Skoči na vsebino

Opozorilna učka za olje na Yamahi xj 600


Priporočene objave

Objavljeno

Ker vidim, da je lastnikov in lastnic Diversionk kot peska, naj mi kdo da kak namig. Opozorilna lučka za olje mi po novem sveti takoj po vžigu po nekaj minut, potem pa ugasne. Nivo olja zgleda v redu, filter je bil menjan pred kratkim. Prav tako se mi zatika ključ. Za vsak kontakt porabim po nekaj minut. Vem, da ta motor zahteva veliko domačega privijanja itd. ampak ali to tudi spada k temu. Prosim, razpišite se kaj o tem. Aja, je kdo že menjal olje v vilicah, čeprav navodila trdijo, da le-te vzdrževanja ne rabijo.

Hvala

Objavljeno

Hmmmmmm.... Tisto z lučko ne kaže na nič dobrega. Kot bivši lastnik lahko povem, da se lučka ne sme nažigati, še posebaj ne ko motor deluje :!: :!: :? :!: .

Izpravnost delovanja lučke preveriš tako, da daš "kontakt", stikalo za ugašanje motorja na "off" in pritisneš stikalo za zagon. V tem primeru se mora prižgati lučka. Če se nažiga tudi drugače je nekaj narobe (ele. inštalacija, olja črpalka ...).

O ključavnici ti ne morem povedati nič posebnega, ti pa svetujem obisk pri DOBERM mehaniku (za vsak slučaj - je ceneje kot generalka!).

Objavljeno

Ja, lučka je znak za paniko. Najbolje je obiskati kakšnega mojstra. mogoče so težave z oljno črpalko.

Ključavnici pa običajno pomaga malce WD 40.

Objavljeno

Kot prvo močno upam, da imaš dovolj olja v motorju. Ker Diversion-a ne poznam dobro ne vem kako ima vse te stvari speljane. Lahko ti nagaja oljno stikalo kar je po mojem mnenju največja možnost. Zamenjava olnega stikala je malenkost. Lahko pa je narobe kaj pri ključavnici ali električni napeljavi. Sam praviš, da imaš teževe s klučavnico. Tukaj je morda v okvari vložek ključavnice, ki prebija ali cela klučavnica in ti tudi zaradi tega lahko na trenutke sveti lučka za olje kar zagotovo ni prijetna stvar. Da bi bila v okvari oljna črpalka dvomim, ker bi potem lučka gorela skozi še posebej, ko postane zaradi delovanja motorja olje bolj redko in ker nebi bilo več mazanja cilindrov bi ti motor zaribal. Če stvari ne obvladaš takoj na dober servis!

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Objavljeno

...Ravno danes peljem na servis mojo R6, ker mi je posvetila lučka za olje, sem sicer dolil, po nivoju olja sodeč, pa se mi ne zdi lih, da ga kaj manjka....Itak mam zdele reden servis...

Tisto s ključavnico je pa druga stvar! Imel sem čisto enak problem (kupil sm novo R6, ne rabljeno), po približno 15-20,000 km, se mi je začela zatikati, prvo čisto po malem, nato pa že resneje, tako, da se neko jutro ni dala več odklenit!!!

Nalil sem olje, WD 40, pa ni nič pomagalo. Na srečo sem imel blizu mene servis za motorje, tako, da sem se z avtom zapeljal tja, pa je bil serviser tako prijazen, da je šel z mano domov z orodjem...

No, seveda je sprobaval vse, pa ni nič pomagalo, tako, da sem kasneje motor s kombijem zapeljal k Šternu v Kranj in mi je zamenjal cel vložek ključavnice (ca. 45,000 SIT), na srečo sem ga imel še v garanciji....

No, leto kasneje pa še smola s poskusom kraje motorja pred garažo, in mi je kurac tok razmontiral zaklenjeno lključavnico, da nisem mogel več vtakniti ključa, tko, da sem cel postopek moral ponovit še enkat- tokrat sem plačal sam, mamu mu....Valjd cena okol 50 čukov... :evil: :x

Zdej upam, da bo že TRETJA! ključavnica vzdržala!!!

Svetujem ti, da se zapelješ k serviserju, pa povprašaš, te stvari niso poceni, da ne omenjam, da se ti naenkrat ne odklene več kje u kakšnih rovtah, ali pa na dopustu..... :( :(

Objavljeno

Verjetno se ti lucka priziga zato, ker ti je motor pokuril nekaj malega olja. Lucka je vezana na plovec , ki je v bloku motorja. Tudi, ce ti na okencku kaze isto gladino, ti v resnici manjka malo olja. Nalij 1 dcl olja v motor in napisi, ce ti lucka se sveti.

