Skoči na vsebino

Yamaha DragStar 650 Classic vs Harley Davidson 883


mince

Priporočene objave

Lep pozdrav!

Sem pravkar prodal Hyosung Aquilo 125ccm, zato iščem že nov motocikel - chopper / cruiser. Ker pa gre letošnja motoristična sezona že proti koncu, so mi na DeltaTeam Krško povedali, da letos več ne uvažajo Yamah in da naj počakam na začetek druge sezone. Do sedaj sem bil 100% prepričan, da bom kupil Dragstarja 650 Classic, vendar pa sem sedaj nekaj dni brskal in brskal ter odkril, da so tudi drugi chopperji za tako oz. malo višjo ceno dobri. Na začetku sem premišljeval med Shadow 750 in DS 650 in se brez težav odločil za DS-ja (Shadow mi ni lepa po obliki), sedaj pa sem brskal in našel še Harley Davidson 883 L ali R. Glede na ceno sta skorajda na istem mestu. DS stane 7160€, medtem ko HD stane 7800€ . Po časovnem premisleku sem ugotovil, da lahko imam za razliko cca. 700€ pri HD 13KM več moči, design mi sicer pri harleyu ni glih bleščeš kot mi je naprimer od DS, ... Vendar pa posledično tudi (zaenkrat) še nevem, kako je z ceno dodatne opreme, pri čemer ne dvomim, da je pri HD zagotovo dražje (naslonjalo za motor, dodaten sedež za sopotnika...).

Nevem sicer, zakaj ima DS 650 Classic tako visoko ceno... če pogledam malo konkurente DSja vidim, da ima npr. Shadow 750 skoraj isto ceno, Suzuki 800 VL isto ceno, Kawasaki VN 900 isto ceno.. Je potem res Yamaha dosti bolj kvalitetna od ostalih ali v čem je razlika?

Na leto delam okrog 6000-7000km, predvsem po naših sosednjih državah razen Italije...

Prosil bi vas za nasvet, mogoče kakšne vaše izkušnje z omenjenima motociklama, prednosti, slabosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Sem pravkar prodal Hyosung Aquilo 125ccm, zato iščem že nov motocikel - chopper / cruiser. Ker pa gre letošnja motoristična sezona že proti koncu, so mi na DeltaTeam Krško povedali, da letos več ne uvažajo Yamah in da naj počakam na začetek druge sezone. Do sedaj sem bil 100% prepričan, da bom kupil Dragstarja 650 Classic, vendar pa sem sedaj nekaj dni brskal in brskal ter odkril, da so tudi drugi chopperji za tako oz. malo višjo ceno dobri. Na začetku sem premišljeval med Shadow 750 in DS 650 in se brez težav odločil za DS-ja (Shadow mi ni lepa po obliki), sedaj pa sem brskal in našel še Harley Davidson 883 L ali R. Glede na ceno sta skorajda na istem mestu. DS stane 7160€, medtem ko HD stane 7800€ . Po časovnem premisleku sem ugotovil, da lahko imam za razliko cca. 700€ pri HD 13KM več moči, design mi sicer pri harleyu ni glih bleščeš kot mi je naprimer od DS, ... Vendar pa posledično tudi (zaenkrat) še nevem, kako je z ceno dodatne opreme, pri čemer ne dvomim, da je pri HD zagotovo dražje (naslonjalo za motor, dodaten sedež za sopotnika...).

Nevem sicer, zakaj ima DS 650 Classic tako visoko ceno... če pogledam malo konkurente DSja vidim, da ima npr. Shadow 750 skoraj isto ceno, Suzuki 800 VL isto ceno, Kawasaki VN 900 isto ceno.. Je potem res Yamaha dosti bolj kvalitetna od ostalih ali v čem je razlika?

Na leto delam okrog 6000-7000km, predvsem po naših sosednjih državah razen Italije...

Prosil bi vas za nasvet, mogoče kakšne vaše izkušnje z omenjenima motociklama, prednosti, slabosti...

Kdo bi vedel, zakaj je DS 650 toliko bolj kvalitetna od ostalih :naughty: :photo: poglej si teste in mnenja lastnikov omenjenih :naughty:

sicer pa že obstaja debata na podobno temo.

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel DS 650 custom. Par kilometrov naredil tudi s sportsterjem. Bremze so pri obeh zanic. Ce je to sploh mogoce se mi je zdelo, da ima sportster se slabse. Ko recem zanic, ne mislim "zanic v primerjavi s sportnimi motorji" ampak "tako zanic da je vsako zaustavljanje loterija". Drugace pa mislim, da je DS pac japonec, kar pomeni, da tece malo bolj uglajeno, nimas obcutka, da bo zdaj zdaj razpadel tako kot sem ga imel pri HD. DS sem si bolj upal nagnit kot sporsterja, po obcutku pa oba hitro nasedeta. Tistih trinajst dodatnih konjev se zelo verjetno izgubi zaradi vecje teze (pred seboj nimam podatkov o tezi obeh tako da govorim bolj na pamet). Pri DS racunaj na kardanski efekt, ki je zelo opazen.

