Skoči na vsebino

Honda VFR 1000


P182

Priporočene objave

Honda je pokazala skice okvirja nove VFR1000, sestavljen bo iz dveh kosov v njem pa bo popolnoma

nov 1000 V4 agregat, ki bo predstavljal stresni del okvirja. Na skicah se tudi vidi, da Honda razmišlja o V5 agregatu.

post-8684-1187290401_thumb.jpg

post-8684-1187290444_thumb.jpg

post-8684-1187290504_thumb.jpg

post-8684-1187290563_thumb.jpg

post-8684-1187290605_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda je že kar nekaj časa kuhala zadevo z V agregati.

Hoteli so tako z vidika imidža kot marketinga unovčiti slavo prejšnjega dirkalnega modela, ki ni imel konkurence, še posebej pod Rossijem.

Zdaj so ugotovili, da je skrajni čas, ker razvpistost počasi bledi.

Zato so tako zavlačevali z novo VFR, ker so se morali odločiti, kako naprej.

Eden od strahov pri V5 je, ali bo kanibaliziral CBR1000RR, drugi pa, ali bo imel dovolj kupcev, ker jo je en podoben model iz preteklosti odnesel prodajno tako slabo, da so ga morali umakniti.

Vsekaor, je pričela Honda tudi pri motociklih razmišljati o določenih premium aspektih in uvrstitvah.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P182, dovoli, da malo spreciziram tvojo objavo.

Nov okvir, ki bo iz dveh delov, ima novost in prednosti v tem, da zmanjša celotno težo motocikla s tem, ker zaradi zasnove potrebuje znatno manjšo količino kovine, ki jo zahteva dozdaj uveljavljen način izgradnje okvirja; mehanične solecitacije se prenašajo tudi na sam pogonski agregat (konstrukcijski sestavni del okvirja).

Poleg zmanjšanja teže bo imela novost seveda blagodejne učunke tudi na blagajno tovarne, saj bo zmanjšala proizvodne stroške, še posebej zaradi zmanjšanja količine vhodnih kovinskih surovin in zlitin, potrebnih za klasično konstrukcijski rešitev.

Ena od risb predstavlja vgradnjo V5 agregata; kar daje slutiti na dve verziji istega motocikla, oziroma dve verziji iste osnovne zasnove, kar je zopet ekonomija proizvodnega obsega.

Zadeva potruje govorice, da bodo govorice o RC61 v obliki V5 motorja bolj resnične od predvidevanj 1200cc V-twin superbike modela.

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P182, dovoli, da malo spreciziram tvojo objavo.

Nov okvir, ki bo iz dveh delov, ima novost in prednosti v tem, da zmanjša celotno težo motocikla s tem, ker zaradi zasnove potrebuje znatno manjšo količino kovine, ki jo zahteva dozdaj uveljavljen način izgradnje okvirja; mehanične solecitacije se prenašajo tudi na sam pogonski agregat (konstrukcijski sestavni del okvirja).

Kaj bo ta agregat V5 spet krmiljen na način V-tec?

@antares: Kaj pomeni mehanične solecitacije? Vibracije,obremenitve???

Lp, Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V5, če bo zadeva taka, kot sedaj govorijo, ne bo V-tec ampak prej nekakšna ultimativna športna raketa z vrhunsko ciklistiko.

Solecitacije pa je že drug razložil (tudi stres materiala).

Antares

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od kod vam ta info,na hondini strani tega ni zaslediti :hmm:

Ali je za 08 res napovedana vfr 1000?Ravno me nekaj peče menjava,sam v tem primeru bi pa raje malo počakal :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ideja oziroma patent je v tehnološki izvedbi te konstrukcije; patent leži na obrazložitvi "dodane" vrednosti, ki jo želijo zaščititi pred kopiranjem

Uporabi Google in presenetljivo...izvedel boš, da je tehnološko Britten rešil zadevo na popolnoma enak način (sicer pa, kdo mu je kriv, da ni prijavil patenta :photo: ), le da sta bila oba okvirja izdelana iz karbona (katerega pa močno dvomim, da bi bili mojstri iz dalnjega vzhoda pripravljeni za razumno ceno privoščit svojim kupcem :whistle: )

Kasneje je šel celo tako daleč, da je za vpetje zadnje vilice uporabil kar blok motorja :kva2: , ostala sta samo še sprednji okvir vpetja vilic (v katerega je bil integriran celo rezervoar goriva :o ) ter monokok za subframe (okvir sedeža) pritrjen direkno na blok.

Malo zgodovine, ki je v tej temi sicer :topic: , mogoče pa vseeno koga zanima :blush: .

Pred tremi leti se je v MCN-ju špekuliralo, da naj nova VFR nebi bila mišljena kot sport turer nadgradnja VFR 800 ampak prestižni maloserijski motocikel supersport razreda, nekaj podobnega je bila pred leti legendarna RC 30, namen motocikla - vnovčiti slavo takratnega uspešnega GP motocikla. Ampak, nova moto GP specifikacija (800ccm) jih je žal prehitela in verjetno je zaradi tega projekt izgubil smisel :cry: . Vseeno... izgleda, da bo ugledal luč sveta kot sport-touring 4V , kot motor, ki bo vsaj malo presekal tehnološko monotonijo zadnjih nekaj let :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!