Skoči na vsebino

Varadero srečanje


sayo

Priporočene objave

Ne!!! Je prišlo do spremembe plana, pa sva jo danes nabrisala na Klopinsko jezero. Fajn tura, lepe ceste pa še skopala sva se v jezeru...........super je blo!!! :010

Kolpa prestavljena na kak prihodnji vikend..............ko bo še kdo za to!!!

Mrbit 4.9. če bo še kaj vremena !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej Hvala!, ketna je že par dni na potovanju z UPS, pa zgeda da so kot pravi motoristi, šoferji en mal s pota skrenil, pa en ovink več naredl. Za mojo ketno jih pa boli.......

Ne vem, če nam staro dobro štirko zakurblov, po par leth, da se en mav podmaže ......

kaj je pol s ketno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je pol s ketno

Uh kok sm bil dons vesel škatle k jo je poštar pustu! Nisem mogu niti južne počakat! Koj v garažo in že sem bil do komolcev od masti. Nova ketna je bila izdatno namaščena, kot nekdaj v JLA puške v konzervansu. V škatli sem zamanj iskal člen za sestavit ketno s kovičenjem, na moje začudenje je bil samo člen z vzmetno varovalko! Sprednji verižnik original Honda z gumo ob bokih, kot sem naročil, zadnji pa :? samo število zob gor piše.

Po obedu sem se lotil sestavljanja. Je kar padlo skupaj. Malo me skrbi le tisto spajanje z varovalko. Če dobim člen za kovičenje bom zamenjal!

Največ časa mi je vzela predelava oilerja v dual sistem - mazanje obeh strani verige. Bom poskusil še to, čeprav ne verjamem, da bom na tem motorju še kdaj verigo menjal! Več kot 1 x sem jo samo na BMW 650 F::headbang: .

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Raza

Zadnji verižnik je od JT sprockets, da boš brez skrbi gas obračal :) Ogljikovo jeklo in površinsko kaljen tako, da je taprava zadeva.

Člen z varovalko je čist OK in varen, če si pa še vedno v dvomih povej pa ti pošljem še takšnega za kovičenje jih imam doma eno škatlo tako da ni panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh kok sm bil dons vesel škatle k jo je poštar pustu! Nisem mogu niti južne počakat! Koj v garažo in že sem bil do komolcev od masti. Nova ketna je bila izdatno namaščena, kot nekdaj v JLA puške v konzervansu. V škatli sem zamanj iskal člen za sestavit ketno s kovičenjem, na moje začudenje je bil samo člen z vzmetno varovalko! Sprednji verižnik original Honda z gumo ob bokih, kot sem naročil, zadnji pa :? samo število zob gor piše.

Po obedu sem se lotil sestavljanja. Je kar padlo skupaj. Malo me skrbi le tisto spajanje z varovalko. Če dobim člen za kovičenje bom zamenjal!

Največ časa mi je vzela predelava oilerja v dual sistem - mazanje obeh strani verige. Bom poskusil še to, čeprav ne verjamem, da bom na tem motorju še kdaj verigo menjal! Več kot 1 x sem jo samo na BMW 650 F::headbang: .

A misliš da bo v dveh letih že nova Vara al boš kej druzga ubodu? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Raza

Zadnji verižnik je od JT sprockets, da boš brez skrbi gas obračal :) Ogljikovo jeklo in površinsko kaljen tako, da je taprava zadeva.

Člen z varovalko je čist OK in varen, če si pa še vedno v dvomih povej pa ti pošljem še takšnega za kovičenje jih imam doma eno škatlo tako da ni panike.

Ti vejamem na besebo! Sam do dons sem tak komad zadnjič uporabil pri mopedu. Vse ostale menjave semo izvedli z kovičenjem.