Je pa seveda res, da pri sportsterju dobis tudi ime in "zivljenjski stil", pri tem tipu motorjev pa je to skoraj bolj pomembno kot vozne lastnosti.

Kar se tice dodatkov so tudi tisti za DS svinjsko dragi - najboljsa varianta zame je bil obisk Mojstra Staneta v Smarju - Sap, kjer je vse precej bolj ugodno, sploh ce znas tudi sam kej posraufat in se ti ne mudi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tistih trinajst dodatnih konjev se zelo verjetno izgubi zaradi vecje teze (pred seboj nimam podatkov o tezi obeh tako da govorim bolj na pamet). Pri DS racunaj na kardanski efekt, ki je zelo opazen.

DS 650 = 40 KM, 229 kg

HD 883 = 53 KM, 255 kg

Mi kdo lahko pove, kako se sploh te KM opazijo pri čoperju? Je tu sploh to bistvo?

Za primerjavo : peljal sem se z Viragotom 535, 44 KM, navor 46 @ 6000 obratov in stvar ful vleče, bil sem zelo zelo presenečen (kako ne bi bil, če pa sem do sedaj vozil 125ccm). Če bom kupil DSja, ima 40 KM, navor 50.1Nm @ 3,000 obratov--> pomeni (če jaz to dobro razumem), da je DS dosti bolj vleče in pospešuje od Viragota.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

harley - oba sta čoperja tako da če že potem harley, dobiš vsaj porcijo vibracij in image, saj zato se sploh kupuje čoper ne?

PS: pa jasno da harley potem lažje prodaš za normalen denar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

harley - oba sta čoperja tako da če že potem harley, dobiš vsaj porcijo vibracij in image, saj zato se sploh kupuje čoper ne?

PS: pa jasno da harley potem lažje prodaš za normalen denar.

odločitev je preprosta ali motor za vozit ali za image :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm...

kaj pa glede voznih lastnisti in funkcionalnosti obeh?

ima kdo kakšne izkušnje?

Z obema se boš slabo peljal,če se hočeš peljat potem kup motor ne pa svetleče železo.Verjetno mi boš dal prav šele,ko boš enkrat imel dober motor.Prvi motor v moji lasti je bil čoper Virago 750 še danes nemorem verjeti zakaj sem ga sploh kupil,res da so takrat vsi buljili v njega in sam sem bil ponosen nanj vendar šele danes se zavedam v kakšni nevarnosti sem bil,ko sem ga ožemal dokraja. Npr: bremze katastrofa(odzadaj dromelj),veterna zaščita nikakršna,pospeški -katastrofa,končna (čelni veter max 125 Km/h,veter v hrbet max.170 Km/h,v klanec Višnja gora max.120- 130Km/h,poraba ogromna izpod 7 sploh nisem prišel, tank 15l,leta 1992,ko še ni bilo toliko črpalk ravno od ene do druge črpalke,če so bile na cesti luže sem vsakič moral obleči dežni kombi sicer sem bil do jajc moker.Še veliko raznih negativnih stvari bi ti lahko naštel,ti absolutno naredi po svoje,pa vseno nasvet,če že čoperja res samo Harleya,bo vsaj ceno zadržal sicer pa se čoperji zadnje čase slabše prodajajo in tudi cena rabljenih je zelo padla. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm.. ja glej, tak ti povem...

očitno si nisva isti karakter voznika... sicer sem to glede zavor slišal že večkrat, vendar sem šel letos z Hyosungom Aquilo 125ccm v Šibenik na morje (iz Murske Sobote), imel sem sopotnico + prtljago pa moje zaviranje ni bilo nikoli ogroženo oz. tako slabo, kot si ti opisal.. nikoli nisem imel kakšnih težav, da se ne bi pravočasno ustavil ali kaj podobnega.. nisem zahteven voznik, peljem se tako, da ne rabim (itak da so izjeme, nevarne situacije) sunkovitega zaviranja, tako da...

če so bile zavore na 125ccm hyosungu zame dobre, potem dvomin, da na novem DSju ne bodo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm.. ja glej, tak ti povem...

očitno si nisva isti karakter voznika... sicer sem to glede zavor slišal že večkrat, vendar sem šel letos z Hyosungom Aquilo 125ccm v Šibenik na morje (iz Murske Sobote), imel sem sopotnico + prtljago pa moje zaviranje ni bilo nikoli ogroženo oz. tako slabo, kot si ti opisal.. nikoli nisem imel kakšnih težav, da se ne bi pravočasno ustavil ali kaj podobnega.. nisem zahteven voznik, peljem se tako, da ne rabim (itak da so izjeme, nevarne situacije) sunkovitega zaviranja, tako da...

