makib Objavljeno December 29, 2011 Opozori Objavljeno December 29, 2011 Versele praznike in srečno v novem letu tudi od naju! Bogdan, Zvonka
Vampi Objavljeno December 29, 2011 Opozori Objavljeno December 29, 2011 Srečno veselo in zdravja polno novo leto vam želiva Sašo in Majda .
Vanga Objavljeno December 29, 2011 Opozori Objavljeno December 29, 2011 Tudi midva želima vsem srečno,zdravo in obilo varnih km v naslednjem letu. Aleš & Valerija
Scottie Objavljeno Januar 28, 2012 Opozori Objavljeno Januar 28, 2012 Klapa upam, da ste najhujše (požrtije okrog praznikov) preživeli brez težav A ste že kaj jezdili letos? Jaz sem Januarja naredil slabih 50km sedaj pa potrpežljivo čakam na porast temperature, da baterijo na Varici spet presenetim z težkim delom
XLMV Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 Moja Varica pa kar spi zimsko spanje na toplem.Občasno jo priklopim na infuzijo.Počasi mi gre ta mraz že na živce,in komaj čakam,da bo mimo.LP
raza Objavljeno Januar 29, 2012 Opozori Objavljeno Januar 29, 2012 Moja Varica pa kar spi zimsko spanje na toplem.Občasno jo priklopim na infuzijo.Počasi mi gre ta mraz že na živce,in komaj čakam,da bo mimo.LP Moja ma pa gorenca za skrbnika, pa še tega ne dobi. Če ne dela, pa nč! Je pa na toplem, vsaj to ji privoščim.....pa še dekco ma......
Fakin Objavljeno Februar 2, 2012 Opozori Objavljeno Februar 2, 2012 No končno se je začelo nekaj premikat....samo ne mopedi (razen pri Scottiju) Jaz sem včeraj zverino "zakurblal" pa se je baterija full mučila; ne vem če bo ta zaj.... mraz preživela? Je pa zato oranžen tolko bolj živahen............. :naughty:
zmilan Objavljeno Februar 4, 2012 Opozori Objavljeno Februar 4, 2012 No končno se je začelo nekaj premikat....samo ne mopedi (razen pri Scottiju) Jaz sem včeraj zverino "zakurblal" pa se je baterija full mučila; ne vem če bo ta zaj.... mraz preživela? Je pa zato oranžen tolko bolj živahen............. :naughty: Tud jaz, pa je zalaufal ko mina.Samo mam baterijo na štromu, ki mal spušča in mal fila.
sohen Objavljeno Februar 5, 2012 Opozori Objavljeno Februar 5, 2012 (popravljeno) Moja pa ne zalaufa.Bo treba novo baterijo nabavit.Glih tok da so mal lučke posvetle. :angry: Tud jaz, pa je zalaufal ko mina.Samo mam baterijo na štromu, ki mal spušča in mal fila. Popravljeno Februar 5, 2012. Popravil sohen
raza Objavljeno Februar 6, 2012 Opozori Objavljeno Februar 6, 2012 Zdej pa tili akumulatorji zgledajo nekako tako, kot auspuh dihtnge prejšnje poletje
zmilan Objavljeno Februar 7, 2012 Opozori Objavljeno Februar 7, 2012 Zdej pa tili akumulatorji zgledajo nekako tako, kot auspuh dihtnge prejšnje poletje Ja, tko da že kr vemo kaj nas čaka v kratkem.
raza Objavljeno Februar 7, 2012 Opozori Objavljeno Februar 7, 2012 Ja, tko da že kr vemo kaj nas čaka v kratkem. Ja naš letnik je pač na temu. Bom mogu jutr mau uč vršt pod dekco, da vidim če ura v armaturi slučajno ni ugasnila od slabosti O:-)
zmilan Objavljeno Februar 8, 2012 Opozori Objavljeno Februar 8, 2012 Ja naš letnik je pač na temu. Bom mogu jutr mau uč vršt pod dekco, da vidim če ura v armaturi slučajno ni ugasnila od slabosti O:-) Ja pa majčkeno ga zakurbli, saj mu ne bo škodval, Gorenjc gor al dol.
Fakin Objavljeno Februar 8, 2012 Opozori Objavljeno Februar 8, 2012 Jaz sem ga pa danes dal na "infuzijo".............je.. ga sem pač Štajerc!!!
raza Objavljeno Februar 8, 2012 Opozori Objavljeno Februar 8, 2012 Jaz sem ga pa danes dal na "infuzijo".............je.. ga sem pač Štajerc!!! I ja! Naj najprej Optimte 4 opravi svoje delo, pa bomo potem verglal!
