P182 Objavljeno Avgust 16, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2007 Honda je pokazala skice okvirja nove VFR1000, sestavljen bo iz dveh kosov v njem pa bo popolnoma nov 1000 V4 agregat, ki bo predstavljal stresni del okvirja. Na skicah se tudi vidi, da Honda razmišlja o V5 agregatu.
antares Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 Honda je že kar nekaj časa kuhala zadevo z V agregati. Hoteli so tako z vidika imidža kot marketinga unovčiti slavo prejšnjega dirkalnega modela, ki ni imel konkurence, še posebej pod Rossijem. Zdaj so ugotovili, da je skrajni čas, ker razvpistost počasi bledi. Zato so tako zavlačevali z novo VFR, ker so se morali odločiti, kako naprej. Eden od strahov pri V5 je, ali bo kanibaliziral CBR1000RR, drugi pa, ali bo imel dovolj kupcev, ker jo je en podoben model iz preteklosti odnesel prodajno tako slabo, da so ga morali umakniti. Vsekaor, je pričela Honda tudi pri motociklih razmišljati o določenih premium aspektih in uvrstitvah. Antares
antares Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 P182, dovoli, da malo spreciziram tvojo objavo. Nov okvir, ki bo iz dveh delov, ima novost in prednosti v tem, da zmanjša celotno težo motocikla s tem, ker zaradi zasnove potrebuje znatno manjšo količino kovine, ki jo zahteva dozdaj uveljavljen način izgradnje okvirja; mehanične solecitacije se prenašajo tudi na sam pogonski agregat (konstrukcijski sestavni del okvirja). Poleg zmanjšanja teže bo imela novost seveda blagodejne učunke tudi na blagajno tovarne, saj bo zmanjšala proizvodne stroške, še posebej zaradi zmanjšanja količine vhodnih kovinskih surovin in zlitin, potrebnih za klasično konstrukcijski rešitev. Ena od risb predstavlja vgradnjo V5 agregata; kar daje slutiti na dve verziji istega motocikla, oziroma dve verziji iste osnovne zasnove, kar je zopet ekonomija proizvodnega obsega. Zadeva potruje govorice, da bodo govorice o RC61 v obliki V5 motorja bolj resnične od predvidevanj 1200cc V-twin superbike modela. Antares
tadejz Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 P182, dovoli, da malo spreciziram tvojo objavo. Nov okvir, ki bo iz dveh delov, ima novost in prednosti v tem, da zmanjša celotno težo motocikla s tem, ker zaradi zasnove potrebuje znatno manjšo količino kovine, ki jo zahteva dozdaj uveljavljen način izgradnje okvirja; mehanične solecitacije se prenašajo tudi na sam pogonski agregat (konstrukcijski sestavni del okvirja). Kaj bo ta agregat V5 spet krmiljen na način V-tec? @antares: Kaj pomeni mehanične solecitacije? Vibracije,obremenitve??? Lp, Tadej
ftp Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 mehanične solecitacije = mehanske obremenitve
antares Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 V5, če bo zadeva taka, kot sedaj govorijo, ne bo V-tec ampak prej nekakšna ultimativna športna raketa z vrhunsko ciklistiko. Solecitacije pa je že drug razložil (tudi stres materiala). Antares
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 19, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2007 Pa ne verjet, da je dvodelni okvir čisto Hondina ideja .) John Britten iz začetka 90tih :naughty: . http://www.nzedge.com/heroes/britten.html
antares Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Pa ne verjet, da je dvodelni okvir čisto Hondina ideja .) John Britten iz začetka 90tih :naughty: . http://www.nzedge.com/heroes/britten.html Ideja oziroma patent je v tehnološki izvedbi te konstrukcije; patent leži na obrazložitvi "dodane" vrednosti, ki jo želijo zaščititi pred kopiranjem
DAN Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Od kod vam ta info,na hondini strani tega ni zaslediti :hmm: Ali je za 08 res napovedana vfr 1000?Ravno me nekaj peče menjava,sam v tem primeru bi pa raje malo počakal :unsure:
DAN Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Osnutek izpred par let nazaj :naughty:
Sam dePihlja Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Ideja oziroma patent je v tehnološki izvedbi te konstrukcije; patent leži na obrazložitvi "dodane" vrednosti, ki jo želijo zaščititi pred kopiranjem Uporabi Google in presenetljivo...izvedel boš, da je tehnološko Britten rešil zadevo na popolnoma enak način (sicer pa, kdo mu je kriv, da ni prijavil patenta :photo: ), le da sta bila oba okvirja izdelana iz karbona (katerega pa močno dvomim, da bi bili mojstri iz dalnjega vzhoda pripravljeni za razumno ceno privoščit svojim kupcem :whistle: ) Kasneje je šel celo tako daleč, da je za vpetje zadnje vilice uporabil kar blok motorja :kva2: , ostala sta samo še sprednji okvir vpetja vilic (v katerega je bil integriran celo rezervoar goriva :o ) ter monokok za subframe (okvir sedeža) pritrjen direkno na blok. Malo zgodovine, ki je v tej temi sicer :topic: , mogoče pa vseeno koga zanima :blush: . Pred tremi leti se je v MCN-ju špekuliralo, da naj nova VFR nebi bila mišljena kot sport turer nadgradnja VFR 800 ampak prestižni maloserijski motocikel supersport razreda, nekaj podobnega je bila pred leti legendarna RC 30, namen motocikla - vnovčiti slavo takratnega uspešnega GP motocikla. Ampak, nova moto GP specifikacija (800ccm) jih je žal prehitela in verjetno je zaradi tega projekt izgubil smisel :cry: . Vseeno... izgleda, da bo ugledal luč sveta kot sport-touring 4V , kot motor, ki bo vsaj malo presekal tehnološko monotonijo zadnjih nekaj let :worship:
tadejz Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 hmm....kdaj bodo kake uradne slike? :) Kaj ko Honda to še najbolj skriva, od vseh znamk :(
T Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 2008 :grrr :grrr Mogoče kdaj kasenje, za 2008 sem siguren, da nove VFR ne bo. Škoda :grim
DAN Objavljeno Avgust 21, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 Bi blo fajn,če bi kdo navedel vir vseh informacij,ker zdaj nabijate rekla kazala :headbang:
P182 Objavljeno Avgust 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 21, 2007 evo, vir informacij .) http://www.motorcyclenews.com/en/MCN/News/...amp;R=EPI-93661
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se