če so bile zavore na 125ccm hyosungu zame dobre, potem dvomin, da na novem DSju ne bodo...

Mislim,da nisi moj post natančno prebral.Saj sem ti lepo napisal,da mi boš dal prav šele takrat,ko si kupiš "pravi" motor in se naveličaš glancanja in občudovanja kroma. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupil HD, boš izgledal, kot "pravi motorist"...

Če boš kupil Yamaho, boš izgledal, kot nekdo, ki še ne ve, kaj bi rad...

Popravljeno . Popravil bladzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se opravičujem...

ti dam popolnoma prav... sem se peljal z cestakom in vem kakšne so zavore..

Glej jaz nepišem kar nekaj napamet ,to so vse moje izkušnje in lastna mnenje,katera seveda ni potrebno,da upoštevaš,nisem neki norec sem pa rad pravi motorist z malo benzina v krvi.Moji motorji so neikedi mislim,da je to nekaj lepega za pogledat in uporabnega za razna potovanja sploh v skupinah,kar mene zelo imponoira.V soboto ob 7,oo gremo za 2 dni na Grosglokner pred dvema tednoma smo bili na Vršiču-na žalost je bil z nami enden z manjšim čoperjem 250 ccm smo ga precej čakali čeprav je tiščal dokraja,bi se stavil,da si je celo pot želel boljši motor mednoge,pa ne da bi divjal ampak,da bi nas vsaj malo lažje dohajal. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro no.. vsaj lahko napišeš, da to že obstaja v drugi temi in da si tam preberem, ne pa da kašljaš nekaj tu.. ti je slabo mogoče?

Sej sem ti zgoraj odgovoril kaj si mislim o ciklistiki in voznih lastnostih obeh. Zelo sem se tudi potrudil, da ti nisem vsiljeval svojega mnenja.

Kakorkoli ze, vso sreco z nakupom, jaz sem skrajno zadovoljen z mojim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z obema se boš slabo peljal,če se hočeš peljat potem kup motor ne pa svetleče železo.Verjetno mi boš dal prav šele,ko boš enkrat imel dober motor.Prvi motor v moji lasti je bil čoper Virago 750 še danes nemorem verjeti zakaj sem ga sploh kupil,res da so takrat vsi buljili v njega in sam sem bil ponosen nanj vendar šele danes se zavedam v kakšni nevarnosti sem bil,ko sem ga ožemal dokraja. Npr: bremze katastrofa(odzadaj dromelj),veterna zaščita nikakršna,pospeški -katastrofa,končna (čelni veter max 125 Km/h,veter v hrbet max.170 Km/h,v klanec Višnja gora max.120- 130Km/h,poraba ogromna izpod 7 sploh nisem prišel, tank 15l,leta 1992,ko še ni bilo toliko črpalk ravno od ene do druge črpalke,če so bile na cesti luže sem vsakič moral obleči dežni kombi sicer sem bil do jajc moker.Še veliko raznih negativnih stvari bi ti lahko naštel,ti absolutno naredi po svoje,pa vseno nasvet,če že čoperja res samo Harleya,bo vsaj ceno zadržal sicer pa se čoperji zadnje čase slabše prodajajo in tudi cena rabljenih je zelo padla. :worship:

Mater mi gredo takšni kostruktivni vsiljivi komentarji na živce :headbang: , človek se je odločil da bo kupil čoperja takšnega ali drugačnega, verjetno ga ne boš prepričal da si kupi motokultivator po tvojem vzoru, sicer pa čoperji so edini motorji ki nikdar ne bodo iz mode pa če ti je prav ali ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja no.. sicer so morda res mnenja nekaterih preveč ˝vsiljiva˝, ampak vsak ima pravico, da pove svoje mnenje, na meni pa je, če ga upoštevam ali ne.. in seveda da mnenje, da ko bom sprobal enkrat pravi motor bom videl, kaj so prave zavore v primerjavi s čoperjem, ne bo prevesilo tehtnico na stran, da si jaz ne bi kupil čoperja. Zame so čoperji zakon in ni šans, da bi kdaj vozil kakšnega cestnega, kvečjemu ko bom starejši kakšnega športno potovalnega. Mislim, da z 20 leti nimam še dovolj v glavi, da bi si lahko vsedel na 110KM mašino in se z njo naganjal po prekmurju oz. kjerkoli pač... imam še pred sabo skoraj celo življenje, šele začel sem živeti in ne mislim si uničiti življenja! Če pogledamo samo statistiko nesreč z motorji (tudi smrtne žrtve), so večinoma to vozniki športnih motornih koles, ki prehitevajo vsepovprek... je mogoče kdo kdaj videl čoperista, ki prehiteva avtomobil za avtomobilom v škarje, vozi po naselju krepko čez dovoljeno hitrostjo...? Jaz nikoli! Upam da nisem pristranski in preveč na strani čoperjev, ampak jaz tako vidim današnji svet motociklov... Pri nesrečah je kriv voznik avtomobila, ker je motoristu izsilil prednost... Ja, to je res, ampak če bi se motorist peljal z predpisano hitrostjo, dvomim, da bi prišlo do trka oz. posledice ob trku zagotovo nebi bile tako hude...

