Skoči na vsebino

Yamaha DragStar 650 Classic vs Harley Davidson 883


mince

Priporočene objave

Suzukija Intruderja 800 ne vem če še delajo, vendar sem videl enega novega pred cca mesecem dni v LJ pri Odarju in enega pri AC Cosmosu, mislim pa, da je bil eden takrat rezerviran... Sicer pa ča bi jaz zbiral med čoperji tega ranga, se mi vizualno in glede položaja za krmilom M 800 najbolj dopade, nimam pa nekih velikih voznih izkušenj s temi motocikli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz grem v ponedeljek (po ene 50 dneh od nakupa) iskat Hondo Shadow 750 (navadna ne spirit) :naughty:

Upam da bo služila svojemu namenu :whistle:

Iskat po 50 dnevih nakupa ? dej razloži...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskat po 50 dnevih nakupa ? dej razloži...

Ja 17. julija sem plačal avans, ker pa sem hotel črno, ki je ni na zalogi je blo rečen, da se bo čakal 2-3 tedne pa se je mal zavleklo.

Na zalog je bla siva, pa obe barvi spirit....pa nekako ni všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar pa se tiče dodatne opreme za Harleya. Za novega sem dala 7.650 eur, pol sm pa menjala filter, auspuhe, kit stopalke - vse od Zodiaka dodatnih cca. 2.000 Potem morš kupt še torbe - Lois 200 eur, pa vetrobran tud okol 200 eur v Louisu in to je to.

Za 10.000 € dobiš že ornk motor.

V Dolomitih so se ti ostali definitivno prilagajali ali pa je bila izredno LLT vožnja, da si jim lahko sledila. Sem imel 250cc maksiskuter, samo 22 KM, in noben čoper ni imel šans po ovinkih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 10.000 € dobiš že ornk motor.

V Dolomitih so se ti ostali definitivno prilagajali ali pa je bila izredno LLT vožnja, da si jim lahko sledila. Sem imel 250cc maksiskuter, samo 22 KM, in noben čoper ni imel šans po ovinkih.

Recimo Mean Streak 1600!

Cestišče ni dirkališče in vožnja ni dirka.

Človek, ki kupuje čoperja ima drugo filozofijo od tipa, ki kupuje skuter ali dirkalne replike...

Popravljeno . Popravil baddad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 10.000 € dobiš že ornk motor.

V Dolomitih so se ti ostali definitivno prilagajali ali pa je bila izredno LLT vožnja, da si jim lahko sledila.

No, definitivno bi lahko rekel, če bi se vozil zravn , ni blo glih tko lagano.

Sem imel 250cc maksiskuter, samo 22 KM, in noben čoper ni imel šans po ovinkih.

Iz ovinka ven je treba pravi čas začet pospeševat, pa lih tko gre, če maš kubike.

Popravljeno . Popravil Janis
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In spet se je vsul val kritik čez čoperje... Večinoma nečoperistov. Človek pa je lepo vprašal, katerega naj kupi (izbor pa je že naredil...). In v izboru so chopperji, ne cestaki...

Da chopperji nimajo premz, kot cestaki, je jasno. Zato se s temi motorji ne bezlja brezglavo naokoli.

Da so počasni, vemo. Zato se pa z njimi uživa.

Da nimajo pospeškov tudi vemo. Zato pa v peti komot voziš tudi pri 40/uro.

Da so težki, je jasno. Zato pa jih ne vozijo spucani fazani.

In če daš tiste Evre za dodatno opremo, kaj je tu narobe? Greh je chopperja ne opremiti po svojemu okusu.

Sportaki..., koliko vam že držijo gume? Kam že date prtljago, ko greste na potovanje?

-

-

-

Vsakemu motor, ki mu je všeč. A je to nekaterim tako težko razumeti? In,- ja. Tudi jaz grem nazaj na chopperja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In spet se je vsul val kritik čez čoperje... Večinoma nečoperistov. Človek pa je lepo vprašal, katerega naj kupi (izbor pa je že naredil...). In v izboru so chopperji, ne cestaki...

Da chopperji nimajo premz, kot cestaki, je jasno. Zato se s temi motorji ne bezlja brezglavo naokoli.

Da so počasni, vemo. Zato se pa z njimi uživa.

Da nimajo pospeškov tudi vemo. Zato pa v peti komot voziš tudi pri 40/uro.

