vse v svoji bajti , avtu, čolnu...?

lp robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, če tega ne znaš potem se res ne smeš vozit !

Točno tako kot je reku marduk, če znaš te stvari in malo motoroznanstva so stvari bolj logične in ti veliko pomagajo saj motor ni tako enostavno vozit.

Kot je meni znano je za vožnjo z motorjem potreben samo izpit za motor in ne izpit iz šraufanja.

Bo že držalo da ti malce znanja iz motorznanstva pri vožnji koristi npr. teorija o delovanju agregata, zavor, sklopke itd.,

vedar je to teorija. Tehnika menjave ploščic, olja, filtra itd. pa ti pri vožnji ne pomaga prav nič.

Zanima pa me kako tebi npr. tehnika menjave zavornih ploščic pomaga pri vožnji?

Za razliko od tebe se mi zdi vožnja z motorjem zelo preprosta.

sicer smo pa čist :topic:

p.s. meni je tuono veliko bolj simpatičen, še posebej v factory verziji :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vozil oba - lanska. Nekaj malenkosti, ki so mi še ostale v spominu:

Duk podaja moč dosti bolj brutalno od Tune in bistveno bolj je na Duku čutit vibracije motorja (Duk z Akrapotom : Tuono serija). Ampak brez skrbi, Duk se mi je zdel glih prav robat oz. sado-mazo, da še ni blo moteče :wub:

V tistih par deset zavitih kilometrih je Dukov sprednji del dobesedno grizel v asfalt, občutek za dogajanje pod kolesom je fantastičen :worship: Zelo neprijetno zna bit na Duku cukanje pri majhnih hitrostih 1-2 prestava, na fejst zavitih ridah in v mestu je treba vedno pomagat s sklopko. Oblikovno kot celota me je Duk prepričal bolj kot Tuono vse do pogleda na zadnjo nihajko in Lego armaturko. Ljubiteljem detajlov bo bolj všeč Tuna. Pri Tuonotu se sedi z ritjo glede na roke precej visoko, leva dlan rabi kar nekaj treninga, predno postane dovolj krepka za pogosto stiskanje sklopke, je pa doziranje sklopke za izstrelitve na meji zadnjega kolesa :worship: Zaradi razdalje med sedežem in krmilom maš občutek, da malenkost visiš nad tankom. To zna bit velik problem za nekoga navajenega "kuhinjskega sedenja" . Ampak sčasoma ugotoviš, da je ta položaj odličen za zaznavanje dogajanja pod ritjo v srednje in hitrih ovinkih, če znaš to izkoristit seveda...

Ker imam pri mopedih rad kar se da sado-mazo variante :whistle: , bi vzel Duka :xx: :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Resno razmišlam o nakupu novega Superduka ali Aprilie Tuono ( oboje osnovna verzija ). A je kdo mogoče vozu oba motorja?Mal me zanimajo občutki!

In kaj se je zgodilo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!