Še enkrat povdarjam, to je le moje mnenje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja no.. sicer so morda res mnenja nekaterih preveč ˝vsiljiva˝, ampak vsak ima pravico, da pove svoje mnenje, na meni pa je, če ga upoštevam ali ne.. in seveda da mnenje, da ko bom sprobal enkrat pravi motor bom videl, kaj so prave zavore v primerjavi s čoperjem, ne bo prevesilo tehtnico na stran, da si jaz ne bi kupil čoperja. Zame so čoperji zakon in ni šans, da bi kdaj vozil kakšnega cestnega, kvečjemu ko bom starejši kakšnega športno potovalnega. Mislim, da z 20 leti nimam še dovolj v glavi, da bi si lahko vsedel na 110KM mašino in se z njo naganjal po prekmurju oz. kjerkoli pač... imam še pred sabo skoraj celo življenje, šele začel sem živeti in ne mislim si uničiti življenja! Če pogledamo samo statistiko nesreč z motorji (tudi smrtne žrtve), so večinoma to vozniki športnih motornih koles, ki prehitevajo vsepovprek... je mogoče kdo kdaj videl čoperista, ki prehiteva avtomobil za avtomobilom v škarje, vozi po naselju krepko čez dovoljeno hitrostjo...? Jaz nikoli! Upam da nisem pristranski in preveč na strani čoperjev, ampak jaz tako vidim današnji svet motociklov... Pri nesrečah je kriv voznik avtomobila, ker je motoristu izsilil prednost... Ja, to je res, ampak če bi se motorist peljal z predpisano hitrostjo, dvomim, da bi prišlo do trka oz. posledice ob trku zagotovo nebi bile tako hude...

Še enkrat povdarjam, to je le moje mnenje!

te popolnoma razumem in ti kar kupi čoperja. čez nekaj let pa ponovno preberi to temo in reči "pervy in brumer sta imela prav!". tudi jaz sem začel z težjimi motorji z čoperjem nato pa hitro šaltal ker sem ugotovil da to ni to. no ampak ni panike, to boš moral sam doživet :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupil HD, boš izgledal, kot "pravi motorist"...

Če boš kupil Yamaho, boš izgledal, kot nekdo, ki še ne ve, kaj bi rad...

???????????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se še jaz priključm tejle debati... Sem sicer povratnik med motoriste in v letu in pol sem poskusil nekaj mopedov... Pozdravljam tvojo odločitev da ostaneš na čoperju in to čim dalj časa. Sam sem pred 14 dnevi presedlal iz Marauderja 250 na ER 6F, pred tem pa probal nekaj "popularnih" nakedov in se na koncu "razumsko" odločil za ER 6F...Po srcu sem sicer še vedno čoperist in se glede na stil vožnje tudi sam nisem nikoli čutil ogroženega, niti pri prehitevanjih niti pri zaviranjih, čeprav je v primerjavi z nakedi razlika... In še moje mnenje: Razmisli še o Suzukiju M 800, - gledal, probal in se mi je zdel odličen...

Pa dober nakup!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa še moje mnenje. Vozim Sportsterja 883 L od oktobra lani in sem naredila že kr nekaj kilometrov. Letos sem se odpravila v Švico in preko Dolomitov - brez težav. Motor gre super. Brez problema sem sledila svojim sovoznikom, nihče od njih ni imel čoperja. Bremze so pri novem Sportsterju zelo dobre, sicer ne tko kt pr sportakih, ampak glede na hitrost voznje, od 100 do 130 km/h komot zbremzas.

Kljub temu, da eni pravjo, da čoper ni motor, pa da to ni to, bo vseeno vse več takih, ki se bo odločalo za te vrste motorjev.

Na cestah je danes preveč prometa, da bi noreli, in če bereš črni forum, te za trenutek kar mine, da bi sploh mel motor.

Kar pa se tiče dodatne opreme za Harleya. Za novega sem dala 7.650 eur, pol sm pa menjala filter, auspuhe, kit stopalke - vse od Zodiaka dodatnih cca. 2.000 Potem morš kupt še torbe - Lois 200 eur, pa vetrobran tud okol 200 eur v Louisu in to je to.

Dodatno opremo kupiš lahko tudi preko e-baya - se splača.

No za karkoli se bos odločil, važno je da je tebi vsec.

Pa srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!