Da so težki, je jasno. Zato pa jih ne vozijo spucani fazani.

In če daš tiste Evre za dodatno opremo, kaj je tu narobe? Greh je chopperja ne opremiti po svojemu okusu.

Sportaki..., koliko vam že držijo gume? Kam že date prtljago, ko greste na potovanje?

-

-

-

Vsakemu motor, ki mu je všeč. A je to nekaterim tako težko razumeti? In,- ja. Tudi jaz grem nazaj na chopperja.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

worship.gif Motofrik worship.gif

Tudi chopper lahko lepo potegne - EN500 recimo...

Če človek išče chopperja, pol je brezveze mu solit pamet kak so chopperji brezveze.

Vglavnem: če bi izbiral motor za imidž bi vzel HD, če pa glede na izgled pa za lepo vožnjo pa Yamaho. Probaj sprobat oba pa boš videl kateri ti bolje ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Joj kok me razjezi to bedno posplosevanje. Tema je imela skoraj 700 ogledov in pescica uporabnikov je napisala, da se bolj splaca kupit sporten motor. Vsi ostali smo ostali v temi in nismo neki bluzili o tem kako je najboljs met plastiko. Ampak ne, takoj moram brat neko p***uliranje na temo kako si je clovek pac izbral coper in kako so coperisti tut ljudje in kako nej nehamo svoje mnenje posplosevat na vse. A to pa ni posplosevanje?

Ce nekdo vprasa kako se je vozit z nekim motorjem mu pac napisemo lastne izkusnje in zali-bog, ce so npr. bremze po mojem obcutku bedne bom to napisal in zraven napisal da je to moje mnenje in lastna izkusnja, tut ce bo pol komu krona z glave padla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se vrnemo k temi... Kateri choper? ....in ne prepričevanje med filozofijo vožnje - choperska - cestna - kros... to ni združljivo in nikdar ne bo...

HD ali DS ali hm... Moje skromno mnenje HD ne poznam niti videl niti probal...

DS 650 je imel za moj občutek ergonomije predaleč naprej pomaknjene stopalke (merim 177 cm)...

Na Shadovu 750 sem sedel prenizko...

VN 900 mi je deloval zelo posrečeno - težko razložim to besedo, se mi je pa zdel zic malo trd, vendar je imel motor čez 40000 km...

S svojo lahkotnostjo me je navdušil MG Nevada 750, žal manj z izgledom...

Kot sem že enkrat prej zapisal sem se najbolje počutil na Suzukiju 800 M ali njegovi drugi malo bolj klasični varjanti...

Sicer pa če kupuješ nov motocikel je tako kot pri avtomobilih... slabih več NI, ... vsi so odlični, eden pač prednjači nekje, drugi drugje...

O voznih lastnostih, bremzah itd. pa nima smisla pisat saj se zaradi tega ljudje ne odločajo za choperje... FILOZOFIJA... FILOZOFIJA... in tu ni kaj dodati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izognil se bom brezplodnim polemikam o izbiri tipa motocikla, pac pa ti poskusal mogoce pomagati pri izbiri.

HD Sportster po mnenju mnogih ni pravi HD, ampak ne poslusaj drugih. Sportster je klasicni vstopni model HD, pri katerem realno gledano pri HD dobis najvec za svoj denar. Pricakuj pa, da Sportster po dimenzijah ni primerljiv z ostalimi vecjimi HD cruiserji, ima pa v low izvedbi ugodno nizko postavljen sedez. Za denar, primerljiv z denarjem za druge tipe chopperjev, dobis pravega Harley-Davidsona in veš, kaj to pomeni :)

Zal trenutno v Novi Motolegendi (zastopnik) nimajo v salonu nobenega Sportsterja za testirat, se pa v Fakker Seeju na avstrijskem Koroskem trenutno dogaja European Bike Week, največje evropsko srečanje HD motorjev. Tam so tudi mogoce brezplacne testne voznje in svetujem ti, da gres tja in to opcijo izkoristis, na voljo je vecina aktualnih modelov. Srecanje traja do 10. 9., ce se le da, se izogni soboti, ker bo zaradi parade gneca nepopisna.

Kot lastnik HD ti seveda ne morm nuditi objektivnega odgovora na tvoje vprasanje, ce pa te zanima testna voznja z Electra Glide, da bos lazje primerjal, se pa lahko dogovoriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!