Je pa fajn, rabiš samo kombinirke!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A misliš da bo v dveh letih že nova Vara al boš kej druzga ubodu? :evilgrin:

Sej mora prej bit, čene bo konkurenca kose torte rezala! Po tanovem je standard 1200-1300 ccm, vodno hlajen in kardan!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mora prej bit, čene bo konkurenca kose torte rezala! Po tanovem je standard 1200-1300 ccm, vodno hlajen in kardan!

Po zadnji modi bi moralo nastati kaj na osnovi agregata VFR 1200 :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti vejamem na besebo! Sam do dons sem tak komad zadnjič uporabil pri mopedu. Vse ostale menjave semo izvedli z kovičenjem.

Je pa fajn, rabiš samo kombinirke!

Samo pazi da varovalko pravilno obrneš !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mora prej bit, čene bo konkurenca kose torte rezala! Po tanovem je standard 1200-1300 ccm, vodno hlajen in kardan!

Mal smo: :topic: : mislm da bo moderator kmal znoru!

Drgač pa komi čakam na kej nouga bo treba zamenjat

Popravljeno . Popravil Orange
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal smo: :topic: : mislm da bo moderator kmal znoru!

Drgač pa komi čakam na kej nouga bo treba zamenjat

Kam gremo? Da nav :topic: .:kva2: Zdej smo spet berajt!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova ketna je bila izdatno namaščena, kot nekdaj v JLA puške v konzervansu. :headbang: .

Ne govori! Mi je tolk zapacal motor s tisto lepljivo mastjo da ga še celo naslednjo sezono pomoje ne bom očistu..

Je pa zanimivo, al pa nisem prej porajtu, da se mi je izjemno segrela med vožnjo domov iz servisa..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto mast je dobro počistit pred furo . Verige včasih ležijo po skladiščih tudi po leto ali več, če ne bi bile dobro konzervirane bi bile rjave kot stare Lade :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam gremo? Da nav :topic: .:kva2: Zdej smo spet berajt!

Jaz nikamor mam regato cel vikend v Izoli drug vikend pa NUJNO nekam kar planirej!Če bo vreme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz nikamor mam regato cel vikend v Izoli drug vikend pa NUJNO nekam kar planirej!Če bo vreme

Za drug vikend sem ti že povedal kje sva, si pozabu? Se boš lohk z jadrnico mim prpelu.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uh kok sm bil dons vesel škatle k jo je poštar pustu! Nisem mogu niti južne počakat! Koj v garažo in že sem bil do komolcev od masti. Nova ketna je bila izdatno namaščena, kot nekdaj v JLA puške v konzervansu. V škatli sem zamanj iskal člen za sestavit ketno s kovičenjem, na moje začudenje je bil samo člen z vzmetno varovalko! Sprednji verižnik original Honda z gumo ob bokih, kot sem naročil, zadnji pa :? samo število zob gor piše.

Po obedu sem se lotil sestavljanja. Je kar padlo skupaj. Malo me skrbi le tisto spajanje z varovalko. Če dobim člen za kovičenje bom zamenjal!

Največ časa mi je vzela predelava oilerja v dual sistem - mazanje obeh strani verige. Bom poskusil še to, čeprav ne verjamem, da bom na tem motorju še kdaj verigo menjal! Več kot 1 x sem jo samo na BMW 650 F::headbang: .

tole z varovalko čimprej zamenej to pride v poštev tam do 500ccm pol pa pozab

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varovalka se čist OK obnese. V smeri valjčka tako ali tako ne rabi prenašat nikakršnih sil, samo varuje proti izpadu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za drug vikend sem ti že povedal kje sva, si pozabu? Se boš lohk z jadrnico mim prpelu.....

Ja res je pozabu sem! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj zdj bo kaj dogajalo v septembru al ste vsi že pospravl mopede? :surrender: :surrender:

Popravljeno . Popravil Orange
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj zdj bo kaj dogajalo v septembru al ste vsi že pospravl mopede? :surrender: :surrender:

Je blo zjutraj tolk mraz, da sem že na Braslovče pomislu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!