djpiky Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 (popravljeno) Lp pozdrav vsem! imam nekaj uprašanj. v oko mi je stopil ktm 300exc pa me zanima kako je s tem motorjem za po cesti. Npr. vsak dan bi se vozil v šolo z njim (cirka 8 km), kdaj pa kdaj bi se peljal malo naokoli po cesti do 50km daleč , drugače pa bi se doma vozil predvsem po terenu. gledal sm letnik 2003 v tem primeru <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1441123če" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/ogl...sp?ID=1441123če</a> kdo pozna naj pokomentira ta ktm. imam pa še eno vprašanje. to je 300ccm 2 takter do zdj sm vozu samo krosa 250ccm 4taktnega, kaj moram pričakovati s tem motorjem brutalno neobladljivo zadevo ali približno podobno, al nič navora do 7500rmp pol pa neverjetn pospešek ali kaj? pa povejte še mal kakšne so hibe tega motorja in katerih letnikov se izogibati. pa še to kako je s serivsom motorja in al je to kot kros ko morš skoz neki šravfat, na koliko se menja bat ipd. stvari. hvala za odgovre lp primož Popravljeno Avgust 16, 2007. Popravil djpiky
bna Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 na tvojem mestu bi raje vzel 520 exc je le 4 takten kolega se znjim vozi veliko po asfaltu je pa tudi že naredil turo 200km po asfaltu brez postanka .
djpiky Objavljeno Avgust 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 520ccm se mi zdi veliko problem je tudi v vozniški
lubadar070 Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 zdravo. 300 2 t ima ogromno navora pri nižjih rpm. vleče iz nule pa do konca močno, vendar ne tako sunkovito brutalno kot 2 t kroske večjih prostornin. lažji in bolj okreten kot 4 t hard endure, vendar pa tud manj primeren za asfalt. če se boš več vozu po cesti kot pa po terenu bi bila bolš opcija 4 t( 450, 520 exc). to so moje lastne izkušnje ker sem imel 250 2 t exc. večino sem se vozil po cesti, pa ni nism bil zadovoln. to so stroji narejeni bol za teren kot za cesto. življenska doba motorja je pa dost odvisna od tega kok ga boš vozil in kvalitetno vzdrževal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se