IvoMojca Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 Živjo, Tudi jaz sem se naveličal zimskega spanja in v tem tednu sem se mopeda malo dotaknil. Že jeseni mi je ena od dihtung na auspuhu začela spuščati. Tako da sem sedaj zamenjal kar vse tri. Je res zanimivo, da se mi je isto naredilo že pri prejšnjem motorju, ves čas imam VARADEROTA, točno na 32000 km, no kilometer gor ali dol. No ko pa sem malo šravfal, pa sem videl po vijakih, da eni resnično packajo po motorju. Moj motor je bil ves čas na "pravem" servisu, pa skoraj nisem mogel verjeti, kakšne glavice imajo vijaki. Ali mehaniki uporabljajo slabo orodje ali pa jim je vseeno, če ima vijak okroglo glavo, ali pa je bil v lukni čisto drug vijak zadaj pa potem matica. Priviti pa so bili tako močno, da sem moral enega zvrtati. Tri vijake med avspuhom in glavo pa sem odvil z roko. Ne razumem, zakaj tak odnos do motorja? No ko sem to videl, sem naredil še servis, pa sem videl, da je to zelo enostavna zadeva pa še neverjetno poceni. Res je sicer, da sem jaz to delal cel teden (iz službe pridem okrog 17.00 ure), mehanik pa to naredi v 2 urah. V servisni knjižici in navodilih res dobro piše, kaj je potrebno narediti in koliko se kakšen vijak zategne itd... Ampak o kvaliteti, bi se lahko pogaovarjali. Kupil sem tudi vse originalne dele + vijake, pa je bilo res neverjetno poceni. Tako, da se sprašujem, kaj mi sploh pomeni uradna štempilka v servisni knjižici? Od sedaj naprej samo v času garancije. Da ne bo kdo užaljen, ampak me res zanima ali imam samo jaz takšno izkušnjo ali pa se morda motim? Brez zamere ampakbi bil bi zelo vesel, če me nekdo prepriča v nasprotno. L.P. Ivo
raza Objavljeno Februar 11, 2012 Opozori Objavljeno Februar 11, 2012 Živjo, Tudi jaz sem se naveličal zimskega spanja in v tem tednu sem se mopeda malo dotaknil. Že jeseni mi je ena od dihtung na auspuhu začela spuščati. Tako da sem sedaj zamenjal kar vse tri. Je res zanimivo, da se mi je isto naredilo že pri prejšnjem motorju, ves čas imam VARADEROTA, točno na 32000 km, no kilometer gor ali dol. No ko pa sem malo šravfal, pa sem videl po vijakih, da eni resnično packajo po motorju. Moj motor je bil ves čas na "pravem" servisu, pa skoraj nisem mogel verjeti, kakšne glavice imajo vijaki. Ali mehaniki uporabljajo slabo orodje ali pa jim je vseeno, če ima vijak okroglo glavo, ali pa je bil v lukni čisto drug vijak zadaj pa potem matica. Priviti pa so bili tako močno, da sem moral enega zvrtati. Tri vijake med avspuhom in glavo pa sem odvil z roko. Ne razumem, zakaj tak odnos do motorja? No ko sem to videl, sem naredil še servis, pa sem videl, da je to zelo enostavna zadeva pa še neverjetno poceni. Res je sicer, da sem jaz to delal cel teden (iz službe pridem okrog 17.00 ure), mehanik pa to naredi v 2 urah. V servisni knjižici in navodilih res dobro piše, kaj je potrebno narediti in koliko se kakšen vijak zategne itd... Ampak o kvaliteti, bi se lahko pogaovarjali. Kupil sem tudi vse originalne dele + vijake, pa je bilo res neverjetno poceni. Tako, da se sprašujem, kaj mi sploh pomeni uradna štempilka v servisni knjižici? Od sedaj naprej samo v času garancije. Da ne bo kdo užaljen, ampak me res zanima ali imam samo jaz takšno izkušnjo ali pa se morda motim? Brez zamere ampakbi bil bi zelo vesel, če me nekdo prepriča v nasprotno. L.P. Ivo Od kar vozim motorje je edini pogoj za servis, da sem med servisiranjem prisoten! Če to na servisu odklonijo, se jim zahvalim za sodelovanje in adijo za vekomaj. Zunaj garancije v glavm poservisiram sam, so pa stvari ki jih enostavno sam ne moreš ker nimaš ustreznega orodja ali naprav (Recimo sinhronizacija). Če si prisoten pri servisu je šlamparije veliko manj, saj je prisoten nek rešpekt do stranke, so pa redki ki to dovolijo, so pa in zahvala razumevajočim serviserjem. Lp Bogdan
Fakin Objavljeno Februar 14, 2012 Opozori Objavljeno Februar 14, 2012 Začnite šparat! http://auto.brash.de/2011/12/30/die-teuersten-motorrader-der-welt/
Fakin Objavljeno Februar 15, 2012 Opozori Objavljeno Februar 15, 2012 VSak si naj ustvari svoje mnenje............ http://www.youtube.com/watch?v=d5oUgeznaxA&feature=player_embedded
zmilan Objavljeno Februar 16, 2012 Opozori Objavljeno Februar 16, 2012 Kreten nad kreteni ! Ja zrel za anketo: faca totalno nor s pištolo bi šlo hitreje
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se