A ti sveti tudi, ce se peljes v hud klanec?

Na moji XJR zacne svetiti lucka ze ce manjka 0,5 dcl olja, pa mi na okencku kaze skoraj maximum.

Na Diversionki se mi je dogajalo isto!

Tadej

Objavljeno

Nič nisi napisal koliko je tvo bajk star in koliko ima prevoženih km.

Objavljeno

Tadej, lučka ni za nivo olja, ampak za pritisk olja. Ko je motor ugasnjen, večina olja steče nazaj v karter, zato se ponavadi gleda nivo olja po tem, ko je bil motor predhodno ogret in se je že ohladil/olje steklo v karter.

Ko zadeva laufa, se nivo v karterju bistveno zniža.

Če ni pritiska, lahko zadeva ribne. Stroške poznamo...

OK.. nekje na vrhu ohišja motorja imaš kabel iz stikala za olje... snemi kabel in odšraufaj stikalo, ter probaj da se ne zatika kje... ponavadi je to problem, ni pa nujno da je to to.

Malce speri zadevo z nafto pa kakšno krtačko za zobe, zašraufej nazaj, pa probaj znova.

Preveri prej še žico od stikala preko vseh konektorjev do armature... ta stikala delujejo tako, da ko pride ta žica v stik z maso, se lučka posveti. Če je kje žica brez izolacije in se dotika mašine ali geštela je to lahko problem. V akcijo stopi izolirtrak... :D

Če bo še vedno svetila lučka, odpelji motor (če se le da na prikolici/v kombiju) do servisa, kjer imajo cagr za pomert točen pritisk olja. Če je to OK, potem je nekje drugje napaka. Če pa ni OK, potem pa menjava oljne pumpe... če je bilo v motorju slabo olje oz. ni bilo menjano redno, se lahko pumpa spraska in ne proizvede zadostnega pritiska. Nova oljna pumpa je nekje 20-40kSIT. Rabljenih se ne splača kupovat, sploh če misliš še vozit ta motor nekaj časa.

Lučka bi se morala ugasnit že ko samo s štarterjem verglaš 1-3 sekunde, ko pa zalaufa pa itak takoj.

LP

Objavljeno
Tadej, lučka ni za nivo olja, ampak za pritisk olja.

LP

Na moji XJ 600 je bila lucka vezana na "plovec" in na oljno stikalo.

Limona sem 100% preprican, da ti bo lucka nehala svetiti, ko bos v motor nalil priblizno 1 dcl olja.

Sem imel 4 sezone XJ 600, pa sem se skoz zajebaval s to lucko. Na 2000 km, mi je pozrla nekaj olja in lucka je zacela svetiti.

Limona natoci olje in napisi, ce sem imel prav.

Tadej

Objavljeno

Olje v vilicah se menja vsakih 24k km. Piše tudi v navodilih. Če želiš da se motor pelje čez ovinek tako kot je treba, stori to.

Objavljeno

Moped je letnik 95, 22000 prevoženih km.

Tadej, dolil sem cca dcl olja sam nisem mel pa šanse sprovat delovanja. Bom sporočil, če je to to. SBN, sproval sem tudi varianto z off+zagon in se lučka prižge, ko stisnem zaganjač, prej in potem pa ne. Pogovarjal sem se tudi z par Yamaharji, pa so si bili kar enotni, da je pri teh motorjih vsake toliko prižgana lučka za olje nekaj čisto normalnega. Kako si pa razlagate to, da lučka sveti nekaj minut in potem ugasne. Nad ključavnico sem pa itak že obupal, samo 40 ali več ksit pa zanjo ne bi dajal. Se da to stvar razdret doma pa malo pošraufat???

Objavljeno
SBN, sproval sem tudi varianto z off+zagon in se lučka prižge, ko stisnem zaganjač, prej in potem pa ne. Pogovarjal sem se tudi z par Yamaharji, pa so si bili kar enotni, da je pri teh motorjih vsake toliko prižgana lučka za olje nekaj čisto normalnega.

Lučka ti očitno deluje pravilno, se pravi, da je po vsej vrjetnosti nekaj narobe s pritiskom olja :? :cry: :? :cry: :? :!:

Jaz se ne bi zanašal, na govorice, da je rdeča lučka nekaj čisto normalnega, sploh, če ne ugasne pri normalnem delovanju motorja! Ponovno ti svetujem pregled kakega dobrega mehanika :!:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
Limona, kaj je zdaj s tvojo lucko???

Tadej

Zgleda, da je ugasila :?: :idea: :!: :shock:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!